Korķi
Kopš atbraucu no Maskavas, es vairs nespringstu par to, ko mūsu valstī sauc par korķiem. Visu laiku esmu gribējis kaut kā uzskatāmi nodemonstrēt starpību, bet nekādi nebija sanācis. Tad, nu, englishrussia ir nopublicējuši dažas bildītes. Jāņem vērā, ka, ja korķis ir uz šādas ielas, tad visas pieguļošās ielas, pagalmi, vārtrūmes, ienākošās maģistrālās ielas, nereti pat apļi, arīdzan ir ciet. Jāņem vērā arī tas, ka tur nonstopā (pat, braucot par Koļcevuju, kad visa plūsma ir bez korķiem un pat moskābeļi laiž uz 120) notiek pīpināšana, nogriešanās nevietās un joslu mainīšana.
Mr.ex
2006. gada 2. novembrī, plkst. 11:16
Nu jā, mūsejie tik tādi nelieli sastrēgumiņi :)
Jealousy
2006. gada 2. novembrī, plkst. 11:35
Nū, tas jau nav sastrēgums. Tā ir normāla satiksme :)
Bet bij jautri. Atceros kā mūs vedošais šoferis uz šitās pašas ielas no trešās joslas vienā mierā apgriezās pretējā joslā. Pāri visam... tik atiecīgajos brīžos uzpīpina:)
McEnroy
2006. gada 2. novembrī, plkst. 11:53
Jā, vācijā uz bāņiem arī ir labie sastrēgumi - jaietrāpās tāda uz 10 km, tad pāris stundas varam norakstīt. tās fočenes ir labās - tā, kur pāri sešām joslām griežas pa kreisi un taisa korķi tiem kas brauc taisni :)
Shadowbird
2006. gada 2. novembrī, plkst. 12:12
<a href="http://video.google.com/videoplay?docid=-2063667852598904740" rel="nofollow">Indijā tomēr labāk ;)</a>
rediiss
2006. gada 2. novembrī, plkst. 12:17
nu, maskavā iedzīvotāju arī ir vairāk nekā visā latvijā kopā. tā ka attiecīgi arī korķis no putna lidojuma izskatās baisāks. un vai nav vienalga, cik tieši mašīnu piedalās sastrēgumā, svarīgāk, manuprāt, ir tas, cik ātri tu kusti uz priekšu.
asdf
2006. gada 2. novembrī, plkst. 13:02
Sastrēgums ir tad ja 1h laikā pārvietojas mazāk par 1m.
Sarky
2006. gada 2. novembrī, plkst. 13:22
rediisa komentāra sakarā: Maskavā ir ČETRAS reizes iedzīvotāju vairāk, nekā visā Latvijā kopā
Piens
2006. gada 2. novembrī, plkst. 15:08
Skaisti :)
Sarky
2006. gada 2. novembrī, plkst. 15:17
Par Shadowbird norādīto Indiju: saki ko gribi, bet, ja iedziļinās, tad redzams, ka tas video maķenīt paātrināts, diemžēl, līdz ar to tā ir tikai pārspīlēta patiesība
to Sarky
2006. gada 2. novembrī, plkst. 15:29
vai tad tikai 4x vairāk nekā LV? Ja nemaldos, tad 1989 gadā Maskavā ar visām tās piepilsētēm kopumā bija ~17 mil iedzīvotāju!
kintu
2006. gada 2. novembrī, plkst. 18:03
Esmu braucis Indijā un tur patiešām tā ir, ka ir baigā drūzma, visi brauc un cenšas iespraukties, bet nekad nesaduras. Tur rodas tāda pavisam dīvaina sajūta, ka parastie fizikas likumi tur nestrādā. Protams, video ir krietni paātrināts, un arī avārijas tur notiek bieži.
Shadowbird
2006. gada 2. novembrī, plkst. 18:07
@kintu: Biežāk kā Latvijā (neaizmirstot ierēķināt iedzīvotāju/mašīnu starpību)?
kintu
2006. gada 2. novembrī, plkst. 23:05
Domāju, ka jā. Es braucu ar mopēdu un sākuma ietriecos pāris velosipēdistos (par laimi tikām cauri tikai ar nelieliem ieskrambājumiem). Bet tas vēl varētu būt pieredzes trūkuma dēļ – vajadzēja skaļāk signalizēt. ;) Tomēr ceļi tur ir katastrofāli, ir tikai viens likums – kam lielāks braucamais, tam priekšroka, un uz lielceļiem itin bieži var redzēt fatālas avārijas. Paši indieši par to neuztraucas – sak, cilvēku mums ir daudz. To, ka kāds vairāk vai mazāk, pat nepamana.
Madis
2006. gada 3. novembrī, plkst. 10:25
hahahahah man patiik kaads taja lapaa uzraadiits autors bildeem :D vaards rulee
Aivars
2006. gada 3. novembrī, plkst. 15:45
Man ir tieši tāpat (pēc komandējuma uz Maskavu).
Optimus
2006. gada 3. novembrī, plkst. 19:42
Interesantākais tajā lapā ir komentāri... ;-)
allz
2006. gada 4. novembrī, plkst. 19:39
Maskavaa ir nevis 4, bet visas 5 reizes vairak iedzivotaju neka LV kopaa ! ;)
Kirils
2006. gada 8. novembrī, plkst. 23:30
ja vinji brauktu tik pat pieklaajiigi, kaa vaciijaa, tad korkju buutu daudz reiz mazaak.
tur visas joslas kustas vienaadaa aatrumaa turklaat mashiinas izvietojas shaha galdinja veidaa, ka neadziisi laagaa.