← Uz sākumu Par klientiem 2005. gada 10. februārī | 6 komentāri Klientam vienmēr ir taisnība. Dažreiz.
Ierakstiem, kas vecāki par 42 dienām, komentēšanas iespēja tiek slēgta. Ja Tev aizvien ir ko teikt, dod ziņu jebkurā veidā, kurš norādīts teitan.
2005. gada 10. februārī, plkst. 14:36
Klientam ir jāiedveš pārliecība, ka viņa taisnība būs vēl pareizāka, ja tiks apgreidota līdz faktiskajai taisnībai ;)
2005. gada 10. februārī, plkst. 15:31
Klientam ir taisnība tikai tad, ja viņš ir izdevīgs. Ja viņš nes zaudējumus - lai staigā tālāk vai pieņem pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja noteikumus un lēmumus...
Ko tur vēl filosofēt?
2005. gada 10. februārī, plkst. 17:04
Klientam ir taisniiba liidz briidim kameer vinjsh samaksaa
2005. gada 10. februārī, plkst. 22:39
klientam ir taisnība, bet tas nemaina to faktu, ka klients joprojām ir stulbs un nezin ko grib :)
2005. gada 11. februārī, plkst. 10:00
klientam ir taisnība viņa samaksātās naudiņas apmērā
2005. gada 14. februārī, plkst. 16:41
Klientam vienmēr ir taisnība. Un viņam nav jāzin, ka ir stulbenis pat tad, ja viņš tāds ir!