Vilcienu krešs
Vakarā varēšu uztaisīt statistiku par dažādu portālu komentāru atdevi, jo uz šo bildi dotajā brīdī iet nenormālie cilvēku bari no visurienes. Pašu attēlu saņēmu e-pastā, so - neesmu autors.
Ā. Un - pārdodu bannera vietu! Apmeklējums nenormāls! Pērciet, kamēr vēl vilcienu katastrofa ir topā!
hQuse
2005. gada 2. februārī, plkst. 12:15
http://foto.inbox.lv/moorufes/railway
hQuse
2005. gada 2. februārī, plkst. 12:15
IMHO mašīnistam un viņa palīgam bija noway
Vilx
2005. gada 2. februārī, plkst. 12:16
Lai nu kā, bet http://wc.laacz.lv/vilc.jpg iekš TvNet izskatās labi. Ļāčīš ceļ sava bloga popularitāti (:
laacz
2005. gada 2. februārī, plkst. 12:17
Vispār jau es šo linku iemetu tikai IRCā un tikai kanālā #php.lv :) Tālākais jau nav vairs mans darbs ..
De
2005. gada 2. februārī, plkst. 12:17
stulbais laaci : "Pērciet, kamēr vēl vilcienu katastrofa ir topā!"
Janekuss
2005. gada 2. februārī, plkst. 12:29
Latvijas slashdottings, he
shizo
2005. gada 2. februārī, plkst. 12:36
portaali zog. pelnna naudu.
laacz
2005. gada 2. februārī, plkst. 12:38
Zinu, ka Apollo.lv ir saņēmis atļauju no bildes autora :) To zinu 100% :)
more
2005. gada 2. februārī, plkst. 12:39
http://www.kartes.lv/_bildes/vilcieni/
Kirils
2005. gada 2. februārī, plkst. 13:11
w-t-f? ieraugot bildi, uzreiz skreeju uz leta. vareeji tak kaut ko apraxtiit neziniishiem.
napalmEye
2005. gada 2. februārī, plkst. 13:16
Mjam, sūdīgi. Varam secināt, ka labāk nesēdēt vilcienu pirmajos un pēdējos vagonos. Bet atkal dilemma, ko darīt tiem kas brauc uz Ērgļiem? Tam vilcienam ir tikai lokomatīves vagoni - priekšējais un pakaļējais.
lasītājs
2005. gada 2. februārī, plkst. 13:47
Idiot, tur trīs bojāgājušie, bet tu te ņirgājies.
efix
2005. gada 2. februārī, plkst. 13:51
Lasītājs: www.leta.lv
Sākotnēji tika ziņots, ka katastrofā ir bojā gājušie, taču šīs ziņas oficiāli netiek apstiprinātas.
Peleeks
2005. gada 2. februārī, plkst. 13:55
Laacz, pieliec varbūt arī šo te linku: http://netgames.lv/portal/articles/784
Uldis
2005. gada 2. februārī, plkst. 14:06
www.riga.lv arī bilde no laacz.lv :))
riexc
2005. gada 2. februārī, plkst. 14:14
zem tās bildes iekš to www.riga.lv ir lāča tualetes links - wc.lācz.lv
riexc
2005. gada 2. februārī, plkst. 14:14
bljin - wc.laacz.lv
Verdi
2005. gada 2. februārī, plkst. 15:14
Inbox linkam pirmajām 4 bildēm var redzēt cik daudz ir apskatītas. Tas ir baigais daudzums priekš inboxa
danila
2005. gada 2. februārī, plkst. 16:01
mjaa un es domāju ka vilciens ir visdrošakais transports. bet vispār labi ka tas notika ap 11 nevis 08, ja vispār var buut labi :(
hQuse
2005. gada 2. februārī, plkst. 16:07
Zinat, cik spēcīga ir dīzeļlokomotīve, salīdzinot ar pasažieru elektrovilcienu? Tāpēc arī sašķīda puse no pirmā vagona. Runas par drošāko/nedrošāko transportu - nevietā.
Despacho
2005. gada 2. februārī, plkst. 16:11
es ar redzēju. tie cilvēki, kas ap pus11 brauca ar ulbrokas(52) busu varēja redzēt...
krish
2005. gada 2. februārī, plkst. 16:41
es tur biju skats ir vienkarshi briesmiigs.. vilciens paarlociits uz puseem kaa kabatas nazis no aukshas uz leju un durvis bija ar asiniim..
dunduks
2005. gada 2. februārī, plkst. 17:26
Neatceros, kad pēdējo reizi būtu gājuši bojā cilvēki Latvijā dzelzceļa katastrofās(pēdējos 10 gados noteikti). Toties autokatastrofās iet bojā vidēji vairāk kā viens cilvēks dienā... Vilciens ir un paliek viens no drošākajiem transporta līdzekļiem tāpat kā lidmašīnas.
e-remit
2005. gada 2. februārī, plkst. 18:01
kā parasti, notiek nelaime, un tad nu ziņkārīgie saskrien skatīties... Mūsdienās vēl arī safotografē, saliek inetā, un priecājas. :(
hQuse
2005. gada 2. februārī, plkst. 18:08
Dažās 2MB bildēs gan izskatījās, ka tās nav vis asinis, bet eļļa! Nevajag dezinformēt tautu, ja nav pārliecība.
z
2005. gada 2. februārī, plkst. 19:08
kirils, zinītis mazais puika.
Kirils
2005. gada 2. februārī, plkst. 19:54
z: ko?
z
2005. gada 2. februārī, plkst. 23:06
kili kili kili.
juris
2005. gada 2. februārī, plkst. 23:32
kiriliņ, tu rullē.
Aivis
2005. gada 2. februārī, plkst. 23:45
hQuse - dīzeļlokomotīvei ir 4000 zirgspēku.
ZeaLot
2005. gada 3. februārī, plkst. 02:12
Visā visumā dundukam ļaušos pieminēt, ka ir svarīgs arī, pret ko mēra, tas arī ir jāpiemin. Absolūtos skaitļos vilcienu katastrofās ir daudz vairāk bojāgājušo nekā aviokatastrofās. Tomēr uz vienu kilometru vairāk ir bojāgājušo aviokatastrofās nekā vilcienu. Nu aptuveni tā bija. Tas ir viss, ko man teikt šajā sakarā =)
Kakjis
2005. gada 3. februārī, plkst. 09:23
Vot ka lācz ar tik trulu attieksmi pieminēs traģēdiju - negaidīju... :((((
Heilijs
2005. gada 3. februārī, plkst. 10:39
Ja tu nespeej izcelties ne ar ko labu (vai arii tam jau ir pa veelu, vai arii visiem tas sen jau...), izcelies ar kaut ko citu (un ko veel vieglaak ir izdariit, ja ne ko slikti vai nekaadu). Kaut gan peedeejaa laikaa noveerojama pilniigi achgaarna reakcija - visi automaatiski noliek, un reti kursh izceljas ar kaut kaadu atbalstu vai labu vaardu. Modes tendences, odnako.
duu-duu-pii-pii
2005. gada 3. februārī, plkst. 10:46
sēžot LU fakultātē tikai dzirdēju, kā vislaik ar vī ū vī ū mašīnas braukā, un neko neredzēju, kaut gan varēju, ja pastītos pa logu, uzzināju tikai iējot stacijā, ka tehnisku iemeslu dēļ vilcieni nestaigā.. un uzzināju tikai vēlu vakarā.. neuzskatu, ka laacz priecājas, man tāda pati attieksme bija..
ppp
2005. gada 5. februārī, plkst. 10:30
laacz, tu esi slims.
Kirils
2005. gada 6. februārī, plkst. 01:20
izskataas, ka te daudzi ir slimi.