← Uz sākumu

Pay-per-click vairs nav modē

2005. gada 5. decembrī, 9 komentāri

Ja ticēt šim, tad ar laiku to, cik daudz maksāt reklāmas izvietotājam, noteiks nevis klikšķu skaits, kas saklikšķināti uz bannera, bet gan tas, cik daudz cilvēku piezvanīs pa reklāmā norādīto tālruni. Un tas Internetā. Interesanti, cik pamatoti :)

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar kaaposc

2005. gada 5. decembrī, plkst. 13:29

nu nezinu, cik pievilciigai un intrigjeejoshai jaabuut reklaamai, lai taa piedabuutu mani ne tikai klikot uz bannera, bet pat teereet kalorijas, spaidot telefona pogas...

Gravatar hmnc

2005. gada 5. decembrī, plkst. 13:30

divas problēmas:

  1. klientu apkalpošanai jānotiek tikai caur telefonu
  2. klientam vienmēr tiks uzdots jautājums - a uz kura bannera jūs redzējāt mūsu tel?

manuprāt pilnīgs sviests.

Gravatar Shadowbird

2005. gada 5. decembrī, plkst. 13:50

IMO nevis "ja ticēt šim", bet "ja tā lieta aizies" - tai lapā aprakstīts izmēģinājums, nevis apgalvojums, nākotnes pareģojums vai kas tml.

Gravatar spoo

2005. gada 5. decembrī, plkst. 14:41

Diezvan var panākt ar pāris vārdu salikumu spēcīgu vēlmi statistiski vidējam baneru spaidītājam zvanīt kaut kur. Presē jau gadiem sen šur tur redzamas reklāmas objekta apraksts un blakus "Call now" vai vienkārši "call".

Gravatar Muulis

2005. gada 5. decembrī, plkst. 16:47

Hmnc:

Kādas problēmas? Bannerī, kurš parādās Google, telefona Nr.ir viens, bannerī, kurš parādās Delfi - savādāks, atšķirīgs no pirmā. Protams, ka pie zināma daudzuma telefonu tas var aiziet sviestā. Taču vienmēr var atrast kā to lietu nofiltrēt.

Gravatar janka

2005. gada 5. decembrī, plkst. 20:23

iespeejams statstikai tiks uzskaitiit zvani, kas vekti izmantojot interneta telefoniju.

Gravatar nuucha

2005. gada 5. decembrī, plkst. 21:10

mani kaut kā neuzbudina doma uzreiz ņemties un zvanīt kādam tikai tāpēc ka mani ieinteresēja baneris! man labāk tomēr patīk apskatīties lapu ko atver pēc bannera klikšķa

Gravatar r

2005. gada 6. decembrī, plkst. 00:56

Daļa no tiem, kas laacz lasa, patiešām arī necels klausuli un nekur nezvanīs, jo ir "īpašs kontingents". Bet ziniet cik ir "pelēkā masa" - tādu, kas ložņā pa netu, ierauga tādu vai šitādu banneri un patiešām arī piezvana uz norādīto numuru (ļaunākajā gadījumā nosūta @)??! Pietiekoši! Tapēc jau tā ir reklāma ;/

Gravatar Beaviz

2005. gada 6. decembrī, plkst. 14:16

Raksts ir par to, ka zvanis 'pirceeji'! Nesalidziniet ar sevi, kas (varbut) redz banneri un uzklikshkina, bet reali piedavato produktu neiegadajas. Kaa saka, ne ta merkjauditoija. Savukart banneris, kas ietver numuru un uz kura uzkliksinot kaut kadaa veidaa sakas telefonsaruna ar maigas balss ipashnieci, nozimee to, ka firma vairak notirgos un searchi vairak iekases par reklamu, kaa ari "bez piecam minutem" kients bus apmierinats ka oraa galaa viju apmierina verbali. Izlasot ievadu, domaju ka taa ir fimu ideja, tjipa vinjiem apnika maksat par klikskiem, kad nevar zinat vai kliksinatajs reali kaut ko nopircis un vinji grib ieviest shadu sheemu, BET izradas ka iniciativa nak no pashiem Google/Yahoo, kas grib prasit vairak kapostu ar cita veida reklamas iespejam.... interesanti.