laacz.lv

Kaspara F. neoficiālā mājaslapa (Anno 1997)

Fearless Wheels

Šis raksts ir kategorijā Man iedeva. Te es rakstu par to, ko man iedod patestēt. Ne visu uzrakstu, bet par Maserati vāģi, Vertu telefonu, vai Sharp 50 collu OLED TV drošs, ka neklusēšu :)

Lai arī parasti nepopularizēju šāda tipa produktus, šoreiz man ir pāris iemesli tomēr to darīt.

Tātad, viens no mūsu fiksīšu un motokrosa šumaheriem vārdā Artūrs Matisons kādu laiku atpakaļ piedraudēja, ka radīs savu spēlīti mobilajām ierīcēm. Neko diži par viņu pašu nezinu, taču solījumu atceros presē lasītu. Beidzot produkts ir tapis un mana skepse par to, ka tas būs kaka (ja vispār būs) tika izkliedēta vienā setā. Fearless Wheels.

Fearles Wheels ekrānšāviņs.

Esmu diezgan aizrautīgs casual spēlīšu spēlētājs (it sevišķi uz ios ierīcēm, kur tādu ir vairāk un kvalitāte ir daudz augstāka), kas ļauj man būt maziņam ekspertiņam šajā jautājumā. Personīgi man, fakts, ka šī spēlīte ir tik ļoti kvalitatīva, bija negaidīts pārsteigums. Pat nevienu īstu gļuku neatradu. Spēlīte mani arī diezgan nopietni aizrāva līdz brīdim, kad kļuva pārāk komplicēta. Attiecīgi, ja ir iebildumi, tad tikai pret to, ka grūtības līmenis diezgan strauji kāpj un beigās pie viena līmeņa iziešanas var gadīties pavadīt diezgan ilgu laiku.

iPhone versija maksā dolāru (90 eirocentus), kamēr iPad versija maksā divus dolārus (1,79 eiro).

Ja ir kādi jautājumi par aplikāciju vai saistītām lietām, uzdodiet komentāros. Domāju, ka Mārcis varētu arī piekāpt un atbildēt.

Aleksejs

Gaužām vienkārši. iOS nav sistēmas līmenī lokalizācijas latviešu valodā.
Tā kā lietotnes izvēles valodu, tieši ņēmot vērā sistēmā izvēlēto. Un lai nodrošinātu pārslēgšana uz latviešu valodu, šo papildu funkcionalitāti būtu jākodē pašiem klāt – lieks darbs, liekas izmaksas. Diemžēl Latvijas tirgus nav tik plašs, lai šādi ņemtos. Pie mums par e-produktiem maksā nelabprāt.

Aleksejs

Es gan neesmu Mārcis, tomēr atļaušos atbildēt par tām tehnoloģijām un Android.

Spēle ir tapināta uz C++ un OpenGL ES. iOS specifiskās lietas (Objective-C, CoreFoundation utt.) izmantotas minimāli. Tas viss darīts ar domu, lai spēli padarītu vieglāk portējamu arī uz citām platformām.

Vai būs Android versija, rādīs laiks. Šis jautājums tiek apdomāts. Jo pieprasījums portēt spēli uz Android ir grūti ignorējams.

Piu

Arī dabūju patestēt spēli kādu laiku, pirms tā parādījās Apple veikalā.
Un man arī ļoti pati. Paspēlējos uz sveša aifona, arī labprāt šo iegādātos priekš sava androida.

Iesniegt savu viedokli

Atruna par moderāciju. Daži vārdi, var gadīties, ka ir iz melnās listes (viagra and stuff). Tādi komentāri tiek aizturēti, pirms parādās lapā. Ja Tavs komentārs neparādās uzreizi, būs vien jāpagaida, līdz es jamo izlasīšu. Protams, ka paturu tiesības sev netīkošos komentārus dzēst, iemeslu neminot.