Uz saturu

БОЯАТ

Filma Borat man bija par trulu. Lai arī citkārt Ali G šovam nav ne vainas, šeit bija сплошная хуйня, piedodiet par pēkšņo franču valodu.

Pastāsti arī citiem:
  • Facebook
  • Twitter

Komentāri (40)

  1. Laiks:
    1. redrum @ 2007.04.24. 00:09, teica:
    Komentārs:

    Pilnīgi piekrītu! Neesmu filmu redzējis, bet man pietika ar trailer. Ali G bija krietni labāks!

  2. Laiks:
    2. gonzo @ 2007.04.24. 00:17, teica:
    Komentārs:

    iecheko: http://www.borat-son.com

  3. Laiks:
    3. acer @ 2007.04.24. 00:35, teica:
    Komentārs:

    nu tas jau tāpat skaidrs, ka nekas normāls tur būt nevarēja

  4. Laiks:
    4. Mr. Skepse @ 2007.04.24. 01:21, teica:
    Komentārs:

    un – neskaties Bīnu.

  5. Laiks:
    5. Kristaps Kaupe @ 2007.04.24. 01:50, teica:
    Komentārs:

    A ko es jums teicu? Pat man – melna un jēla humora fanam, Borats nepavisam nešķita smieklu vērts. Maksimums – neliels smaids pāris vietās.

  6. Laiks:
    6. ahtungs @ 2007.04.24. 02:10, teica:
    Komentārs:

    Man gan dažas vietas likās smieklīgas, sevišķi kur viņi kāvās pliki, tā ir inovācija kinematogrāfā.

  7. Laiks:
    7. bush @ 2007.04.24. 06:38, teica:
    Komentārs:

    bet interneta vietne vinam, toties, ir fantastiska.

  8. Laiks:
    8. zzc21 @ 2007.04.24. 08:03, teica:
    Komentārs:

    Nez ko mēs teiktu, ja Borats būtu no Latvijas. :o)

  9. Laiks:
    9. pbs @ 2007.04.24. 08:40, teica:
    Komentārs:

    A nez ko mēs teiktu ja tu pats būtu Borats..

  10. Laiks:
    10. John Confidence @ 2007.04.24. 08:46, teica:
    Komentārs:

    Tavs secinājums franču valodā attiecībā pret šo filmu ir tieši vietā… citādāk to nenosauksi.

  11. Laiks:
    11. Qued @ 2007.04.24. 09:23, teica:
    Komentārs:

    laacz, varbūt nevis filma par trulu, bet tava apziņa par stīvu?

  12. Laiks:
    12. red @ 2007.04.24. 09:35, teica:
    Komentārs:

    konkrēti nepiekrītu. šī filma bija vienkārši ekselenta. vairums epizožu manā uztverē uzsver vidējā amerikāņa trulumu, aizspriedumainību un rasismu, tai pat laikā netraucējot amerikāņiem klaigāt, ka USandA ir demokrātijas, brīvības un iecietības citadele. Ja kāds kazahstānas pilsonis par šo filmu apvainojās, tad domāju viņš ir stulbs, jo filma nebija par kazahstānu, bet gan par asv. pie tam ļoti trāpīga un politiska.

  13. Laiks:
    13. Qued @ 2007.04.24. 09:37, teica:
    Komentārs:

    Tieši tā, viss atkarīgs no tā, ko tu tajā filmā gribi redzēt. Tā nav komēdija klasiskā izpratnē.

  14. Laiks:
    14. e-remit @ 2007.04.24. 09:40, teica:
    Komentārs:

    laacz, pēc valodas likuma citu valodu teksti jātulko. Tagad iztulko latviski “сплошная хуйня”…

  15. Laiks:
    15. laacz @ 2007.04.24. 09:59, teica:
    Komentārs:

    e-remit, es teju uzrakstīju rupjības. Tad dziļi ieelpoju un nomierinājos. Un vaicāšu sekojošo: Tu pats esi lasījis Valsts valodas likumu? Ja jā, tad ar kuru galu? Klārēt jau var, bet tad arī pieraksti, ka neesi lasījis šo likumu un tevis teiktais tiek klasisifēcts kā “nezinīša interpretācija”.

  16. Laiks:
    16. mp4 @ 2007.04.24. 10:04, teica:
    Komentārs:

    borat – lielaakais trulums, ko tikai fragmentaari speeju skatiities.
    e-remit: netulkojas. uztverams ar tausti.

  17. Laiks:
    17. skatītājsX @ 2007.04.24. 10:42, teica:
    Komentārs:

    Nav man pa ceļam ar cilvēkiem, kam nepatīk borats, man un maniem draugiem patika, kinoteātrī (uz kuru pēdējoreiz biju pirms ~gada, jo tur neko sakarīgu nerāda) riktīgi izņirdzāmies. Ģeniāla filma, daudz labāka par Ali G. Biju redzējis pirms tam Borata šovus, kas bija kopā ar Ali G, bet tie nestāv līdzi filmai. Grūti atcerēties kādu labāko joku, tur visi bija lieliski. Starp citu, šis viss ir “tik vakardiena”.

  18. Laiks:
    18. Mārcis @ 2007.04.24. 10:43, teica:
    Komentārs:

    Gluzhi nejaushi gadiijaas kinoteaatrii noluureet Boratu. Jutos taa kaa aarzemees – visi kaut ko smejas , dunkaa ar elkonjiem ,tik es nekaa nesaprotu,par ko. Izgaaju aaraa, saaku domaat – vai nu ar citiem, vai nu ar mani kaut kas nav kaartiibaa. Pienjeemu pirmo variantu, citaadi buutu jaakaapj vantiis ;)

  19. Laiks:
    19. PheliX @ 2007.04.24. 11:01, teica:
    Komentārs:

    Nu nez ko tur ekselentu var saskatīt – lielākais trulums kāds redzēts.

  20. Laiks:
    20. zizii @ 2007.04.24. 11:17, teica:
    Komentārs:

    Vai man vienīgajai tavi raksti RSS parādās ar ???? zīmēm garo un mīksto burtu vietā?

  21. Laiks:
    21. RooC @ 2007.04.24. 12:51, teica:
    Komentārs:

    Man ar parādās ??? zīmes. Par Borat – domāju, ka tas ir gaumes jautājums usjo. Patīk – skaties, nepatīk – neskaties. Mani gan līdz asarām aizķēra, lai gan atzīstu, ka filma pastulba

  22. Laiks:
    22. irgan:-) @ 2007.04.24. 14:17, teica:
    Komentārs:

    taa jau man likaas, ka laacz ir riktiigs anabors. nepatiik borats tiem, kas to nesaprot, kaa jau visaas lietaas.

  23. Laiks:
    23. lingua franca @ 2007.04.24. 14:27, teica:
    Komentārs:

    oui, oui!

  24. Laiks:
    24. UL @ 2007.04.24. 14:48, teica:
    Komentārs:

    Nu nez, man filma patika. Filmas forma ne. Saturs – nu, nebija pārāk smieklīgi. Bet lai novērtētu jamo, ir labi jāzin amurikāņu kultūra un ieradumi. Nu padomāsim – kas izraisīja pie mums lielo skandālu? Tā zviedra filma par latviešu pērkamo seksu. Analoģiski būtu, ja pie mums, mūsu pašu režisors uzņemtu filmu par kādu papuasu, kas apgūst latviešu kultūru, un noliktu jamo dažādās situācijās – dziesmu svētku asarainajā roka-rokā pūuuuuut vēeeeeejiņosanā, Līgo vispārējā apdzeršanās vakarā, u.c. tautiskā romantisma apdvestos pasākumos, uz ko mēs paši nemaz tā lāga no malas nemākam paskatīties…

  25. Laiks:
    25. Sarky @ 2007.04.24. 15:01, teica:
    Komentārs:

    Borats ir šokējoš trulums; un man ir ļoti liels prieks, pat pārsteidzošs un atvieglojošs, ka nospiedošais vairākums no Jums domā tāpat.

    Borats ir arī mēraukla. Rādītājs. Indikatōrs. Trulumam. Attieksmei.

    Vienīgi šajā sakarā nākas aizdomāties, cik likumsakarīgi ir kari un 11septembri, un ka nekas, NEKAS, acīmredzot nemainīsies. Pat tiktāl, ka vairs nav žēl.

  26. Laiks:
    26. Rul Numba Van No Neimz @ 2007.04.24. 20:22, teica:
    Komentārs:

    A man patīk viena lieta “Borata” aizstāvjos. Kā likums viņi piemin “mūs” kam patīk filma un kas attiecīgi ir pretmets tiem kam filma nepatīk, tas pasvītro ka kūlo joku izpratējs nav viens. Būt mazskaitlīgam savā pārliecībā viņiem nozīmē būt pajoliņam. “Mums”, kam patīk filma, piemīt tāds sūrais kūlness, kas nāk no kosmopolītiskās laikmeta izjūtas. Un, kad paskatās, kam tad šie tik ļoti stāv pāri tad izrādās ka tie ir viņu bērnudienu murdziņi – “Brigaderes horori” ((c) E. Frīdvalds) un drošvien lauku vecmāmiņa, kas neļāva ar riteni braukt pa dārzu.

  27. Laiks:
    27. docenc @ 2007.04.24. 23:54, teica:
    Komentārs:

    Esmu mazaakuma frontee! Borats rullez – esmu noskatiijies paaris reizes un vienu no taam pat krieviski.

    Sarky,
    iztixim bez apvainojumiem! :) Tie kas spriezh par citiem, peec taa kas vinjiem patiik pashi ir visnotalj deeveejami tavos vaardos.
    Nobriedushas personiibas (kam ar pshihi viss kaartiibaa) var skatiities da jebko).

    Borat:
    What’s up with it, Vanilla face? Me and my homie Azamat just parked our slab outside. We’re looking for somewhere to post up our Black asses for the night. So, uh, bang bang, skeet skeet, nigga. Just a couple of pimps, no hos

  28. Laiks:
    28. Sarky @ 2007.04.25. 00:30, teica:
    Komentārs:

    “Nobriedušās personības” neskatīsies ‘jebko’.
    Nobriedušajām personībām ir gaume / viedoklis / apzinātas vajadzības / ..

    ‘Jebko’ skatās “nobriedušās personības”.

  29. Laiks:
    29. Shadowbird @ 2007.04.25. 10:43, teica:
    Komentārs:

    Sarky: Nu jau gan. “Slikta filmas (nepareiza māksla) noved pie kariem, terorisma un visādām citādām šausmām” ideoloģiju nebiju dzirdējis kopš komunistu laikiem…

  30. Laiks:
    30. j @ 2007.04.25. 12:18, teica:
    Komentārs:

    borats ir vairāk satīra nekā humors.

  31. Laiks:
    31. walder @ 2007.04.25. 14:06, teica:
    Komentārs:

    Filma bija pat ļoti OK. Esmu redzējis Ali G un arī tas man patīk. Bruno gan mani neaizrauj, bet tas jau tiešām gaumes jautājums. Parasti tiem kam nepatīk Borats īsti neiebrauca par ko patiesībā ir filma.

  32. Laiks:
    32. Sarky @ 2007.04.25. 14:55, teica:
    Komentārs:

    Shadowbird, Tu kautko pārproti
    Redzams, ar jēdzienu “slikta filma” var apzīmēt dažādas lietas.
    Katrā ziņā, neesmu lietojis šādu apzīmējumu – vēl jo vairāk ne tavā izpratnē.

    Piemēram, ja tu jēdzienu “slikta filma” attiecināsi uz lentas kvalitāti, tad vēl vairāk pats brīnīsies

  33. Laiks:
    33. simbel @ 2007.04.25. 18:35, teica:
    Komentārs:

    Piekrītu par to satīru, ironiju – priekš tīra humora tas būtu pārāk liels draņķis.
    Neesmu Sašas Barona Koena fane, taču tajā “filmā” bija skatāms šis tas vērtīgs – tikai tādā ļoti jēlā un pagalam negaršīgā mērcē.

  34. Laiks:
    34. Prusaks @ 2007.04.25. 18:51, teica:
    Komentārs:

    Nu labi… Ievilkšu ķeksīti. Esmu par Boratu. Neskatījos un neskatīšos vairākas reizes, bet tas viss bija tik lielā mērā savādāk, ka ar to vien ir pelnījis uzslavu. Pasaulē, kas tiecas visus novienādot un globalizēt, atšķirība ir zelta vērtībā. Vēl jo vairāk atšķirība, kas nav varmācīga, ierobežojoša vai dogmatiska!
    Un, ja runājam par stulbajiem amerikāņiem, tad palaidiet tādu ļaunu un aprobežotu Borata analogu ar kameru Rīgas ielās un savāksiet TĀDU piekrītošu atbilžu kolekciju…

  35. Laiks:
    35. NoeX @ 2007.04.26. 00:44, teica:
    Komentārs:

    man gan ir savs viedoklis!
    Borats SUX, es citus vaardus nevareeju atrast, vienk esmu prieciigs ka ir veel kaads kas domaa taapat kaa es! manaa krajaaa visi fano! karo4 mans viedoklis ir taads ” borats reaali noliek kazahstaanas kultuuru, plus veel arii nabaga kazahstaanu! tas ir reaalaakais trulums! zheel teikt par tiem kas par filmu priecaajaas!

  36. Laiks:
    36. Shadowbird @ 2007.04.26. 10:47, teica:
    Komentārs:

    Sarky: “Slikta filma” bija domāts “filma, kas man/mums/valdībai nepatīk”.

  37. Laiks:
    37. Helasie @ 2007.04.26. 22:03, teica:
    Komentārs:

    Ja jau te tāds kā referendums izvērsies, tad – es PAR Boratu. Labs tēls, lieliska muzika:), piedomāts pie sižetiem, izņirgti amurikāņi, kuri viņu pilnā nopietnībā uztver kā žurnalistu no Kazahstānas. Uz nācijas traģismu aprādīts, tā teikt.
    Jāgaida kinčuks par Bruno no Austrijas gay-TV-jas

  38. Laiks:
    38. brutalis-vertikalis @ 2007.04.27. 13:14, teica:
    Komentārs:

    Manuprāt labs negausīgi rupjš zviedzamais gabals.

  39. Laiks:
    39. brutalis-vertikalis @ 2007.04.27. 13:16, teica:
    Komentārs:

    p.s.

    Himna bija cirka nagla! :) Un arī patriotiskais teksts pirms tās! :)

  40. Laiks:
    40. apy @ 2007.05.14. 17:51, teica:
    Komentārs:

    laikam nokavēju lielo diskusiju, bet nevaru neatbildēt uz “borats reaali noliek kazahstaanas kultuuru, plus veel arii nabaga kazahstaanu! tas ir reaalaakais trulums! zheel teikt par tiem kas par filmu priecaajaas!”

    ja filmu skatās no skatpunkta, akdies` kā var šitā kazahstānu nolikt – tad viņa protams ir mēsls, atvainojos, neforša.

    bet ja filmu skatās no autoru viedokļa – paskaties kāda lielā iespēju zeme ir sakainu ļautiņu pilns demokrātisks murgs – viņa ir trāpījusi 10niekā.

    Skatījos kinoteātrī. lielākā daļa skatītāju – tīņi, kuri ņirdz par mašīnu ko nopērk borats, vai par viņa ūsām, bet kur apkodušies studenti raud ar boratu par pamelu – zāle klusē un štuko kur dabūt ekrānā redzamo porn` ar miss pupi amerika.
    ņemot vērā ka vismaz 70% zāles bija tādi skatītāji, pilnīgi saprotams, ka 70% redzējušo viedoklis ir šāds.

Ierakstīt savu sakāmo


XHTML: Tu vari izmantot šos tagus (un to atribūtus): <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Moderācija: Daži vārdi var gadīties, ka ir iz melnās listes (viagra and stuff). Tādi komentāri tiek premoderēti, pirms parādās lapā. Ja Tavs komentārs neparādās uzreizi, būs vien jāpagaida, līdz es jamo izlasīšu.