✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Sāpe...

2002. gada 15. jūlijā, 6 komentāri

Līdz šim uz statistiku, ka lielākā daļa firmu (un pat respektablu kompāniju) samaksā nereti pat lielu naudu par kataloga, ziņu sistēmasm, subscription service un vēl sazin kā izveidi, bet tālāk par to existenci aizmirst, skatījos skeptiski.

Labākajā gadījumā, neskatoties uz to, ka lapas papildināšanas iespēja ir realizēta maksimāli ērti un lietotājam (lasīt - stulbam lietotājam) draudzīgi, kompānija turpina maksāt izstrādātājkantorim par papildinājumu ievietošanu, cenu izmaiņām, u.t.t.

Sākotnējās prasības ir monstrālas, bet, diemžēl, tās ir tikai prasības. Lai tas parādītos grāmatvedes annālēs, kā lielā nauda, kura izgrūsta par lapas izveidi. Un varētu pirkstiņus izlikt \m/ veidā, pateikt konkurentam c'mon un darbiniekiem - check it out.

Un kad tas beigsies? Tas viss ir sekas tādiem tekstiem: E-komercija jums noderēs (palaižam un aizmirstam)! Lapa ir prestiža lieta (modes kliedziens)! Laipai jāpiesaista lietotājs (neko vairāk par dienas jautājumu un kādu spēlīti nevaig)! U.t.t.

Grrr...

Tā vietā, lai izmainītu katalogā cenas caur administrācijas interfeisu, tiek palūgts ielikt tekstiņu - cenas neatbilst esošajai situācijai.

Sveiki, koki.

Tagad papildus lapas izveidei, lētu fīču dārgai pārdošanai, jāpievieno klāt ne tikai mārketingofīlu teksti, bet arīdzan saprotama (un iespaidīga) monologa uzveidošana par kas, kur, kāpēc un kad tipa jautājumiem. Bet neba nu tāpēc, lai klients to visu ievērotu.

Bet lai sirdsapziņa būtu tīra..

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Jumanji

2002. gada 15. jūlijā, plkst. 16:56

luuk sheit ari man gribas pajautat "Un ko tu ar to gribi teikt, lacz?" .??, bet varbut uz mani vienkarshi darbojas "pimdienagrutadiena" simptoms, izlasiishu riit

Gravatar rediiss

2002. gada 15. jūlijā, plkst. 17:02

nu taa kaa es zinu kursh klients tieshi luudza sho tekstu par vecajaam cenaam ielikt savaa lapaa, tad varu tikai piebilst - labaak taa. cik nu ir naacies komuniceet ar klienta paarstaavi IEVINJU... akd! labaak jau lai vinjai nemeegjina kauko tur dariit! posts no taa vareetu buut daudz lielaaks un glaabshanas darbi vareetu prasiit daudz mostraalaakas puules nekaa izdarot visu pashiem.

Gravatar laacz -> Jumanji

2002. gada 15. jūlijā, plkst. 17:06

Ja tu neesi sapratis, ko esmu veeleejies ar kaut ko teikt, tad necenties uzdot jautaajumu 'Ko tu ar to gribeeji teikt', jo to, ko es ar to gribeeju teikt, es esmu pateicis un mans meerkjis nebuut nav visiem padariit par skaidru to,ko es ar to gribeeju teikt. Galvenais, lai to, ko es ar to esmu gribeejis teikt es esmu pateicis vismaz taadaa formaa, lai pats saprastu, ko es ar to esmu gribeejis teikt.

Gravatar Jumanji

2002. gada 15. jūlijā, plkst. 17:14

nu shis mans "Un ko tu ar to gribi teikt, lacz?" bija tiiri retorisks jautajums ar ievirzi uz to, ka textu nesapratu vai nu tadelj, ka pietiekami neiedziljinajos texta, vai ari tas bija uzraxtits par un ap kaut ko man ne isti zinamu, un tadelj ari neiebraucu...., ok????
Ta ka jautajumu necenshos uzdot ..., un novelu tev arvien biezhak pateikt kaut ko, ko pats vari saprast :))

Gravatar IMAGin

2002. gada 15. jūlijā, plkst. 17:18

Njaa pilniig var iefanot par "laacz -> Jumanji" textu :)) - labs :))

Gravatar Zintish

2002. gada 16. jūlijā, plkst. 10:48

uff, sarezgjiito memuaartextu raxtiishanas diena