✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar napalmEye

2005. gada 10. februārī, plkst. 14:36

Klientam ir jāiedveš pārliecība, ka viņa taisnība būs vēl pareizāka, ja tiks apgreidota līdz faktiskajai taisnībai ;)

Gravatar Kakjis

2005. gada 10. februārī, plkst. 15:31

Klientam ir taisnība tikai tad, ja viņš ir izdevīgs. Ja viņš nes zaudējumus - lai staigā tālāk vai pieņem pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja noteikumus un lēmumus...

Ko tur vēl filosofēt?

Gravatar Nexodus

2005. gada 10. februārī, plkst. 17:04

Klientam ir taisniiba liidz briidim kameer vinjsh samaksaa

Gravatar hu_ha

2005. gada 10. februārī, plkst. 22:39

klientam ir taisnība, bet tas nemaina to faktu, ka klients joprojām ir stulbs un nezin ko grib :)

Gravatar klients

2005. gada 11. februārī, plkst. 10:00

klientam ir taisnība viņa samaksātās naudiņas apmērā

Gravatar NaiC

2005. gada 14. februārī, plkst. 16:41

Klientam vienmēr ir taisnība. Un viņam nav jāzin, ka ir stulbenis pat tad, ja viņš tāds ir!