✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Interesanti, vai arī šis?

2004. gada 2. aprīlī, 6 komentāri

Faktiski neeksistē takš trīsdesmitā marta joki kā pirmā aprīļa priekšspēle, ne? Tipa, mart, mart!. Tad nu ekušeku japāņi ir atkal izvirtuši un šiverējoties sašiverējuši nelielu dzinēju. Dīzeli. Nieka 100 000 zirgspēku... Un kāpēc? Man nevilšus rodas šāds jautājums...

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Livingston

2004. gada 2. aprīlī, plkst. 09:02

Šitais engine jau sen tiek būvēts, droši vien uz šo brīdi jau sen kā gatavs :) Bet to, kāpēc, viņi atbild pirmajās rindkopās :)

Gravatar Tigers

2004. gada 2. aprīlī, plkst. 09:36

Šitais nav nekāds joks. Tādus motorus taču reāli būvē un izmanto. Kas tev te liekas neticams?

Gravatar Mr. Skepse

2004. gada 2. aprīlī, plkst. 13:41

atbilde: These engines were designed primarily for very large container ships. Ship owners like a single engine/single propeller design and the new generation of larger container ships needed a bigger engine to propel them.

jā, jā, tajās pirmajās rindkopās...

Gravatar Kamazs

2004. gada 2. aprīlī, plkst. 13:59

Nu Latvijā, ja nemaldos, joprojām ir viens 1000x Žiguļa motors, ko man pašam personīgi ir bijis tas gods aptaustīt, apskatīt un sadzirdēt. Tik briesmīgi jaudīgs un tik milzīgs šams nav kā bildēs, bet arī šamajam "žigulītim" var cilindrā ielīst, ja grib.

Gravatar Montello

2004. gada 2. aprīlī, plkst. 20:06

A kuram bembim šis motors ir, a moška Corvetei.. nja, kaut ko stulbu tikko izdomāju, nu moška kāds lols ierēks anyway. Bet 'motors' tiešām iespaidīgs pirms tam kuģiem bija 2-stāvīgs dzinējs, bet tagad skatos jau 3-stāvīgs. Laikam jau neviens nelasa manas augstās gudrības 8-|