← Uz sākumu

Turpinot par reklāmām telefonā

2005. gada 11. novembrī, 12 komentāri

Skepses pilns skaties uz reklāmu ausīs: Free Calls for Advertising. Te gan modelis ir mazliet labāks (gala lietotājam). Tiek izmantoti ringback toņi. T.i. - zvanot kādam, Tu dzirdi nevis ierasto “bīp-bīp-bīp-...”, bet gan reklāmu. Atkarībā no tā, cik ilgā laikā otrā galā (ne)esošais (ne)pacels trubu, reklāmu dzirdēsi vienu reizi, vairākas reizes, vai arī tikai daļēji.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar andris

2005. gada 11. novembrī, plkst. 11:34

tas pat vareetu buut interesanti :)

nu.. vismaz saakumaa :)

Gravatar KKTK

2005. gada 11. novembrī, plkst. 11:42

Sist šitādus vajag 1b10, kamēr nav izauguši lieli un nobļāvušies vēl skaļāk! :o Nedosies ko tādu patiesi ieviesīs dzīvē... :O Brrr...

Gravatar are

2005. gada 11. novembrī, plkst. 11:43

Kādēļ tikai sākumā? Reklāmas mainās, so nedaudz uzbāzīigā veidā tu esi spiests/vari dzirdēt jaunumus. Piem., ka tieši šo 3dien tavā piemājas "saulītē" šņabis un šampis pa pus cenu. Šņabi vari ar draugiem izkost pa vakaru, a šampi sapirkties jaungada svinībām. Un tikai pasaki ka nebūsi priecīgs par šādu reklāmu. Jaungadā, salūtu skatoties, varēsi ar šampi cienāt visus blakus stāvošos un pa ceļam satiktos draugus un paziņas ar sacienāt (tevi vēl visu jauno gadu ar labu vārdu tad atcerēsie :P)

Gravatar dadzis

2005. gada 11. novembrī, plkst. 11:50

besīgi būtu noteikti! vēl varētu katrā bāzes stacijā tās reklāmas būt attiecībā par to reģionu kur ir bāzene - piem. tuvākās saulītes reklāmas vai rimi kas ir šīs bāzes stacijas zonā. nu doma lai atklausās reklāmu un iet iepirkties. pirms kaut kāda laika jau bija viernam operatoram kurš sāka vai tiaki štukoja, ka šos bīīp-bīīp personalizēt, tipa tu sapiķo un tev bīīīīp vietā skan kur tu teci gailiti manu, bet kaut kā viss pieklusa, nav dzirdēts kā tas beidzās. cik noprotu, šitāda fiška ir jākabina centrālē iekšā, ja centrāle to suportē, tad jau .... ja ne tad tik drīz nebūs viss un lai dies nogrābstās ja tas sāksies!

Gravatar Piu

2005. gada 11. novembrī, plkst. 15:02

Kāda starpība, ko klausies - vienmuļu pīī - pīī vai kādu reklāmu? Ja tas dos iespēju runāt bez maksas. Esmu par!

Gravatar esuntu

2005. gada 11. novembrī, plkst. 15:48

Lūdzams, paskaidrojiet, kāpēc tieši esat tik negatīvi noskaņoti pret šādu pakalpojumu? Es būtu gatavs klausīties kaut 12 minūšu reklāmu, ja pēc tam varētu runāt 7 stundas par brīvu. Un domājat, ka esmu vienīgais latvietis, kas domā tieši tāpat? Ņemt kaut ko tādu, kas ir defektu, bet par brīvu? Ha! Ar atplestām rokām! Tas mums jau ir asinīs. Lai ko jūs arī teiktu, šādam pakalpjumam būtu ļooti liels pieprasījums! Vienīgi piekristu tam, ja šis pakalpojums būtu izvēles (teiksim jāpieliek kāds cipars sākumā lai zvanītu par maksu/brīvu vai kā tamlīdzīgi).

Gravatar bljaaviens

2005. gada 11. novembrī, plkst. 16:39

2 esuntu: varbut tapec, ka ne visiem ir taas 12min, ko pirms katra zvana ziedot, klausoties reklaamas (sevishkji, ja taas nebuus augstas kvalitaates*) un ne visiem ir taas 7h ko muldeet pa telefonu. daudziem tas ir operatiivas sazinjas liidzeklis, kad ir svarigi iztaisiit iisu zvanu - noskaidrot steidzamu info un viss.

    • visads spams, bezgaumigas saimniecibas/higienas prechu reklamas. pofig, ka tu nelieto pamperus.

Gravatar torch

2005. gada 11. novembrī, plkst. 17:12

2 bljaaviens: Tas tak buus tikai bezmaksas sarunaam... visu laiku pastaavees iespeeja maksaat par sarunu :P

Gravatar hu_ha

2005. gada 11. novembrī, plkst. 23:44

a kur būs problēma tās reklāmas atpazīt un ar speciālu spraudni noravēt uz sev tīkamu melodiju? Neliels mākslīgais intelekts būs jāizgudro, bet, lai atvieglotu sev dzīvi - izdomāsim...

Gravatar spermis

2005. gada 13. novembrī, plkst. 11:04

mjaa :).. chakareet cilvekus var labi un piesaistit uzmaniibu arii var labi

Gravatar Shadowbird

2005. gada 14. novembrī, plkst. 00:24

Daudz sakarīgāka un pat teorētiski pieļaujama alternatīva obligātai 5-30 sekunžu reklāmai pirms katra savienojuma - arī tāpēc, ka neradītu dzīvībai/veselībai/mantībai bīstamas situācijas, kad nevar laicīgi sazvanīt kādu dienestu tāpēc, ka tevi pa 4 tel. nr. izvazā, pirms tu dabū, ko vajag, un pirms katra zvana jāklausās pusminūtes reklāma.