Nekas nestrādā
Kādā lielā Latvijas kompānijā eksistē tā teikt - datorproblēmu pieteikšanas sistēma. Cilvēks, aizpildot pieteikumu, nodod to IT daļai, kas attiecīgi novērš problēmu, ja tāda eksistē.
Vienu dienu IT daļā tiek saņemts visu laiku lakoniskākais pieteikums: "Nekas nestrādā". Protama lieta, ka pēc zināmas izsmiešanās apskatīt, kas par lietu, tiek nosūtīts tehniskais speciālists.
Ierodoties kabinetā, kurā, kā zināms, nekas nestrādā, liels bija izbrīns, ka pieteikuma aizpildītājs sēž pie datora un diezgan uzkrītoši neliekas ne ziniz par tehniskā personāla klātbūtni. Secinājums viens - šis tas strādā. Izrādījās, ka nu jau strādā viss.
Izrādās, ka apkopēja (visa IT personāla bieds un šausmas) bija izrāvusi barošanas kabeļa dakšveida spraudni no attiecīgās pieslēgumvietas.
It kā jau nekas traģisks. Taču, cilvēks, kuru šī problēma skāra, ilgu laiku nespēja skatīties acīs IT daļai un lika tai svētu mieru.
CyHex
2004. gada 12. maijā, plkst. 07:19
Izklausaas pēc Latvenergo
bush
2004. gada 12. maijā, plkst. 07:53
must be
lasītājs
2004. gada 12. maijā, plkst. 08:32
reiz viena sieviete rakstīja kaut ko tādu: "Ieeju sistēmā un nevar norādīt parametru. Ko darīt?" tas nekas, ka mums ir vairāki desmiti inf. sistēmu.
MMK
2004. gada 12. maijā, plkst. 09:40
Action request system - Remedy? ;)
Ivars Tenters
2004. gada 12. maijā, plkst. 10:13
A/S "Rīgas Siltums" ? :P
Janekuss
2004. gada 12. maijā, plkst. 10:15
Man gadījās tā: Atnāk meils ar subject: "Visu laiku!". Meila teksts: "Visu laiku rāda kļūdu!" :o)
Kuģis
2004. gada 12. maijā, plkst. 10:19
ūūū... viegli varu iedomāties par kuru uzņēmumu ir runa:) labs!:)
DimanC
2004. gada 12. maijā, plkst. 10:50
imho, mums ir vislabāk:
"viņš kaut ko teica, es kaut ko nospiedu un tad kaut kas notika..."
Pink
2004. gada 12. maijā, plkst. 12:20
Nu visaas iestādes kur i apkopējas un datori, pirmās ir ļaunuma iemiesojums, vienreiz jamās pamanījās ar birsti kā ar nazi nogriezt monitora izvadu no datora.
Juris
2004. gada 12. maijā, plkst. 12:26
Paņem ar slapju un netiiru lupatu vēsi notīra visus monitorus.
Smejmoon
2004. gada 12. maijā, plkst. 14:26
Šeit arī IT nodaļa ir pie vainas. Vadus varēja ielikt drošā kastē, vai arī apkopēju apmācīt. A to, nedod dies', večiņa dabūs ar strāvu!
e-remit
2004. gada 12. maijā, plkst. 14:29
Mani agrāk ir izbrīnījis - pazvana un saka: "Gribēju printēt, un tad man tā tabuliņa parādījās". Beigās izrādījās, ka tabuliņa ir paziņojums, ka printerī papīrs beidzies.
Qued
2004. gada 12. maijā, plkst. 14:36
Mums reiz bija gadījums, kad klientu zālē tīkls pazuda; izrādās, tantes gribēja tēju uzvārīt, un, tā kā visi elektrības kontakti bija aizņemti, vienu izrāva. Tas izrādījās habs...
peeciss
2004. gada 12. maijā, plkst. 15:10
Mums reiz apkopēja izrubīja visu server telpu labi ka UPS bija dokos
Biku-Beku
2004. gada 12. maijā, plkst. 16:48
:) Katru otro vakaru apmēram ap 21.00 serveris pazūd no tīkla un tad pēc 10 -15min atkal ieslēdzās! Izrādijās, ka apkopēja izmanto putekļusūcēja iespraušanai kontaktu, kur isprausts "kaut kādu" cits elektrības vads, kuru izrauj un pēc tam godīgi atsprauzj atpakaļ!
Tagad visi vadi ir noslēpti (un apkopējai atņemts putekļusūcējs) patiesībā - apkopējai tagad ir speciāls kontakts putekļusūcējam :)
kaads
2004. gada 12. maijā, plkst. 19:00
:) nu mūsējās apkopējas, par laimi, ir iedresētas, ka neko raut un spiest nedrīkst nekādā gadījumā.. nu tikai reizēm, pavisam nejauši:), nolidina zemē ejošu PC (un cietnim iestājas kirdik), vai ar slotu (pavisam, pavisam nejauši) izrubī kādu pagarinātāju... bet tā kopumā - viss mierīgi :)
Delfins
2004. gada 12. maijā, plkst. 20:36
mums gan viens vecis dabuuja raxtiit paskaidrojumu lielajam priekshnieciibai. vairs netraucee.
Rukicc
2004. gada 12. maijā, plkst. 23:22
Besīgākais variants izgāzts no sienas Jet Direct printservera baroklis.... Protams printera lampas visas deg i uzmini kāda x pēc neviens uz doto printeri nevar izdrukāt....:)
Uibis
2004. gada 13. maijā, plkst. 00:13
80% no visām IT problēmām rodas neprofesionalitātes kā tādas dēļ; savukārt 80% no šīm problēmām (64% no kopskaita, tātad) rodas ne IT personāla, resp. jūzeru un apkopēju zemās izglītības/informētības dēļ. Secinājums: lai ietaupītu finansu līdzekļus, laiku un nervu šūnas (pēdējie 2 neatjaunojas), ir:
Uibis
2004. gada 14. maijā, plkst. 00:44
IMHO 2)-3) tā ir utopija :(
hQuse
2004. gada 14. maijā, plkst. 00:45
tfu, nevis autors Uibis, bet bija domāts 2Uibis
Piedodiet.
Druu
2004. gada 14. maijā, plkst. 14:52
Man ir gadījies saņemt ziņojumu "jaunā sistēma dezorganizē darbu"
Uibis
2004. gada 15. maijā, plkst. 16:10