Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Bao

2005. gada 13. maijā, plkst. 11:26

Un tagad jautājums - vai tās lietas ar šiem reklāmu varoņiem notiek dēļ pozitīvu iespaidu redzēšanas, jo viņi iebrowsēja ar Firefox, vai arī dēļ negatīviem iespaidiem kāda standartpārlūka[tm] lietošanas dēļ?

MozillaZine komentāros bij labs teksts, tjip uz šādu pusi: "Ja tiešām šādi notiek ar visiem, kas lieto Firefox, tad es negribu lietot Firefox".

Gravatar Kārlis

2005. gada 13. maijā, plkst. 11:51

Bao, Tu labāk gribētu redzēt "standartreklāmu", kurā tante izstāsta, ka FireFox ir par 72,15% efektīvāks nekā parastie pārlūki un ka tas ir 3x izdevīgāks, gluži kā vecajās labajās veļas pulveru reklāmas? Man personīgi šie klipiņi patika, īpaši Office versija. Notebook versija ne pārāk - nebija diezko interesanta. Jāatzīst - skatījos bez skaņas.

Gravatar Bao

2005. gada 13. maijā, plkst. 13:50

Nu tur tajos komentāros viens prātīgi teica, ka Firefox logo vietā, tikpat labi varēja ielikt arī MacOS X, vai jebkuru citu brandu/produktu.

Man neapšaubāmi šie klipi likās stilīgi, droši vien kā jebkuram //geekam//. Taču nedomāju, ka šādi klipi varētu piesaistīt Firefox lietošanai tipisko onkuli vai tanti, kas browsē ar IE un pārāk daudz neiespringst par drošību, customizējamību, utt.

Gravatar spynode

2005. gada 13. maijā, plkst. 16:15

Bao, tu neesmu geeks.

Gravatar Pecis

2005. gada 13. maijā, plkst. 16:52

Tie loģiskie domājošie geeki, kas cenšās reklāmās saskatīt kaut kādu loģiku, drusku neizprot parasti reklāmas stratēģijas. Reklāmas uzdevums ir ieinteresēt, šokēt, bet ne pārliecināt - galvenais ir lai uz makšķeres uzķeras, vai uz tās cilvēks noturēsies, neviens jau īsti nevar pateikt un arī negrib.

Reklāmu mērķis galvenais ir piesaistīt uzmanību un šīs savā ziņā ir diezgan vienkāršas un stilīgas, izņemot laptopu, kuru es līdz galam neizpratu :)

Gravatar wiiiiii

2005. gada 13. maijā, plkst. 18:56

imho reklaamas uzdevums ir nest kaut kaadu veestijumu masaas. sho triis reklaamu veestijumu vareetu raksturot vaards "bezpredjel" ;) var jau buut, ka neesmu meerkjauditorija vinjaam...

Gravatar bush

2005. gada 13. maijā, plkst. 22:41

skatos uz klipiem un saprotu, ka, ja lietosi firefox, tad tavs ofiss sagrūs, tev notrūks galva un tu nokodīsi mobilo telefonu. vai nepareizi sapratu?

Gravatar Jurijs

2005. gada 13. maijā, plkst. 23:19

Firefox - slikti, bet IE - labi?

Gravatar Knagis

2005. gada 13. maijā, plkst. 23:25

vovo... :) ar ie tev izchakarees kompi, bet ar ff buus tas, ko bush teica...

bet taa - office bija fine. paareejie taa ne paaraak... bet vispaar prasaas kaut kas savaadaaks - ja es nezinaatu, kas ir ff, man shiis reklaamas izteiktu tikpat daudz cik lielaakaa dalja ko var redzeet ass-aa...

Gravatar laacz

2005. gada 13. maijā, plkst. 23:42

Reklāmas galvenais mērķis vienmēr un mūžīgi mūžos ir, bija un būs uzmanības pievēršana.

Gravatar c_m

2005. gada 14. maijā, plkst. 02:35

Jā laa, un pārējie trīs ir: 1.Radīt interesi 2.Rosināt vēlmi 3.Pamudināt uz rīcību Un, ja godīgi, es šos nesaskatu, ja es nezinātu par FF, tad iespējams būtu vismaz zināma interese, bet citādi nekā.

Gravatar zvz

2005. gada 14. maijā, plkst. 10:54

suudiigas reklaamas. baigi maz kreatiiva - labi redzams, ka budzhets ir bijis mazinjsh

Gravatar uga

2005. gada 16. maijā, plkst. 14:33

reklāmai nav tikai jāpiesaista uzmanība. bet arī jāpasaka visai skaidrs un tiešs vēstījums. tipa, pērc šito, varēsi ātri paskriet, pērc šito, visas džuses tavs, pērc šito, vienkārši būsi stilīgs. un visas "stilīgās" un "neparastās" reklāmas arī šo vēstījumu parasti arī nodod un nebūt ne daudz smalkāku. bet šeit vēstījums ir grūti izlobāms. lietosi firefoxu tā darīsi vai arī tā nedarīsi?? un arī fiil (sii, teist) ze diference ir sen nodrāzts un ļoti daudz izmantots sauklis.