← Uz sākumu

JAP

2004. gada 3. februārī, 31 komentārs

Tā kā labu laiku jau dzīvoju Jelgavā un manos nākotnes plānos ietilpst tur dzīvot vēl nezcik gadus, tad gribot negribot nākas sekot līdzi tik triviālai lietai, kā Jelgavas autobusu parka attīstības plāniem, jo tas (pagaidām) ir vienīgais transports, ar kuru notiek pārvietošanās no Jelgavas uz Rīgu un vice versa.

Tad nu šodien ZZ aplaimoja ar interviju ar vadošu JAP darbinieku. Pirms turpināt - dotajā brīdī biļete Rīga - Jelgava (arī iepriekšpārdošanā) maksā 70 kapeikas, savukārt Jelgava - Rīga iepriekšpārdošanā maksā 90 kapeikas, bet tajā pašā dienā pirkta - tās pašas 70. Lai tiktu laikā uz darbu, biļete no Jelgavas jāpērk iepriekšējā dienā (izbraucot 6:50 no Jelgavas).

Turpmāk biļetes cena tiks paaugstināta par 20 kapeikām. Tā kā līdz šim uzcenojums bija 20 santīmi un diez vai tas mazināsies, ceļš divām personām turp / atpakaļ izmaksās kopā Ls 4 sutkā.

Mazlitrāžas japāņu mašīnīte ar diviem cilvēkiem (ieskaitot pilsētu) aprij ~ 100 kilometrus, kas approx rezultējas ~ Ls 2.8 izrietot no tekošajām bendzīna cenām (atļaušos tomēr uz iepriekšējā cipara fona noapaļoties uz 3 latiem). Tas ir ceļš šurp un atpakaļ.

Vot tādi tie pīrāgi. Ja priekšā nerēgotos dzīvokļa iegāde, bez vārda runas nāktos domāt par autotransportlīdzekli.

Bet visā visumā šis posts sākotnēji bija domāts kā informācija tiem, kas nelasa ZZ, bet izmanto JAP pakalpojumus, lai nokļūtu Rīgā un atpakaļ :)

Starp citu, tie, kas ir braukuši šovasar ar mikriņu, sapratīs, ka par klimata kontroli jaunajos busiņos JAP parūpējies pamatoti.

Protams, vēl pastāv iespēja mesties kopā piecatā un braukt ar komfortu par latiņu no galviņas...

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Ai

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:15

1kārt jau: benzīna, nevis bendzīna. 2kārt: latvijas mazākā naudas mērvienība ir santīms nevis kapeika. 3kārt: "Mazlitrāžas japāņu mašīnīte ar diviem cilvēkiem (ieskaitot pilsētu) aprij ~ 100 kilometrus" - TAS IR KĀ? asfaltu 100km? Dienā? Ta jau drīz visi latvijas ceļi būs aprīti. tas viss tikai, ka tu pats aizstāvi pareizas latviešu valodas lietošanu, bet nu, protams, tas viss ir šit, kā nekā tavs blogs raksti kā patīk, un ja man nepatīk varu nelasīt.

Gravatar laacz

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:16

Ai: Starp citu, es neesmu uzsācis pareizas latviešu valodas lietošanu.

Gravatar Ai

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:22

lab. po. tik vot kā ir ar to asfalta rīšanu es gan īsti neiebraucu.

Gravatar rxc

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:32

nu vo - es te uzrodu piedurknes - un pa punktiem:

  1. tavaa sisteemaa nav apskatiic vilciens? kaa ir ar to?
  2. juus esat 2gab - teoreetiski viens var pirkt dziivokli, otrs mashiinu: 2)a. hipotekaarajam krediitam var iekaartot taa, ka pirmos 2gab. gadus maxaa tikai krediita procentus(relatiivi mazaaku zummu), pa to laiku abi var koncentreeties mashiinas apmaxai. peec tiem 2gab gadiem, kad mashis ir nomaxaac, tad var kjerties ritiigi klaat pie hipotekaaraa kred. atmaxaashanas. taada taa ideja buutu. 2)b. finanshu plaanaa ir jaaiereekjina mashiinas remonteeshanas izdevumi - kas apmeeram ir 1/2 no izdevumiem benziinam meenesii
  3. (kritiskais) vai tava 2gabpusiite buus ar mieru katru riitu braukt liidz ar tevi tur 7os uz darbu?! :)

taadaa garaa no teoreetiski finansiaalaas puses:))

Gravatar Junda

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:33

Precizēšu, ka biļešu iepriekšpārdošana (ne attiecīgajā dienā) Rīga - Jelgava ir Ls 0,08 tb kopā Ls 0,78

Gravatar Junda

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:36

rxc,

  1. vilciens ir FUIJ, komforts ir svarīgs
  2. teorijā ir daļa patiesības, bet...
  3. jautājums bija jāuzdod otrādīgi :)

Gravatar Spoks

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:40

pastaasti labaak kur dziivo:) ieshu ciemaa

Gravatar laacz

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:42

rxc:

  1. Vilciens un autobuss neder, jo ir abpusēkas amtipātijas.
  2. Tīri teorētiski, jo ir pēclaicīgi atmaksāts studiju kredīts. Un automašīnu teorētiski var ņemt uz kompāniju. 2a) Ātrumā nebiju iedomājies par šo iespēju. Bet, ja nemaldos, šie noteikumi pamatā tiek piedāvāti jaunlaulātajiem vai pāriem, kuri gaida ģimenes pieaugumu. Pēdējā gadījumā iemesls ir bērns, nevis automašīna :) Pirmajā gadījumā - dzīves labiekārtošana (protams, auto var pieskaitīt pie tā:). 2b) Tas ir zināms.
  3. Ir otrādāk. Es pagaidām (līdz šim) esmu bijis ar mieru un bez vērā ņemamām pretenzijām braukt 6:50 (vai, ja biļetes dažādu iemeslu dēļ nav izdevies iegādāties - 6:00 vai 6:05) ar mikriņu, neskatoties uz to, ka darba laiks man nav noteikts. Līdz šim tas nav sagādājis vērā ņemamas problēmas.

Gravatar rxc

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:45

a kapee otraadiigi?:)

ar mashiinu saistiitaas lietas:

  1. R-J tiiri ir 50km, kopaa ar staaveesanu korkjos, + liidz maajai/darbam turp un apakalj - sanaax visi 150km;
  2. liidz ar iestaashanos ES, benziina/dizelja cenas kaaps;
  3. liidz ar masha iestaashanos gribeesies braukaat tadajebkur; promshka ir arii pozitiivaas puses:
  • divvientuliiba korkjos staavot:D
  • sex mashiinaaa:DD
  • da kaiminjam da krutaaka da gribaas taadu mashiinu:))

ko lai Jums iesaka - domaajiet, reekjiniet, mazo ideju esmu piespeeleejis:) _

Gravatar rxc

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:51

laa - vienkaarshaak!

tu panjem hipotekaaro krediitu piem ieksh LUB uz 5iem gadiem - pirmos 2gadus maxaa tikai procentus tekoshos piem. 40Ls meen, peec tam - 40Ls procentos + 100Ls pamatzummu pa to laiku Jundish panjem krediitu mashim uz 2 gadiem - kas maxaa tur apm 15Ls procentos + 75Ls pamatsumma, un tu vinjai paliidzi atmaxaat, kad mashis nomaxaats tad abi biedrojieties dziivoklim

abi krediiti ir pilniigi nesaistiiti savaa starpaa - Juus abi vnk koopereejaties tipa darbojaties grupaa

Gravatar siram

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:52

A es gan nesmādēju vilcienu, pat dzīvokli pērkot man diezgan svarīgi bija, lai tas atrastos tuvu stacijai. Of course, besī proletariāts, kas vakaros brauc no Torņakalna uz Jelgavas pusi un maniakāli trekterē aliņus pat pie -10C, itkā vilcienā bez aluspudeles nelaistu iekšā... Bet vēl vairāk besī ārā neiespējamība palasīt busiņā avīzes un ar savu auto dzenāties uz Rīgu arī prieka maz, īpaši, ja ar savu 2. pusīti strādājam katrs savā Rīgas malā. Un tagad mani satrauc iespēja, ka daļa busiņbraucēju pāries uz vilcieniem un kļūs arvien grūtāk katru rītu iekarot sēdvietu... Tādas vot manas domas.

Gravatar Indzha

2004. gada 3. februārī, plkst. 15:57

5kārt: Var takš nākt uz rīgu dzīvot no tā izriet 6kārt: ilgāk varēsi pagulēt 7kārt: tikai 40 kapeikas būs jāmaksā turpu šurpu (pat lētāk ja mēnešbiļete) :)

Gravatar rxc

2004. gada 3. februārī, plkst. 16:00

aaa - kompaanija arii tur pa vidu teu maisaas - nujaa, ja tu vari sarunaat ar savu kompaaniju tur kautkaadu //figļi migļi// tad jau vispaar smuki vareetu sanaakt:) piem. pa dienu mashis kompaanijai, a pa nakti tajaa dziivo.... laciishi :))

Gravatar SpokS

2004. gada 3. februārī, plkst. 17:31

*Offtopic! Es gan bieži nekomentēju, bet tikai lasu. Incē uzzināt kurš @ 15:40 izmantoja manu niku.

Gravatar DeeWee

2004. gada 3. februārī, plkst. 17:32

Pamanījāt JAP <- Visraksts un japāņu mašīnīte pieminēta :) Divu Japāņu auto īpašnieks.

A vot šitas ir BIG b-shit ja skatās uz japcaariem: 2)b. finanšu plānā ir jāierēķina mašīnas remontēšanas izdevumi — kas apmēram ir 1/2 no izdevumiem benzīnam mēnesī

Gravatar janko

2004. gada 3. februārī, plkst. 19:18

Vilciens, ja tā parēķina, sanāk visizdevīgāk. 0,59 Ls, bet vēl lētāk, ja ņem mēnešbiļeti - apm. 0,40 Ls. Par komfortu runājot, vislabākais ir Reņģenieks - dīzelis. Labi iešūpo, nepaspēj ne nosnausties, kad jau jākāpj ārā. p.s. vislabāk tomēr nomesties kaut kur Rīgā, vismaz var cilvēcīgi izgulēties...

Gravatar .

2004. gada 3. februārī, plkst. 20:44

Auto nesastāv tikai no $$ degvielai. Tam vaig apkopes, apdrošināšanas, nodokļus. Dzīvoklis nesastāv tikai no $$ iegādei. Tam vaig remontus, komunālos maksājumus, rēķinus. Tu vari nepirkt auto- iet kājām, būs lētāk... Tu varu nepirk dzīvokli- dzīvo kādā pagrabā, būs lētāk... Tu vari nepirk apģērbu- ietinies avīzēs, būs lētāk... No tā izriet jautājums- kāds tam visam sakars ar $$ ?

Gravatar kauls

2004. gada 3. februārī, plkst. 21:01

dziivoju jelgavaa, taa pati probleema :) nekaa praatiiga par braukshanu kopaa ar dazhiem paziistamiem chomaaka mashiinaa nezinu... vilciens ir leenaaks un neeerts, tagad arii mikrinsh skjiet galiigi garaam..

Gravatar Kamazs

2004. gada 3. februārī, plkst. 21:33

Doh...vajag auto, nav divu domu. Jautājums tikai - kādu. Japāņi mazie - [tipo, ne mazāka kā Corolla] salīdzinoši uzticami [ja nav veci pārāk]. Benzīns, protams, koina, bet ir tak tādas jaukas lietas kā gāzes iekārta [kas gan biku maksā, taču reguļāri braukājot zvērīgi atmaksājas]. Dīzelis vairs nav tas labākais variants, jo šam arī cena kāpj, bet uz apkopi sanāk vairāk [biežāk eļļa jāmaina, bez tam vecu benzīnnieku var pirkt, bet vecu dīzeli - uzmanīgi! - var palikt kādā vēsākā dienā kā monuments]. Ok, tagad mašīnas. Jāizdomā cik ir navdas. Ja ir fiška un bik pameklē tad ~150ls var dabūt jauku lūznīti [pats ar tādu braucu un nesūdzos:P], kuram remontā un atdzīvināšanā jāiegulda apmēram divtik [bet apmēram mēneša-divu laikā, kas arī nav nesvarīgi]. Ja ar fišku tik labi nav, tad ... tad ir sliktāk, bet arī pa ~200Ls [+minimāli ieguldījumi tuvāko 3 mēnešu laikā] var dabūt ejošu zvēru. Tālāk kāpjoties jāuzmanās, jo var sanākt pārmaksāt - pieredze rāda, ka cenu grupas 300-500Ls vāģi lūst +/- apmēram tikpat bieži kā zemākās cenu grupas aparāti [..veiksmīgi izvēlēti], bet remonts bieži vien sanāk dārgāks [detaļas]. Ja skatās augstākas cenu grupas, tad mašīnu stāvoklis uzlabojas, taču viennozīmīgi paliek briesmas dabūt vēl lielāku kapakmeni kā par 150 Ls. Tāpēc jēdzīgāk pirkt ne tik mazu [mazām nojāti dzelži, kas var beigties ar [lielaakiem]remontiem un arī drošība ir stipri zemāka], bet drīzāk gandrīz mazu [Vectras/Golfa klase] vācu [japāņi ir labi rumpji, bet man ir nelāgas aizdomas, ka kaut kas ar tām detaļām un cenām nebija ok, jo sevišķi jaunākiem modeļiem] štruntiņu, uzlikt šamam gāzi [jā, nu tas ir ieguldījums uz zināmu laiku]un lūgt Dievu, lai nesabrūk pa ceļam[nesabruks]. No gadiem imho nav īpaši jābaidās, ja gāzi neliek, jāskatās, lai pērkot nebūtu lielu problēmu.

Personiskā pieredze: dzīvoju apmēram tikpat tālu [100km turp atpakaļ], auto: Opel Ascona '83. Pirkts par ~120, visādi reģistrāciji - jau 150, sagatavošana uz skati - +~tikpat [riepas sanāca dārgākais ieguldījums, maitas pārdevēji bija iesmērējuši dažādus monstrus]. Tad kādu pusgadfu miers [bija problēmas, bet tās nemaksāja neko - ta kontakts bija oksidējies, ta shtepcelis izrāvies, ta gaisa pievada truba nokritusi], tad ziemas sagatavoshana - +~50Ls [riepas]. Nu un tā nu braucu joprojām. Patēriņu īsti nezinu [jo benzīna rādītājs nerāda], bet ar 3Ls turp/atpakalj pa Rīgu mierīgi izvelk [ņemot vērā manu nedaudz amatieriski sportisko braukšanas stilu tas ir ok], ātrumi: ārpus pilsētas ~110-120km/h; pilsētā 60-90 km/h, ceļš pa visu Brīvībeni. Autobuss gan man sanāk lētāk [~1.50Ls vienam], bet ar mašīnu ērtāk un laika vairāk. Akjā, piemirsu, dzinējs man 1.8i.

Nu tas bija studenta variants, tālāk ir mans brālis,kas nav vairs students, bet mēro to pašu ceļu katru dienu vairākus gadus. Bija viņam VW Passat '84 1.6 dīzelis. Sarēķinājām, ka degvielā pa tīro vienu brīdi aizgāja mazāk kā autobusam [vienai personai]. Patēriņš no 5litri [līdz Rīgai] līdz 6 litri [pa Rīgu]. Braucam nemierīgi 110-120km/h ārpus pilsētas, 70-90km/h pilsētā, bremzējam, startējam, lēkājam pa joslām. Bet vāģis tika nnobraukts nežēlīgi, nācās i eļļas i daud zko citu mainīt, precīzas naudas nezinu - nav mans, bet katrā ziņā, sanāca gana lēti, ja brauca 2-3 cilvēki katru dienu.

Viņam apnika un viņš nopirka atkal VW AG tikai šoreiz Audi 100 2.3i. Nu tilpums liels, patēriņš tā ka bez iekšām var palikt. Uzlika gāzi. Tagad Rīga-mājas [turp atpakaļ] iziet ~ 3-3,8 Ls [brauc 2-3 cilvēki]. Braukšanas stils - ārpus Rīgas braucam mierīgāk [90-100], piklsētā tik un tā lēkājam pa joslām kā aptrakuši. Mašīna ar automātisko kārbu. Izlaiduma gads - '88, cena ap 2000 USD [ja nemaldos, ar gāzes uzlikšanu], paņemts uz nomaksu. Vāģis liels, glīšs, komfortabls. Pusgads lietošanā, izdevumi - logu mazgājamais šķidrums [ziemas riepas nāca komplektā]+sīkumi.

Nu vo, domājiet. Ja brauc vairāk kā viens, tad automobīlis tomēr ir stipri izdevīgāk - gan laika vairāk, gan patīkamāk, gan ērtāk, gan jautrāk, gan [varbūt] arī lētāk. Un nesmird tā. Un nesēž tev blakus visādi kretīni. Un nav nekukr jāskrien. Un ilgāk var gulēt. Un brīvdienās var aizbraukt viskaut kur. Un ja paliek slikti, tad nav jāgaida ātri, bet var paši aizbraukt [uz savas ādas esmu izjutis šādu nepieciešamību].

PS: Signalizācija-pretaizdzīšanas ierīce +15% mašīnas cenas. PS2: Par stāvvietām jāiedomājas, ideāli, ja darbs nav centrā vai ir apmaksāta stāvvieta.

Gravatar DimanC

2004. gada 3. februārī, plkst. 22:03

izmantoju Rīga - Jelgava - Rīga, pārvietojos starp skolu, darbu un mājām. par JAP - jā baigi naglā kompānija. Vispār Jelgavai tas raksturīgi, ka ar cenām nereti ir jau augstāk par Rīgas līmeni. Mazajā Jelgavā daži mikriņi maksā 20 sančus. Rīgā par to pašu naudiņu var nogonkot 5x lielākas distances.

kas jums visiem pret vilcienu? Jā, man arī totāli besī 90% tas kontingents, kas izkāpj Olainē.

Bet - vilcienos tagad ir silti var gulēt var lasīt, nebojājot acis (vismaz tik ļoti) uz vilcienu vienmēr var nopirkt biļeti.

man ar sākumā besīja tie vilcieni, bet...

Gravatar Vilx

2004. gada 4. februārī, plkst. 09:27

Ka ar mašīnu iznāk lētāk, var teikt tikai cilvis, ka mašīna nav bijusi...Es arī kādreiz tā domāju. Nu nesanāk beigās lētāk, tas ir toč.Taču, ja mēs ierēķinam komforu, tas atmaksājas ar uzviju.

Gravatar misame

2004. gada 4. februārī, plkst. 10:10

problēma vienīgi būs ar to, ka degviela nav vienīgie izdevumi, kas saistīti ar mašīnu. otrs - ja Tu rēķini ekonomisko izdevīgumu, tad ierēķini arī faktu, ka šobrīd Tev tā auto nav - tātad jāiegādājas. Cik gados atmaksāsies lēta japāņu automašīnīte? hmmm... kas zina. BET - (© Godmanis) tam nevajadzētu būt par šķērsli, lai iegādātos auto - jo tomēr tā ir ērtāk.

Gravatar laacz

2004. gada 4. februārī, plkst. 13:59

Paprovēšu atbildēt kopsavilkumā :)

Vilciens nav opcija. Vairāku iemeslu dēļ. Sākot ar to, ka pats esmu no Rīgas un neciešu kratīties ar jamo, turpinot ar to, ka centrā līdz autobusam ir kur palikt (autoosta ir centrā), atšķirībā no stacijas apkārtnes, kas vispār ir visnotaļ šaubīgs rajons :)

Automašīna ir vienīgais risinājums. Parēķinot (ja ņem uz nomaksu) līzingu, amortizāciju, bendzīnu, iznāk mazliet lielāka summa nekā minētie 80 lati. Ja pierēķinām komfortu, tad automašīna ir visnotaļ pamatots pasākums.

Dzīvoklis Rīgā. Diemžēl ienākumi neatļauj bankā paņemt krītu, lai iegādātos dzīvokli Rīgā. Ja to mēr atrod par adekvātu summu, tad remonts nespīd ļoti ilgi. Un ģimenes pieaugums arī.

Dzīvoklis Jelgavā un remonts? Viennozīmīgi, ka par to summu, kuru esam gatavi atvēlēt dzīvoklim mēs vēlamies jamo JAU izremontētu. Lai tuvāko gadu laikā par to nebūtu jādomā.

Spoks: Tavu niku neviens nav paņēmis. Konkrētais tēls, kurš sevi apzīmēja ar niku Spoks ir viens cits Spoks, kuram šis niks ir jau ļoti ļoti ļoti sen :)

Gravatar Kaspars

2004. gada 5. februārī, plkst. 01:53

Es uzliku mīksto JAP padarīšanai pēc diviem mokpilniem gadiem ;) Iepirku mašīnīti, ir ok. Mans iemesls bija nevis nauda, bet laiks, kas diemžēl bija padirsts krietni daudz (kādreiz nebija biļešu rezervācija no Rīgas uz Jelgavu, so rinda ~1h). Tagad absolūti nonsensēju, ceļš izmaksā Ls 1,20 (turp un atpakaļ), bet patērētais laiks apmēram 45minūtes Jelgava - Rīga (Meža iela). Tādi lūk pīrāgi.

Gravatar Kaspars

2004. gada 5. februārī, plkst. 02:10

Aizmirsu piebilst - ja njemsi mashiinu padomaa kaartiigi. Piemeeram, ar savu mazo ekonomisko japaaniiti tu ieberziisies ljoti krietni, kad tam suudam kaut kas nobirs un nevienaa shrotaa neko dabuut nevareesi, naaksies pirkt jaunas detaljas (pameegjini uzmineet cenu :D So, degviela - reekjini pats, nobraukt katru dienu vajadzees tev vismaz 120km, taatad divi varianti - diizelis vai gaaze. Principaa gan diizelis, gan gaaze ir vienaadaas cenaas, tikai ar nosaciijumu ka tu diizeli njem kaut kur kreiso (zem 25 santiimi var samekleet). Iztikt jau var, protams, ja mashiina tev nav pieluugsmes objekts vai vieta, kur dziivot :) Mashiinai ir jaabuut transporta liidzeklim un tad viss ir ok. Ja veelies informaaciju vairaak palasi www.iauto.lv (tiesa tur ~80% pilniigu stulbenju seezh, reti kad kaads normaals paraadaas), vai labaak www.auto.ru, Krievijaa tomeer cilveeki ir daudz praktiskaaki.

Gravatar hvz

2004. gada 5. februārī, plkst. 10:31

Manai Mazdai tās detaļas nemaz tik ūberdārgas nav. Nu protams, salīdzināt ar tautasvāģu lētučiem nevar. Bet tautasvāģus traki zog un ir jāveic papildu ieguldījumi signalizācijā un drošībā. No Jelgavas uz Rīgu brauc ļoti daudz cilvēku un var pat atrast pastāvīgus ikdienas līdzbraucējus, kuri tev maksās to pašu autobusa cenu.

Gravatar Kaucha

2004. gada 5. februārī, plkst. 16:30

no rīta izmantoju JAP, taču vakarā LDZ. LDZ priekšrocības - tu zini precīzi cikos notiek izbraukšana tb nav jāstreso vai es šovakar bileti uz businu dabūšu pēc 40min=> es varēšu apceļot centrāltirgusa prašumus/panīkt autenē.. pēc 19. februāra būs jāpāriet tikai uz LDZ, jo tas ir uz 1/2 lētāk (mēnešbilet toč). viss ir vienkārši! a par jelgavas dzelzceļa stacijas rajonu nav ko sprinkt - tur ir mierīgi. vot ja būtu cukurenē, tad būtu vēl jāpadomā..

Gravatar eerenpreiss

2004. gada 6. februārī, plkst. 09:17

1.Par stacijas apkārtni piekrītu Kaucham - kārtējo reizi mīti ir un paliek vienīgi mīti bz/ar mazu realitātes piedevu. 2.Apšaubīt var visu, sākot ar drošību (bet kur tagad droši?:), taču Jelgavas autoosta kontingenta ziņā joprojām ir stipri "šaubīgāka" - un es nedomāju bezpajumtniekus (ja latviski) "uzgaidāmajā telpā", pie kuriem bija jau pierasts. Jā, ir tur policisti un tagad laikam arī apsargi, taču nekas jau nemainās. 3.Turpinot par Jelgavas autoostu (un arī staciju - sen bija laiks atjaunot infrastruktūru. Bet to, cik atceros, solīja pēc vismaz 5 ziemām. Pašlaik diezgan dranķīgi gaidīt transportu ziemas/rudens sezonās. Par bodēm abās ēkās labāk pat nerunāt. 4.Ko tagad ar cenām darīs privātie?

Gravatar Kaucha

2004. gada 6. februārī, plkst. 13:58

ērenpreiss, yea! Gribētos teikt ka vakarā autenē ir reālāk (tb lielaka iespeja) dabūt problēmas nekā pie stacijas :) bet nu tas nu tā.. nianses.. nianses

Izrādās ka šeit ir vairāki JelGaVniEki! gip gip! URA!

Gravatar Kaspars

2004. gada 9. februārī, plkst. 00:15

Bomži ir un būs, neko tu viņiem nepadarīsi, bet tas kontingents, kas katru dienu izlāčo laukā no vilciena Olaines stacijā - nu sorry, tad jau labāk tiešām braukt ar mikrobu.