✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Lielveikali

2006. gada 2. decembrī, 70 komentāri

Šodien pēc darba apmeklēju Rimi (Jelgavas), lai iepirktu kopsummā niecīgu daudzumu pārtikas un alus. Kad to visu biju satvēris savās ķetnās, devos uz kasēm. Pusceļā ieraudzīju rindas, kuras bija stipri garākas, nekā ierasts jebkur citur redzēt. Atgādināja krievu laikus un deficītu. Un to, ka strādā tikai dažas kases (kas ir tiešs rindu iemesls). Nospļāvos, noliku grozu (kurā bija arī salāti) zemē un devos prom. Beigu beigās iekš Elvi uz Rūpniecības ielas tika nopirkts viss tas pats (salāti gan tur ir garšīgāki, nekā Rimi vai Maxima) un rinda bija divus pircējus gara pie katras kases.

Es vairāk par to, ka, ja ir iespēja, vajag arī viņiem padot atpakaļ tādu pašu attieksmi, kāda tiem ir pret mums. Galu galā, nav jau tā, ka tās rindas tikai šodien tur parādījušās.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar vincents

2006. gada 2. decembrī, plkst. 19:31

ĻOTI PAREIZA ATTIEKSME!

Gravatar garaisjanka

2006. gada 2. decembrī, plkst. 20:41

nu jelgavas rimi un maxima vakaros vinemeer ir bijis vaaks.. a shodien veikals drosvien straadaaja peec sestdienas grafika, a cilveeki ta sodien daudzi straadaaja taapeec arii taadas rindas vakaraa...

Gravatar MkusR

2006. gada 2. decembrī, plkst. 20:45

Vienkārši nav kas strādā par tādām algām tās nejēdzīgās stundas.

Gravatar gustavs

2006. gada 2. decembrī, plkst. 21:13

tieši tā, par to vaig runāt, jo tevi, laacz, arī kāds lasa a:)

Gravatar afigel

2006. gada 2. decembrī, plkst. 21:32

Domaaj ka neesi vieniigais, kas taa dara (ir vismaz veelviens cilveeks - es) Nu teiksim taa - kad jelgavas apkaimes dailjavas izrotee pa visiem jelgavas veikaliem, tad beidzot juutas nobriedushas doties uz iiriju un aizbrauc uz iiru lielveikaliem straadaat.

Gravatar Papuass

2006. gada 2. decembrī, plkst. 21:50

Šodien Alfas RIMI dienas vidū - 14:00 rindas pārsteidzoši garas. Man paveicās, ka viena nestrādājoša kase pēkšņi sāka strādāt un puse no manas rindas sabira tur, citādi patiesi attieksme jāizrāda.

Gravatar ELs

2006. gada 2. decembrī, plkst. 21:56

Es arī šodien biju Jelgavas RIMI un redzēju vājprātīgās rindas. Un tādi kā Laacz bija vairāki, jo groziņus redzēju kādus 5 saliktus :D

Gravatar bush

2006. gada 2. decembrī, plkst. 22:30

arī esmu tā darījis. ap vienpadsmitiem vakarā stacijas rimi. briesmīgi. stāvēt pusstundu nokrāvušamies rindā, nu nē.. man kā baltajam cilvēkam tas ir pazemojoši.

Gravatar kaksis

2006. gada 2. decembrī, plkst. 22:47

Laacz!!! Mēs Ar Tevi!!! =D

Gravatar Rumpis

2006. gada 2. decembrī, plkst. 22:48

Kauč kur dzirdēju, ka lai pieliktu pie algām, esot atkal jāpieliek kaut kādi santīmi pie cenām, bet tad akal rodoties grūtība konkurēt savā iecerētajā segmentā, jo santīmu p@#$ēji iešot jau uz citiem veikaliem.

Gravatar Rumpis

2006. gada 2. decembrī, plkst. 22:53

Nekas, gan jau mums arī ar laiku ieviesīsies kārtība kā Vācijā un vēl šur tur vecajā Eiropā, ka veikali vakaros ilgāk par septiņiem nestrādās, un svēdienās vispār nestrādās :)

Gravatar utax

2006. gada 2. decembrī, plkst. 22:56

nuu vaacijaa piemeeram lidlaa pie kases apkalpoja tik aatri, ka es pilniigi apjuku, jo nespeeju iisti izsekot... attieciigi arii rindu nebija

Gravatar jx

2006. gada 3. decembrī, plkst. 00:18

Daudzi cilvēki samierinās ar draņķīgo apkalpošanu un turpina šādos veikalus iepirkties. RIMI tā vispār ir sērga - rindas nav tikai agri no rīta. Pārējā laikā 10 cilvēki rindā, tas ir normāli. Pietam VISOS RIMI VEIKALOS! Ehh, riebjas. Pat santīmu pi***u veikalā Super Netto rindas reti ir garākas par 3 cilvēkiem.

Gravatar pirceejs

2006. gada 3. decembrī, plkst. 01:18

ELVI. Šeit viss ir dārgāks.

P.S. Par kādiem 20%.

Gravatar xor

2006. gada 3. decembrī, plkst. 01:29

Es gan parasti ejot iekshaa Jelgavas MAXIMAA vispirms paskatos cik tur daudz tautas, ja tautas daudz un ljoti jaasteidzaas - nemaz dziljaak nebrienu... ...ir bijushi gadiijumi, kad MAXIMAA staavu rindaa pat ~30min

Gravatar BeatMaster

2006. gada 3. decembrī, plkst. 01:50

nu tad jau man shodien paveicas - biju ap 19 un mana rinda bija viens cilveks ;)

bet biezhi ari daru kaa laacz... man jau patik redzet skatus kaa pilnie grozi, paika izmeetata pie apaviem & apgjerba :D

Gravatar mf

2006. gada 3. decembrī, plkst. 02:24

nevajag nemaz jelgavas rimi :) jebkuraa riigas rimi peec 18:00 ir rindas (valdemaara, rupnieciibas - toch) :(

Gravatar MO

2006. gada 3. decembrī, plkst. 04:09

Kopsh CityMarket kluva par Rimi, regulaari taas rindas + piedirstas ejas starp plauktiem... Par Maximu neizteikshos. Ir sanaacis dariiities kaa Laacz... :) Tas Elvis rindu zinjaa rulziix - fixi apkalpo pie kaseem.

Gravatar Whiply

2006. gada 3. decembrī, plkst. 10:36

Visstiprākie veikali tomēr ir T-marketi (tagad viņi gan ir Maximas, bet es domāju tos, kas agrāk tā saucās) - netīri, šausmīgi un klientu apkalpošana ir kautkas jo sevišķi interesants.

Gravatar shljaktichsh

2006. gada 3. decembrī, plkst. 11:57

bet ja ēst gribas un kavē vilcienu, tad jāizstāv tā visa ofigennā rinda Rimi(kilometrāzas maksimums starp 16.00-19.30.). Pie tam stacijas Origo neviena cita lielveikala nav.

Gravatar BeatMaster

2006. gada 3. decembrī, plkst. 12:06

shljaktichsh: paaej 5 soljus un nokljusi Stockmannaa :D

Gravatar orx

2006. gada 3. decembrī, plkst. 12:50

Kaut kas tomēr mainās, pāris dienas atpakaļ ALFAS rimi, kur rindas pasrasti ir patiešām garas, rindu nebija vispār - strādāja tik daudz kašu, cik nekad mūžā neesmu redzējis! Tā bija 5-diena vai 4-diena 20.30, biju sagatavojies atkal kadu žurnāliņu rindā palasīt, šoreiz nesanāca :)

Gravatar uldis

2006. gada 3. decembrī, plkst. 13:05

Man jau arī patika žurnālus rindā palsaīt, tāpēc dažreiz dusmojos, ja netiku izskatīt visu ko vajag, a jau jāiet prom :)) Bet vispār baigā problēma, sevišī kopā ar bērnu, kam jau nu apnīk reāli ātrāk, tāpēc ir mainīti gimenes paradumi un iepirkšanās notiek sestdienās no paša rīta, kad bērns ir ģimeni jau pamodinājis, bet pārējie pilsoņi vēl saldi guļ 10.00

Gravatar Aivars

2006. gada 3. decembrī, plkst. 13:45

Štrunts par RIMI, Jelgavas Čili pica - vot tas ir spēks.. Vienreiz vasarā savas muļķības dēļ apsēdos pie āra galdiņa. Pēc verāk kā pusstundas gaidīšanas un apkalpojošā personāla ķerstīšanas, redzot ka nu beidzot mans pasūtījums tiek nests, es piecēlos un aizgāju prom.

Gravatar simbel

2006. gada 3. decembrī, plkst. 15:34

No visiem diennakts laikiem kādos gadījies pabūt Origo RIMI, nekad neesmu redzējusi ne-rindas :) Bet laikam esmu jocīga - lai nopirktu paciņu Skittles, varu stāvēt kaut 15 minūtes, man vienalga :) A ja jāsteidzas, tad nemaz neeju lielveikalā iekšā, tā kā laika ierobežojumu attaisnojumus par nepacietību nepieņemu :D

Gravatar Pe Joke

2006. gada 3. decembrī, plkst. 15:44

A tas ar tām rindām ir PSC.. kamēt dzīvojos pa Rīgu, Olimpijas RIMI bieži apmeklēju. it sevišķi ap 12 tiem. rindas tādas, no kasēm līdz pretējai šķūņa sienai(liela daļa RTU studentu, dienišķo pusdienu tiesu, tieši tur iet gādāt..), a strādā tikai pāris kasses. a tagad dzīve jelgavā iegrozījusies, un te tā padarīšana vēl trakāka. Pilsētas pasāža MAXIMA(tuvākā manām kojām) tas ir vnk ārprāts... liek'\as, ka no kādas slow Motion country ievestas pārdevējas un arī tas pts, ka uz pīķa laiku, kad pilns veikals nekādas papildus kases nepieslēdz pie operācijas.. takšu uz to mirkli var arī pa kādai apkopējai pieslēgt pie kases, lai viņa tur operē.. un wholā, mums ir daudz vairāk apmierinātu klientu....

Gravatar Sm

2006. gada 3. decembrī, plkst. 16:13

Nu ko, lēto darbinieku resursus esam iztērējuši, tagad groziņus metam zemē un dusmojamies? :)

Pagaidiet, kad būs kā Vācijā, kur šamos veikalos kartes neņem pretim, lai ātrāk apkalpotu un sortiments aprobežots līdz 100 precēm, lai darbinieks visas zinātu no galvas. Tad RIMI būs 3 darbinieki un neviena tālruņa numura, jo nevienam nebūs laika aiziet to pacelt.

Gravatar Kaitnieks

2006. gada 3. decembrī, plkst. 16:46

Vismaz Kauguros RIMI nevasarā ir normāli. Vasarā gan cenšos iepirkties pēc 10iem vakarā.

Gravatar BigUgga

2006. gada 3. decembrī, plkst. 17:44

šitā ar i sanāci ablomīties ne vienu vien reizi. reāli besī ārā. un kas ar to pamesto grozu notiek, man pēc šādiem trikiem galīgi neinteresē.

Gravatar cyxob

2006. gada 3. decembrī, plkst. 18:03

lai arī kopumā bēdīgs stāsts, tomēr tas jelgavā ir otrs labākais veikals (pēc polana pie mājām). un kases strādā vairāk nekā mahimās. ehh uzrauj nostaļģija pēc veikaliņa kojās (saucās "pie tilta") uz kurieni varēja aiziet čībās un parunāt ar pārdevējām par dzīvi...

Gravatar skatītājsX

2006. gada 3. decembrī, plkst. 18:13

spļaudīties lielveikalā gan nevajag :) un man vienalga. Eju tādos laikos uz veikalu kad rindas nav.

Gravatar nuucha

2006. gada 3. decembrī, plkst. 19:52

mana mamma strādā Jelgavas rimi kopš tā pirmās dienas jelgavā (toreiz vēl Citymarkets) un:

  1. viņai besī ārā šitie (viņas vārdiem) idioti kas atstāj tos piekrautos groziņus. ja redziet ka netiksiet ātri cauri kasēm tad vismaz atlieciet visu atpakaļ. bet piemēram candy kings sveramās končas šitādā gadījumā vispār ir jānoraksta jo viņas neviens atpakaļ nešķiro.
  2. viņa nevar iebraukt kāpēc jelgavas rimčikā nāk arvien vairāk un vairāk cilvēku. atvēra 2 šmaximas un elvi bet cilvēku masa nemainās.

Gravatar kristapz

2006. gada 3. decembrī, plkst. 20:09

nuucha: mhm, salikt visu atpakalj, ja grozinjaa ir samestas 15-20 poziicijas ja? :) tas aiznjems veel pusstundu. bet vispaar pareizi ir, es arii esmu nometis grozinju dazhas reizes un tinies prom, bez jebkaadiem sirdsapzinjas paarmetumiem :) njemot veeraa, ka tas pats RIMI piena produktu grupai by default liek 150-200% uzcenojumu, tad nu atvainojiet... ja jau taads uzcenojums, tad var atljauties algot pietiekami pardevejas... aciimredzot lielaaka prioritaate ir "kreejuma nosmelshana" tirguu. nu tad aiziet, lai noraksta uz vella paraushanu candy kings un citas zarazas, pashi pie taa ir vainiigi :)

Gravatar shljaktichsh

2006. gada 3. decembrī, plkst. 20:28

UZ TIRGU!VISI BOIKOTĒJAM KAPITĀLISMA ATRAUGAS-RIMI UN EJAM UN PROLETERIĀTAM DRAUDZĪGO CENTRĀLTIRGU!!!

Gravatar deni2s

2006. gada 3. decembrī, plkst. 21:29

Tad nu gan kā no plaukta nokrituši. Sen ir zināms, ka lielveikaliem ir izdevīgi, lai strādātu tieši tik kases, lai veidotos rinda. Kamēr esi rindā, paspēj atcerēties, ko aizmirsi nopirkt+apskatīties apkārt un nopirkt vēl kaut ko pie kases - košļeni, bonbongu, žurnālu da jebko. Tas veikalam tikai ienākums. Tāpat kā nepieciešamākie produkti (maize, piens) parasti atrodas veikala tālākajā galā, lai pa ceļam ko iepirktu. Mārketings.

Gravatar dadzis

2006. gada 3. decembrī, plkst. 22:48

nu gan sāpe panesās :) besij, protams, bet nu to tā apkomentēt :D ehh, petiek tak citu sūdu par ko stresot. mūsu banānu republikā vēl tālu līdz kārtībai tak, to zin vsje! nevajag iet pirkt 1 alu un 2 cīsiņus, jāiet pirkt 1x nedēļā pa max un būs ok. a 2 alus un čipšus var jebkur nopirkt, nav ko bāzties lielveikalā.

lielveikalos ahu stundas jāstrādā, veikali dempingo cenas, līdz ar to aŗi algas ir attiecīgas, attiečigi darbinieki strādā ... viss ir saistīts.

Gravatar stripe4

2006. gada 3. decembrī, plkst. 22:56

arī atbalstu laacz rīcību. olimpijas, pulkveza brieza u.c. rimi kulinārijas nodaļā dienas vidū ir jāstāv vismaz 20 min rindā, lai sagaidītu savu kārtu. lai gan no otras puses nav jau vainīgi tie darbinieki, ka viņu ir tik maz. vainīga ir uzņēmuma vadība, ka negrib maksāt lielākas algas. un neticu es, ka rimi pelna tik maz, lai nevarētu atļauties maksāt saviem darbiniekiem vairāk, nepaaugstinot preču cenas. tas drīzāk ir spītēšanās rezultāts - uzņēmuma vadība negrib akceptēt faktu, ka cilvēki vairs nevēlas vergot par tiem grašiem. un ja nevar atrast pienācīgu atalgojumu Latvijā, tad tiešām kāpēc lai nebrauktu peļņā uz ārzemēm?

Gravatar afigel

2006. gada 3. decembrī, plkst. 23:56

"Pie tilta" patiesi bij zajebennijs veikals - vienmeer studentam izpaliidzeeja :))) tauta tur ir gaajusi visaadaa paskataa - peldenees, pleznaas utt.

Gravatar czars

2006. gada 4. decembrī, plkst. 01:14

uuu manaa rimi taadas rindas ir katru dienu, ir vnk jaazin iistie laiki kad aiziet

Gravatar Taustiņklabeklis

2006. gada 4. decembrī, plkst. 01:47

Jā, cik gudri. Viņš ir nelieties, a vot es ar tagad tāds būšu. Tipiska latvieša rīcība. Kauns Laacz Tev par šādu rīcību. Bet pēc tam brīnaties, ka pārdevējas nelaipnas. Ko zin, varbūt viņa ar par to, ka bieži atrodas tādi spicie gudrinieki kā Laacz, pēcāk lamā visus, kas pienāk pie kases. Laacz un viņa rīcības atbalstītāji - esat ceļā uz gaismu, wipiii!!11one

Gravatar Peeteriz

2006. gada 4. decembrī, plkst. 09:27

Šādai rīcībai jākļūst pietiekami masveidīgai, lai tā reāli sāk RIMI 'sist pa kabatu' ar problēmām, ko tās rada - un tad arī viņiem būs motivācija risināt rindu problēmu...

Gravatar ARG

2006. gada 4. decembrī, plkst. 11:01

Saprotu taadu ''atstaashanu'', bet slikti metas, kad nopeerku jau sasveertos salaatinjus un iedomaajos, ka varbuut kaads vinjus jau pirms tam ir pusstundu staipiijis pa veikalu, kaut kur pametis, paaris stundu vinji kaut kur pastaaveejushi siltumaa, un tad atlikti atpakalj veesumskapii. Vai kaads, kas paarzin RIMI sisteemu var mani nomierinaat un pateikt, ka pamestie salaati tiek norakstiiti?

Gravatar Tievais

2006. gada 4. decembrī, plkst. 11:12

ARG es ar par to pašu padomāju, par salātiem. Nez kā būs kad Laacz pats iepirks tādus pasilušus salātiņus, ko tad rakstīs. RIMI tirgo vecus salātus?? A varbūt pats tos būs vakar ar visu groziņu atstājis, un šodiem atkal pats paņēmis un cels sūdzību :) :) Tā kā padomājiet ko darāt. Tas, ka Jums varbūt algas ir 3-8x lielakas par RIMI pārdevēju algām, jau vēl nenozīmē, ka varat izturēties kā cūkas. Katra darbs ir jāciena, arī RIMI strādā normāli cilvēki, ne tikai citur. Nez vai Jums patiktu, ka jūsu darba vietā kāds redzot, ka neveltāt viņam īpašu uzmanību, atstās savu nesamo ( nu kaut vai avīžu blāķi) un aizies prom. Lai paši tiekat pēc tam ar to galā... Hau, esmu runājis!

Gravatar pircējs

2006. gada 4. decembrī, plkst. 11:42

rindas, rindas, rindas, nevienam viņas nepatīk... Tikai jautājusm: vai groziņu atstājējiem nav ienācis prātā, ka tos groziņus pēc tam pēc tam kādam ir jāizšķiro un preces jāsaliek plauktos atpakaļ - tā vietā lai izliktu jauno preci vai apkalpotu kasi.... Un ņemot preci varbūt nevajag atstāt aiz sevis cūku kūti, lai citi arī var normāli pēc jums iepirkties. Ja nu tā paņemtā prece nav īsti tas ko gribejās, varbūt tomēr paieties tos piecus soļus atpakaļ un nolikt tur no kurienes paņēmāt, nevis nomest kur pagadās, sak, gan jau pēc manis kāds atnāks un sakārtos... Un ja ejat uz veikalu kopā ar bērniem, varbūt tomēr iemāciet viņiem, ka bērnu preču nodaļa nav personīgā bērnistaba, kur visu var saplēst, salauzt, izmētāt un aiziet.... es jau dzirdu: personiskā brīvība, ko gribu, to daru, pircēja tiesības, u.t.t.... tikai brīžiem liekas, ka cūkmenu bars gājis pāri ;((( ja ir pretenzijas pret veikala darba stilu, tad loģiski būtu griezties pie veikala vadības nevis bernišķīgi izgāzt dusmas uz pārdevējiem un kasierēm un tad vēl bŗīnīties - a ko viņas tādas neapmierinātas...

Gravatar uldis

2006. gada 4. decembrī, plkst. 12:59

To pircējs: NU šitāds uzbrauciens! Groziņu atstājējiem ir gan ienācis prātā, ka kādam tas ir jāsavāc.

  1. Tie darbinieki, kas novāc grozīnus neapkalpo kasi
  2. Tie darbinieki, kas izliek jauno preci var jau atrast laiku, lai novāktu manu groziņu, nevis tikai pildītu mazatbil'diba menedžerīša instrukcijas - cik rindās alus pudeles var likt atbilstoši firmas politikai un ka visām pudelītēm jāstāv 15 grādu len''ki pret pircēju ar etiķetēm uz vienu pusi. Laika būs pietiekami.
  3. Katrai proefesijai ir arodbiedrības ar kuru palīdzību jārisina jautājumi par noslodzi utt.
  4. Arī tramvaju konduktoriem man ir tiesības paprasīt kāpēc šie transporta līdzekļi ir piebāzti, jo arī viņi (tāpat kā pārdevēji) ir daļa no uzņēmuma, kura pakalpojumi mani neapmierina. Jo neapmierinātāks būs pārdevējs, jo ātrāk info nonāks pie viņa priekšniecības, nevis es iešu un rakstīšu sūdzību, kura nekādā gadījumā nebšu tik efektīva.
  5. Par Bērniem. Veikalu poliotika ir salikt bērnu preces šiem pieejamās vietās, ar domu lai šie apčamda uni vecāki sīko čīkstēšanas ietekmē kaut ko vairāk nopirktu. Bērnu preču istabu nemaz nav - pie iejeas viss tiek sabāzts šim mērķim.

Hu, iepriekš rakstīju, jo esmu principā jau esmu samierinājies ar situāciju, iepērkos noteiktos laikos 1 reizi nedēļā, kad pēc maniem novēojumiem rindu nav, tomēr besī jau laukā. Un visvairāk visādi gudreļi, kuruprāt man liekam jau mēneša sākuma vajdzētu pārskaitīt algu uz kāda lielveikala kontu un sākt gaidīt uzaicinājumu no šiem ierasties pie viņiem, kad šiem būs brīvs laiks mani apkalpot. Viss ir bizness un ja leiveikalu prioritāte šobrīd ir nekustamo īpašumu attīstīšana, nākotnes pozīciju iekarošanai, nevis nodarbināt kaut vai 10 kases no 20, tad nu tā nav mana problēma

p.s. darbinieki strādā lēnāk, kā mazo "miskastnieku" Superneto darbiniek.

Gravatar efix

2006. gada 4. decembrī, plkst. 14:10

Pēdējā laikā labāk aizbraucu uz Sky Rīgā Krasta ielā. Patīkams veikals, miers un klusums.

Rimi jau kādu laiku palicis neciešams.

Gravatar pircējs

2006. gada 4. decembrī, plkst. 15:55

to: Uldis "nevis tikai pildītu mazatbil’diba menedžerīša instrukcijas" - un ko tad tai pārdevejai būtu darīt? staigāt jums katram pakaļ un novākt jūsu atstāto cūkukūti? Nezinu kā jūsu darbavietā pieņemts (nekā personiska), bet normāli darbinieki pilda savu darba devēju norādījumus, pat ja tie kāda pircejaprāt ir jocīgi. "Arī tramvaju konduktoriem man ir tiesības paprasīt kāpēc šie transporta līdzekļi ir piebāzti...." - tiesības jau ir, tikai tikai tas būs nepareizs jautājums nepareizajam cilvēkam jo jautājumu par autobusu skaitu līnijā vai kasieru skaitu veikalā izlemj ģenerālmenedžeris atbilstoši uzņēmuma ieņēmumu/izmaksu politikai. "Veikalu poliotika ir salikt bērnu preces šiem pieejamās vietās, ar domu lai šie apčamda uni vecāki sīko čīkstēšanas ietekmē kaut ko vairāk nopirktu." - tieši tā, preces izliktas apskatīšanai, nevis saplosīšanai un izmētāšanai pa grīdu. Un bernu (vecāku) neaudzinātībai nav nekāda sakara bērnistabas esamību vai neesamību! "Jo neapmierinātāks būs pārdevējs, jo ātrāk info nonāks pie viņa priekšniecības, nevis es iešu un rakstīšu sūdzību, kura nekādā gadījumā nebšu tik efektīva." - Tieši tā, priekš tam ir sūdzību un ierosinājumu grāmata, kur ierakstīt - jūsu vaikalā maz kasieru, vai ko nu.... runājot par pārdevējiem - jo neapmierinātāks būs pārdevējs, jo sliktāku mēs paši saņemsism apkalpošānu. Mums tā pieņemts ja slikts garīgais, tad konduktori un pāŗdevēji ir tie uz kā var izgāzt dusmas. bija rakstīts, ka Latvijā slikta attieksme, a Eiropā labāka..., aha, tikai diez vai aizbraukuši uz ārzemēm mēs atļausimies būt rupji pret konduktoru vai atstāt cūkukūti veikalā. a Latvijā var, savēji tak.... un ja jau paši kā mākam tā maunam, tad nav brīnīties ka arī citi tāpat dara: <a href="http://laacz.lv/blog/2006/12/01/parkosanas-again/" title="Saite uz Parkošanās again" rel="nofollow">Parkošanās again</a>

Gravatar Smic_

2006. gada 4. decembrī, plkst. 15:57

Mjaa... Kad vakar Daarzenju plauktinjos ieraudziiju - puspuvushus mandariinu, apviitushas paprikas un nesaprotama staavoklja tomatus - taa tuuliit atcereejos - RIMI - vienmeer svaigi produkti... :))

Gravatar Didulis

2006. gada 4. decembrī, plkst. 16:17

RIMI speciāli ģenerē rindas, <a href="http://caurums.lv/index.php?kat=n&amp;id=611" rel="nofollow">tā</a> viņi cenšas novērst <a href="http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/skandali/article.php?id=157258" rel="nofollow">zaudējumus</a>.

Gravatar uldis

2006. gada 4. decembrī, plkst. 16:22

To pircējs

  1. par to jau iet runa, ka apkalpojošais personāls tiek nodarbināts, lai grozītu pudeles tā, kā tas paredzēts mācību grāmatās. No kā secinām, ka apkalpojošajam personāma nav problēmnu savākt manis atstāto groziņu, gadījumā ja es steidzos un nevēlos vairāk gaidīt rindā, kur nu vēl salikt visu atpakaļ. Manā darba vietā arī izpilda priekšniecības rikojumus, lai cik negatīvi tas var ietekmēs manu emocionālo vidi, un kamēr ar tiem varu sadzīvot, tikmēr tur strādāju :)
  2. Par sūdzību grāmatām un uzbraucieniem pārdevējām - es jau saprotu, ka teorijā ir jāiet un jāraksta sūdzība, bet to, ka ir rindas zina arī veikala vadība, kas tieši tādēl uz manu sūdzību nereaģēs, bet ja pārdevēji būs neapmierināti ar atstāto groziņu daudzumu, tad viņu pārstāvji - "arodbiedrība" vērsīsies pie vadības un iespējams, ka rezultāts būs. Es gan cenšos nerunāt ne ar konduktoru, ne pārdevēju (ne lai uzbrauktu, ne lai koķetētu utt) un man nevajag arī smaidošu pārdevēju, es vēlos maksimāli īsā laikā tikt garām kasei.

Gravatar Krauklis

2006. gada 4. decembrī, plkst. 18:41

Pats itin bieži saskaros ar rindām Vecmīlgrāvja un Origo Rimi. Skaidrs, ka mazie veikalu darbinieki nav vainīgi. Tad, pirms ieiet veikalā, tomēr vajadzētu pačolēt kāda ir rinda, lai nesavāktu pilnu grozu, kuru lielas rindas gadījumā nomestu pie kasēm. Bet tā situācija ar rindām ir vienkārši neciešama. Un sūdzību grāmata neko nedos. Kaut kādu rezultātu var dot tikai katra indivīda boikots... =

Gravatar Guncha

2006. gada 4. decembrī, plkst. 19:57

Nu bļin... Ko tad - katram pseido-miljonāram, kurš tagad iepeld veikalā pēc viena alus un salātiem, vajag izbrīvēt pārdevēju? Vispārzināms fakts, ka uz lielveikalu tu dodies iepirkt pārtiku ne jau vienai dienai, kā tas arī ir visur Eiropā... Taču izlutinātajam latvietim tas neder... Pārkāpis dažu simtu algas slieksni, saņēmis Zelta-Visa karti, tas dodas veikalā, dusmīgi to vicinādams un pieprasīdams nez ko... Iecietība, draugi. Pacietība. Tas ir tas, kas glābtu pasauli un jūsu puvušās dvēseles (bieži arī pieķeru sevi brīdī, kad esmu kretīns). Recepte ir vienkārša - pieej pie tās kases un iedomājies, ka tu tur sēdi un dzenā tos sūdus šurpu turpu. Un nevajag te filozofēt, ka, ja nevar to, tad lai brauc uz Īriju vai dara ko citu... Visi nevar būt karaļi, kādam ir jābūt arī apkalpojošā sfērā. Cieniet arī viņus.

Gravatar kintu

2006. gada 4. decembrī, plkst. 20:09

Nu nezinu, es nejustos vainīgs, ka atstātu groziņu ar precēm garās rindas dēļ. (ilgāk par 5-10 min.) Kur tad palika tās kases "ne vairāk par 5 vai 10 pirkumiem"? Protams, ka veikalam no tā ir zaudējumi, bet kādā ziņā tā ir mana problēma?

Gravatar kintu

2006. gada 4. decembrī, plkst. 20:15

Vai arī pie ieejas veikala vadība varētu uzstādīt elektronisko tablo ar uzrakstu, ka pašreizējais rindas ilgums ir 30, 40... minūtes.

Gravatar jo

2006. gada 5. decembrī, plkst. 07:29

Visvairāk jau nu kretinē cits fakts, ka šitādi veikaliņi gan Rimi, gan Maxima pelna milijonus, bet uz algām žmiedzās un ir gatavi ievest lēto darbaspēku no citām valstīm, lai tikai nebūtu jāpalielina alga. Te viens minēja, ka lai palielinātu algu viņiem ir jāpieliek atkal pāris santīmi pie precēm nu tā ir vistīrākā ņirgāšanās. Te otrs rakstīja, ka vajag pacietības, par kādu pacietību var būt runa, ja no visām kasēm parasti strādā tikai trešdaļa???

Gravatar Pofig

2006. gada 5. decembrī, plkst. 09:55

Redzi, noliekot groziņu zemē un pofigā aizejot, Tu parādi savu atieksmi pret tiem cilvēkiem, kas viņu būs spiesti krāmēt atpakaļ plauktos un iespējams no savas algas norakstīt bojāto salātu vērtību, ne jau pret tiem, kuru spēkos ir šīs rindas mazināt...

Gravatar mcenroy

2006. gada 5. decembrī, plkst. 10:52

pofig, skaties tālāk - noliekam groziņu vienreiz, veikala darbinieks ir spiests krāmēt to atpakaļ pa plauktiem, no viņa algas kautko noraksta (maz ticams, ka tā notiek lielajos veikalos, bet lai), viņs ir neapmierināts, vadībai pie kajas. Noliekam groziņu otro reizi, trešo reizi, ceturto - veikala darbiniekam visu algu noraksta zaudējumos, viņš aiziet. Aiziet viens, otrs trešais. Rindas arvien garākas, vairak nolikto groziņu - neapmierinātie klienti, kuri izvēlas iepirkties citur. Apgrozījums krītas, veikala vadībai sāk pielekt, ka kautkas nav kārtībā. Tas, ko piedāvā tu - būsim pieklājīgi pret nabaga lielveikalu vergiem (tiem, kas tur strādā), izrādīsim viņiem līdzjūtību, pažēlosim. Manam noliktajam groziņam nav nekāda sakara ar attieksmi pret konkrēto darbinieku, bet protests pret veikala politiku. Vakar pat pa tv kasti ar vienu aci redzēju, ka lielveikaliem nepatīk, jaunais likums vai likumprojekts, ka būšot jāiepērk preces no mazajiem ražotājiem. Viens kundziņš no rimi tur centās atmāzēties, ka neviens nebūšot ieguvējs, būšot rindas ar preču piegādi, palielināšoties sortiments, vajadzēs lielāku administratīvo personālu - to visu iztulkojot, sanāk tā, ka bļin, tagad mēs vairs nevarēsim diktēt cenas!

Gravatar mad gremlin

2006. gada 5. decembrī, plkst. 11:06

man liekas ka pamatā problēma ir tur, ka sataisa nejēdzīgu skaitu kašu, bet strādā tikai 1 vai 2. ja jau no sākuma būtu tikai 2 kases viss būtu ok. protams ka visi sāk stresot redzot ka iespējas ir bet netiek izmantotas. ja nav tad cilvēkam vieglāk ir samierināties. īsāk sakot - nevajag pircējiem p@#$%t prātu, un viņi Nep@#$%is prātu veikalam.

Gravatar pircējs

2006. gada 5. decembrī, plkst. 11:13

To: mcenroy "Tas, ko piedāvā tu - būsim pieklājīgi pret nabaga lielveikalu vergiem (tiem, kas tur strādā), izrādīsim viņiem līdzjūtību, pažēlosim." - Na vruna par pažēlošanu vai līdzjūtību, vienkārši vajag korekti izturēties pret cilvēkiem kas tevi apkalpo. "Manam noliktajam groziņam nav nekāda sakara ar attieksmi pret konkrēto darbinieku, bet protests pret veikala politiku." - Nu ja ir protests pret veikala politiku, tad arī protestē pret veikala politiku izsakot savu protestu amatpersonai, kas ir pilnvarota risināt šos jautājumus - pasauc vecako kasieri, maiņas menedžeri un izsaki savu nepatiku, nevis izgāz savas dusmas uz darbinieku kurš pēc definīcijas drīkst tev atbildēt tikai ar: "Paldies par pirkumu".

Gravatar pircējs

2006. gada 5. decembrī, plkst. 11:19

Un arguments, ka lūk tur, europā, neesot rindu , ir pilnīgs pufelis - rindas pārtikas veikalos ir visur , gan Francija, gan Itālijā, gan Vācijā, gan Skandināvijā i lielveikalos i mazveikalos... tikai tur mēs kaut kā pieklājīgi izturamies, a šeit jau var darīt kas ienāk prātā....

Gravatar f

2006. gada 5. decembrī, plkst. 14:22

Nu tad jau tev izdevās nodemonstrēt savu duper-ūberkruto attieksmi. Kādi jūs visi te dauņi, #%$#, nejēdzat normālas algas maksāt un kasieres sadabūt, lai es te tos jūsu #@$# salātus varētu nopirkt. Un vēl lielās. āksts!

Gravatar shljaktichsh

2006. gada 5. decembrī, plkst. 15:51

vai kāds ir dzirdējis terminu- NATURĀLĀ SAIMNIECĪBA?visu dari pats un nestāvi nekādās rindās!

Gravatar kintu

2006. gada 5. decembrī, plkst. 15:53

Pofig: Es neredzu kādā veidā, atstājot pilnu groziņu, es izrādu attieksmi pret kādu veikala darbinieku? Viņi strādā algotu darbu par studas likmi – nav liela starpība vai viņi krāmē jaunās preces plauktos vai saliek atpakaļ nenopirktās, vai izmet bojātās. Un tas, ka veikala darbiniekiem būtu jāsedz pircēju nozagtās, sabojātās utt. preces, ir pilnīgs absurds. Un nevajag arī groziņa atstāšanu iztulkot kā dusmas, jo es prakstiski izlemju, ka diemžēl man vairs nav laika šeit atrasties. Protams, ja es katru dienu speciāli nāktu, piekrautu grozu un atstātu pirms kases, tad veikala pretenzijas pret mani būtu pamatotas, bet ārkārtas gadījumā, kad apkalpošana ieilga, tā ir tikai veikala vaina.

Šeit, kur es dzīvoju, lielveikalā arī ir rindas vakara stundā, pie tam groziņus gandrīz nemaz nestaipa, jo visi stumj ratiņus, kas piekrauti ar kaudzi. Bet lai paātrinātu procesu, ir pašapkalpošanās kases (pats visu noskanē, nosver, samaksā) un ir palīgi, kas tavas noskanētās preces saliek maisiņos.

Gravatar blondais

2006. gada 5. decembrī, plkst. 17:18

nesaprotu dažu pilsoņu sašutumu.. pats esmu vairākas reizes atstājis piekrautus ratus RIMI, kad ieraudzīju rindu pie kases.. kāds tam sakars ar attieksmi pret darbiniekiem? es taču ne uz vienu nebļauju, nelamāju nabaga pārdevējus, nerakstu sūdzības. un ticu, ka, ja šādu atstātu groziņu un ratiņu skaits pieaugs, RIMI vadības sāks aizdomāties kāpēc tā notiek... Kāpēc Maximā faktiski nekad nav rindu? vairākas reizes esmu mēģinājis iepirkties Spices RIMI, bet ieraugot rindas aizbraucu turpat pārsimts metrus tālāk uz Maximu, kur īpašām rindām ātri un ērti var iepirkties. Rezultātā uz RIMI vairs nebraucu vispār, jo man tur nepatīk mūžīgās rindas. a pārdevēji -tas jau viņu darbs -kārtot preces plauktos un par to viņi saņem algu, nejūtos ne augstprātīgs, ne pseido-bagātnieks tikai tāpēc, ka nevēlos stāvēt 25 minūtes lielveikala rindā. ja kādam patīk -lai stāv, es tā vietā ar visu savu maciņu dodos pie konkurentiem :-)

Gravatar cyxob

2006. gada 5. decembrī, plkst. 21:23

2 laacz: raksts ieguva lielu popularitāti un tāpēc iesaku aizvākt no bloga savu foto. ja nu RIMI vadība to izdrukā un izdala apsardzes darbiniekiem ar domu tevi intensīvi novērot veikalā :)

Gravatar taalais

2006. gada 7. decembrī, plkst. 01:14

Man šodien radās ideja Pļavniekos Maximā paņemt katru viņu aizlipušo, saķipušo groziņu un vienkārši izvietot tos sev apkārt lielā kaudzē, jo tagad jau tikai pēc 4 groziņa maiņas izdodas sev atrast daudz maz tīru groziņu ar nelipīgu dibenu. Izskatās, ka groziņi nav mazgāti gadus 4 līdz ar veikala atklāšanu!

Gravatar jippo

2006. gada 7. decembrī, plkst. 13:54

mjā, fakts ir fakts, taču eiropā lielveikalos ir kases, kur pats vari pīpināt cenas iekšā, automātiskā svēršana utt, pēc tam ieliec naudinju tam atvēlētā vietā i gatavs. stāv viena pārdevēja, kura savā kompī vaktē visus notiekošos procesus, ja redz, ka kādai dārgajai precei jānoņem kautkādas tur bļitkas, atnāk, noņem i viss. Pārsvarā pircēji ir ar vienu vai vairākām precēm, pārējie ar lielajiem mega ratiem stāv kasēs. Pārdevēja viena uz 6ām kasēm. Nezinu cik tas izmaksā taču noteikti lētāk, nekā uzbliezt 10 tukšas parastas kases

Gravatar buuzy

2007. gada 17. novembrī, plkst. 21:45

Man šodien bija gadījums „SKY” Ulmaņa gatvē. Kur apsargs gribēja ieskaidrot ,ka mans mazulis salauzis rotaļlietu mašīnu, kuru aizstūmis no viena gala uz otru.Un pieprasīja nekavējoties iet uz kasi un samaksāt. Tā kā viņš tiešām bija to ņēmis lai netērētu laiku un savus nervus, protams, samaksāju 6.99. Bet smieklīgākais tas, ka daudzreiz šeit iepērkos un esmu jau redzējusi šo salauzto mašīnu nobružātajā iepakojumā, kurai pat cena nav uzlikta. Atceros to jo jau agrāk esmu teikusi mazulim lai neaiztiek mašīnu citādi piesiesies, ka salauzis . Jautāju kur tad nolauztās detaļas laikam jau mazais būs apēdis. Protams, ka detaļu nebija jo mašīna jau sen salauzta.Nu re kā var pārdot vecas, salauztas rotaļlietas.

Gravatar Zaļa zāle

2008. gada 11. februārī, plkst. 15:32

tak boikotēt vajag. Nu neejiet šitajos lielveikalos kādu laiku.

http://www.calis.lv/aprunasimies/konf2/topic.php?id=8:9397013

reku ir