✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Tīri tā nek aizmugurējā velo gaismiņa

2019. gada 9. oktobrī, 13 komentāri

Atruna 2020. gada augustā. Par nožēlu jāatzīst, ka auto režīms pēc nepilnu gadu ilgas lietošanas ir noklājies. Tiesa, your mileage may vary.

Pētot visādas vērā ņemamas velosipēda aizmugurējo gaismiņu opcijas, internetā pamanīju tādu specifisku un padārgu variantu. Oriģināls maksāja bargu naudu (ja atmiņa neviļ - ap 30€, bet man jāaprīko divi velosipēdi), tāpēc padevos lētā latvieša garam un tecēju uz čīniešu veikaliņu, lai pasūtītu.

Nedaudz izbrīnījos par cenu (apmēram 20€), kas tā gala šāda tipa produktiem ir diezgan daudz, bet, palasot atsauksmes, salūzu. Un visās bildēs izskatījās tuč-tuč kā oriģināls. Radās aizdomas, ka manis redzētais oriģināls nemaz nav oriģināls.

Standarta "fīču" saraksts, kas arī nav visām alternatīvām:

  • Lādējas caur microUSB.

  • Ir rokas režīms, kad tā mirgo, pulsē vai deg konstanti. * Ziņo, ja baterija iet uz beigām un jāpalādē.

Ceturtais punkts ir "automātiskais režīms". Un par to patlaban esmu diezgan lielā starā. Kā saka - tieši tas, ko dakteris izrakstījis. Tātad, pārslēdzot mazo pļurķīti automātiskajā režīmā, tas ieslēdzas pats, kolīdz velosipēds tiek izkustināts. Izslēdzas noteiktu laiku pēc tam, kad velo tiek nolikts mierā. Bremzējot, gaismiņa uz brīdi pāriet nepārtrauktā režīmā un iespīdas spilgtāk. Sola, ka dienas laikā nedeg ;)

Automātiskais režīms būs noderīgs tiem, kas ar velosipēdu pārvietojas nelielos attālumus un par lampiņas slēgāšanu mēdz aizmirst vai uzskata to par lieku apgrūtinājumu (piemēram - bērni). Šajos tumšajos vakaros un rītos tas ir simtkārt svarīgi. Lielākiem attālumiem noteikti ir vērts pārslēgt manuālajā režīmā, jo automātiskais nedaudz tomēr "ēd" bateriju arī tad, kad nedeg.

Ein Fehler ist aufgetreten.

Schau dir dieses Video auf www.youtube.com an oder aktiviere JavaScript, falls es in deinem Browser deaktiviert sein sollte.

Sagaidīju piegādi un biju pārsteigts, ka uzpariktes kvalitāte ir negaidīti augsta. Alumīnija korpuss gan pašai lampiņai, gan tās turētājam. Savienojas ar skrūvēšanu. Montējas vai nu pie beņķa stieņa, vai arī zem paša sēdekļa.

Principā, pirmie iespaidi - rekomendēju. Ja vēlies nopirkt zemāk redzamo par piecīti pie mums vai eiro no čīniešiem, tad padomā vēlreiz. Šī ir diezgan liels mēsls - USB nosedzošā gumija lec nost, akumulators ir nekāds, kvalitāte zema.

Lētā gaismiņa.
Lētā gaismiņa.

Par akumulatora darbības laiku gaidīšanas režīmā komentēt vēl nevaru, jo rotaļlieta manā un meitas rīcībā ir tikai dažas dienas. Pārdevējs apgalvo, ka degt tā spēj 20 stundas, kas šādai uzpariktei nebūt nav slikts rādītājs. Pirku no šī piegādātāja (saite ir bez referral), jo komplektā nāca abi divi fiksatori - gan stieņa, gan sēdekļa.

Iespējams, ka var iegādāties arī pie mums, bet parasti uzcenojums ir nevis fiksēts, bet proporcionāls. Piemēram, ja es saprotu, ka velo bode par mazu sūdiņu, kurš no aļika ir iegādājams par 0,86€ var paprasīt 5€, tad šim uzcenojums drīzāk būs nevis 5€, bet gan 15€.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Jānis

2019. gada 9. oktobrī, plkst. 14:37

Gribētos redzēt lielākos attālumos, cik tā ir spoža/redzama. Vai es pareizi saprotu, ka dienas laikā braucot deg, bet nedeg stāvot?

Pagaidām labākā lampiņa ir šī http://veloprofs.lv/lv/velolampas/1762-aizmugureja-lampa-bontrager-flare-rt-usb-rechargeable.html - jā, var teikt, ka dārgi, bet .. dzīvība ir dārgāka. ŠO konkrēto pamanīsi pat puskilometra āttālumā, nevis pēdējos metros, kā tas ir bieži ar lētajām lampiņām.

Gravatar laacz Autors

2019. gada 9. oktobrī, plkst. 14:43

Manuprāt ar spožumu pārspīlēt nevajag. Protams, jo tālāk redz, jo labāk, bet ikdienā, braucot pa pilsētu, redz arī lētāko ķīniešu mēslu.

Gravatar edger

2019. gada 9. oktobrī, plkst. 14:44

Palddies, tavā iespaidā iegādājos :) Kā būs - redzēs..

Gravatar rowers

2019. gada 9. oktobrī, plkst. 17:39

es savulaik nopirku tādu "foxlight". ar pulti pie stūres, pagriezienu rādītājiem un lāzera "koridoru". pats ar mikrousb ladējams, pultī cr1632 vai kautkas līdzīgs (tādspats kā maķbordiem RTC). visas lāčminētās fīčas, plus vēl pagriezienus rāda. :) esu ļoti-ļoti laimīgs :) bilžu gan nav pie rokas, bet ja kādam interesē - varu linkus sameklēt.

Gravatar Dr.Labi

2019. gada 9. oktobrī, plkst. 23:43

SWAP Kādas tur fīčas ? Uzliec mirgojošo sarkano par 1.5e un brauc !

Gravatar Ima

2019. gada 10. oktobrī, plkst. 13:59

Augstākminētā Bontrager Flare ir MUST HAVE, ja ikdienā pa dienu sanāk pārvietoties pa ielas braucamo daļu vai šoseju. Viņu dienas laikā var redzēt pa vismaz pa kilometru. Ja brauc ar šo lampu, tad visi auto tiešām ievēro 2m distanci apdzenot. Tumsā pēc idejas var arī mazāk spožu, bet papildus jauda par ļaunu nenāk.

Gravatar velobraucējs

2020. gada 11. septembrī, plkst. 22:55

Palasīju, ka tu arī priecājies par režīmu blingbling/pulsē. Manuprāt mirgojošie režīmi būtu jāaizliedz. Pirmkārt tie mūsdienu led dod pa acīm. Apdzen tāds pseidosportists. Murgs. Acis tek ārā. Autovadītājiem bik priekšējais stikls noņem to indīgumu. Pluss priekšējie lukturi mirgo. Bieži vien debesīs saregulēti. Kā puikas var pabraukt paši? Visa apkārtne taču mirgo. Tas sit nervā. Braucot vakarpusē pa veloceliņu tās problēma. Uzkrītoši! Kaut kādā Vācijā, Zviedrijā tu šitos mirgojošos neredzi. To nav. Es uzskatu to taupīšanas, ārkārtas režīmu būtu jāaizliedz ražot. Pulsē režīms izteikta veču prikols! Dāmas min ar savu groziņu un ok gaismu.