✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Reklāmas ņam ņam '2003

2003. gada 8. novembrī, 7 komentāri

Jāatzīst, ka pasākums ir mazliet kuriozs - simtiem cilvēku, maksājot no deviņiem (iepriekšpārdošanā) līdz divdesmit (pasākuma dienā) latiem par ieeju, dodas uz Kongresu pili, lai skatītos teju sešas stundas ilgstošu vienu no visnīstākajiem mediju satelītiem - reklāmas klipus.

Klipu kolekcija sastāv no kurioziem, smieklīgiem, dīvainiem, jocīgiem, nesaprotamiem un gana lielā daudzumā 'izglāb draugu' un 'piesprādzējieties' reklāmas klipiem.

Par to, vai es būtu gatavs par šādu pārtiju maksāt brangu ieejas naudu, vēl zinātnieki strīdās. Taču, viens fakts ir nenoliedzams - izturības pietika pirmajām divām pustotru stundu garajām reklāmas kaudzītēm (kopā bija četras).

Pirmajā daļā bija ļoti liels labu, smieklīgu un jautru reklāmu īpatsvars. Otrajā, diemžēl, man tīkamu reklāmu bija stipri mazāk, kas arī kalpoja kā viens no ieganstiem (papildinot jau esošos - miegainums, ēstgriba, alusgriba, dibengala atrofija), lai pasākumu atstātu.

Taču, galu galā jāsecina, ka esmu gauži apmierināts ar to, ka izdevās apmeklēt reklāmas rīmu nakti. Cilvēku daudz, mūzika skaļa, alkohols par maksu un viss pārējais, kas piederās pie šādiem laikam pat mazliet elitārā tipa masu pasākumiem.

Izdevās beidzot noskatīties pilnā garumā Nike reklāmu ar futbolistiem krātiņā (Loosers go home), papriecāties par vienreizējo Serbijas-Melnkalnes You should take a train, par ironisko kontracepcijas līdzekļu reklāmu ar nelietīgajiem zīdaiņiem, kuri piešmucē visu un visur, pabrīnīties par kādu garlaicīgu trīsdesmito gadu kafijas reklāmu trīs minūšu garumā, būt pilnīgā autā par kādas Saudu Arābijas kompānijas grandiozo reklāmu, skaļi aplaudēt sarkanā krusta reklāmai par to, ka dažviet ziemassvētku nav, jo ir karš (pirms tam ar pretraķešu uzparikti tiek notriekts salatētis ar saviem briežiem), un saprast vienkāršo patiesību - smiekli ir labākais garastāvokļa uzlabošanas veids.

Cheers

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar murmulis

2003. gada 8. novembrī, plkst. 17:14

bljaaviens!!!, atkal nokaveeju, bet taa gribeeju... buus jaaliek atgaadinaajums mobiilajaa uz naakamo gadu...

Gravatar Mintons

2003. gada 9. novembrī, plkst. 17:50

btw alkoholu vareeja dabuut pa briivu. Tur bija taads laukums krustinjiem/nulliiteem, kur vareeja uzspeeleet ar pudeleem. Un taa kaa mums ar chomiem vienmeer bija neizshkjirts, tad abiem kaa uzvareetaajiem ieleeja pa briivu 50 graumus peec izveeles :)

Gravatar Junda

2003. gada 10. novembrī, plkst. 08:35

Ja manas miegainās smadzenes mani neviļ, tad "losers go home" ar vienu "o" tipa laikam.

Gravatar Tigers

2003. gada 10. novembrī, plkst. 10:01

Biļetēm gan ceņņiks drūūūuuums :( Man arī bija klusa doma aiziet, bet tā arī palika tikai kā doma.

Gravatar .

2003. gada 10. novembrī, plkst. 19:31

Taa tachu nevar buut ka neviens no tiem reklaamjiem nav i-netaa iepumpeejams, taa teikt- ilustraacijai?

Gravatar kac

2003. gada 10. novembrī, plkst. 20:05

nu un kaa patika svilpiites? :))

Gravatar Maris

2003. gada 12. novembrī, plkst. 21:08

Kaut kur internetaa nav pieejama uzvareetaaju/2.vietu/3. vietu kolekcija?