Adminu komplekss
Adminiem ir savi kompleksi. Trimtirim, pasmiesim pa trim (vai mazāk).
✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.
Adminiem ir savi kompleksi. Trimtirim, pasmiesim pa trim (vai mazāk).
ns
2004. gada 26. oktobrī, plkst. 09:38
pilnīgi debīls raksts, bet patiesību graudi tur bija neapšaubāmi:)
Snow
2004. gada 26. oktobrī, plkst. 09:48
Nabaga cilvēki... Bez maz vai gribās veidot Adminu Atbalsta un Palīdzības Fondu.
Mr.Venom
2004. gada 26. oktobrī, plkst. 10:51
Admina profesionalitāte mērojama ar viņa klātbūtnes nevajadzību darba vietā ;)
Mr.Venom
2004. gada 26. oktobrī, plkst. 10:52
Admina profesionalitāte mērojama ar viņa klātbūtnes nevajadzību darba vietā ;)
Lupus
2004. gada 26. oktobrī, plkst. 11:08
Jebšu: Visdārgākais ir tāds admins kurš neko nedara.
Kārlis
2004. gada 26. oktobrī, plkst. 11:28
Piekrītu Mr.Venom un Lupus. Ja vēl to saprastu darba devējs :)
Livingston
2004. gada 26. oktobrī, plkst. 11:47
Buļļa kakas par to nedarīšanu. Ir "reaktīvi" un "proaktīvi" admini. "Reaktīvie" reaģē uz kārtējām kataklizmām, plēš matus un mēģina tās novērst. Uzreiz rodas iespaids, ka darbs ir grūts un atbildīgs :) "Proaktīvie" paredz iespējamās problēmas un novērš tās pirms parādīšanās. Nekā nedarīšana ir bumba ar laika degli - nepārbaudītie backupi izrādās nelietojami, drošajā sistēmā izrādās caurumi utt.
e-remit
2004. gada 26. oktobrī, plkst. 16:23
Nu ja zvana lietotājs ar problēmu "man nekas neiet" vai "man te kaut kas parādījās", un ja vēl viš nespēj sakarīgi pastāstīt, kas tur notiek, tad grūti ir neko nedarīt. Īpaši, ja tas, kam nekas neiet ir priekšnieks.
Livingston
2004. gada 26. oktobrī, plkst. 16:56
Iespēju risināt problēmas, kas radušās bosam, vajag uztvert kā superīgu iespēju parādīt, par ko viņš maksā algu :D