Reklāmas
A kas notiks, kad visi mūsu un citzemju reklāmdevēji, kuri šobrīd tērējās Interneta reklāmai (kā arī tie, kas eventuāli to plāno darīt) sāks izmantot AdSense AdWords? Vai koneptuāli šī sistēma nesāks veidot kaut ko līdzīgu reklāmdevēju rindām uz konkrētiem atslēgas vārdiem un reģioniem? Vai, varbūt, tas notiek jau tagad? Kā tur ir, ko? Kā tur būs, a?
ELs
2007. gada 31. janvārī, plkst. 19:04
Tas jau notiek. Rindas un cenas uz atslēgvārdiem ir neadekvāti lielas. Tā vien šķiet, ka jau tagad ir AdSense reklāmu izvietotāju deficīts.
utax
2007. gada 31. janvārī, plkst. 19:08
manuprāt reklāmDEVEEJI izmanto AdWords. AdSense izmanto tie kas grib nopelniit no reklaamu izvietšanas savās lapās
Māris
2007. gada 31. janvārī, plkst. 19:25
Es domāju tas būs šoks reklāmdevējiem, jo viņi beidzot redzēs, ka par nesalīdzināmi mazāk naudām var iegūt daudz lielāku atdevi. Beigsies arī laiks, kad par baneri, kam atdeve ir 50 kliki mēnesī, var prasīt 100Ls. Daudzi aplauzīsies - daudzi uzvārīsies - kā parasti! ;)
shljaktichsh
2007. gada 31. janvārī, plkst. 19:47
kas ir adsense un par ko vispār ir runa???
prātvēders
2007. gada 31. janvārī, plkst. 20:04
Te ir tas pats vecais labais stāsts par to, ka televīzija izkonkurēs presi un radio, bet internets visus iepriekšminētos. Katram reklāmas veidam būs sava auditorija. Tieši tāpat kā šobrīd ir ar medijiem.
Pretinieks a.k.a. Beregu
2007. gada 31. janvārī, plkst. 20:15
drošākais līdzeklis pret rindām ir izsole. neesmu pētījis, ko Google, bet konkurenti jau tādas, šķiet, organizē.
laacz Autors
2007. gada 31. janvārī, plkst. 20:26
utax, pardon. Sajaucu terminus.
Benvenuto
2007. gada 31. janvārī, plkst. 23:15
Atliek vienam keywordam kļūt lētākam par 1 centu un būs rinda :) Katram jau tagad ir iespēja par keywordu solīt savu cenu un keyworda cena ir mainīga. A kā būtu ja būtu... hwz...
Vilx-
2007. gada 1. februārī, plkst. 01:25
Naz, cik gara rinda ir uz vārdu "viagra"? :P
Suns
2007. gada 1. februārī, plkst. 02:08
Man ir 1000 click/day un par to tikai 85 USD/dienaa. Pirms gada par to buutu kaadi 150 USD. Kautkaa tam visam veertiiba kritusies....pff
mmk
2007. gada 1. februārī, plkst. 10:12
kamēr google nepalaidīs adsense latviski, tikmēr nekā sakarīga zem adwords nebūs priekš Latvijas. Jo ja tavs saits ir latviski, tad sakarīgas reklāmas dabūt savā saitā nav reāli. Un arī reklāmdevējiem nav īsti jēgas baigi tārgetot kaut ko.. Pagaidām google suportē tikai biki pār 20 valodām. Tā kā līdz lv valodai un bumam kāds gadiņš noteikti ir jāpagaida.. :)
Nu kas tad sāksies, hvz :) Lielie portāli tāpat jau lielāko kāpostu ievāks. Kaut vai paši piereģistrējoties AdSensē. Un cenu jau tomēr nosaka pieprasījums / piedāvājums eventually. Tā ka cenas diez vai kritīsies baigi. Vienīgi iespējams sākotnēji, jo parādīsies vairāk iespēju izvietot savu reklāmu (dažādi mazie saiti..)
funs
2007. gada 1. februārī, plkst. 10:58
suns, tev hujova nisha ja par 1000 klikiem $85. man par 850 ir $300 keyword research, baby
Kaspars
2007. gada 1. februārī, plkst. 12:52
Labi (lasi- populāri) keywordi kļūs dārgāki un AdWords izmantotāji agri vai vēlu būs spiesti meklēt līdzīgus, bet lētākus atslēgvārdus.
Tieši tāpat kā angliskajā AdWordā - tiklīdz gribi reklamēties pie populāriem atslēgvārdiem, tā cena (CPC jeb "Cost Per Click") kāpj nesamērīgi.
Suns
2007. gada 1. februārī, plkst. 15:20
Kaspar, vai pieregistreejoties AdWordaa var redzeet listi ar populaarakajiem un daargaakajiem atlseegvaardiem?
aaxc
2007. gada 1. februārī, plkst. 15:24
Es kautkaa atpalicis esu, var man paskaidrot kaa taa sisteema par tiem atsleegvaardiem notiek? Zinu, ka paraadas daudzaas lapaas "Adds by Google" jeb tas ir pilniibaa kas cits... :?
laacz Autors
2007. gada 1. februārī, plkst. 15:25
Suns, nezinu. Neesmu tur reģistrēts.
mmk
2007. gada 1. februārī, plkst. 18:37
aaxc: jā, ads by google ir tieši tas.
ingus
2007. gada 1. februārī, plkst. 18:43
starp citu.. aizvakar uzgaju sarakstiņu ar pašiem dārgākajiem keywordiem - augsgala bija keywordi cenaa ap 85$
kas
2007. gada 1. februārī, plkst. 21:45
#18 cik lasiits, tad daargaakie keywordi ir simtos dolaaru. #14 nee, nevar redzeet daargaakos, bet, protams var teiksim ierakstiit via-gra pie sava ADa, nospiest, lai paraada kuraa vietaa tas ads tiek estimeitots un attieciigi saprast kaadas ir cenas. ja ievadot 5 dolaara esi 100ajaa vietaa, tad ievadot 150 esi treshaajaa, tas kaa piemeers.
Es neesmu drosh ka ir baigaa atdeve latvijaa. Jo man liekas, ka parasti tie kas LV lieto google maak atrast to ko meklee pashos rezultaatos, nav vaadziiga aa reklaama malaa, un pat nespiezz uz to. Es parasti uzspiezzu uz visaam jaunos tabos ;) Biju drusku shokaa par loceklla palielinaashanas reklaamaam sietWords, tas k-kaa parasti saistaas ar spameiliem.
noisex
2007. gada 2. februārī, plkst. 00:08
Tiek izmantots gan Adwords, gan Adsense...gan Yahoo ADS, gan Microsoft advertise, gan saviem merkjiem, gan ar citu cilveku merkjiem - esmu ar to iepazinies itin veiksmigi. Visos vinjos ir ljoti daudz "fiitchu", lai saprastu, kadi keywordi ir popularakie, cik daudz tie tiek mekleti dienaa utt utjp...viss smuki liknites redzams un ne tikai. Daudzos vinjos var noradit pat lidz potenciala klikotaja atrashanas vietai...mazums, ka jus varat noradit, ka mekletajs ieraudzis reklamu no latvijas, no plkst 10:00 AM lidz 12:00 AM, bet ari daudz vairak lietas var definet :) Jautajums ir cik maxaa par 1 CPC vai arii CPM, vai ari radijumu skaitu, bet tas viss ir atkarigs no keyworda. Man tas intresee, gan ka no reklamdeveja puses, taa ari no reklamizvietotaja puses. teiksim taa veiksmigi izvietojot reklamas var nopelnit tik daudz, lai nestradatu algotu darbu ;) A no reklamdeveja puses...nu noradam ikmenesha budzetu, naudinju par kliku :) un viss notiek, bet nu jamak keywordi izveleties. Profesinalji shaja lietaa, nekad neatklaj savu tehniku, un kads ir revenue per click.
moonlight
2007. gada 2. februārī, plkst. 09:46
Laacz: Nekādas rindas nebūs. Būs tas pati AdWords atslēgas vārdu izsole, kas darbojas jau tagad- vai nu maksā ragā attiecīgu maksu par klikšķi vai meklē citus atslēgas vārdus un veidus kā strādāt efektīvāk. Uz daudziem atslēgas vārdiem arī google.lv šobrīd jau ir normāls pieprasījums un vidējā klikšķa cena tuvojas vai pat pārsniedz vidējo klikšķa cenu par "klasisku" reklāmu.
Bet te ir vēl daži aspekti par ko ir vērts aizdomāties:
laacz Autors
2007. gada 2. februārī, plkst. 09:51
moonlight, man šķiet, ka Google varētu pievērsties mums visas Baltijas kontekstā. Katra no valstiņām ir par mazu (tiesa, arī ar mazu naudu neviens nemētājas un no tās neatsakās), bet kopā jau kaut kas ir.
Maxoud
2007. gada 2. februārī, plkst. 10:06
#19 <blockquote cite="kas">parasti tie kas LV lieto google maak atrast to ko meklee pashos rezultaatos, nav vaadziiga aa reklaama malaa, un pat nespiezz uz to. Es parasti uzspiezzu uz visaam jaunos tabos ;) Biju drusku shokaa par loceklla palielinaashanas reklaamaam sietWords, tas k-kaa parasti saistaas ar spameiliem.</blockquote> Tev ir taisnība. Vena no manām lapām paradas gan top5 Googlā, gan Adwordos, vairāk par 95% trafika ir no meklēšanas rezultātiem. Par SietsWords - izmeģināju, nekādas jegas to lietot nav. Šausmīgi nekorēkti meklēšanas rezultāti, smieklīgs pieprāsījumu skaits. Smart.delfi un Apollo arī izmanto Siets, bet rada savu reklāmu. Turpretim Google, kurš rada savus AdWords arī partneru lapās. Sietā par 4 mēnešiem nebija neviena klikšķa.
www.mekletbildi.lv/gamble/
2007. gada 5. februārī, plkst. 16:24
Man gan pagaidām tikai 3 dolāri sakrāti...;)