✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Kad tārgets ir blanks

2006. gada 29. maijā, 43 komentāri

figg.lv kādu laiku atpakaļ ieviesa (saite nestrādā, starp citu:) target="_blank" pie saitēm, kuras ved prom no figg.lv. Manā uztverē tas ir viena no vissliktākajām lietām, ko vien var izdarīt. Ja es, kā lietotājs, vēlos atvērt lapu jaunā logā vai tabā, to var elementāri izdarīt. Pārlūkos ar tabiem - spiežam peles rullīti (vidējo pogu) un saite atverās jaunā tabā. Jauns logs iekš IE - Shift+Click.

Lai šo kaitinošo fišku atslēgtu iekš Firefox, darām vienkārši (ja ir TabMix+ paplašinājums) - Tools » Tab Mix Plus Options » Links » "Open links that open in a new window in: Current tab".

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar krampo

2006. gada 29. maijā, plkst. 18:08

Lielajaa digg.com pie user setingiem var konfigureet sho fiichu... arii patiikami

Gravatar mjā

2006. gada 29. maijā, plkst. 19:05

manā uztverē tas ir kašķis tipa - manuālais vai automāts mašīnām, tumšais vai gaišais alus utt. jo mani kaitina, ja saites, kas ved prom no konkrētas lapas, nau blanc un man pašam jāver tās jaunā logā. cilvēki ir dažādi un nau vēl zināms, kuru ir vairāk (ar viedokli attiecībā uz blanc)

Gravatar skatītājsX

2006. gada 29. maijā, plkst. 19:55

Man savukārt tas patīk, ka atveras jauna lapa. Es FF tabus īpaši neizmantoju un lielākā daļa no lietotājiem nezin kā atvērt jaunā logā. Ir varbūt momenti, kad target="_blank" traucē, bet to ir ļoti maz.

Gravatar esuntu

2006. gada 29. maijā, plkst. 20:01

Mani apmierina peles vidējā poga. Gan tad ja ir <code>target="_blank"</code> gan tad ja nav. T.i. ieraduma lieta...

Gravatar BH

2006. gada 29. maijā, plkst. 20:35

figg loļ. A man vispār ir http://img450.imageshack.us/img450/2497/tabs5zi.png man tie saišu čakarētāji neietekmē.

Gravatar Shadowbird

2006. gada 29. maijā, plkst. 21:55

target="_blank" uzskatu par extru, ja ne izvirtību, ko var atļauties tikai īpašos gadījumos (kad vajag temporary popup, piem.). Jo target="_blank" nedod izvēli (bez spec settingiem/extensioniem/u.c.) - verās jaunā logā un viss. Ja pēc default verās tajā pašā, tad cilvēkam ir izvēle - vērt tajā pašā vai jaunā. Turklāt lapu, kas atveras jaunā logā, aizvērtu vairs atpakaļ nedabūsi, bet, ja esi vienkārši aiznavigējis prom no lapas, vienmēr ir "Back" poga.

Gravatar karlis

2006. gada 29. maijā, plkst. 22:39

man gan patīk _blank, ja saite ved prom no lapas. Teiksim tai pašā laacz lapā -- saite uz kaut kādām ārzemju izvirtībām ar video. Un lapa lādējas lēnām lēnām. Tad es kamēr lapa lādējas jaunā logā varu jau provizoriski palasīties laacz lapu tālāk. Ko es varu darīt tikai tad, ja tālredzīgi nospiežu shift pirms saites klikšķināšanas. Un to gadās piemirst... A vidusmēra lietotājs par šādām fīčām vienkārši neko nezina un viss.

Gravatar Arturs

2006. gada 30. maijā, plkst. 00:06

Es esmu par atversanos jaunaa logaa/tabaa, bet sakaumaa Digg.lv tas nebija liidz briidim kameer vairaaki cilveeki neieteica taa izdariit. Un es vinjiem par so ieteikumu esmu pateiciigs - es kad veru kaadu linku valjaa vienmeer veru to valjaa jaunaa logaa, nepametot esoso, un man driizaka ir kaitinosi ja notiek savaadaak. Tacu no izveeles briiviibas viedokjlja tas laikam nav pareizi, jo jaaljauj cilveekiem izveeleeties kaa vinji veelas. Tur gan piekriitu.

Gravatar Shadowbird

2006. gada 30. maijā, plkst. 00:13

@karlis: Ja aizmirst, var nospiest back un tad arī ar visu shift. Un nav pat jāzin shift, var uzpiest labo taustiņu, kur - ja atmiņa neviļ - ir tāda lieta kā "Open link in new window" vai kas tml.

Un - bez uzbraucieniem - ja cilvēks ir pārāk slinks, lai iemācītos, ka viņam ir izvēle, tad lieto to, kas ir, un nesūdzas. Manuprāt sūdzēties vajag tad, kad izvēles netiek dota, nevis tad, kad tā netiek izdarīta tavā vietā.

Gravatar bush

2006. gada 30. maijā, plkst. 00:39

vai arī.. ja nav tab mix plus, tad ejam uz options/tabs/force links that open....... izvēlamies "a new tab".

Gravatar plovs

2006. gada 30. maijā, plkst. 04:28

Kā var atvērt jaunā logā (nevis cilnē, jo cilnes ne visai patīk) un pie tam aizmugurē aiz jau atvērta loga (nevis priekšā)? Lietoju Ugunslapsu, arī Msux un Operu, bet tāda iespēja vēl nav pamanīta.

Gravatar to plovs

2006. gada 30. maijā, plkst. 05:08

man domaat, ka taadas iespeejas nav jo tas ir stulbi. Stagnaacijas ietekmeetie!!!

Gravatar laacz Autors

2006. gada 30. maijā, plkst. 09:12

plovs: Shift+Click (IE un FF)

Gravatar Qued

2006. gada 30. maijā, plkst. 09:20

Laaczam šoreiz taisnība. Šitā lieta mūsdienās pieder pie basic jūzabilitī fiškām - nelikt saites, kuru adrese atveras jaunā logā.

Gravatar Benvenuto

2006. gada 30. maijā, plkst. 09:49

Tu kā advancēts lietotājs - jā. Vienkāršs, parasts browsētājs, kas neko daudz nejēdz, kurš pat nezin kas ir tabi, viņam šis _blank ir vajadzīgs kā ēst. Pats esmu saņēmis raudulīgus e-mailus, lai sataisu "tā lai atveras jaunā logā a to man visu laiku jāspiež BACK".

Gravatar Shadowbird

2006. gada 30. maijā, plkst. 09:56

@Benvenuto: Un man tieši tāpat ir nācies uzklausīt sūdzības "es tikai nospiežu uz dažiem linkiem, un ātri vien man jau viss ekrāns pilns ar nezcik logiem! kā lai izdara, lai atverās tajā pašā logā?". Tu vismaz vari kaut ko vienkāršu ieteikt (right click, shift click, ...), a ko manā gadījumā? Vai nu jāmāca, kā pāriet uz Firefox un uzlikt force open, vai jāsaka, ka nevar.

Gravatar japets

2006. gada 30. maijā, plkst. 10:15

Shadowbird, saki, lai ievelk linku adres baraa ar vilkshanas panjeemienu. :P

Gravatar Cypher

2006. gada 30. maijā, plkst. 13:01

XHTML 1.0 Stric viņš vispār ir izņemts.

target="_blank" is deprecated because it suggests a behaviour. The ideal is that XHTML deals with the content, CSS with the presentation, and JavaScript with the behaviour. target="_blank" violates this, and is therefore deprecated.

Gravatar moonlight

2006. gada 30. maijā, plkst. 13:58

Ne līdz galam piekrītu Laacz un virknei komentētāju.

  1. _blank <b>IDEJISKI</b> ir vajadzīgs kaut vai pop-up logiem. Par pop-up kā šķiras nelietošanu var nekliegt. Ir rinda ļoti specifisku gadījumu, kad ir vajadzīgs noteiktu izmēru logs / bez pārlūka pogām un izvēlnēm. Kā to ideālā gadījumā risināt tehniski - Cypher ir ļoti precīzi pateicis.

  2. Līdz šim pats esmu rekomendējis, ka _blank ir lietojams saitēm uz ārējiem resursiem - citu domēnu/resursu ietvaros. _self (lasi - tik pat labi "unspecified") iekšējām hipersaitēm.

Tam ir vairāki argumenti:

A) Mārketings (Tiem, kam šis vārds uzdzen pumpas un asociējas tikai ar ATL reklāmu intensīvā daudzumā un ar izcili pretīgu ziņojumu/noformējumu/izpildijumu šo nelasīt. Kaitīgi.) Manuprāt diezgan daudz informācijas Internetā, sevišķi, portālos tiek "apgrābstīta". Manā rīcībā nav statistikas, lai to pierādītu, bet empīriski šķiet, ka aizņemtība (vai interešu daudzums un variācijas) cilvēkiem ir tik liela, ka daudz, kas tiek lasīts pa diogonāli. Kamēr lietotājs velta piecas minūtes ziņas izlasīšanai (tikko atvērtajā cita resursa rakstā) viņš jau ir aizmirsis, ka sākotnējā doma bija lasīt, piem. - Delfi. Domāju, ka vidējais sesijas laiks pat lielajiem resursiem ir diezgan mazs. Kāpēc resursa turētājam vēlēties, lai apmeklētājs iet prom? Apmeklētājam ir jāpaliek. Lojāls apmeklētājs ir biznesa pamats. Esmu pat gatavs izvirzīt domu, ka "RSS", "ATOM" u.c. mazāk zināmu standartu pēdējā laika popularitāte nav tikai vēlme "dabūt visu vienuviet" (piem. www.google.lv/ig vai citur), bet lielā mērā ir saistīta arī ar pieminētajiem faktoriem - nav laika / aizmirstu / neviens resurss no 50 grāmatzīmēs esošajiem nav tik svarīgs lai to apmeklētu katru dienu / utt.

B) Lietotāju paradumi un tehnisko zināšanu līmenis. Nav jēga vērtēt pēc laacz.lv lasītāja (sevis). Te droši vien 90+% ir ar tehnisko zināšanu līmeni virs vidējā un no šī fakta izrietošiem pārlūku lietošanas paradumiem. Normāls (vidējais statistiskais) lietotājs, visticamāk, nezin ko nozīmē "Open in New Window" un par "Open in New Tab" uzzinās, kad iznāks un ieviesīsies MSIE 7 relīze, pēc tam, kad draugs / kolēģis vai "sisadmins Vasja" parādīs, kas tas ir un kā to lietot. Man nav statistikas, lai to pierādītu, bet novērojumi par to liecina.

  • <b>Nav tik viennozīmīgi IMHO.</b>

"The ideal is that XHTML deals with the content, CSS with the presentation, and JavaScript with the behaviour."

Gravatar moonlight

2006. gada 30. maijā, plkst. 14:00

  • pie pēdējā teikuma tika nogiezts - "pievoienojos par 100%". Laikam "Vārdupresei" nepatika pieraksta veids ;)

Gravatar laacz Autors

2006. gada 30. maijā, plkst. 14:01

Un tagad atgriezīsimies pie figg.lv - kas ir viņu lielākā auditorijas daļa (un nestāstiet, ka tas mainīsies - tas nenotiks)? Everyday avg cāļdelfēnetapollo apmeklētāji, vai arī tomēr vairāk vai mazāk tehniski advancētāki lietotāji?

Gravatar Shadowbird

2006. gada 30. maijā, plkst. 14:15

Turklāt pat no vidusmēra cilvēka viedokļa skatoties, iemācīties, ka zem labā taustiņa ir jāmeklē papildus funkcionalitāte nebūt nav nekas "tehnoloģiski advancēts", tie, kas to atsakās darīt (aizbildinoties, ka nav jau nekādi sisadmini) vienkārši nevēlas mācīties, vai arī ir noticējuši paši sev, ka nespēja uzrakstīt bakaulaura darbu par CISCO rūteru darbības principiem nozīmē arī to, ka vārds "close" datora ekrānā ir kaut kas svešs un biedējošs, un nekādi nav saistīts ar labi pazīstamo "aizvērt". Un (kā jau teicu iepriekš) ja nevēlies mācīties, nav ko sūdzēties.

Gravatar moonlight

2006. gada 30. maijā, plkst. 14:18

Un tagad atgriezīsimies pie konteksta: "Manā uztverē tas ir viena no vissliktākajām lietām, ko vien var izdarīt." Par ko tu runā - par _blank kā šķiru vai "figg"? Ja par "figg", tad tā ir autora(u) kļūda, IMHO.

P.S. Izlasi vārdu - <b>"neviennozīmīgi".</b> Ar to varētu ierobežot visu augstākminēto verbālo caureju.

Gravatar laacz Autors

2006. gada 30. maijā, plkst. 14:26

Precizēšu: "viennozīmīgi" slikts no mana skatu punkta, standartiem un tā tālāk. Protams, lietotāju izglītošana, viņu uzvedības modeļi un mārketings kā tāds ir vērā ņemama lieta. Ja tā ņem, tad visos trijos šajos minētajos punktos ir dikti daudz lietas, kuras ir sliktas, bet un mārketinga dēļ tiek attaisnotas. Tur laikam neko nepadarīsi.

Gravatar plovs

2006. gada 30. maijā, plkst. 15:09

<i> laacz @ 2006.05.30. 09:12, teica: Komentārs: plovs: Shift+Click (IE un FF) </i>

Laikam nesapratāt. Es gribu, lai atveras jaunā logā, bet lai tas logs ir aiz tagadējā loga un netraucē lasīt to, ko jau lasu. Jauno logu gribu lasīt kaut kad vēlāk. Ja tādas iespējas nav, tiešām jāpāriet varbūt uz ciļņu lietošanu. Bet ja pamazs ekrāns, tad cilnes to noēd vēl vairāk.

Gravatar rediiss

2006. gada 30. maijā, plkst. 17:26

man gan patīk, ja links, kas ved ārā no lapas, atveras jaunā logā. un mani paniski tracina, ja šāds links veras vaļā tai pašā logā un man pašai vislaik jārūpējas par to, lai tomēr dabūtu to vaļā jaunā logā. vai esmu pilnīgi nepareiza? :D

Gravatar Shadowbird

2006. gada 30. maijā, plkst. 17:33

@rediiss: Lietojot Firefox / Operu neredzu, par ko būtu baigi "jārūpējas" - peles vidējais taustiņš taču ir tieši blakus kreisajam, turklāt vidējais pirksts uz tā atrodas ša vai tā...? Nu jā, ja pele ar tikai ar divām pogām, tad gan nākas kreiso roku līdz Ctrl / Shift aizbīdīt.

Gravatar kintu

2006. gada 30. maijā, plkst. 17:47

Varbūt es vienkārši neapmeklēju tādas lapas, bet manuprāt lapas atvēršana jaunā logā tiek ļoti maz praktizēta. Argumenti var būt visādi, bet kāda tiem jēga, ja neskatāmies no paša lietotāja uztveres un pieredzes. Iemācīties spiest Shift vai Ctrl klikšķi nudien neprasa augstāko izglītību, un mārketinga spečiem arī nevajadzētu būt konservatīviem un bremzēt cilvēku izglītību tik elementāros jautājumos. Nu kāda jēga censties cilvēku noturēt savā lapā ar tādiem paņēmieniem kā ārējo saišu atvēršana jaunā logā? Manuprāt tas gandrīz nekad nestrādā. Ja lapas saturs cilvēkam šķiet interesants vai noderīgs, tad viņš tajā noteikti atgriezīsies. Varbūt tikai kāds 0,1% uzķersies, bet tad šī metode nav ne ar ko daudz labāka par spamošanu.

Vajag vienkārši iemācīties taisīt labu mārketingu kā google vai tamlīdzīgi. Piemēram, ja lietotājs nospiež uz ārējo saiti, tad no šī saites īpašnieka iekasēt kādu komisijas maksu par pārdoto produktu utt. (piemēram, Amazon maksā par referencēm).

Gravatar Arturs

2006. gada 30. maijā, plkst. 21:47

Es VIENMEER linkus veru valjaa jaunaa tabaa (Maxthon brouzerii), un nee, man tas nesagaadaa gruutiibas, bet ja es zinu, ka www.digg.lv, piemeeraam, linki kas ved uz aaru atveraas jaunaa logaa, tad tas man tikai ir atvieglojums, un patiikami. Manuprat ir jaaveertee katra atseviskjaa resursa, katra konkreetaa projekta vai lapas funkcionalitaate un nepiecieshamiiba veert linkus jaunaa logaa/tabaa, vai esoshajaa. Digg.lv, taa pat kaa portaalos kur ir raxti ar linkiem uz citaam lapaam, es esmu par to, lai tie veertos jaunaa logaa. Es ari gribeetu lai Google.com mekleeshanas rezultaati katrs veertos citaa lapaa.

Tachu buutiskaakais ir tas, ka ja lietotaajs ir gana advannceets, tad vinjs var bez piepuules, kaut vai vadoties no shiem padomiem, izdariit taa lai linki neveraas jaunaas lapaas. Tad jau vareetu teikt - fak! - ers neveelos konkreetajaa kaadaa portaalaa redzet reklaamas bannerus!!! Ok, tos tachu var atsleegt, vai izmantot kadas programmas lai tie neraadaas... Vai arii tos vajadzeetu defoltaa izsleegt? Vai arii, janu kaadam patiik vienkaarsas maajaslapas bez bildeem - taas taapeec neraadiit?

Varbuut es runaaju par dazaadaam lietaam, nesaistiitaam, nesalidzinaamaam, tachu jaanjem veeraa ari www.digg.lv uzdevums - informaat par to, kas, faktiski, tiek apskatiits citaa resursaa. Un vai vienaa sesijaa cilveekam vajadzeetu apskatiit tikai vienu raxtu/staastu, un uzreiz doties projaam? Plus digg.lv statistika raada, ka vienaa sesijaa lietotaajs apskata videeji 6 lapas. Taaatad, ir taadi, kas apskata pat vairaak lapas vienaa apmekleeshanas reizee.

Piedaavaaju naakosho rakstu veidot pa to, kaapeec (un vai tas maz ir labi un vajadziigi) portaalos (delfi, tvnet, apollo) tiek liktas taas lielaas reklaamas, kuras atveraas tev pa visu logu, un bez to apskatiishanas tu nemaz netiec klaat raxtu lasiishanai :).

P.S. Piedodiet, bet peedeejaa laika lielaakaa stulbiiba ko esmu redzeejis - lapu nav ies[peejams apluukot, ja tu nelieto Firefox, bet IE. Protams, ja zinam, ka tas ir finansialu apsverumu delj ($ par katru, kas pargajis uz FF), tad ok, bet stulbi tik un ta.

Gravatar Shadowbird

2006. gada 30. maijā, plkst. 22:06

Linkiem target atribūts normāli nav redzams. Tas nozīmē, ka cilvēks, kurš grib lapu atvērt "parasti", vispirms to atvērs jaunā logā, secinās, ka jauns logs, dabūs aizvērt un tad copy-paste vai drag-and-drop adresi addressbārā.

Problēma ir arī konsekvencē - ja klikšķis ir atvērt, un middle/shift/ctrl clickšķis ir atvērt jaunā logā/tabā, tad lai tā arī ir. Bet, uzliekot target=_blank, parastā klikšķa funkcija tiek pārveidota par new window/tab, tādējādi padarot jebkuru peles klikšķi par new window un atņemot izvēli, spiežot tos, kas šo funkcionalitāti negrib, meklēt kaut kādus apkārtceļus. Tāpēc arī teicu, ka tas ir jāpietaupa kādiem ļoti specifiskiem gadījumiem, būtībā - popup logiem.

Gravatar Kirils

2006. gada 30. maijā, plkst. 23:39

operas videejais taustinjs ir paardefineejams, un nokluseeti nedara "atveert jaunaa logaa", bet jaa.

un [man, domaaju, ka arii vairaakumam] uz videejaa taustinja pirksta nav. videejais pirksts gulj uz labaa taustinja.

Gravatar Guntis

2006. gada 30. maijā, plkst. 23:40

</i>Artūr, Tu zini, ka ir peles vidējā poga?

Gravatar Shadowbird

2006. gada 30. maijā, plkst. 23:46

@Kirils: neoptimāli izmanto pirktus (es arī jaunībā tā darīju). Vidējie trīs - katrs savai pogai, un īkšķis ar mazo katrs savā sānā, lai turētu peli un pārvietotu. Bet tas ir mazsvarīgi, ir daudz peles vispār bez vidējā taustiņa. Galvenais ir tas, ka tiek ierobežota izvēle, kā arī, izmantojot _blank, lietotājs nekad nevar iepriekš zināt, kas īsti notiks, ja uzspiedīs uz linka.

Gravatar kintu

2006. gada 31. maijā, plkst. 00:02

Vēl ienāca prātā tas, ka laikam t.s. "mārketinga speciālisti" laikam orientējas uz tehniski nevarīgiem cilvēkiem, kuriem pašiem iemācīties atvērt lapu jaunā tabā vai logā pēc vajadzības ir augstākā matemātika. Bet manuprāt šī pieeja ir galīgi aplama, jo iespējamība, ka cilvēks kaut ko nopirms internetā ir tieši proporcionāla viņa saprašanām par interneta tehnoloģijām un prasmei lietot pārlūku. Laba atvēršana ir tikai sīkums, bet kad jāvada kredītkartes numuri un personīgā informācija, tad ļoti daudzi cilvēki vienkārši atsakās to darīs, jo ir dzirdējuši visādus briesmu stāstus. Savukārt tas, kurš saprot, kas ir SSL un kā atšķirt, kad lapa to izmanto, būs daudz pārliecinātāks. Es personīgi visvairāk naudas atstāju tieši amazon, ebay un vēl šur tur, kā newegg.com un mani interētu, ko šie gudrie mārketinga speciālisti teiks par šo visveiksmīgāko interneta tirgotāju lapu minimālistisko dizainu?

Gravatar Wilx

2006. gada 31. maijā, plkst. 09:28

2 plovs @ 2006.05.30. 04:28, teica: A Operai šis neder: Peles labā auss un "Open in background window"? Ikurāt linku atver citā logā fonā.

Gravatar moonlight

2006. gada 31. maijā, plkst. 11:09

Guntis: Tu zini, ka peles tāpat kā lietotāji mēdz būt dažādas? ;)

Bet patiesībā, interesanta diskusija izvērtās. Ir par ko padomāt.

Gravatar moonlight

2006. gada 31. maijā, plkst. 11:35

Kintu: Tu aizrunājies mazliet nost no tēmas.

Kas attiecas uz SSL, tad patpēti MSIE 7 Betu. Tur jau saskarnē ir lieliski atrisināts jautājums pat to, kādā veidā lietotājus informēt par sertifikātu un tā detaļām. Un nevis kaut kur tur apakšā stūrītī. Jautājums "Kāpēc tā?" ir atbildams paskatoties uz statistiku par noziegumiem Internetā. Un tas arī ir mārketinga lēmums nevis dizainera kaprīze. Nedomāju, ka MS "tirgveži" ir apdalīti ar prāta spējām vai informāciju. Nekas par to neliecina.

Domāju, ka mūsu diskusija neizturēs laika pārbaudi un zaudēs aktualitāti tuvāko pāris - trīs gadu laikā:

  1. MS nav idioti - viss ar ko FF bija priekšā (neskaitot atsevišķas diskutablas tehniskas lietas) jau ir redzams MSIE 7. Tai skaitā, "tabi" un iespēja pašam lietotājam izvēlēties savus paradumus.
  • Attīstīts lietotājs parūpēsies par saviem pieradumiem pats.
  • Mazāk gudrs saņems visu vismaz tā paša loga ietvaros, citā "tabā".

Gravatar JustMe

2006. gada 31. maijā, plkst. 16:19

</i> (tīri intereses pēc jāpamēģin' aizvērt tagu :))

Gravatar JustMe

2006. gada 31. maijā, plkst. 16:20

<i>hmm...</i> diez tas bags vai fīča?

Gravatar Kirils

2006. gada 1. jūnijā, plkst. 06:32

@4: vairaak saap sanjemt ar lauzni pa pieri, kad atveru innjuuvindov ,bet atveras nekas, jo kaads dizainera gudriits izdomaaja uzrakstiit href="javascript:lalala"

Gravatar kintu

2006. gada 1. jūnijā, plkst. 16:39

moonlight: manuprāt par kredītkartes numura nozaudēšanu internetā tu kļūdies. Statistiski ir daudz lielāka iespēja, ka tavu kredītkartes numuru nozags bārmene, kad tu maksāsi par izdzerto alu, nevis iepērkoties internetā. Tas ir tikai jautājums par lietotāja komfortu un uzticības iegūšanu. Un tieši tas mani IE Microsoft izpildījumā baida, jo pieredze rāda, ka visas fīčas, kas radītas mācīties negribošo klientu ērtībām bieži atspēlējas kā nopietni drošības caurumi.

Gravatar Archijs

2006. gada 2. jūnijā, plkst. 01:52

lāci, negribi to bugu salabot, ato savādāk galva iešķībi jātur, ka no 26 komentāra viss italicā aizgāja.