✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Hyundai reklāmas

2006. gada 3. novembrī, 19 komentāri

Statiski dinamiska

Hyundai Getz @ airport baggage reception

Simpātiska spekulācija (atšķirībā no Baštika kampaņas...).

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Mr.ex

2006. gada 3. novembrī, plkst. 13:37

Reklāmas jau zimpātiskas, bet tas auto....

Gravatar Mr.T.

2006. gada 3. novembrī, plkst. 16:13

Tas tachu ir hujdajs. Veeee fui pee kaka!

Gravatar Shadowbird

2006. gada 3. novembrī, plkst. 19:12

Eh... kur palikuši vecie labie laiki, kad laacz lika visiem video downloadējamās versijas...

Gravatar karlis

2006. gada 3. novembrī, plkst. 20:02

A kas tā par Baštika kampaņu?

Gravatar dadzis

2006. gada 3. novembrī, plkst. 22:48

labas reklāmas, progresīva marka, labs auto!

Gravatar flipo

2006. gada 4. novembrī, plkst. 09:57

Šie saucas auto-sūds! Es gribēšu redzēt kādi šitie sūdi izskatīsies pēc pieciem gadiem un kāda viņiem būs vērtība!? :) Beztam, laacz, ja plaano tādu "auto" pirkt, noskaidro cik šiem dranduletiem maksā tehniskās apkopes.. varētu teikt, ka tur tā pārmaksāsi, ka labāk kādu sakarīgu autiņo pirkt.

Gravatar dadzis

2006. gada 4. novembrī, plkst. 23:40

šitiem dranduļetiem tehniskās masā tik pat cik citiem! getziem 1.apkope ir ~ls50. labāk ir izskatītes tādā jaunā auto-nesūdā pēc 5 gadiem, nekā jau uzreiz iekāpt 5 gadus vecā grabažā un tad pēc 5 gadiem esot 10 gadus vecā grabažā izskatīses pavisam "kruti".

Gravatar karlis

2006. gada 5. novembrī, plkst. 03:52

dadzis: kļūda, kļūda, kļuda! <i>"labāk ir izskatītes tādā jaunā auto-nesūdā pēc 5 gadiem"</i>. Hyndai Getz ir "auto-sūds" nobraucot no konvejiera un tam nav nekāda sakara ar tehniskajām apkopēm vai mašīnas vecumu. Kā man stāstīja kāds paziņa, kam darbā bija iešķiebts tamlīdzīgs mikseris: "Kā es nokļūstu no mājām uz darbu? Piecpadsmit minūtes kauna un esmu darbā." Ja esi taupīgs un negribi pārmaksāt par "brendu", pērc Toyotu vai Hondu.

Gravatar jozhix

2006. gada 5. novembrī, plkst. 07:51

getz protams nav nekaa daudz no mashiinas, bet cik tad nu shamais maksaa. bet kaada vaina sonaatei, santafe? visaa pasaulee hjundajs ir atziits brands, tikai ne pie mums :).

Gravatar wiii

2006. gada 5. novembrī, plkst. 14:12

btw vakar kak raz noreecaamies par hyunday getz, kursh izbrauca no seetas kameer mees tur vienu 4ixu gaidiijaam. tipa diizelis, pieleca srazu (mees gar zemi), 15 minuutes sildiija, tad aizbrauca visiem stikliem esot atkauseetiem par apm 30%...tipa atsildiija... :D

Gravatar jozhix

2006. gada 6. novembrī, plkst. 02:28

droshi vien ka tas nebija firmas, bet privaatais auto :)

Gravatar dadzis

2006. gada 6. novembrī, plkst. 08:48

tie stereotipi! cilvēkiem grūti pieņemt kaut ko jaunu, kaut ko ko sentēvi nav lietojuši. padomājiet, kapēc šamējo ir tika daudz Rīgā? a? ka tik nav tā ka cena/kvalitāte ir baigi OK un tapēc cilvēki brauc? plus vēl hyundai lv ir (bija vismaz 1/2 gadu atpakaļ) vienīgias kurš deva 5 gadu garantijau bez nobr. ierobežojuma. un cilvēki pat 100k km nobraukši ar geziem ir un neko sliktu nesaka. paņem autobilda 100k km testus un paskaties, redzēsi ka getzs nebūt nav pēdējais. korejieši ir iemācījušies sabalansēt izdevumus nezaudējot drošību un kvalitāti. par to liecina arī ka hyundai nāk iekšā F1 ar saviem dzinējiem, štatos hyundais jau 10gadu garantiju dod autiņiem. par pielekšanu un svīšanu, tas izklausās pēc muļķībām. atkūst momentāni un nebūt nav 15min jāsilda. man lielāka rēka nāk par tim kas iekāpj sagrabējušā golfiņā, bez apsildāmiem ķebļiem, kondišakas u.c. un cer - pieleks, nepieleks šorīt!? pa ceļam nesabruks!?

Gravatar dadzis

2006. gada 6. novembrī, plkst. 08:51

ir mašīnas un ir jaunas mašīnas!

Gravatar mx

2006. gada 6. novembrī, plkst. 20:16

es Tev pateikshu, kaapeec tik daudz: absoluuti lielaakaa dalja ir firmu iipashumaa. Uznjeemumam pie vienas vietas, ka tev jau peec 3 meeneshu lietoshanas salons grab kaa vecai asconai vai tas, ka nav pat intervaala rezhiima logu tiiriitaajiem (bez jokiem, tas ir pieejams par papildu maksu). Nu nav tie Hujdaj nopietni njemami, vismaz veel ne.

Pazinja brauca ar gadu vecu Terracan. Nobrauca mazaak kaa gadu. Bija paarlaimiigs, kad tika no vinja valjaa un nopirka Pajero Sport. Ko var gribeet, ja mashiina buuveeta uz 1986.gada konstrukcijas baazes.

  • Diez vai ir patiikami braukt ar mashiinu, kuras dizains ir shpikots no visurienes. Panjemsim kaa piemeeru Santa Fe: apkoshljaats Infinity FX, aizmugure tumsaa nu ljoti atsit Touareg. Nu un tas modelis, hvz, kaa sauc, kuram priekshaa 4 apaljas lampas (2 lielaakas un 2 mazaakas), uz mata kaa E-klasei un tjip Jaguar aizmugure...

Krievu autozhurnaals AvtoRevju nesen saliidzinaaja Sonata, Passat un Mondeo. Vinju viedoklis bija sekojoshs: mees nevaram atrast nevienu iemeslu, lai shajaa cenu kategorijaa izveeleetos Hyundai.

Taa nu tas laikam ir... Tiiri subjektiivas manas domas.

Gravatar mx

2006. gada 6. novembrī, plkst. 20:19

Aizmirsu piebilst - gadiijaas reiz aprunaaties ar vienu no Hyundai diileru darbiniekiem. Vinjam diezgan smiekli sanaaca, kad apjautaajos, kaa tad ir ar Getz. Vinjsh noraadiija uz vienu lietu, par kuru nebiju aizdomaajies - droshiiba. Taa mashiina ir bezmaz vai no papiira taisiita un nedod dievs ar taadu kkur iemaukties palielaakaa aatrumaa...

P.S. Vinjsh pats gan neizraada lojalitaati Hyundai un brauc ar BMW 850 (parastais, ne CSi).

Gravatar dadzis

2006. gada 7. novembrī, plkst. 09:36

šīs ir mūžsenās cīņas un domājams ka nevienu neizdosies pārliecināt kam jau ir sava pārleicība.

varu tik teikt, ka getz aprīkojums ir atkarīgs no modeļa kādu tu pērc. firmas parasti pērk vis, vis, vis-tukšākos variantus, lai tikai ripo uz priekšu un viss.

varu teikt ka GLS versijā ir viss: elektriskie logi (visi 4), sēdekļu apsilde, vieglmetāla diski, imobilaizers, abs, 4 spilveni, borta kompīts, elektriksie apsildāmi spoguļi utt. ujp. un gls toč ir logu tīrītāju intervāla regulētājs.

tā kā nolikt nevajag tikai tapēc ka pats esi rūdīts bmw braucējs!

un daudzas reizes tanī pašā AvtoRevju ghetz ir paņēmis pirmās vietas testos ar līdzīgas klases auto. drošība ir pietiakmā līomenī. varbūt vecajam getzam bija sliktāk, bet jaunajam getzam ir drošība uzlaboat un zvaigznes testos arī nebija maz.

pērk mašīnu un nevis tanku!

Gravatar mx

2006. gada 7. novembrī, plkst. 12:21

to dadzis: nekad neesmu bijis bmw brauceejs un diez vai arii buushu. Ikdienaa braucu ar Volvo. Kaa jau teicu, tas viss ir tikai manas domas, var arii nenjemt veeraa :)

Gravatar karlis

2006. gada 7. novembrī, plkst. 23:54

dadzis: kāpēc tik daudz Getzu Rīgā?

  1. Kad Getz parādījās piedāvājumā, dīleris sarunāja ar Hansa Līzingu, ka šīm mašīnām tiks piedāvāts bez-pirmās-iemaksas līzings (pie tam, ja nemaldos, uz 5 gadiem). Vobšem, jebkurš ļoļiks ar darba algas izziņu tagad varēja tikt pie sava auto. Pie tam jauna! Protams, stāstam arī ir smieklīgā puse, kad Hanzā 3 mēnešus pēc akcijas sākuma sāka lielā daudzumā parādīties atņemtie Getzi no nemaksātājiem, jo loģiski, ka daļa no jaunajiem auto īpašniekiem bija tā uzpērušies dabūt savu jauno auto, ka aizmirsa, ka pēc tam būs jāmaksā arī ikmēneša maksājums.
  2. Kā jau mx minēja, Getz ir lieliska biroja laužamā mašīna. Viņam tiek dota ilga garantija, nav dārgs, ir gana ekonomisks. Tā sacīt value for money. Tāpēc daudzas firmas tādus arī ir iepirkuši saviem darbiniekiem. tepat man kaimiņu birojā arī tiko nopirka koplietošanas Getz (kamēr uzņēmuma vadītāji paši brauc ar Lexi un X5, hehe).