✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

HBL

2005. gada 10. februārī, 68 komentāri

Man ir pieriebies. Pasūtīju Visa Classic kartiņu iekš Hanzenes. Kā saņemšanas vietu izvēlējos filiāli Krasta ielā (VW centrā). Tāpēc, ka tā ir faktiski vienīgā vieta, uz kuru (pa ceļam pusdienās, vai no tām) varu tikt darba laikā.

Nu jau nez kuro reizi cenšos šo kartiņu izņemt. Nesekmīgi.

Ik reizes (esmu centies šo operāciju izveikt jau četras reizes!), ierodoties tur (vienalga, vai tas ir vienpadsmitos no rīta, vai divos pēcpusdienā), no divām operatorēm (?) strādā tikai viena (!). Un, protams, rindā jau ir vismaz divi cilvēki pirms manis. Nu nav man bitīt matos laika pusstundu, vai vairāk stāvēt un gaidīt.

Ja arī nākamreiz man neizdosies savu karti izņemt, es no tiesas pasūtīšu jamo nafig un principa pēc došos uz kādu citu banku lai iegūtu kartiņu norēķiniem Internetā.

Un jā. Esmu nikns. Neapmierināts klients, velns parāvis.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar z

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:48

lači, visi, kas lasa tavu lappusi.

Gravatar efix

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:48

HBL tieši ar tām rindām iesūkā. Elektroniskie norēķini rullē. Un iešanu uz HBL filiāli tiešām uztveru kā zobu sāpes un laika patēriņu.

Gravatar hbl klients

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:49

hmm, nez cik reizes esmu ņēmis karti hanzenē, pie kam man tas jādara vismaz 3 reizes gadā - algas debetkarte, visa, ego, un ne reizi šī iemesla pēc neesmu stāvējis rindā:) Mazajās nodaļās to var saņemt informācijā.

Gravatar Rukicc

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:50

Nord LB..... Visa internet..... rinda nekāda, bet ir pusdienas pārtraukums:(. Tikai pasūtot caur netu jamo saņemot pārliecinies vai iedod visas aploksnes, man intrneta bankas parolēm pakaļ bija atseviski jāiet vienkārši aizmirs iedot....:D

Gravatar laacz

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:51

hbl klients: TAJĀ nodaļā informācijas nav :/ ž: personificē sevi ar 'visiem'?

Gravatar Rukicc

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:51

NU labi unibankā lai iemaksātu skaidru naudu savā kontā arī jāpastāv rindā ir. Vispār ir kāda banka kurā tevi negaida gara rinda priekšā?

Gravatar efix

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:52

hbl klients: ir nācies stāvēt arī Matīsa filiālē pie informācijas galda, un tieši pēc kartēm.

Gravatar Vistu Zaglis

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:53

Hansene "Dominā" svētdienās tādā ziņā iespārda. Tukšs, kluss, mierīgi, až iztraucē operatorus no kafijas malkošanas. Esmu iecienījis, lai arī ir gabals ko ļēpot uz turieni.

Gravatar gg

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:54

hbl vēl nav tas trakākais gadījums... un vispār. lv iemītnieki tomēr ir pamatīgi izlepuši, hehe, 30 min rindā grūti pastāvēt :))) britānijā reiz bankā rindā dabūju pavadīt 2h ;)

Gravatar laacz

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:58

Bet vispār jau points nav par stāvēšanu rindā, ja tā padomā. Mani tracina tas, ka ir divas vietas, kur būtu jāsēž cilvēkiem, bet //ne reizi neesmu redzējis, ka abas tiktu izmantotas//.

P.S. OK. Vienu reizi redzēju. Bet arī tad man nācās pārtraukt vienu meiteni un palūgt, lai mani apkalpo pie otra galdiņa...

Gravatar es_pac

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:59

Parex, paldies Dievam, visu var nokārtot ātri un bez lieka saspringuma, savukārt, ja nu kāreiz tomēr ir nepieciešamība apmeklēt Hansabanku, tad, diemžēl, jākonstatē ka vienīgā pusdienlaikā attāluma ziņā pieejamajā Hansenes filiālē "Centrs" (Kaļķu ielā) rindā var nogaidīt ne tikai visu pusdienlaiku, bet arī vēl drusciņ bonusā, kas garastāvokli tomēr neuzlabo.

Gravatar z

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:02

lači, tas taču pat bernam skaidrs, ka visiem cilvekiem uztrauc tikai savas problemas un pilnigi vienalga par citu problemam. man tas patik. tik interesanti paklausities kadu sudzamies par slikto dzivi.

Gravatar laacz

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:06

ž: Nu redz. Laiks Tev jau būtu sākt saprast, ka, ja Tevi kaut kas neinteresē, tad nelasi :) Galu galā, es nebūt neuzskatu, ka Tu jebkurā Interneta saitā, kurā atrodi info, kurš Tevi neinteresē, papūlies atstāt komentāru ar šī fakta konstatāciju. Pie kam, minot, ka konkrētā informācija neinteresē //nevienu//.

Gravatar gg

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:06

priecājies, ka nav uk, bet būs, būs. nav tas bankai izdevīgi, ka viens necils laacz vai gg var atnākt un nesēdēt rindā, darbinieki jāalgo utt. tas ir vip serviss, par kuru arī attiecīgi maksā. tirgus likumi, pretīgie. turklāt, nav jau brīnums, ja tu neesi redzējis abas operatores vienlaicīgi, ja jau pusdienu laikā tur dodies. meitenes arī tak ir cilvēki ir kaut kad jāēd. vai viņiem, mazā filiālē (riktīgi maza, ja reiz ir tikai divi opi) būtu jātur trešais, kurš maina uz ēdienreizēm? nu padomā loģiski. tie būtu zili brīnumi. 30min rinda ir normāli. tas nav nekas traks. centrā, ja nepaveicas, i hbl, i uni, i prx, i nrd ir nācies arī pa 45min-1h pavadīt. bet cerams, ka ar laiku bankas pašas no šitās karšu ikgadējās izņemšanas/izsniegšanas atteiksies. ok, lai iehavo tos 3-5ls par karti gadā, bet kāda jēga likt cilvēkam to skriet un mainīt katru gadu? reizi trīs gados, piecos var un droši vien arī vajag, lai nodrošinātu tehnisko updeitošanos, bet katru gadu, nafig? bankai pašai tas prasa liekas pūles un resursus. gan jau peļnas palielinājumus meklējot arī šito fišku optimizēs. cerams. man arī nepatīk (besī ārā) skriet uz to banku.

Gravatar Dr

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:08

nuu... #14... parexaa vecriigaa, lai iemaksaatu naudu pats sev, pasham veel bija ritiiga kviitinja jaapilda... vairaak nelietoju (nu jau kaadu gadu)

a hansene jau nu toch ir labaakaa latvijas banka... jaukas chiksas parasti, vismaz darbaa :)) un labaakaa net banka... reaali njem veeraa klientu ieteikumus. ilgi implementee (parasti kaadu 1/2 gadu), bet izdara... HB ir ok

Gravatar gg

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:09

es_pac: nu nevajag jau vispārināt. ja nepaveicas, tad arī parexā var iekrist. man, piemēram, nekad nav ar parexu veicies. bet tajā pašā centra hbl esmu dienas vidū 5 min laikā sveikā ticis, tā gan bija cūkas laime, jo ir turpat riktīgi ilgi sēdēts... tas ir kā paveicas.

Gravatar laacz

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:12

gg: pusdienlaiks no 11:00 līdz 14:00 ieskaitot??

Gravatar Paligs

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:12

Savulaik pārvācos no Unibankas uz Hansabanku tieši ērtākas lietojamības un ātrākas apkalpošanas dēļ, pieriebās tās mūžīgās rindas... Skaidrs, ka augot klientu apjomam, noteiktos laikos nu vietās tās rindas būs, vistrakākais laikam darās stacijā vakaros, kad pārējās filiāles slēgtas. Besīties gan par to nav vērts, labāk izmantot savus resursus lietderīgāk... kaut vai padomājot, ka RIMI no pāri par 20 kasēm reizēm nestrādā kādas 15, tas ir procentuāli krietni vairāk :)))))

Gravatar cyberspace

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:12

Ak dienvs, man tā jau trešo reizi ar Hanzeni gadas, tā ir viņu vāja puse! Bet visa visuma Hanzeni glabj viņu glīra internetbanka, savadak būtu ari jau ko citu skatijis!

Gravatar gg

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:18

laacz: nu nešujies tik dikti. varbūt meitene uz wc skrēja un ilgi sēdēja. katru dienu jau tu tur nedodies, tā kā tavi novērojumi ir tikai gadījuma rakstura un tad jau visādi var sagadīties.. bet ar to, ka bankās ir un būs vēl lielākas rindas ir jāsamierinās. stafa izmaksas pamazām aug un bankas tās lietas optimizē un optimizēs. priecājies, ka vismaz hbl pietiekami daudz var izdarīt caur internetbanku. kādreiz uz banku bija jāiet katra sūda dēļ.

Gravatar gg

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:24

gan jau ar laiku bankas ieviesīs pesidoVip servisu. tipa, negribi stāvēt rindā, maksā 5ls un tevi apkalpos ārpus rindas speciālā kabinetā ar sarkaniem velveta dīvāniem un nomierinošu mūziku ;) bet ja nopietni - būs elektroniskais paraksts un tad, man vismaz, vispār uz banku būs jāiet tikai, lai divas reizes gadā izņemtu kartes. hei, valdības vīri, pasteidzās!

Gravatar ssaulins

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:28

suuds ar HBF vot Jelgavas Krājbankas filiālē laikam gan nekad nav strādājušas 3 operatores vienlaikus. Vietas izbuuvētas kādām 5 točna ble. Un jāgaida tur ir pa 40 -60 min , kas vispār mūsdienu tehnoloģiju laikmetā kur cilvēekam nekad nav laika jau nu ir .....

Gravatar keiby

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:28

oi nu psc, kaa mees esam izlepushi. 1x gadaa nevaram 1/2-1 h pastaaveet rindaa. neesi jau nu tu tik drausmiigi svariigs darbinieks, ka nevareetu tevi palaist uz ilgaaku laiku prom no darba. un nedomaaju, ka citaam bankaam, kas ir taja rajonaa ir labak. sliktaakajaa gadiijumaa - uzraxti un nosuuti administraacijai veestuli/faxu ar savu neapmierinaatiibu.

Gravatar N

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:32

laacz tu esi smiekliigs. tu doma ka kada cita banka bus savadak ??? bankas visur strada no 9-17 un visur ir rindas. varu pastastit ka staveju stundu unibankaa vai nordlb. visur ir tas pats.

Gravatar Peleeks

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:37

Nu kā. Var taču piezvanīt uz filiāli un pārliecināties, ka kartiņa ir "ieradusies". Parasti gan nekas nekavējas.

Gravatar Peleeks

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:38

sorry, neiebraucu uzreiz.

Gravatar gg

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:41

ssaulins: mūsdienu tehnoloģiju laikmetā kārtīgs tehnopilsonis paņem savu laptopu un dara savas lietas vienalga kur. bankā vai tramvajā. :)

Gravatar DeeWee

2005. gada 10. februārī, plkst. 16:49

Noveelots ieteikums :

Njemot EGO karti var izveeleeties Maestro vai Visa . Un uzminiet kaada ir shii Visa? Jaa Classic! Nav jaamaksaa par karti(Gada abonoesahana). Ja nelien "iekshaa" pieskjirtajaa overdraftaa(minimums 125 .. gribeeju 0 -> nedod ), tad Tev shii karte sanaak "Bezmaksas" . Paarbaudiits praksee.

Gravatar Delfins

2005. gada 10. februārī, plkst. 17:00

DeeWeee:

par karti jaamaksaa - izsneigshanas maksa = 5 Ls. Nav jaamaksaa gada maksa,.. pec tam gan ir jaamaksaa. (tas pats uz kreditliniju attiecaas)

  • EGO gadijumaa ir jabut atsevisks konts (ja gadijuma ir jau algas konts)

Gravatar lasītājs

2005. gada 10. februārī, plkst. 17:11

Iesaku banku Nordea.

Gravatar PolarLacis

2005. gada 10. februārī, plkst. 17:11

vienkārši pasūti viņus 2 kvartālus tālāk un ņem to katriņu citā bankā. Tā viņiem vajag, ja nemāk sakārtot štelles

Gravatar Hadsons

2005. gada 10. februārī, plkst. 17:16

Pārmaiņas pēc aizej uz HB filiāli Molā. Tur tiešām var uzzināt, atcerēties, kas ir rindas

Gravatar ulzha

2005. gada 10. februārī, plkst. 17:35

Nu kruti gan, principiāli un izdevīgi - Hanzeni pasūtīt dēļ kaut kādas 2 cilvēku rindas

Gravatar Anete

2005. gada 10. februārī, plkst. 17:37

To, kas ir rindas pēc kartēm, var uzzināt HB centra filiālēs, kad ir septembra beigas un beidzas kartes termiņš studentiem, kuriem viņas dod uz 1 gadu. Pie tam reklāmās teikts, ka karte ir bez maksas, bet nākamajā gadā, ja grib atjaunot, jau kāš 2 Ls par gadu. It kā nekas daudz, bet mans kursabiedrs sabrauca Hanzenei augumā par melīgu reklāmu un dabūja atpakaļ savus 2 Ls :)

Gravatar ulzha

2005. gada 10. februārī, plkst. 17:39

z vajag ar sudraba lodi, vai kādu modernu aizvietotāju

Gravatar kitija

2005. gada 10. februārī, plkst. 17:45

visu savu pazinīgo darba mūžu esmu bijusi Unibankas kliente, un nekādas vērā ņēmamas problēmas man nav bijušas. Doma laukuma filiālē pusdienaslaikā kā ieeju un izvēlos vajadzīgo procedūru, tā uzreiz mans numurs parādās uz displeja. visas vajadzīgās kartes arī vienas dienas laikā ir uztaisītas. visās bankās ir rindas, bet starp filiālem ir liela atšķirība, kaut nereti tās atrodas pārsimts metru viena no otras.

Gravatar Anete

2005. gada 10. februārī, plkst. 18:02

Kitija: Un rindas pie Unibankas bankomātiem? Tā kā vienubrīd teju visu valsts iestāžu darbinieki tika spiesti atvēŗt kontus Unibankā, grūti atrast bankomātu, pie kura nebūtu rindas, un dažbrīd tās ir tādas pat kā bankā.

Gravatar Kirils

2005. gada 10. februārī, plkst. 18:03

esmu triju banku klients (viena - maneejaa, darba vieta izveidoja kontu veelvienaa un ISIC karti njemot iesmeereeja veel). katraa ir kaada probleema. hanseni lietoju visilgaak. ir gadijies staaveet rindaa 90 minuutes (dienas viduu, protams) un pat nesanjemt (toreiz vinjiem bij taada akcija "gaidi vairaak par 20 minuuteem -- dzer kafiju") kuponu bezmaksas kafijai DC/CN/whateve. paareejais pie vinjiem ir liimenii. parexaa, piem., paprasot piesleegt ibanku, Tev iedod aploksni ar datiem un pasaka "nu naakamnedeelj veel nebuus piesleegts, bet aiznaakam`- vajadzeetu buut"

Gravatar z

2005. gada 10. februārī, plkst. 18:03

Interesanti, kur ir kirils? kapec vins vel nav paudis kadu no savam noderigajam atzinam?

Gravatar z

2005. gada 10. februārī, plkst. 18:04

Hahahahaha, ka kirilu piemin, ta kirils klat. Pirms rakstiju komentaru, kirila komentara vel nebija. Malacis, KIRIL!

Gravatar Kirils

2005. gada 10. februārī, plkst. 18:05

Anete: Origo "A" eekas pirmajaa staavaa preti nordea filiaalei ir divi (triis?) bankomaati. hansa un veel kaut kaads/i. pie hansas rinda vienmeer ir kaadi pieci cilveeki, kameer pie otra gandriiz neviena nav.

Gravatar Kirils

2005. gada 10. februārī, plkst. 18:09

z: atsuti meilu, varbuut varu sarunaat, ka kaads no maniem koleegjiem apmaksaas Tev aarsteeshanos. vai sliktaakajaa gadijumaa visi laacz`a lasiitaaji vareetu samesties labai lietai.

Gravatar Anete

2005. gada 10. februārī, plkst. 18:13

Kirils: Nu, Origo varbūt ir tāds īpašs gadījums :) Katrā ziņā HB citām ieliek ar bankomātu skaitu un ērto izvietojumu. Kopš ir līgumi ar citām bankām par bezmaksas naudas izņemšanu - vispār ideāli.

Gravatar z

2005. gada 10. februārī, plkst. 21:39

Labi, Kirils, audz liels un vasals, man pasam jau apnika par tevi ņirgāties.

Gravatar misame

2005. gada 10. februārī, plkst. 22:23

Kirils: nu, jādomā, ka tas kādā viltus parexā tev būs gadījies (zinkā, rīgā jau daudz tādu). Pieslēdzot digi.parex, tika man paziņots, ka pēc pusstundas varu droši logoties iekšā. Tā arī darīju un - guess what - viss izdevās.

Gravatar hu_ha

2005. gada 10. februārī, plkst. 22:40

man acīs saskrēja asaras, bet kur tad tas ir redzēts, ka HB nav rindas?! Tas ir fakts, ar kuru HB klientiem ir jārēķinās...

Gravatar Gordon

2005. gada 10. februārī, plkst. 23:13

Jo labāka banka, jo vairāk klientu, jo garākas rindas... No visām bankām ko lietoju - HB ir klientam draudzīgākā

Gravatar ossiii

2005. gada 10. februārī, plkst. 23:15

nu, ir gadijies kadas paris reizes pusdienlaika ieiet hb saktas filiale, panemt numurinu un knapi sagatavot papirus, kad jau rinda pienakusi. savukart tai origo filiale pec plxt 17iem ir gadijies panemt numurinu, izstaigat abu origo eku veikalus, satikties un parunaties ar satiktiem pazinam, vel mazliet pagaidit, atkal pastaigat pa paris veikaliem, vel mazliet pagaidit - un tad ari mana rinda klat

Gravatar karlis

2005. gada 11. februārī, plkst. 07:56

"Prieks būt labākajiem" my ass!

Gravatar Kakjis

2005. gada 11. februārī, plkst. 09:11

Lācz, tu laikam paliec vecs un kašķīgs... :) Tieši tādās pašās rindās tu stāvi lielveikalos, benzīntankā un vēl nez kur... Ja tu nespēj darbā pateikt, ka būsi par 15 min vēlāk no pusdienām, lai izņemtu karti, tad vienkārši atgādini kašķīgu nespējnieku, kuram nekad nekur nav labi. Divi cilvēki rindā!!! - Smieklīgi!!! :D Klientam ir taisība tikai tad, ja viņš ir izdevīgs. Ja ir jālgo vairāk operatori nekā kienti kaut kādā mazā filiālē, tad TU paliec neizdevīgs, tāpēc pastāvi un pagaidi...

Gravatar kitija

2005. gada 11. februārī, plkst. 09:38

Anete: vai tad vēl nezināji, ka naudu var izņmet arī no Krājbankas un Hansabankas automātiem?

Gravatar Peeteriz

2005. gada 11. februārī, plkst. 09:46

Pat ar visaam taam rindaam bankai 1 klienta apkalposhanas reize dziivajaa (papiira maksaajuma pienjemshana, kartes izsneigshana, utml) maksaa 0.5 ls. Taa ka pusi no tiem pakalpojumiem dod par briivu, taapeec tie fufelji ir bankai neizdeviigi - un neviens tur neko nemainiis. Cilveeki, kas grib 5 Ls kontaa iemaksaat, nevienam nav vajadziigi, luuk, ja tu lietosi internetbanku, panjemsi krediitu un maksaasi procentus, un ljausi filiaalei piesaistiit jaunus klientus, paardot krediitus un depoziitus, nevis kjeepaaties ar papiira maksaajumiem, tad buusi labs klients.

Ja Tavi naudas apjomi atbilst VIP statusam, tad arii buus cita attieksme, bez rindaam.

Gravatar DeeWee

2005. gada 11. februārī, plkst. 10:38

33: Delfins :

Kuraa vietaa aboneeshana? Kuraa vietaa izsniegshana? Ap ar izteereeto limitu ir jaamaksaa arii Klasiskajai visa'i :) Pasham jau N gadus ir Ego, esmu pircis gan hostingu "za bugrom", gan ebay'aa visaadas kakas.
http://www.hansabanka.lv/cenas/cenradis.php?nr=5-6

Gravatar MZM

2005. gada 11. februārī, plkst. 11:52

Vai HB joprojām ir c00lā ibanka? Ar Konqueror ies? Laikam vienreiz vajadzēs klapēt ciet savu Unib. kontu un pāriet uz banku, kurai ir strādājoša ibanka.

Gravatar efix

2005. gada 11. februārī, plkst. 13:35

hah, MZM kā vienmēr visās iespējamās ziņās meklē saistību ar Linux.

Btw, ja ir Konqueror, tad var uzlikt arī FF. Tici man, ies tā hanzanet.

Gravatar MZM

2005. gada 11. februārī, plkst. 14:07

efix: man Unibankas Ibanka negāja ne ar FF/Lin, ne ar Netscape/w32, ko ieteica helpdesks. Tapē interesējos, vai HB ibanka works ar manu 90% laika izmantoto browseri - Konqueror. Ja jā, tad labs iemesls beidzot tikt pie ibankas.

Gravatar frk

2005. gada 11. februārī, plkst. 14:09

laaczs.. mosh aizej nodrochii savaa kruti izremonteetaa wc?

Gravatar tididi

2005. gada 11. februārī, plkst. 23:39

Man arī Hansabanka sākumā likās visprogresīvākā banka, bet šobrīd tā ir krietni atpalikusi no līderiem. Pirmārt tas, ka pasūtītās kartes nesūta pa pastu un mājām, un jāiet tām pakaļ uz filiāli. Daudzām bankām ir tāds serviss, un lai tas droši darbotos, internetbankā karti vari aktivizēt un izvēlēties PIN kodu pēc kartes saņemšanas.

Tāpat arī Latvijā ļoti pietrūkst iespēja ieskaitīt kontā skaidru naudu pie bankomāta. Daudzām bankām ir tāds serviss: autorizējies ATM ar savu karti, tad ieliec naudu speciālā aploksnē, ko automāts norij, un nākamajā dienā, kad bankas darbinieki ir pārbaudījuši, kas aploksnē ir iekšā, šī nauda ir ieskaitīta tavā kontā.

Gravatar n.

2005. gada 12. februārī, plkst. 19:31

tidi:neesi galvu saspiedis?? :DDD kaadas veel aploksnes

Gravatar n.

2005. gada 13. februārī, plkst. 15:45

laac: btw laacz kaapee nenjeemi ego karti? funkcijas pilda un bez gada maksas...

Gravatar Guncha

2005. gada 14. februārī, plkst. 14:10

Hehe, chinkst veel... Briselee, lai, piemeeram, atveertu bankaa kontu, ir jaasarunaa tikshanaas, nu nevar to izdariit kaa Latvijaa viens, divi... Man arii likaas, ka Hansaa ilgi jaatup, viss ir slikti, bet nu baa... Vot te ir bardaks, un klients visiem pie D.

Gravatar raisha

2005. gada 14. februārī, plkst. 21:19

njaa, njemot veeraa laacz dusmas par divu cilveeku rindu, es taa saprotu, ka, vismaz puse no pagaajushaa gada gandriiz 30 milj. HB peljnjas ir ienaakusi no vinja kontiem! :D

Gravatar guerilla

2005. gada 9. martā, plkst. 18:25

ja laacz saka "kartiņa", tad moš ieviest arī "egliņas" un "kastiņas"? V deklinācija. Pie V deklinācijas pieder sieviešu dzimtes lietvārdi, kam vienskaitļa nominatīvā ir galotne -e >>>http://www.spsk.jelgava.lv/virtspid/latval/morfol/lietv-dekl.htm arī tilde saka "kartīte"... jā, es apzinos, ka tagad piekasos :P