✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Satiksme Rīgā

2011. gada 15. septembrī, 19 komentāri

Sveiks mans informētais lasītāj. Vēršos pie tevis pēc informācijas.

Šodien tika atklāts padomju laikā iesāktais posms Gustava Zemgala ielā posmā no Brīvības ielas uz ellē ratā kaut kādiem tur laukiem. Protams, ka virzienā no tiem pašiem laukiem uz Brīvības ielu korķis. Pie kam, ja ticēt vāzei (pats nebraucu pārbaudīt) - aš no paša Meža prospekta. Tas ir - pilnā jaunatklātā posma garumā.

Un tagad, visu zinošie un viedie, pastāstiet man. Kā tas nākas, ka līdz pat 2020. gadam nav paredzēts šo problēmu kaut mazākajā mērā risināt? Esmu baumu līmenī dzirdējis par kaut kādiem pārvadiem, tuneļiem, gaisa tramvajiem un prāmjiem vietā, kur krustojas Gustava Zemgala ielgatve ar Brīvības bulvārielgatvi. Taču, lai cik es necenstos pikseļotajās kartēs izsavērties, nedz līdz 2014. gadam, nedz pat līdz 2020. gadam nekas tur netiek plānots.

Kopumā ir pavisam noteikti skaidrs, ka visi Rīgas satiksmes infrastruktūras mega projekti nedod labumu ne tikai kopā ņemti, bet nereti ir nekam nederīgi arī lokāli. Skatoties, kā kavējas ESF apguve, kā iesprūst (un Dienvidu tilta gadījumā - vispār tiek pamesti novārtā) projekti un būves, nekādi nesanāk sev iestāstīt, ka mūs priekšā gaida skaista, ērta un nesadirsta nākotne.

Dod dies sagaidīt vismaz Dienvidu tilta 4. kārtu. Tad jau tālāk uz darbu varētu pa mazajām ieliņām, pa mazajām ieliņām...

Vēl, starp citu, ir mazs prieciņš visiem Jelgavas virziena autovadītājiem. Izskatās, ka skarbajā ziemas salā mūsu darbīgās rokas un gudrās galvas plāno vēl šogad saraut Vienības gatves rekonstrukciju :)

Un nobeigumā piedāvāju jums tik tiešām noderīgu, sociāli augstvērtīgu un simtprocentīgi visas samaksātās naudas vērto Veltņošanas ābeci (rezerves kopija). Ceru, ka visiem mani lasošajiem topošajiem un esošajiem veltņošanas speciālistiem noderēs! Starp citu, ir noderīgi padomi arī tiem, kam veltņošana ir tikai hobijs. Vēl šobaltdien atceros, kā netīrs veltņa valcis neļāva kvalitatīvi veltņot! Šoreiz no LVC.

Papildinājums: Ja ticēt tviterī dzīvojošam RD SD ceļu inženierim vārdā Pauls Ķelle, tad gaisā virmo ideja par Zemgala gatves "nolaišanu" zem Brīvības ielas. Ļoti tālā nākotnē. Gaidīt nav vērts...

[blackbirdpie id="114582852443717632"]

[blackbirdpie id="114585459245588480"] [blackbirdpie id="114586484929073153"]

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar

2011. gada 15. septembrī, plkst. 20:16

Mokpilns korķis jau ir pāris gadus, braukājot pēcpusdienās no tā paša Vairoga ielas pārvada/tilta virzienā no Mezhaparka uz jebkuru Brīvības/Vairoga krustojuma pusi.
Bet, pieļauju, ka būs vēl aizraujošāk un ilgāk.

Gravatar Jānis

2011. gada 15. septembrī, plkst. 20:18

Mani arī drusku izbrīnīja korķis Brīvības ielas virzienā. Faktiski, ne tik daudz korķis, bet gan tas, ka tas bija tik ļoti lielāks, nekā pirms pārvada atklāšanas. Acīmredzot, uzlabojot satiksmi kādā vienā atsevišķā posmā, mēs varam panākt tikai pamatīgu korķu vietu pārvietošanos un pavisam nelielu uzlabojumu kopumā :)

Gravatar Vilx-

2011. gada 15. septembrī, plkst. 20:20

Vai gadījumā nevarētu būt, ka šodien vienkārši visi metās izmēģināt jauno pārvadu? :)

Gravatar atis

2011. gada 15. septembrī, plkst. 20:25

Jālaiž izbraukt, paskatīt.

Mani principā kaitina braukt kautkur līdz plkst 20iem - tāpat visur bezjēdzīgi korķi..

Gravatar binary

2011. gada 15. septembrī, plkst. 20:43

Par Dienvidu tiltu - man šogad tas bija tieši tas, ko vajag - līdz darbam 6km :) Bez D.tilta 2x vairāk. Arī Slāvu apļa pārmaiņas patīk, vienīgi priekš manis - pāris gadus par vēlu + gadās tur apmaldīties.

Veloceliņu [ne]būšana gan mani "nedaudz" uztrauc... Nesen sanāca izbraukt pa Dzirnavu ielu visā garumā - sapratu, ka tas maršruts man neder, jāmeklē citu, bet nu pagaidām neticās, ka citas ielas būtu riteņbraucējiem draudzīgākas.

Gravatar Pēteris

2011. gada 15. septembrī, plkst. 20:49

Slāvu apļa rajonā viss vēl nav galā - http://www.riga24.lv/zinas/48/97762 Laikam cītīgi konsolidējuši :)

Gravatar Māris

2011. gada 15. septembrī, plkst. 21:30

Pamācība nāk par vēlu, puse Latvijas maģstrāļu jau noasvaltēta pa jaunu, bet nekas, tas nav uz ilgu laiku, gan jau, ka drīz atkal varēs mainīt segumu un tad pielietojot pamācību.

Gravatar scope

2011. gada 15. septembrī, plkst. 22:21

No kurienes informācija par Vienības gatvi? Ielinkotā informācija tika sagatavota, ja nemaldos, kaut kad pavasarī. Cik pavasarī/vasarā sekoju līdzi IUB, Vienības gatves, Saharova ielas un Daugavgrīvas ielu rekonstrukcijai - tad tur kaut kas nebija labi ar konkursiem.

Sīkāk šeit: http://iub.gov.lv/iubsearch/q/R%C4%ABgas%20ielu%20rekonstrukcija/cn/R%C4%ABgas%20domes%20Satiksmes%20departaments/

Cerams, ka nākošajā sezonā savedīs kārtībā Vienības gatvi.

Gravatar laacz Autors

2011. gada 15. septembrī, plkst. 22:30

scope, tas par šo ziemu ir ar ironiju. Nafig turēt lapā informāciju, ja tā vairs nav aktuāla?

Gravatar Normunds

2011. gada 15. septembrī, plkst. 22:42

jmho - problēma ir Brīvības ielā nevis jaunatklātajā posmā. un precīzāk - Gaisa tiltā, kur no trim joslām visi saskrien vienā, nemaz nerunājot par tiem retardiem, kas tusē krustojumā.

Gravatar scope

2011. gada 15. septembrī, plkst. 22:47

Ok, es jau domāju, ka kaut kas uz priekšu pakustējies :) Gan jau, ka tur tā pati problēma, kas LVC - konkursa maksimums ietāmēts pēc krīzes cenām, kad daudzi strādāja par pašizmaksu.

Par Zemgala gatvi, jāpiekrīt Normundam - vaina ir Brīvības ielas korķī(kad CP padežurē, tad satiksme tur uzlabojas). Un nav jau teikts, ka, atrisinot šī krustojuma problēmu, korķis neveidotos tālāk pie Ieriķu ielas.

Gravatar Oto

2011. gada 15. septembrī, plkst. 23:20

Nesaprotu par ko laacz tieši pukst, kurš krustojums viņam nepatīk. Ja krustojums ar Brīvības ielu, tad tur vainīgi galvenokārt ir tie, kas paliek nezin kāpēc krustojumā, lai gan blakus josla vēl labu laiku(līdz sākas A josla) ir brīva visi spītīgi tēmē uz to vienu. Un otrs ir tas, ka kreisais pagrieziens ir atļauts no divām joslām. Likvidētu kreiso - stūķis pārcelots kaut kur citur. 1 kreisais ir 4 labie pagriezieni, nu tad jāmeklē, kur to var izpildīt. Ā caur Ūnijas ielu :LoL:

Gravatar atis

2011. gada 15. septembrī, plkst. 23:50

bļāviens, lasu Veltņošanas pamācību, prasās pēc s/veltņo/rullē/

Gravatar scope

2011. gada 16. septembrī, plkst. 07:54

Otto: parasti gan 3 labie, nevis 4, Ūnijas ielas gadījumā tikai 2.

Gravatar hvz

2011. gada 16. septembrī, plkst. 17:32

uz Vienības gatves vajag mentus regulāri. Tur mirlas no centra brauc uz dienvidu pakavu un neievēro aizliegumu griezt pa kreisi.

Gravatar scope

2011. gada 16. septembrī, plkst. 18:20

hvz: Ne tikai uz pakavu. Griež pa kreisi arī uz peldbaseinu un hesburgeru(radot iespēju pie "rāvējslēdzēja" kādam ielikt aizmugurē). Tie parasti tiek notaurēti, ja trāpās ceļā.

Gravatar Kloons

2011. gada 17. septembrī, plkst. 11:56

.. nez, jo vairāk kautko taisa jo labāk. Slāvu pārvada puse tagad vairs nebaida, jāuzmanās tikai no Lubānas tirgus krustojumiem... pārējais viss ir atrisinājies. No Krasta, Maskavas, pārdaugavas virzieniem viss ir vaļā un bez korķiem. Ja atceras 3-4 gadus atpakaļ, tad tur varēja ielipt uz stundām 2 mierīgi. Gluži ticēt, ka visi inžinieri ir aptaurēti negribas - dziļa doma ir visās reorganizācijās.

Gravatar as

2011. gada 4. oktobrī, plkst. 17:03

Jā, Vairogiela/Brīvības (virzienā no Mežparka) korķis ir ne tikai waze, bet arī dabā. Nebiju par šo aizdomājies, bet patiešām ģeniāls krustojums, žetons projektētājiem - tur vienmēr būs korķis un kopējais izbraukšanas laiks tikai palielinās, nevis samazinās:(