Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar ns

2004. gada 26. oktobrī, plkst. 09:38

pilnīgi debīls raksts, bet patiesību graudi tur bija neapšaubāmi:)

Gravatar Snow

2004. gada 26. oktobrī, plkst. 09:48

Nabaga cilvēki... Bez maz vai gribās veidot Adminu Atbalsta un Palīdzības Fondu.

Gravatar Mr.Venom

2004. gada 26. oktobrī, plkst. 10:51

Admina profesionalitāte mērojama ar viņa klātbūtnes nevajadzību darba vietā ;)

Gravatar Mr.Venom

2004. gada 26. oktobrī, plkst. 10:52

Admina profesionalitāte mērojama ar viņa klātbūtnes nevajadzību darba vietā ;)

Gravatar Lupus

2004. gada 26. oktobrī, plkst. 11:08

Jebšu: Visdārgākais ir tāds admins kurš neko nedara.

Gravatar Kārlis

2004. gada 26. oktobrī, plkst. 11:28

Piekrītu Mr.Venom un Lupus. Ja vēl to saprastu darba devējs :)

Gravatar Livingston

2004. gada 26. oktobrī, plkst. 11:47

Buļļa kakas par to nedarīšanu. Ir "reaktīvi" un "proaktīvi" admini. "Reaktīvie" reaģē uz kārtējām kataklizmām, plēš matus un mēģina tās novērst. Uzreiz rodas iespaids, ka darbs ir grūts un atbildīgs :) "Proaktīvie" paredz iespējamās problēmas un novērš tās pirms parādīšanās. Nekā nedarīšana ir bumba ar laika degli - nepārbaudītie backupi izrādās nelietojami, drošajā sistēmā izrādās caurumi utt.

Gravatar e-remit

2004. gada 26. oktobrī, plkst. 16:23

Nu ja zvana lietotājs ar problēmu "man nekas neiet" vai "man te kaut kas parādījās", un ja vēl viš nespēj sakarīgi pastāstīt, kas tur notiek, tad grūti ir neko nedarīt. Īpaši, ja tas, kam nekas neiet ir priekšnieks.

Gravatar Livingston

2004. gada 26. oktobrī, plkst. 16:56

Iespēju risināt problēmas, kas radušās bosam, vajag uztvert kā superīgu iespēju parādīt, par ko viņš maksā algu :D