Autoīpašniecība
Sakarā ar to, ka autotransportlīdzeklis ir diezgan nopietna padarīšana, vai nevajadzētu ieviest normu, ka CSDD un policijas īpašumā jābūt ir informācijai, ar kuras palīdzību var faktiski momentāni sazināties ar mašīnas īpašnieku? Vienalga - fizisku vai juridisku personu. Fiziskām personām tas varētu būt mobilais tālrunis. Un gadījumā, ja tas tiek mainīts, par to ir obligāti jāpaziņo CSDD. Pretējā gadījumā, ja tas tiek atklāts (rodas nepieciešamība palūgt izslēgt sava auto signalizāciju, bļa), cilvēks tiek pakārts aiz pautiem attiecīgā miesta vai pilsētas galvenajā laukumā.
Par to soda mēru - protams, ka pārspīlēju. Taču kādu administratīvu kāpostveidīgu sodu gan varētu par šādas infromācijas nesniegšanu/savlaicīgu neatjaunošnu iešķiebt.
Boja
2007. gada 13. februārī, plkst. 09:32
Nū var saprast uztraukumu, sevišķi ja sīkais ... A ko ja es nepārtraukti darbināšu tava vāģa signalizāciju, tevi (kaimiņš) piepiedīs to izslēgt un no rīta autas vairāk nav?
laacz Autors
2007. gada 13. februārī, plkst. 09:39
Boja, tā ir Tava problēma, nevis apkārt esošo iedzīvotāju.
aiks
2007. gada 13. februārī, plkst. 09:40
Cik noprotu tuvojas viens Eiropas papīrītis, kurš liks mobilo fiksēto tālruņu īpašniekiem, bezmaksas publicēt savu identificēto lietotāju sarakstu.
Eliara
2007. gada 13. februārī, plkst. 09:50
Es akal biju domaajusi, ka vajadzeetu katram/savam auto visiem zinaamaa vietaa uzraxtiit savu tel.nr., mazums kas kur kad, tikai taa muusu nezheeliigaa valsts.. Nez, es laikam savaa auto kkur email vismaz uzraxtiishu.
zzc21
2007. gada 13. februārī, plkst. 09:59
Ja nu īpašniekam nav mobilais tālrunis? Ja ir tikai LTK fiksētais? Un viņš ir kaut kur azdevies mazliet iereibt, bez sava auto? Iereibt dodas kā vientuļnieks? Pazīstu tādu.
laacz Autors
2007. gada 13. februārī, plkst. 10:03
Eliara, nav obligāti. Man šķiet, ka šāds jautājums (auto signalizācija, piemēram) ir policijas (kārtībsargājošo iestāžu) kompetencē. Nafig vajag saasināt situāciju, dodot iespēju katram gribētājam zvanīt cilvēkam nakts vidū un imitēt auto signalizāciju, kurš netīšām ir ko šādu izveicis (nenokonfigurējis signalizāciju vai arī aizgājis uz 1h mītingu ap stūri). Tas visticamākais, ka pārvērstos telefonhuligānismā. Nav labi. Tāpēc lai jau ir vienkārši reģistrs.
zzc21, nu, nepiesienies vārdiem. "Kontakttālrunis" derēs? Un, ja atstāj auto bez uzraudzības, pārūpējies, lai tas bez vajadzības nekauc. Ja kauc, tad meklē risinājumu. Citiem tāpēc nav jācieš.
zzc21
2007. gada 13. februārī, plkst. 10:26
Dikti Tevi nokaitinājis tas auto ir. Taču, manuprāt, risinājums nav iespējams. Mani kaitina un padara traku, ja kāds pilnā autobusā nostājas blakus un elpo "trīsdiennieku" virsū. Gribētos jau lai tas tā nebūtu. Jo pusstundu stāvēt tādam blakus diez kas nav. Mani kaitina distrofiķi uz ceļiem, kas neslēdz pagriezienu rādītāju un griež, kur ir izdomājis. Tā var turpināt bezgalīgi. Skumji, ka cilvēki nedomā par apkārtējiem!
noisex
2007. gada 13. februārī, plkst. 10:34
Vel vajadzetu CSDD informaciju par naudas lidzekljiem tava kontaa un miljako saraxtu. Esiet reali :)
eermaniitis
2007. gada 13. februārī, plkst. 10:47
nu nez, domaajams bez iilena vai naglas vai ja nav pie rokas tad ar atsleegu paar visu spaarnu shajos gadiijumos neiztikt
ja nevari pats atskriet un katru reizi izsleegt signalizaaciju - tad nepeerc auto, a ja pametis esi tad atrodi kas pieskata - tava manta un nemeetaa te kur pagadaas!
murmulis
2007. gada 13. februārī, plkst. 10:50
un tu gribeetu, lai policijai ir tavs telefons? kjipa: "eee... mees te tev mashiiniiti aizdzinaam, atnaac te pie stuura, iemaksaa man Ls 502.95 un vareesi uzzinaat, uz kurieni aizdzinaam..."
par to, ka signalizaacija nav nokofigureeta taa, ka kakjis speej iedarbinaat, vajag izsaukt pashvaldiibas policiju un lai taa sastaada aktu, meklee iipashnieku, uzliek sodu par naktsmiera trauceeshanu utt. tas ir vinju darbs un viss.
un vajadzeetu paaris policistus noseedinaat dazhos kurstojumos, kur galvenaa iela iet pa labi/kreisi, lai tur kjer tos, kas brauc pa galveno neraadot pagriezienus, vai arii vietaas, kur ir tikai pa labi/kreisi jaagreizhas
Kirils
2007. gada 13. februārī, plkst. 11:29
yeah, right. tagad veel liksim katram, kas veelas braukt ar mashiinu, ne tikai izmest 200 latus "kursiem" (pat ja visu jau maak), bet arii iepirkt "sazinjas ieriici". what's next? obligaati buus jaapaarvadaa bise? varbuut mashiinas buus jaapriiko ar radioaktivitaates detektoriem par 80ls?
ibonah, slikta ideja laacz.
mf
2007. gada 13. februārī, plkst. 11:36
Kaucošai signalizācija nakts vidū parasti ir "штраф - лопатой по стеклу" vai arī šampja pudele or ķieģelis stiklos. Varees no riita guut baudu kopaa ar mentiem un apdroshinaashanu. >:E Ir redzeeti vairaaki taadi gadiijumi :D Peectam visiem ir signalizaacijas sareguleetas.
mf
2007. gada 13. februārī, plkst. 11:39
to kirils: Parasti tie tipiņi kas "visu māk" ņefig nevar nolikt eksāmenu. Jo mauc kā loxi un slinko mācīties noteikumus, jo "visu tak māku".
IMAGin
2007. gada 13. februārī, plkst. 11:39
Jaa laacz - shis tev ir padevies ljoti vienpuseejs skatiijums.
Jo ir taadi cilveeki (kaa es) kam mazu beernu breekshana nav panesama ilgaak par 10min, peec kuraam saakas migreeena, kur nu veel sveshu un hotj aiz sienas - tad ko arii paluugt shiis miglas taures vecaaku kontakttaalruni ar iespeeju to blaaveeju izsleegt?
Dziivee tomeer ir jaaiet uz kompromisiem. Nevar gribeet visu ;)
Un vienmeer savs auto vai beerns liksies svariigaaks un sargaajamaaks nekaa cita jebkas cits ;)
laacz Autors
2007. gada 13. februārī, plkst. 11:41
IMAGin, bērna brēkšana nereti ir nepārvarams pasākums - bērns brēc un viss. Tur Tu neko nevari padarīt. Savukārt, automašīnas signalizācija 100% gadījumos ir vai nenoregulēta.
Kirils
2007. gada 13. februārī, plkst. 11:42
mf: Tu aciimredzot runaa par citu cilveeku klasi. es teemeeju uz tiem, kas domaa, ka taa vietaa, lai izmestu 200 latus, es labaak nopirkshu 2 graamatas par 10 ls un izlasiishu 2x.
laacz Autors
2007. gada 13. februārī, plkst. 11:45
Kirils: OK. 200 ls vietā divas grāmatas par 10 Ls. Ekonomija par rubli :) Mūsdienās, ja Tev ir transportlīdzeklis, Tu automātiski kļūsti sociāli un civiltiesiski atbildīgs gan par naktsmiera traucēšanu, ja neesi spējīgs sakonfigurēt signalizāciju, ij par iespējamo kaitējumu, kuru var nodarīt Tavs transportlīdzeklis (vienalga - tavas vai kāda cita vainas dēļ).
DimanC
2007. gada 13. februārī, plkst. 11:56
un kas notiek ar gadījumā, ja šāda informācija/sistēma tiek izmantota ļaunprātīgi? iedarbina signalizāciju. zvans policijai "Pasakiet, lai laacz aiziet izslēdz sava auto signalizāciju". viltnieks tikmēr dežūrē un piefiksē, pēc cik ilga laika pie sava parādās laacz, un vai viņš vispār gadījumā nav devies ceļojumā uz islandi un lāča māmiņa, kurai uzdots pieskatīt mašīnu, nav mājās. Nākamreiz signalizācija patiešām nokaucās pa īstam, un pēc minūtes tiek atvienota. mašīna aizbrauc. CSDD sniedzis "lāča pakalpojumu", netieši informējot zagli par autoīpašnieka atrašanās tuvumu/tālumu no auto. detaļas jāpiestrādā, bet scenārijs aptuveni tāds.
laacz Autors
2007. gada 13. februārī, plkst. 11:58
DimanC: Tas takš attiecās arī uz gadījumu, ja signalizācija skan visu nakti. Ja tā skan, tātad īpašnieka nav. Un kaimiņi būs tikai pateicīgi, ja mašīna apklusīs. Un pat policijai neziņos.
gr33n
2007. gada 13. februārī, plkst. 12:10
1984, here we come
Dunduks
2007. gada 13. februārī, plkst. 12:11
es negribu izklausiities ljauns, bet ja piespiezh atsleegt signalizaaciju, tad, neko daiit, piespiidiis arii beernu atsleegt.
un signalizaaciju kaucinaat visu nakti ir elementaari, ik pa laikam iesperot autinjam, kursh noskatiits, protams, iistie vechi diez vai shaadi kasiisies - nopeilees, nozags atsleegas vai ko citu, bet shaadi tiek dota papildus iespeeja visaadiem tirlinjiem treneeties "tavs buus mans" pielietoshanaa.
un ja gribi dziivot daudzdziivoklju maajaa un citus traumeet ar savu beernu, tad reekjinies, ka vitiem arii buus iespeeja tevi traumeet.
mad gremlin
2007. gada 13. februārī, plkst. 12:14
ķieģelis logā, nu par to laikam kāds niknāks likuma pants draudēs. bet ar olām nomētāts auto tāds sīkais huligānisms (domāju ka viegli varēs отмазатся, ja nu kāda sveša skaudīga acs būs nostučījusi ). no rīta skats būs labs kad omletes būs piesalušas. vēršačim klāts auto... jauns tjūninga elements.
laacz Autors
2007. gada 13. februārī, plkst. 12:16
Dunduks, a ja es netraumēju nevienu ar savu bērnu?! Tas ir kaut kāds vispārzināms pieņēmums, ka bērns kādu traumē? Pirmā dzirdēšana, ja godīgi.
erny
2007. gada 13. februārī, plkst. 12:16
Tas saucas sabiedriskas kartibas trauceshana nakts laika. izsaucam municiPALJUS un paludzam lai izraksta kviti - vini jau nu zin uz ko auto ir registreets:)
Dunduks
2007. gada 13. februārī, plkst. 12:22
laacz, ja es dziivotu tev kaiminjos un tavs beerns raudaatu/spiegtu/kliegtu vai savaadaak izpildiitos, tad tas man(i) trauc(m)eetu, ko var dariit, ja es necieshu (iipashi mazus) beernus un to izpausmes, protams, taapat mani traumeetu arii Sepultura 3os naktii.
Dunduks
2007. gada 13. februārī, plkst. 12:25
erny -
polichiem pofig uz ko auto regjistreets, vinjiem galvenais kviiti izrakstiit :-)
tiesa, attieciibaa uz signalizaaciju (atshkjiriibaa no parkoshanaas) vareetu buut sarezhgjiitaak, jo tur buutu jaameera skaljums utt.
laacz Autors
2007. gada 13. februārī, plkst. 12:31
Dunduks: Tas ir "Ja". Bet nekliedz, nespiedz un nebrēc. Vismaz ne tādā apjomā, lai traucētu kaimiņiem. Un tas nebūt nav salīdzināms ar automašīnas signalizāciju pat ne tuvu. Tev varētu traucēt arī katru reizi tas, ka miskastes mašīna klaudzina no rīta astoņos atkritumu konteinerus. Vai arī tas, ka lietus pa palodzi dauza. Vai arī tas, ka cilvēks remontē savu dzīvokli no 9:00 līdz 21:00. Vai arī tas, ka kaimiņienei telefons zvana tik skaļi, ka to var dzirdēt arī stāvu zemāk. Bet ir lietas, kuras traucē vairāk nekā blakusesošo dzīvokļu iemītniekiem. Tikpat hipotētiski kā par bērna bļaušanu varu ieminēties par Tavu hipotētisko paradumu skaļi klaudzināt poda vāku, to taisot ciet :)
laacz Autors
2007. gada 13. februārī, plkst. 12:32
Un par signalizācijām. Ja nemaldos, tad lielā daļā civilizēto valstu vispār ir aizliegtas dažādu tipu signalizācijas. Pie kam, esot pat noteikts, cik tāda signalizācija rezes drīkst nokaukties un pēc tam tai ir automātiski jāatslēdz skaņa.
moonlight
2007. gada 13. februārī, plkst. 12:43
Laacz: CSDD datos šāda informācija varētu būt, pie nosacījuma, ka tie arī spēj piedāvāt kā to aizsargāt. Savukārt, mans GSM numurs nav nekāda nu tur tiesībsargājošo institūciju kompetence. Ne jau, ka to būtu grūtības iegūt. Man tikai nav vēlmes, ka pēc auto ir iespējams plaši identificēt tā īpašnieka kontaktus, tai skaitā manus. Tas var tikt izmantots ļoti ļaunprātīgi. Tev pat prātā nenāk cik ļoti advancēti shēmošanā ir tie, kam patīk shēmot. Diemžēl man IR bēdīga pieredze. P.S. Under request / investigation mobilie operatori taču šādu informāciju sniedz. Ja neskaita priekšapmaksas klientus.
izii
2007. gada 13. februārī, plkst. 13:34
Nav iespējams ieviest šādu sistēmu, pirmkārt tas būtu pretēji, persoanas datu aizsardzības principiem, otrkārt, kā Tev patiktu zvans: "Laacz izmet desmitnieku pa logu ārā, ielikšu Tev jaunu vējstiklu"?
Vislabāk, kā jau norādīts, ir izsaukt pašvaldības policiju, lai uzliek sodu, tas kā pierādīt, kurš tieši vainīgs ir jau cita problēma.
Bet ideja kā tāda ir ļoti laba.
laacz Autors
2007. gada 13. februārī, plkst. 13:38
Diemžēl, izsaucot pašvaldības policiju, tā ierodas stipri par vēlu - kad signalizācija jau ir pusstundu noskanējusi un vairs to nedara (īpašnieks ir attapies). Šādā gadījumā parasti sūdzētājs tiek padarīts (sāk izskatīties) par muļķi, jo nu ir jāpierāda (jāiestāsta), ka tik tiešām šī mašīna ir kaukusi.
allz
2007. gada 13. februārī, plkst. 13:54
a video ieraksts neder par pierādījumu? :)
trynn
2007. gada 13. februārī, plkst. 14:27
ieliec normaalus logus maajai un nekadas sicenes tavu nakstmieru netraucees.
valdiic
2007. gada 13. februārī, plkst. 15:16
laacz, ja jau signalizācija ir beigusi skanēt, tad viss ir okei. Īpašnieks attapies utt. Vai arī Tu iedomājies, ka Tev būtu tiesības sāk protestēt ar putām uz lūpām jau pēc pāris minūšu signalizācijas liego skaņu klausīšanās? :D
Kirils
2007. gada 13. februārī, plkst. 15:29
@laacz#23: a, ja es maaku nokonfigureet sava auto signalizaaciju un nevienu netraumeeju? kaapeec tad man jaapeerk mobilais telefons vai jaaregjistree vinjsh kaut kaut kur nu?
protams, ka atbildiiba ir par visu. ja sataisi meeslus, Tev sadod pa ausiim. tachu cilveekiem, kas meeslus nesataisa, vajadzeetu ljaut dziivot peec iespeejas leetaak.
BlackHalt
2007. gada 13. februārī, plkst. 16:07
Drīzāk policijā jāizveido šitādu trako reģistru. Reģistrētajiem par pienākumu būtu iegādāties ausu aizbāžņus.
Ja fruktu pamana kaut kur naktī auto signalizāciju tuvumā, tad:
mēs pret auto signalizācijām!
andris
2007. gada 13. februārī, plkst. 17:04
vienkāršāk būtu tā kā Vācijā - tur skaņas signalizācijas ir vispār aizliegtas. un viss, neviens nevienam netraucē nakstmieru. es gan nezinu, kā tas iespaidoja auto zādzības un vai no sākta gala tas bija aizliegts, bet, kā rāda pieredze, signalizācijas autiņiem ir tikai tad, ja tas ir bijis oriģināli no rūpnīcas, neviens speciāli neko neliek, atslēgā iebūvēts imobilaizers jau ir daudz... un apdrošinātājiem arī ar imobilaizeru pietiek
McEnroy
2007. gada 13. februārī, plkst. 17:30
Vācija ir īpašs gadījums - tur pēc vienpadsmitiem vakarā daudzdzīvokļu mājā tualetē ūdeni nedrīkst nolaist, lai netraumētu kaimiņus...
Bomis
2007. gada 13. februārī, plkst. 22:23
Citureiz varbuut nevajag gribeet, lai policija brauc pie tevis, raksta kviitis un plaata rokas un mutes, bet gan sarunaat/luugt/prasiit lai shie sazvana iipasnieku un pasaka izsledziet blje signalizaciju, nebusim naivi par vinju datubaazeem, ja zinams mashiinas numurs, iespeja, ka kkads kontakttelefons viniem ir pieejams ir ljoti liela.
Mario
2007. gada 13. februārī, plkst. 23:10
Kamēr apdrošinātāji nemainīs savus nosacījumus obligāti nepieprasot auto signalizāciju, tikmēr daudzdzīvokļu namu iemītniekiem nāksies paciest nenokonfigurēto signalizāciju gaudošanu..
Nesaprotu tikai, kāpēc liela daļa cilvēku maldīgi uzskata, ka savam auto uzliekot pēc iespējas jūtīgāku signalizāciju, tas būs vairāk pasargāts no zagļiem..?
Ja gribēs nozagt.. tad arī nozags - ar vai bez signalizācijas..