Interesanti, vai arī šis?
Faktiski neeksistē takš trīsdesmitā marta joki kā pirmā aprīļa priekšspēle, ne? Tipa, mart, mart!. Tad nu ekušeku japāņi ir atkal izvirtuši un šiverējoties sašiverējuši nelielu dzinēju. Dīzeli. Nieka 100 000 zirgspēku... Un kāpēc? Man nevilšus rodas šāds jautājums...
Livingston
2004. gada 2. aprīlī, plkst. 09:02
Šitais engine jau sen tiek būvēts, droši vien uz šo brīdi jau sen kā gatavs :) Bet to, kāpēc, viņi atbild pirmajās rindkopās :)
Tigers
2004. gada 2. aprīlī, plkst. 09:36
Šitais nav nekāds joks. Tādus motorus taču reāli būvē un izmanto. Kas tev te liekas neticams?
Mr. Skepse
2004. gada 2. aprīlī, plkst. 13:41
atbilde: These engines were designed primarily for very large container ships. Ship owners like a single engine/single propeller design and the new generation of larger container ships needed a bigger engine to propel them.
jā, jā, tajās pirmajās rindkopās...
Kamazs
2004. gada 2. aprīlī, plkst. 13:59
Nu Latvijā, ja nemaldos, joprojām ir viens 1000x Žiguļa motors, ko man pašam personīgi ir bijis tas gods aptaustīt, apskatīt un sadzirdēt. Tik briesmīgi jaudīgs un tik milzīgs šams nav kā bildēs, bet arī šamajam "žigulītim" var cilindrā ielīst, ja grib.
ingrida
2004. gada 2. aprīlī, plkst. 14:14
labs motors
Montello
2004. gada 2. aprīlī, plkst. 20:06
A kuram bembim šis motors ir, a moška Corvetei.. nja, kaut ko stulbu tikko izdomāju, nu moška kāds lols ierēks anyway. Bet 'motors' tiešām iespaidīgs pirms tam kuģiem bija 2-stāvīgs dzinējs, bet tagad skatos jau 3-stāvīgs. Laikam jau neviens nelasa manas augstās gudrības 8-|