✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Jelgavnieki pret bedrēm - rezumējums

2007. gada 30. martā, 30 komentāri

Jau esmu rakstījis par to, ka Jelgavā autovadītāji protestēja pret bedrēm. Izrādījās, ka pasākums guva milzīgu atsaucību. Kas priecē. Kā jau šķita - ceļu policija nebija norīkota regulēt to krustojumu pie Jelgavas Domes, kur uz nogriešanos pa labi ir jāgaida labu laiku. Arī tas priecē (savā ziņā). Daudzi citu pilsētu iedzīvotāji pirms tam teica - da ko jūs, da mums arī ceļi pakaļā, utt. Daļa no tiem pa šo laiku ir dažādu iemeslu dēļ pirmo reizi pabijuši Jelgavā. Un nozvērējušies no labas gribas šurp vairs nekad nebraukt. Ceļu dēļ. Arī tas, ja godīgi, mazliet priecē.

Var noskatīties arīdzan pasākuma video. Tās nobildētās ielas pamatā ir ap to pašu pulcēšanās vietu. Un jāņem vērā, ka tādā stāvoklī ir tik tiešām lielākā daļa ij lielo ij mazo ieliņu.

Domāju, ka vidusmēra Jelgavnieks jau ir pieradis, ka katru gadu kļūst sliktāk, ik gadus parādās kāda jauna neizbraucama (šī vārda neekstrapolētajā nozīmē) iela, servisā obligātajā apkopē meistari uz mums skatās kā uz 4x4 cienītājiem. Pat, ja esi atbraucis apkopt savu Opel Corsa 1l.

Un vēl. Esmu gatavs pieciest, teiksim, Pētera vai Svētes ielu vēl kādu gadu un nečīkstēt. Tikai, lūdzu, Brīvības bulvāra posmu ap slimnīcu. Šķērmi sametās, skatoties, kā kratās ātrās palīdzības mašīna, kurā iekšā ir kāds ne pārāk vesels cilvēks.

Arī par luksoforu izvietojumu un satiksmes organizāciju man būtu ko teikt. It sevišķi Maksimas krusts (pieņemu, ka "subsidēts" no kāda) vai Rīgas Lielās un Pasta ielas (arīdzan Rīgas Lielās un Mātera ielas) krustojums.

Ā, un beigās - budžeta pārskats (prezentācija nelasītājiem).

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar ELs

2007. gada 30. martā, plkst. 08:16

Slimnīcas apvidus ir katastrofāls. Tur ātrāk par 20KM/h braukt ir bīstami ...

Ja vajag izcelt kādu nejēdzīgu krustojumu tad tas manuprāt ir pie Statoil un 6.bodes (tā pati Rīgas iela - nedaudz uz Lielupes pusi no Maximas&Nelss krusta).

Par bedrēm - tā kā katru dienu 2 reizes braucu līdz dzelzceļa stacijai ļoti labi redzu kas notiek ar bedrēm tieši pie pašas stacijas ēkas. Kāda gada laikā laikam 1x tika aizbērtas, bet nu jau labu laiku atkal ir ļoti lielas.

Ai - ko tur vēl teikt... Nāk no vidusskolas laikiem atmiņas, kad viens savā domrakstā Jelgavu nosauca par laukiem. Pamatojot ar to ar faktu, ka Jelgavas ielas ir kā vagas...

Gravatar jurisv

2007. gada 30. martā, plkst. 09:26

baumo ka Brīvības bulvāri un apkārtējas ieliņas rekonstruēs nākošgad dēļ topošā olimpiskā centra.

Gravatar Glupais

2007. gada 30. martā, plkst. 09:40

Vēl attiecībā par Jelgavas ielām gribu piebilst tikai to, ka W*(&)^@#^@&(#%^#&$ $&^% #&)%^ #$&%^ )&% )%^ $&) %$&)%^ ($% ($%&@#%$%!@$# ^%$)#%^ #%_)%&_@%(&@#)&$^ %^(^#$ %$&^)#@^%)(^% )&^ $#)&%^ &)#^%)&#^%)^%) @%*&)@%^

Gravatar e-remit

2007. gada 30. martā, plkst. 10:12

toties cauri Jelgavai var izbraukt puslīdz sakarīgi (pa laikam sanāk). Bet ceļš no Jelgavas uz Dobeli un tad līdz Gardenei gan pretīgs ziemā, īpaši tumsā, jo tur nav tik ļoti pierastie atstarojošie stabiņi gar ceļa malām, tāpēc dažkārt nākas minēt, kur ceļš atrodas...

Gravatar Aleksejs

2007. gada 30. martā, plkst. 11:06

Malači! Tā turpināt! :)

Gravatar Inriks

2007. gada 30. martā, plkst. 11:39

Nu domāju, ka bedres ir visās Latvijas pilsētās, tikai nēsmu pārliecināts vai tāda protestēšana ir īstais veids, kā panākt savu...

Gravatar SpokS

2007. gada 30. martā, plkst. 12:12

Jau pagājušo gad, pēc ziemas, nosolījos sev uz Jelgavu nebraukt, tikai ļoti ļoti lielā vajadzības gadījumā.

Gravatar Janka

2007. gada 30. martā, plkst. 12:17

Laacz? Rīgas un Pasta krustojums?

Gravatar laacz Autors

2007. gada 30. martā, plkst. 12:24

Janka, sorr. Lielās un Pasta.

Gravatar adm

2007. gada 30. martā, plkst. 13:59

Da ko tur runāt - tā ir visur, arī Liepājā ielas ir traģiskas. Prieks vismaz, ka labo jau otro vasaru tā pa lielākiem apmēriem. Kaitina gan tas , ka ne1 nedomā par satiksmes plūsmas organizēšanu - visur kur reorganizēja - korķi tik palielinājušies. tāpat remontu laikos pilsēta vismaz pagājušajā gadā bija neizbraucama - vieni vienīgi sastrēgumi un ne1 pat nepadomāja kādā secībā un cik vienlaicīgi kādā rajonā remontēt (remonta laikā man parastais brauciens uz mājām no 7 minūtēm auga līdz 18~25 min atkarībā no nekaunības pakāpes) , bet nu vismaz ielas kvalitāte - patīkama.

Gravatar mmk

2007. gada 30. martā, plkst. 14:25

nais!! komūnā ir spēks!

bet nu Valmierā tik traģiski tomēr jau nu gan nav..

Gravatar Shadowbird

2007. gada 30. martā, plkst. 17:09

Es tā arī neesmu varējis saprast, ko tie par citu pilsētu ielām brēcēji mēģina pateikt (vai panākt). Ka jelgavniekiem nevajadzētu neko darīt tāpēc, ka citās pilsētās arī ir slikti? Ka jelgavniekiem vajadzētu braukt uz citām pilsētām protestēt tur? Ka viņi ņem vērā jelgavnieku paraugu un arī protestēs? Tad ko, galu galā!?

Gravatar xcwcx

2007. gada 30. martā, plkst. 18:50

njā jelgavā, itsevišķi nomaļus no centra, ir diezgan pasūdīgi...

Gravatar jareks

2007. gada 30. martā, plkst. 18:57

vajag visas Latvijas akciju rīkot un visiem Rīgā ap deputātiem vizināties! bet tik slikti kā Jelgavā nav točna nekur!

Gravatar Sapnis

2007. gada 30. martā, plkst. 19:52

bet jelgavā tā vienmēr ir bijis un gribētos teikt būs

Gravatar afigel

2007. gada 30. martā, plkst. 20:06

Japiekriit Glupajam - jelgavas ielas ir #$$%#$^$#^%& $&$^ $&$^#^$ &, un $^%&%^ $& $& *% %&$ dome neko iipashi nedara.

Gravatar BigUgga

2007. gada 30. martā, plkst. 22:51

iedvesmojošs video :)

p.s. kas izpilda to muzīku? jau otrais video, kur šo songu dzirdu

Gravatar es

2007. gada 30. martā, plkst. 23:03

Ja runa par Lielas ielas un Pasta ielas krustu - tad tur ir daudz maz ok no satiksmes regulesanas viedokla. Kretiniskak ir braukt pa Matera ielu uz Lielo ielu no autenes puses. Tur zalais ir tikai 10 sek un tad 2 min pauze. Drizak jau biji domajis to,ka izvietoti luksofori. Saja zina seviski kretiniski tie ir izvietoti Matera un Rupniecibas krusta, ka ari Rupniecibas un Tervetes ielas krusta. Piebraucot pie krusta, luksofora signals ir tikai ielas labaja puse, bet pari ielai - preteja puse acimredzot kads lampinu ekonomijas rezima del tos nav pielicis, un rezultata, ja es pirmais pie krusta, sanak liekties loti pari panelim, lai saskatitu, kads signals tev deg.

Gravatar aamen

2007. gada 30. martā, plkst. 23:47

maximas kusts - globaalaas atsalshanas rezultaats. taa gadiijaas, ka pats ar savu veco (vinsh meernieks) to krustu peec pabeigshanas meeriijaam. tad es sapratu, taisa lai "ķipa ir", nevis lai ir un labi ir. <b>divos kvadraatmetros pieci stabi</b>!!! nahuj? taas ziimes vareeja sakarinaat uz viena staba... nu bljin, kretiins tas, kas sachakareejis dziivi tam "ceļu satiksmes plānotājam" no m3 / 3m vai kaut kaa taa tas kantoris saucaas, kas shitaas fignjas ziimee. jo tas plaanotaajs beerniibaa ir krietni draazts, ja joprojaam censhas ieriebt visiem un katram. tas nav vieniigais "īpaši labi izplānotais" krusts. krusts no katolju uz lielo - kaapeec, kad lielaa iela staav pie sarkanaa, no katolju nedriikst kreiso? kam tas tobriid traucee? shobriid jelgavas domee, buuvvaldee "publiskai apskatei" ir izlikts iespeejamais maaras / lielaas krusta paartaisiishanas (lasiit: sachakareeshanas) variants. PUBLISKAI APSKATEI AIZ SLEEGTAAM DURVIIM. koki protams traucee un jaanahrenizee, tiesa gan tikai vienaa pusee. (briinums)

blablabla. neiztureeju. to video jau redzeeju ieprieksh, bet nu - jelgavaa ir jaataisa zilinji, jo ar citaam mashiinaam tur izbraukt var tikai paaris reizes bez apkopes.

toties priecee, esam pirmajaa vietaa.

bet prieki beidzas, kad saprotam, pirmaa vieta lv ar suudiigaakajiem celjiem. statistika. shoreiz tuvu patiesiibai.

Gravatar aamen

2007. gada 30. martā, plkst. 23:56

aa tas pats maximas krusts peec pabeigshanas... mazs beerns kjeepaajot ti daudz liinijas savelk reti, iespeejams plaanotaaja siicis ticis pie uuberprojekteetaaja datora un pakjeepaajies. (ja lasa projekteetaajs, tad - luudzu - paskaties uz to no malas, burtiskaa noziimee. no helihoptera varbuut tas bija skaidri un gaishi (lasi: datora ekraanaa ar skatu no augshas)).

normaals cilveeks buutu nedaudz pieticiigaaks, kraasa tak arii maksaa naudu

Gravatar Zona_51

2007. gada 31. martā, plkst. 01:46

Mēru uz 5 gadiem...

Gravatar Zona_51

2007. gada 31. martā, plkst. 01:47

...ar mantas konfiskāciju

Gravatar lmn

2007. gada 31. martā, plkst. 09:22

#17: rob zombie - clubbed to death

Gravatar siram

2007. gada 31. martā, plkst. 09:28

Nu nez, pret Maximas krustu man īpašu iebildumu nav, toties Lietuvas šosejas un Miera ielas krustojums... Braucu no Rīgas puses pa Miera ielu iekšā Jelgavā. Man vajag pa labi - uz centru. Liet.šos. krustojumā deg zaļais, bet tikai tiem, kas brauc taisni vai griežas pa kreisi uz Elejas pusi. Tad zaļais iedegas tiem, kas uz Lietuvas šosejas. Un vienlaikus - arī man papildsekcija, tagad, ja vien noķeršu brīdi, kad nevienam netraucēšu, varēšu nogriezties pa labi. Pi*&^#!!!!

Gravatar Kunilīzings

2007. gada 31. martā, plkst. 19:39

Man patīk Jelgavā braukt ar muti.

Gravatar zars

2007. gada 31. martā, plkst. 20:26

Offtopic....

Nezinu vai kaads pamaniija, bet 28. marta zhurnaala Ieva, Latvijas ietekmiigaako blogu pirmajaa vietaa ierindots Laacz.lv

Gravatar shljaktichsh

2007. gada 1. aprīlī, plkst. 09:52

cepuri nost rīkotāju priekša!Būs jāizbrauc uz Jelgavu paskatīties!

Gravatar coolman

2007. gada 1. aprīlī, plkst. 12:59

nice protests - a tam, kas saka, ka ar to neko nevar panaakt, tad tu domaa, ka visiem letinjiem kaa idiotiem jaasezsh malaa un tikai jaablenzh, kaadas stulbiibas notiek valstii???!

jelgavnieki vismaz kko censhas dariit savas pilseetas labaa...

Gravatar aspic

2007. gada 1. aprīlī, plkst. 22:55

Jelgavā kārtībā ir trīs ielu posmi Rīgas ielai, Rūpniecības ielai un Mātera ielai, kustības organizācija ir visai īpatnēja bet paciešama.

p.s. pārējo ielu lietotājiem no domes līdzekļiem būtu jāsaņem kompensācijas par auto laušanu. p.p.s. man patika kā kādu brīdi atpakaļ bedru problēmu risināja latvijas lielceļos - saliekot ātruma ierobežojumus (laikam tak lētāk) jelgavā mierīgi varētu likt 10 kmh

Gravatar Vaarna

2007. gada 4. aprīlī, plkst. 15:30

Nav vēl zāles pret pasaules mēroga idiotismu. Tas filmiņas sakarā. No konteksta izrauti vārdi, aptaujāti cilvēki, kas stāsta par ielām ir grants segumu (kāds tam sakars ar asfalta bedrēm, kungi???) Tas viss vairāk velk uz MEHu gatavoto pasākumu pēc Rudens ielas veiksmīga apmeklējuma.

Jebkura Latvijas pilsēta, kurā ir ielas ar asfalta segumu, ir slikti izbraucama, ne tikai Jelgava. Un kāpēc neviens neko nesaka par reprezentatīvo centur, kur viss ir smuks un gluds? Jauns segums, regulāri labotas akas, lai ūdeņi nestāv. Kāpēc neviens neko nesaka par apzāģētiem zariem, lai luksafori būtu labāk pamanāmi? Un to, ka grants ceļi Jelgavā tiek greiderēti? Un atkal nesen savā pagalmā redzēju, kā būvgruži tiek sabērti bedrītē, lai tā kļūtu seklāka. Aprīlis tak ir spodrības mēnesis, būsim jel čakli, kungi, mutes brūķēšanas vietā varētu nu sakopt paši savus pagalmus un to ceļu segumus! (deram, ka ne reizes to neesat veikuši?)