✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Pret bedrēm

2007. gada 15. martā, 27 komentāri

Notiks akcija "Jelgavnieki pret bedrēm". Iespējams, ka akcijai jēgas nebūs. Bet, kas izbrīna, neviens Jelgavā nav līdz šim neko publiski pasācis pret tik tiešām katastrofālajiem ceļiem. Un pret to, ka nekas (es uzsveru - nekas) netiek darīts lietas labā. Jā, pagājušogad parādījās pāris jauni ielu segumi. Daļa no kuriem drīz pēc tam tika noarti un pēcāk atkal aizlāpīti :) Bet par pārējām ielām neviens vispār nerūpējas. Pa tam mēs varam priecāties par podiem pie apgaismes stabiem uz Rīgas ielas, no kuriem katra staba izmaksas bija tādas, ka par to naudu varētu ne vienu vien ielu vairāk vai mazāk savest kārtībā.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Spliter

2007. gada 15. martā, plkst. 13:17

Nu Jelgavā tiešām ceļi ir...khmmmm. īpaši iekritis prātā ir ceļš kad no Dobeles brauc iekšā...vājprāts... Grants segumu tad jau labāk būtu uzlikuši

Gravatar ELs

2007. gada 15. martā, plkst. 13:18

Ideja nav slikta. Ceļi ir katastrofāli. Pāris dienas iepriekš vakarā braucot nepamanīju vienu bedri - likās, ka kaut kam ir jālūzt. Par laimi viss bija ok. Rūpniecības iela vēl +- dzivojama, bet ja jābrauc uz Dobeles pusi vai pa kādu mazāku ielu (Asteru ielu), tad bez slaloma nu nekādi. Šādos mirkļos jānopriecājas, ka braucu ar pavecu auto...

Ja būtu pikets, tad arī es aizietu, bet šoreiz laikam izlaidīšu pasākumu...

Gravatar acer

2007. gada 15. martā, plkst. 13:36

vari neiespringt - ceļi visur ir trubā

Gravatar Rumpis

2007. gada 15. martā, plkst. 13:39

Jelgava bez bedrēm vairs nebūs Jelgava ;-)

Gravatar Livingston

2007. gada 15. martā, plkst. 14:06

Cik esmu dzirdējis, tad Jelgavā ir vai tiks uzsākts ūdensvadu rekonstrukcijas projekts, attiecīgi ielu remonti tiek atlikti, lai nebūtu jāmaksā par asfaltu divreiz.

Gravatar Tonijz

2007. gada 15. martā, plkst. 14:09

Katru gadu uz ceļu remontu Jelgavā tiek norakstītas milzu naudas, bet nekas netiek savests kārtībā un netiks.. kamēr mēra amatā būs tas onkulītis ar smieklīgajām ūsām (vismaz agrāk bij smieklīgas).

Gravatar kill yourself

2007. gada 15. martā, plkst. 14:12

"Iespējams, ka akcijai jēgas nebūs." :DDDDD

Gravatar mf

2007. gada 15. martā, plkst. 14:30

ka kas notiks? Atrakcija “Jelgavnieki pret bedrēm”? Taču jelgavas ceļi izceļas nenormāli Rīga -Jelgava -Tērvete: tu nevarēsi palaist garām to brīdi, kad iebrauc un izbrauc no šīs studentu pilsētas!

Gravatar Piu-

2007. gada 15. martā, plkst. 14:44

da ladna - svarīga ir tikai galvenā iela. Pārējās jau caurbraucēji neredz...

Gravatar acer

2007. gada 15. martā, plkst. 14:55

un par akcijām tā ir: tu rīkot vari ko gribi, bet valdībai tāpat "runā, runā, mana dirsa klausās".

Gravatar pljerdaks

2007. gada 15. martā, plkst. 15:27

Jelgavas apkaartnee ir daudzviet suudiigi celji, shkjiet ka krievu laikos tur bijusi viena ljoti suudiiga brigaade un rezultaataa visi celji ir pilniigaa dirsaa.. gan celsh uz Tukumu gan uz Kalnciemu, uz Bausku gan liidz robezhai.... pilniigs vaaks, pilseetaa arii ir shausmas! Briinums kaa to nav sapratushi!

Gravatar Vaarna

2007. gada 15. martā, plkst. 15:32

Varētu padomāt, ka Jelgava ir vienīgā pilsēta Latvijā ar asfalta segumu. Kur asfalts, tur bedres, īpaši jau šajos klimatiskajos apstākļos, klāt pieliekot padomju mantojuma elpu.

Par dārgajām puķītēm runāt nav vērts, jo tas skaitās pie labiekārtošanas, nevis ceļiem, tātad vienā kantorī sēž vairāk kā viens atbildētājs uz iedzīvotāju vēstulēm. Vadus, lai arī tie iet gar ceļa malu, mēs taču neuzskatām par ceļa sastāvdaļu, vai ne? ;) Jelgavā par ceļiem un ielām (līdz pilsētas robežai) atbild JPPA "Pilsētsaimniecība" ar 10 darbiniekiem (iesk. grāmatvedi un morga mašīna šoferi), kas pakļauta Domes kaprīzēm. Pagalmi agrāk bija NĪP pārvaldībā, nezinu, kā ir tagad. Toties pilsētā ir lērums pensionāru, kuri aktīvi raksta vēstules. Un kurš pirmais raksta, tā trubas arī labos. Pensionārus mums nepārspēt, pašiem vien viena ķermeņa daļa jāpakustina.

Akmeņus mest ir viegli, bet vai ir grūti aizdomāties un pašiem kaut ko pasākt (akcijas ar demonstratīvu dusmu raksturu neskaitās). Es dzīvoju Jelgavā. Uzvaras ielas pagalmi ir bedru un bedrīšu bagāti, tak tomēr pa laikam kāds iedomājas kaut vai būvgružus tur sabērt. Sīkums, tak patīkami.

Gravatar Vaarna

2007. gada 15. martā, plkst. 15:35

> gan celsh uz Tukumu gan uz Kalnciemu, uz Bausku gan liidz robezhai….

Pardon, bet kāds sakars Jelgavas pilsētai ar valstij piederošiem autoceļiem??? Pilsēta atbild tikai tiem 5km rādiusā, kas iet līdz pilsētas robežai. Analfabēti tagad rīkos akcijas? Un kādus tad sagaidām rezultātus-s?

Gravatar Vaards

2007. gada 15. martā, plkst. 15:49

Katru riitu braucu no Jelgavas uz Riigu. Pa manam - baigi labais celjsh!

Gravatar saulins

2007. gada 15. martā, plkst. 16:39

Es ar izbaudu to laimi dzimot Latvijas bedrainakaja pilseta un mana zema honda laika ir ta izgrabejusi ka vinju vispar var mest ara tagad.

Gravatar Livingston

2007. gada 15. martā, plkst. 16:45

saulins, taisi akciju un prasi, lai kompensē Tev izdevumus, kas radušies dēļ neadekvāti izvēlēta ātruma :)

Gravatar saulins

2007. gada 15. martā, plkst. 16:47

Kaa tad :)

man skiet ka tai akcijai vajadzetu but krietni skarbakai, respektivi, ka soferu auto pamesana pilsetas ielas vai kas tamlidzigs. un tad es ari 100% piedalitos, pilnigi nebedajot par sodiem vai ko tamlidzigu.

Gravatar zone

2007. gada 15. martā, plkst. 18:57

Pirms raudat par bedrēm Jelgavā pamēģiniet aizbraukt uz Alūksni un iečekot kas jauns, vēlams ar zema profila gumijas riepām un sēdinātu mašīnu.

Gravatar Glupais

2007. gada 15. martā, plkst. 19:26

Vecīt nerunā, šodien dzelzceļa tiltu RAFā lāpīja, bet tik un tā..

IELAS JELGAVĀ IR KATASTROFĀLAS!!!

Gravatar afigel

2007. gada 15. martā, plkst. 19:49

vakar laapiija pie csdd to krustojumu(satiksmes un dobeles sosejas krust. laikam). vakaraa braucu - nekaadas izmainjas. liekas ka vinji laapa katru, piemeeram, septiito bedri.nu kkaa taa.

Gravatar hvz

2007. gada 15. martā, plkst. 20:23

Lielā mērā par sadrāztajām ielām un ceļiem ap jelgavu ir jāpateicas cukurfabrikai. pidari, ups, zemnieki, ved pārkrautas biešu kravas nedomājot par sekām.

Gravatar kastrolis

2007. gada 15. martā, plkst. 20:27

Pēc vaarna komentāra var spriest, ka PPA “Pilsētsaimniecība” ar 10 darbiniekiem (iesk. grāmatvedi un morga mašīna šoferi) vismaz Laacz bloga lasīšanai un kompānijas reputācijas aizstāvēšanai tajā resursu pietiek.

Gravatar Sonx

2007. gada 15. martā, plkst. 21:00

Ū ja... kā tad nekas netiek darīts... nu jau tulīt būs gads kopš Satiksmes iela ir uzrakta :D pašlaik apskates vērts ir Satiksmes un Meiju ceļa krustojums :D

Gravatar Vaarna

2007. gada 16. martā, plkst. 10:14

Kastroli, es nestrādāju ne "Pilsētsaimniecībā", ne arī Jelgavā. Tak kāda jēga ir šitentādām raudām vienā lapā, kurā neviens no Domes vai tai pakļautajas instances neielūkosies? Varbūt izsakiet savas pretenzijas, kur nākas - Domē vai Autoceļu direkcijā (vai kas nu par lielajām štrāsēm atbild)?

Gravatar jurchello

2007. gada 17. martā, plkst. 01:40

Njaa, liidzshim bedres nelikaas nemaz tik briesmiigas - biju jau pieradis, liidz aizvakar paarsitu prieksheejo riepu. shkrobe, bet pats mulkjiigaakais, ka nav panjemta BTA polise KASKO bedres pa Ls2! :) saapiigi, naakoshreiz buushu praatiigaaks un panjemshu to polisi, jo celjus taapat tuvaako 10 gadu laikaa nesavediis normaalaa kaartiibaa.

Gravatar gusc

2007. gada 17. martā, plkst. 15:09

Oi izlasiju sho rakstu pirms paris dienam un domaju "so what?", bet vakar aizbraucu uz J-gavu ietuset un likas ka braucu pa mezhu (celmi, bedres, vagas utt.)