✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Only in Moscow

2006. gada 21. martā, 7 komentāri

Бетонную сваю забили в вагон проходящего поезда. Tiem, kas necērt rusistiski, seko īss hiperbolizēts pārstāsts, par pamatu ņemot UL rakstīto (atrodas Maskavā šobrīd).

Būvdarbu vadītājs ar lepnumu atcerēdamies to, ka vakar, cīņā ar alkoholismu savā kolektīvā izdzēris 90% no visa šnabja, glābjot padotos no nodzeršanās, izklaidīgi turpina vērot, kā tiek dzīti pāļi.

Pēkšņi pālis pazūd. “Čo za huiņa, bļa?” Seko īsa domāšana un galvas kasīšana. Neļaudams sevi apmānīt un izrādot retu prāta spozmi, zinot, ka, ja plānu nepildīs, atnāks šefa puiši un atskaldīs, nolemj: “OK, dzīsim blakus.”

Otrais un trešais pālis arī pazūd. “Čo za huiņa, bļa?” Pēkšņi darbu vadītāju sāka mākt izplūduša rakstura aizdomas. Nobļaudamies “Pacani, huiņa, bļa! Šuher!”, visi pieci darbinieki salec GAZikā un taisās prom.

Nepaspēja. Ieradās milicija un visus atskaldīja.

A starp pirmā un otrā pāļa pazušanu, pirmajā ietriecās metro.

Pirmie trīs vagoni dodās pie tuvākajiem metāllūžņiem. Cietis neviens no vairākiem simtiem pasažieru neesot. Ja neskaita mazliet šoka un mašīnista, kurš šo maršrutu veic ikdienā, izbrīnu, kurš sekoja pēc “Čo za huiņa, bļa?”

Pie kam, pēc visa notikušā, Maskavas metro vadītājs, acīmredzami, nezinādams par to, kas notiek Maskavas virszemē, atļāvās sarkastisku piezīmi:

В связи с происшедшим Дмитрий Гаев в беседе с корреспондентом "Газеты" заявил, что пассажирам не стоит опасаться аварий. "Международные эксперты считают, что московское метро – самое безопасное в мире", - отметил начальник столичной подземки.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar ledusledus

2006. gada 21. martā, plkst. 11:50

mja, vieniigi neiet kopaa ar to, cik dziljsh tas metro ir.

Gravatar niknaiszemnieks

2006. gada 21. martā, plkst. 11:52

=DDD noreekties!

Gravatar Aidus

2006. gada 21. martā, plkst. 12:48

  1. Cik tad tas pālis bij garš?
  2. Maskavas metro pieņemu varētu būt drošākais, tomēr pret idiotiem neviens nav pasargāts.
  3. A veči labo podu nogāza :)

Gravatar Sarky

2006. gada 21. martā, plkst. 13:51

  1. un 3. - bet tas ir reāls gadījums, kas vakar notika.....

Gravatar e-remit

2006. gada 21. martā, plkst. 15:28

ledusledus: metro dziļums ir kāds kurā vietā. dažviet virszemē pat iziet.

Gravatar AcidRain

2006. gada 21. martā, plkst. 16:15

Pie šī visa var piebilst tikai vēl šo linku, <a href="http://www.yuretz.ru/Lefortovskij_tonnel_p541.html" title="http://www.yuretz.ru/Lefortovskij_tonnel_p541.html" rel="nofollow">kā Maskavā brauc pa tuneļiem automašīnas</a>

Gravatar moonlight

2006. gada 21. martā, plkst. 16:54

Ir O.K., bet gadās arī pašiem "cho za...". Pēdējais jautrais stāsts bija par, ja nemaldos, Jēkabils CP nodaļu, kas vismaz nedēļu sēdēja bez telefona sakariem jo ceļu strādnieki pārcirta kabeli, kas nebija ne viņu ne LTK projektā. Mētājās te kaut kādi vadi, kas pa vadiem - HWZ. Protams, pālis metro = nesalīdzināmi jautrāk.