← Uz sākumu

Lattelekom.net

2005. gada 17. februārī, 36 komentāri

LTK dot Net. Pirmais iespaids slikts. Nevar piereģistrēties (un pēcāk arī ielogoties) ar Firefox. Un tas nekur nav minēts :/ Nebūtu man par to pateikuši, es atmestu ar roku. Nespēju iedomāties, ka šāds paziņojums (“Drošības apsvērumu dēļ pieslēgums sistēmai ir automātiski pārtraukts, jo 10 minūtes nav veiktas nekādas darbības.” [neskatoties uz to, ka anketu esmu iemanījies aizpildīt zem 10 sekundēm]) varētu nozīmēt tikai to, ka man ir nepareizs pārlūks.

Lietojamība - teju nulle. Izņemot sarunu izrakstus un rēķinus, nekas cits tur nav. Būtu jauki, ja šādā veidā varētu mainīt pieslēguma veidu, papildus pakalpojumus, u.t.t. Ceru, ka tas ir plānos.

P.S. Zinot LTK, varu prognozēt arī šī projekta tālāko likteni. Vienā vārda raksturojot to ar ar vārdu "aizmirstība". Nedz kāds nu ies tur labot pārlūku savietojamības problēmas, nedz kāds tur ies ieviest jaunus pakalpojumus (ja nu vienīgi - viena iespēja gadā).

Projekts ir uztaisīts, krustiņš projekta vadības grāmatiņā, nodaļa ir pierādījusi, ka var uztaisīt. Ik gadu vajag pierādīt, ka nesēžam dīkstāvē un ieviest papildus fīču. Teiksim, plāns 2005. gadam - cross-browser compatibility.

P.P.S. 8008040 man neizdevās sazvanīt :)

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Martinsh

2005. gada 17. februārī, plkst. 13:11

Lai kau kad, kaut kur, kaut jel viens pateiktu par LTK kaut ko labu - neee, nekad. LTK ir jaalamaa principa peec, jo taa vajag. Nesaku, ka augstaakmineetais projekts ir megacools un vis rulez, bet neviens NEKAD nelaidiis garaam izdeviibu iekost LTK.

Gravatar verbatim

2005. gada 17. februārī, plkst. 13:26

Zinot vispārējo i-neta lietotāju līmeni neieteiktu LTK ieviest pakalpojumu pieteikšanu un pieslēgumu maiņu. Kurš tad pēc tam strēbs to putru, kad viedie "useri" būs saspaidījuši paši nezin ko? Protams, tas būtu projekta veidotājiem izaicinājums, izveidot muļķudrošu sistēmu! :)

Gravatar acid|burn

2005. gada 17. februārī, plkst. 13:45

Uzskatu, ka LTK ir savā ziņā ļoti respektējams kantoris. Kaut vai tikai tamdēļ, ka viņiem ir afigenā lielā infrastruktūra, laigan viss based on ATM bet nu tik un tā.. FrameRelay un virtuālās ķēdes ļoti stabilas. Ja mājās būtu 2 provaideri 1. LTK un 2.kaukāc lokāls ISP, kas pa 15 Ls dod līdz 256Kbit/s, tad es izvēlētos LTK, jo stabilitāte ir laba, supports ir, kas mazsvarīgi, ka 24/7. Ieberzušies viņi ir ar to, ka baigi sākuši spiest uz privātajiem klientiem, lai gan ja tā padomā, kas cits viņiem atliek? :)) nekas..

Gravatar jam

2005. gada 17. februārī, plkst. 13:50

ASAP lasi meilus par balvām!!!

Gravatar acid|burn

2005. gada 17. februārī, plkst. 13:51

P.S. Un kapēc visi viņiem kož, tapēc, ka vienkārši V.Lieģa kungs pirmais no ASV iestiepa DSLamu iekšā ar to arī sākās visa hevere, kas saistīta ar DSLu. Ja būtu kāds cits, tad būtu viņam koduši..:D

Gravatar gg

2005. gada 17. februārī, plkst. 14:12

mārtiņš: kož ne kož, bet laača kritika ir gana pamatota. un skepse arī. ja vien tev ir bijis kāds sakars ar ltk jauno projektu radīšanu un pietiek spēja izdarīt secinājumus, tad tāda skepse ir neizbēgama. es, piemēram, no sirds priecājos, kad viņiem kaut kas sanāk labi un noturas ilgākā laikā. bet tas ir tik reti, tik reti... vari ko tādu vispār nosaukt? apollo portāls? uuuuuuu. es ceru, ceru, ka viņš nenomirs...

Gravatar danila

2005. gada 17. februārī, plkst. 14:21

runājot par telekomunikācijām un saikni ar klientu sievai atnāca LMT rēķins ar lapeli kurā paziņo ka nu uz 076 vairs tāpat pazvanīt un parunāties nesanāks jo tur būs robots :) tipa vajag to spied 1 to 2 utt tā nu zvanīšana izvērtīsies par nebeidzamu pogu spaidīšanu un ja klients tāds švakāks uz galvu tad tā arī viņš neko par interesējošo temetu neuzzinās. lai dzīvo A24 un tam līdzīgie! :(

Gravatar Gordon

2005. gada 17. februārī, plkst. 14:29

Tas, ka ar Firefox nav iespējams ielogoties arī ir fakts. Līdz ar to no mājām ltk.net nestrādā :(

Gravatar cyberspace

2005. gada 17. februārī, plkst. 14:32

Es jau viņiem rakstiju par Firefox problēmu, nekas no vietas nav izkustējies ! Bet kopuma izmanotoju to pakalpojumu, tur izskatas izveidots Warehouse, dati tiek ielādeti noteiktos laikos, kopuma nevaru neko sliktu teikt, tikai to, ka viņi ar to sāk jaunu naudu kāšanu, cik sapratu, tad visi kas parakstijas uz lattelekom.net pēc 4 mēnešiem par papira rēķinu būs spiesti piemaksāt!

Gravatar Anete

2005. gada 17. februārī, plkst. 14:54

Tas, ka tiek aizvien vairāk apgrieztas (lasi: par to prasa naudu) iespējas sekot savām sarunām un rēķiniem papīra formātā, konkrēti sucks. Un vēl pasniedz to kā baigo sasniegumu, sak, jums tagad precīza sarunu pārskata vietā, kur vismaz par mobilajām un tālsarunām bija gan laiks, gan numurs, ir šitā te viena lapelīte, kur praktiski tikai summa, kas jāapmaksā. Labvēļi, vai zinies. Un par LTK spēju uzturēt lielus projektus liecina kaut vai tas, kā viņi iegrūta teju 3 miljonus (tāda raksturīga summa, ne?) GIS izveidē (un to viņiem VAJAG, pēc iespējas drīzak pie tam), lai vienā brīdī attaptos, ka viss ir šķērsām un... pārtrauktu projektu un vispār darbības šai virzienā. Un tā nu mums ir 21.gadsimts, un LTK kabeļu shēmas joprojām zīmē ar roku uz papīra. Varbūt augšminētais nav par laacza tēmu, bet tomēr - simptomātiski.

Gravatar prox

2005. gada 17. februārī, plkst. 15:03

man ar piereģistrēšanos un sazvanīšanu nebija nekādas problēmas. par izmantojamību - pilnībā piekrītu. vienīgais labums - apskatīties sarunu sarakstu. pat rēķinu samaksāt nevar. varēja jau uztaisīt kaut ko līdzīgu kā latvenergo.lv.

Gravatar andzzejs

2005. gada 17. februārī, plkst. 15:19

Normaala lapele ... par cik maksaaju LTK reejkinu, par visu savu famiiliju, gribaas redzeet, kur ir zvaniits, tagad shaada iespeeja ir un ir bezmaksas !!! Ta kaa tagad vareehu kontroleet savu radu verbaalos pluudus un caurejas :)))

Gravatar ppp

2005. gada 17. februārī, plkst. 15:49

Laacz, es gribēju tev pajautāt! Vai viss ko tu dari ir tik perfekti, tik nevainojami? Neiedomājies, ka puikiem mosh tas pasākums bija jāuzceļ 2 nedēļu laikā?!

Besij, paskaties uz saviem projektiem vispirms.

Gravatar laacz

2005. gada 17. februārī, plkst. 16:12

ppp: a) Es runāju no lietotāja viedokļa, nevis, sakot, ka es esmu krutāks.

Gravatar Chepa

2005. gada 17. februārī, plkst. 16:30

Doooh, lai kā arī nevadīju tos visus ciparus - jams vienalga saka, ka es dumš un neesot pareizi sarakstījis. 5x pārbaudīju... : 8008040 atsaucās, bet padzirdot par manu problēmu nezinkāpēc saruna pārtrūka :E Riktīgs piu. GIBU TIKT IEKŠĀ!!

Gravatar Chepa

2005. gada 17. februārī, plkst. 16:40

xi, sazvanīju tomēr. Pēc ilgām pārdomām un zvaniem citiem darbiniekiem noskaidrojās, ka ir "tehniskas dabas problēmas" ((:

Gravatar keiby

2005. gada 17. februārī, plkst. 16:56

  1. vispaar ja kaac kaut ko arii lasa, nevis pogas tikai bezjeegaa spaida, tad tur ir raxtiic : "Lattelekom.net. ir Lattelekom klientu interneta pašapkalpošanās sistēma. Šajā sistēmā Jūs varat ātri un ērti iegūt informāciju par saviem rēķiniem, tālruņa sarunām un izmantotajiem telekomunikāciju pakalpojumiem, kā arī noskaidrot Jums visizdevīgāko tarifu plānu." Respektiivi - pamata doma aizstaat papiira reekjinus. Viss. vai ir kaut kas vairaak soliits ? Nee taksh. Tad par ko uztraukties ?
  2. Cilveki nemaak internetaa caur webu meilus nosuutiit. Bet ljoti patiik viskauko spaidiit un dariit. Kas notiksies, kad shitaadus palaidiis pie telekoma pakalpojumu mainjas internetaa ? Bus akal pilni raxti, ka telekoms suukaa, kaash tikai naudu par to, ka izmanto cilveekus, kuri neko nesaprot no shaadaam sisteemaam. Kaa jau viens te komentaaros teica : neuztaisiis dumbproof sisteemu.
  3. Par FF taisniiba. es arii esmu zvaniijis un suutiijis meilus, bet atbildi neesmu sanjeemis.

Gravatar Maiklz

2005. gada 17. februārī, plkst. 17:09

Labprāt piekritīšu Andzzejs un citiem, kas ir mazāk skeptiski un kritiski par šo sistēmu. Mājās man ir pieslēgts Mājas tarifi, kas paredz noteikti skaitu bezmaksas minūšu mēnesī. Tad ltk.net ir vienīgā vieta, kur varu apskatīties atlikumus. Detalizēts VISU sarunu (ne tikai mobilo un starptautisko, iekšzemes) nevienam vispār līdz šim nav bijis pieejams bez maksas. Tagad - lūdzu. Saliec iekšā telefonu grāmatā numurus un paskaties ērti, kurš kurā virzienā cik ir zvanījis. Un ja arī jamie uztaisīs kādu vēl "drūmo megafunkcionalitāti" kā "Pārslēgt plānus" vai ko tml. - tas ir fufelis. Nekam nevajadzīgs. Jo šādas lietas cilvēki izmantos labi ja vidēji 1x 3 gados, kamēr apskatīties saņemtā rēķina izdrukas katru mēnesi jau gribēsies noteikti. Vajag mācēt izvērtēt lietderīgu funkcionalitāti no liekas, un sākt ar pirmo.

Gravatar KrizZ

2005. gada 17. februārī, plkst. 17:09

Paldies, laacz, ka pateici par tiem pārlūkiem - es jau reizes 6 esmu spiedis "Aizmisi paroli" (vai kā viņu tur), jo nevaru ielogoties, bet pirmajā reize, kad es ar 8008040 palīdzību (sazvanīju:) piereģistrējos varēju un tāpēc neiedomājos, ka tā varētu būt pārlūka vaina.

Gravatar Kakjis

2005. gada 17. februārī, plkst. 17:49

aizvien vairāk lācz blogā ir zjults un aizvien mazāk informatīvu vai patīkamu lietu... :(

Gravatar Zemis

2005. gada 17. februārī, plkst. 17:53

Vispaar jau laaczam taisniiba ir tikai daljeeji, jo pirmajaa lapaa ir taada lieta kaa sisteemas apraksts, kuraa ir punkts: Kādai programmatūra nepieciešama, lai lietotu lattelekom.net?

Lai lietotu lattelekom.net datorā jābūt instalētai un korekti jādarbojas interneta pārlūkprogrammai Internet Explorer 5.5, Netscape Navigator 6, Mozilla 1.4 vai šo programmu jaunākām versijām.

Protams, ka tik taalu gandriiz neviens nelasa, vieglaak tachu uzreiz kaadu sagruziit, un nav arii drukaatiem burtiem prieksh visiem uzrakstiits , ka FF nestraadaa, nosauktas tikai taas, kuras straadaa. es arii nevareeju ielogoties, taapeec izlasiiju, kas tad manam PC vainas.

Gravatar laacz

2005. gada 17. februārī, plkst. 17:56

Zemis: Man ar Mozilla 1.4 arī neizdodas nezin kāpēc...

Gravatar Anete

2005. gada 17. februārī, plkst. 18:04

Un stāsts jau nav par to, ka ir vai nav rakstīts, uz kuriem pārlūkiem tā būšana darbojas, bet par faktu, ka mūsdienās neskaitās īsti pieklājīgi, ja resurss neiet uz FF...

Gravatar Qued

2005. gada 17. februārī, plkst. 18:08

a man po, es Operu jūzāju :)

Gravatar Zemis

2005. gada 17. februārī, plkst. 18:51

Es tiko izmēģināju ar Mozilla, un viss strādā. Aai, nu sore, man izrādās ir 1.6 :)

Gravatar junkurs

2005. gada 17. februārī, plkst. 19:29

Varbūt, ka smagi maldos, bet publisku paziņojumu par LTK.NET nekur neesmu manījis, tāpēc pieļauju, ka šis projekts vēl ir "izstrādes stadijā" un FF atbalsts ir laika jautājums.

Gravatar Kirils

2005. gada 17. februārī, plkst. 19:54

Buutu Tu redzeejis kaads bija vinju origjinaalais droshiibas kods (kuru vinji nedeelju peec palaishanas nomainija).

Cilveeks ar piepuuli un bez redzes defektiem vareeja salasiit 1/2 gadiijumu.

Gravatar prātvēders

2005. gada 17. februārī, plkst. 21:35

Zemis, droši vien, ka tu esi tāds pats kā es, kas neko daudz no šīm lietām nesaprot - tikai grudi muld. Tomēr atļaušos izskaidrot, ko tu citēji, ja reiz pats to līdz galam nebiji sapratis.

//Lai lietotu lattelekom.net datorā jābūt instalētai un korekti jādarbojas interneta pārlūkprogrammai Internet Explorer 5.5, Netscape Navigator 6, Mozilla 1.4 vai šo programmu jaunākām versijām .//

Pirmā un pagaidām vienīgā Firefox 1.0 versija ir bāzēta uz Mozilla 1.7.5. Tas nozīmē, ka tā ir jaunāka par prasībās minēto. No tā izriet, ka dotā sistēma nestrādā uz Mozilla 1.4+ versijām.

Gravatar n.

2005. gada 17. februārī, plkst. 23:27

2cyberspace: a kāpēc šeit ir vajadzīgs warehouse? pēc kā tu spriet? priekš kam datus kautkur 2x kopēt? lietojam webservisus un viss vajadzīgais patiešo dabūjams.

Gravatar Rukicc

2005. gada 18. februārī, plkst. 00:39

Man tajā pasākumā patīk sekojošas fīcas:

  1. pastkastē nenāk vairs makalatūra, jo no tiem var atteikties un redzēt online
  2. telefonu grāmata, kas dod iespēju redzēt nevis nummurus bet vārdus ko esi piesējis šiem nummuriem. nezinot nummurus no galvas iespējams fiksi saprast cik kam zvanīts. savukārt ja to visu papildinātu ar fīcu kas te tika minēta par rēkjinu apmaksu ar karti un nesamaksāta rēķina brīdinājums dienu vai 2 iepriekš, lai soda procentus nerēķina.

Protams vairāk mani interesētu šāds pakalpojums no LMT.

Savukaart ja pakalpojums buutu pieejams Uznjeemumiem tad vispaar buutu ideaali.....;)

Gravatar yoyo

2005. gada 18. februārī, plkst. 14:02

Man izskatās ka jauniešiem nepatīk favicon. Ja uzliekt browser.chrome.favicons=false tad var arī ar FF darboties....

Gravatar Pepija

2005. gada 18. februārī, plkst. 16:31

Nu ta peec peedeeja komenta jaasaprot, ka atsleedzot Favicon tomeer DARBOJAS FF vai kaa?

Gravatar Zemis

2005. gada 18. februārī, plkst. 17:07

Lūdzu izskaidro gan, jo es tiešām neko nezinu kas uz ko ir bāzēts, bet kāpec "No tā izriet, ka dotā sistēma nestrādā uz Mozilla 1.4+ versijām", ja ar manu Mozilla 1.6 viss strādā??

Gravatar keiby

2005. gada 23. februārī, plkst. 12:16

tagad lattelekom.net straada ar FF1.0. vismaz man straadaa.