Vrum, vrumm
Beidzot iesniedzu sevi autokursiem. Sākot ar 1. jūliju septiņas nedēļas (brīvdienās, laikā no 14:00 līdz 19:00) nebūšu pieejams. Vuj, ku feini bews.
✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.
Beidzot iesniedzu sevi autokursiem. Sākot ar 1. jūliju septiņas nedēļas (brīvdienās, laikā no 14:00 līdz 19:00) nebūšu pieejams. Vuj, ku feini bews.
nuucha
2006. gada 24. maijā, plkst. 11:52
šķiet ka pēc sesijas es arī tā darīšu!
Storms
2006. gada 24. maijā, plkst. 11:56
Laacz ir optimists. :] Es arī tā savulaik domāju, bet sanāca savādāk. Teorija aizgāja kā pa sviestu, bet braukšana (par ko bija vismazākās šaubas) prasīja vēl papildus mēnesi. Instruktors pagadījās normāls - nevis gatavoja eksāmenam, bet gatavoja reālai braukšanai pa ielām. Citiem instruktoriem tas gan ir līdz lampiņām, rezultātā pilnas ielas ar cilvēkiem kuri būtībā baidās ne tikai no citām mašīnām, bet pat pats no savas mašīnas - kā sekas ir absolūti neprognozējama un neadekvāta rīcība uz ielas kas bieši noved pie CSN. :(
udjix
2006. gada 24. maijā, plkst. 12:39
Dārgie lasītāji ! Laika posmā no 14:00 līdz 19:00 uz ielām iziet tikai galējas nepieciešamības gadījumā ;)
marexz
2006. gada 24. maijā, plkst. 13:49
hmmm laacz tev un nav rozaataas cietaas kartes ko sauc par a/v aplieciibu
dadzis
2006. gada 24. maijā, plkst. 13:51
es savukārt pāris reizies ar instruktoru izbraukšu, jo ir auto iegādes plāns. tiesības jau ir, bet 3 gadus nav braukts un tādā kondīcijā kāpt jaunā mašīnā un sākt piļīt pa ielām ... labāk atsvaidzināšos pirms uzsākt kustību ne pa ietvēm! no tā laacz iesaku tev uzreiz pēc tiesību iegūšanas arī tās sākt izmantot, citādi ... .
Indzha
2006. gada 24. maijā, plkst. 14:13
:) laacz nu apsveic es tagad esmu pusceljaa - man skolas esksis jau nolikts + ceturdien riit 25.05.06 man ir skolas eksis braukshanaa - taakaa paardaugavaa neraadieties kam mashiinas :) nu un peectam CSDD cik tur laika vajadzees lai tiesiibas dabuut nezinu varbuut kaads var pateikt cik ilgi CSDD jaagaida uz teorijas eksi un braukshanas eksi kad papiri tiek iesniegti CSDD
BeatMaster
2006. gada 24. maijā, plkst. 16:00
Martaa noliku tiesiibas peec jaunajiem noteikumiem. Eh tads prieks bija, ka visu to murgu pabeidzu, jo zb jau taa teorijas urbshana un nelietderiga pikja izgrushana. Teoriju tikai ar 3sho reizi noliku 1nas vietaa, jo Jelgavas CSDD arhaiskie kompji vnk uzkaras tieshi uz manis :P, un neko es tur nelauzu :D
par braukshanas exi nerunasim - piesienas visos sikumos kur vien var, lai tik vairak pikji izkastu no taa jau plaanaa maka!
Indzha tas laiks atkariigs no ekshu likt gribeetaja skaita. Videji Jelgavaa peec nedeljas intervaala sanaakt likt eksi.
chemical
2006. gada 24. maijā, plkst. 16:14
Nu un cik tad jums tiesības kopā ir izmaksājušas? (Man pagājušogad kopā sanāca ap 200 Ls).
ManInBlack
2006. gada 24. maijā, plkst. 17:24
Izmaksāja 78ls skolai + kaut kādas 15-18 reizes braukšana = ap 200 Ls. Bet vēl jau jāpierēķina CSDD teorijas eksis, braukšanas eksis, nauda par CSDD mašīnu uz eksi un pats rozīgais papīrītis - laikam kopā kaut kādi +30Ls. Nu jā, un ar braukšanām man jautri gāja. Pirms tam biju braucis un likās, ka ar kādām piecām braukšanām pietiks, ok, varbūt max 10, lai tiešām labi eksim sagatavotos. Bet instruktors tik trenca un trenca, piekasījās pie katra mazākā sīkuma, dresēja uz vella paraušanu. Bet būtībā tagad varu tikai un vienīgi pateikt viņam paldies, jo tik tiešām sagatavoja reālai braukšanai pa Rīgas trako satiksmi, nevis tikai eksim. Attiecīgi CSDD eksi noliku ka smird pa nullēm bez lieka stresa. Pie tam es biju it kaa gatavs kādus 4-6 punktus savākt pa diviniekiem - īpaši neiespringstot uz pareizu roku turēšanu, pagriezienu rādīšanu pie katras bedres, ja apkārt nav mašīnu, braucot ar 55-58km/h. Taču būtībā jauno noteikumu lielais plus ir tas, ka mēģina maksimāli labi novērtēt, vai tu esi praktiski gatavs piedalīties ceļu satiksmē, nevis vai teorētiski jēdz, kā to darīt.
Piu
2006. gada 24. maijā, plkst. 20:46
Mnjamz, par nelaimi dzīvoju gandrīz blakus CSDD. Man gar mājām 3 no 5 mašīnām pabrauc mācībnieki ((: Būs jāuzmanās... Bet pats noliku tiesības pirms 5 gadiem un izmaksāja man tas joks tik biku virs simta. Tajā laikā...
Kavacky
2006. gada 24. maijā, plkst. 21:41
Mr.Rabbit
2006. gada 25. maijā, plkst. 02:24
Sasodīts! Lasu un brīnos -- kas tur tik sarežģīts - braukt pa pilsētu! Man tas liekas pašsaprotami ... gandrīz katru dienu nākas braukt ... :-) (nesaspringstiet, lasiet tālāk) Te lūk -- insaidera piezīmes:
Te pienāca Kindzulis
2006. gada 25. maijā, plkst. 02:33
Tikai nepērc, brālīti Trusīti, tagad moci -- nabūs labi. Bet par to "mežonīgo rietumu" periodu Rīgas satiksmē taisnība... besī ārā ... jāsāk turēt zem sēdekļa stellatslēga...
MrProxy
2006. gada 25. maijā, plkst. 08:25
galvenais ar veesu praatu un logjiku pieieet noteikumiem. iegaumet ciparus un gaismas kadas un kur parejais saprotams.
a pie stures sezjot bez stresa utt. Un galvenais ja kaut kas nepatiik instruktora uzreiz maini nost. Nav ko chakareet sev nervus delj sakaina instruktora. Instruktors ir pats svariigakais posms visaa pravu dabuushanas procesa.
Tiesibas liku nesen 03 gadaa. ar pirmo ravienu csdd teoriju un braukshanu. Mustangaa laikam teoriju ar otro reizi a par tadu braukshanas eksamenu isti neatceros autoskola. Atbraukaaju laikam ar abiem instruktoriem kopaa 10 stundas. Galvenokaart kad braukaaju biju instruktoram par shoferi. Respektivi kjipa bij daudzas reizes. Instruktors zini kur ir tas un tas?! Es: zinu. Instruktors: nu tad aizved mani. Galvenais pasham nekadas ponjas ka aizbraukt so i braucu un skatiijos kas un kaa kur var un kur nevar. Nekadus marshrutus nebraucu. Tadi vispar vel pastaav?!?
MrProxy
2006. gada 25. maijā, plkst. 08:26
p.s. aizmirsu
vobshem p.s. lai veicas!!
hQuse
2006. gada 25. maijā, plkst. 09:12
vrum, vrumm izklausās pēc diezgan jaudīga spridzekļa :) (dodge durango 5.3L)
zigiz
2006. gada 25. maijā, plkst. 09:40
pēc 5 dienām būs jau 2 gadi, kā tiesības kabatā. :) neko dārgi arī neizmaksāja, zem 200.
PiRX
2006. gada 25. maijā, plkst. 12:34
Pirms 1/2 gada tiku pie savējām. Izmaksāja ~200 LVL, ieskaitot visas CSDD izmaksas. Ekšus noliku ar pirmo piegājienu. Teoriju iemācīties ir īzī-pīzi, ~ 2 nedēļas pa vakariem pasēdi ar mustanga brīnumsoftu un irOKeis :)
Cypher
2006. gada 26. maijā, plkst. 11:10
Pilnīgi piekrītu Mr.Rabbit par to, ka tu gribot braukt pēc noteikumiem (50-55) to nedrīksti darīt, jo visiem nepārtraukti kaut kur jālido. To vien redzi kādus uguņus, kas tā vien nevar nociesties, kad BEIDZOT varēs tevi apdzīt un vinnēt 2 metrus labākajā gadījumā un apstāties pie tā paša sarkanā, kur viņš tā pat būtu apstājies. Pats noliku pirms diviem gadiem, teoriju zināju vienkārši perfekti. Valsts eksāmenā teoriju noliku pa 2,5 minūtēm :) Tikai uz ekrāna dega "atlikušais laiks: 27:30" :D Braukšanā gan (kā vēlāk izrādījās) mani 2 reizes speciāli izgāza (jo es nebiju atstājis "pietiekamu naudas summu, lai noliktu eksāmenu"), bet pēc draudiem ar vēstuli uz CSDD es noliku ar 13 punktiem :D. Tipa, teica "Nu laaaaabi, šoreiz tev tos 4 punktus noņemsim". Scukko. A valsts eksī braukšana vispār bez kļūdām, visas piruetes ar pirmo piegājienu. Tagad, uzskatu, braucu 100x labāk, kā dažs labs, kam tiesības ir daudzus daudzus gadus. Vienīgais, atceries, NEKAD nebrauc ar domu, ka ja kas notiks es paspēšu savākt vai izvairīties, vai ko tamlīdzīgu, jo tu pat nepaspēsi saprast, kas notiek, kad kāds totāls mudaks tevī ieskries vai nošķils tev kādu mašīnas daļu (labākajā gadījumā)
vieplis
2006. gada 30. maijā, plkst. 15:00
pats noliku kādu 1,5 gadu atpakļ. Pa rīgu no@$^&sos un izbesījos. Gāza ārā un staigāju uz braukšanām kā ēzelis. Aizbraucu uz savu dzimto mazpilsētu un noliku ar pirmo visus exšus. Kā dabūju tiesības tā uzreiz uz Rīgu un kopš tā laika diendienā pa šito trafiku ņemos. Piekrītu jau teiktajam, ka ļoti palīdzēja tas, ka pēc kāda laika noteikumi "aizmirsās" :). Sākumā jau gāja traki, katrs brauciens bija notikums, bet ar laiku pierod. Visgrūtāk tomēr ir vasaras periodā braukt. Un ne jau tikai dēļ īsajiem svārciņiem uz ielām. Tagat ielās ir sezonas braucēji. Sievietes, kuras ziemā baidās braukt un pensionāri ar žiguļiem, kuri nevisai labi var iekļauties kopējā sistēmā. Tāteikt oldschool. Tāpēc labāk, ja ir tiesības kabatā tad vaig braukt, ja nē sanāk, ka man ar 1,5 gada stāžu drīkst būt tikai 0,2 promiles bet cits ar 8 gadu stāžu prakses trūkuma dēļ brauc kā galīgā pālī. Starp citu par promilēm arī, vairs nevarēsi, kad un kur gribi iedzert alu. Vakarā arī labāk paskaitīt cik izdzer, ja otrā dienā brauksi kautkur. Ir bijis, ka labāk nebraucu ne kur līdz otrās dienas pl. 19 - 20, ja jūtu, ka veselība vēl nav atgriezusies. Viens padalījās ar pieredzi kā tas ir 10 sutkas pasēdēt pagrabā. Tur liek kopā ar narkomāniem un kriminālajiem, līdz ar to tie 500LS soda nauda liekas vēl sīkums. Lai Tev veicās.