Ryanair transatlantiskie lidojumi
Pagājušonedēļ kļuva zināms, ka Ryanair pateicoties nesenajam open skies līgumam (lasīju diezgan sliktus komentārus par to Londonas presē) plāno atklāt transatlantiskos maršrutus, kuri maksāšot sākot no septiņiem latiem (visticamākais, neieskaitot nodokļus).
Ziniet, ko? Man jau Air Baltic lidojumi (ja neskaita reisu uz Maskavu, kas ir pat labāks par citām aviokompānijām) ir pārbaudījums. Savukārt, lidot ar Ryanair bija murgs. Ja varu atļauties, esmu ar mieru piemaksāt, lai lidotu normāli. Un tad nu es iedomājos to pašu Ryanair komfortu un publiku. Un tas viss vismaz astoņu stundu garumā. OMG.
haa
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 15:13
varbūt uz Angliju lido cita publika un citas lidmašīnas, bet lidojot uz Zviedriju ar Ryanair biju pat ļoti apmierināts. protams nevar salīdzināt ar Finnair vai BA, bet tomēr par to naudu, kuru maksāju, biju gaidījis kudi sliktākus apstākļus.
CaptSolo
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 15:16
Es ar' labāk piemaksātu lai nav jālido ar Ryanair. Interesanti, ka pieredze ar EasyJet bija jūtami jaukāka. Vienīgā nelaime, ka viņi no Rīgas nelido ne uz Īriju, ne uz UK.
Pretinieks a.k.a. Beregu
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 16:22
satraukumam nav pamata, iespēja "piemaksāt, lai lidotu normāli" nekur nezudīs vismaz tik ilgi, kamēr pāris miljoni Eiropas dažāda ranga ierēdņu plivināsies turpu-šurpu par nodokļu maksātāju naudu.
kas attiecas uz 'murgu', viss jau ir relatīvs. iz dzīves: nakts. brauc sagrabējis ЛАЗ pa Svanetijas kalnu ceļu, un šoferis, aizrautīgi grozot baranku, saka: [spēcīgs gruzīnu akcents ON] «Hārasjo, sto mī nōcju jēdem... jēhali bi dnōm, vi bi s umā sosjļī, kakāja strāsjnaja dorōga! [pauze] Znāite, ja vābsje-ta siļnā opjanel!»
varbūt nav gluži par tēmu, bet vienkārši gribēju atgādināt, ka vienmēr var būt arī trakāk. :)
0nkulis
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 16:34
paveras ceļš lētākai pasaules apceļošanai un studenti uzgavilē. es jau esmu priecīgs par šo faktu. bet ja salīdzina easyjet un ryanair, pēdējais ir jūtami draņķīgāks, bet ja gribas pēc iespējas vairāk laika pavadīt ceļojot un tērējot naudu vietējiem priekiem, tad jāizvēlas lētāks lidojums, jo par ietaupīto naudu var apmeklēt interesantas vietējās ēstuves un muzejus.
mxz
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 16:51
Es tevi dzirdu skaļi un labi. Lidoju ar Ryanair vienreiz, sajūtas līdzīgas kā 15.trolejbusā, kas iet gar "latgalīti".
Zh
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 17:45
7Ls vai 300Ls ? mēnesi strādāt lai 8 stundas komfortablāk būtu - nax. Parastajiem mirstīgajiem pietiek ar to ka tikai kaut kā tiek pāri peļķei...
e-remit
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 17:56
pāris gadus atpakaļ lidoju uz Vāciju ar Ryanair un atpakaļ pēc pāris dienām ar Airbaltic... Tad Airbaltic bija lidmašīna, bet Ryanair konservu bundža.
kintu
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 18:12
Grozies kā gribi, bet 8 stundas lidot jebkurā gadījumā ir diezgan mocoši. Nedomāju, ka ir liela starpība ar Ryanair vai kādu citu kompāniju. Bet vēl lielākās mokas sākas tikai pēc nonākšanas galapunktā (jet lag), it īpaši lidojot austrumu virzienā. Lai gan Ryanair mīnuss varētu būt bagāžas ierobežojumi, it īpaši šobrīd, kad zemā dolāra kursa dēļ eiropieši ir iecienījuši aizlidot uz Ņujorku vienkārši iepirkties.
es
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 18:52
Baigi patika 6. komentārs :)
nahals
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 18:57
ko gan var domāt pAR nieka 8 stundas izturēt nespējigiem? Tādiem lemts atstiept kājas jau pie pirmajām nopietnām grūtibām.
vincents
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 19:10
Ew, Lādzj, davaj nepārsprāgsti... Vari samaksāt, maksā...
Izliecies
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 19:13
Well, dzirdēju, ka braucot arī par 1 santīmu :) Nodokļus neskaitot, protams.
asiic
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 19:16
komfortablaak ir kugjot
CaptSolo
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 19:23
Interesanti, ka Ryanair daudziem saistās ar lētiem 7 Ls ceļojumiem. Labs mārketings. Bet, ja salīdzina lidojumu cenas tam un "dārgajām" kompānijām kādā konkrētā datumā, tad nereti izrādās, ka "lētā" kompānija ir dārgāka.
vimba_zlobnaja
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 20:16
Katru gadu domāju aizlaist uz USA vai Indiju, tāpat vien. Un ziniet, šobrīd lētākais piedāvājums nāk no Luffthanzas - 350-400ls turp un atpakaļ. Domāju normāls price/performance. Vienīgi šādas cenas ir tikai uz Stockman trakajām dienām :(
ogunj
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 20:47
Visas taas runas par to, kura kompaanija ir labaaka, ir stipri vien paarspiileetas, katrs izveelas savu, un nav taa, kad uz AirBaltic par 300Ls pirkta, dienu pirms lidoshanas un, piemeeram kaadu meenesi ieprieksh pirkta par uz to pashu reisu par nieka 50 Ls, atskirtos komforta zinjaa, komforts buus vienaads abaam cenaam. Un nav jau jaalido pa eiropu n-taas stundas lai justos neerti shauraa Ryanair lidmashiinaa, kaut ArBaltic nav iipashi lielaaka.
RobMen
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 20:56
8 stundu dirnēšanu var itin veiksmīgi atrisināt ar miegazāļu palīdzību, galu galā..
vimba_zlobnaja
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 21:25
Salīdzināsim vēl - autobuss uz Hannoveri ~24h, Lidmašīna ~2h. Lūk autobuss ir 3,14 nevis lidmašīna. Un man ir vienalga ar kādu lidmašinu uz turienu lidoju. Tās dažas stundas nav salīdzināmas ar 1 dienu autobusā. Vienreiz izbaudīsies un jūs sapatīsiest ka nav tik traki 8h pasēdēt "konservbundžā".
Arturs
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 21:32
Vajag pelnīt miljonu gadā un šitādi posti nebūs jāraksta :))
karlis
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 21:53
Ir problēma? Nopērc lidostas tax-free 1L black label (vai jebkuru sevis iecienīto 1L) un lidojuma gaitā ar baudu iztukšo. 8h paies nemanot! ;-)
raim2s
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 22:14
#20 - 8h stundas paies runājot pa lielo balto klausuli
faq
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 22:41
Vispaar jau kaarlim taisniiba. Man lidojums uz stoholmu atgaadinaaja braucienu ar paarbaaztu ikarusu uz Kuldiigu. Un btv, iiziidzhets nav nemaz sevishkji labaaks.
UL
2007. gada 15. aprīlī, plkst. 22:47
Kā labi zināms, biznesa klase un ekonomiskā galamērķa lidostā piezemējas precīzi vienā un tajā pašā laikā. Ja ir iespēja ceļojumu plānot savlaicīgi, labāk izvēlos specpiedāvājumu kādā lielo cenu kompānijā (AirBaltic Maskava pa 45Ls roundtrip vai Finnair uz Lisabonu vai Lufthansa uz Keiptaunu ...) ja ir nepieciešamība, izvēlamies zemo cenu kompāniju, bet viss tiešām atkarīgs no biļešu pieejamības konkrētā datumā. Un bieži jālido tad, kad vajag, nevis, kad lētāk...
red
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 05:03
price/performance ratio ryanair bus krietni augstaks neka jebkam no patreizejiem long-haul. nu un, ka nav komforta? ja ir iespeja tapec ieseivot 300-400Ls par tripu? diez ka ryanairs un easyjets vispar attistijas? ;) ne jau servejot komforta izslapusu lidotgribetaju marketu, bet gan cilvekus, kam ir pie pakaljas viss parejais, iznjemot faktu, ka vinju body dziva veida ir parvietots no punkta a uz punktu b. un ja ryanairs paraus valja long-haul, es momenta iegadasos biletes pari dikjim (protams pec US vizas iegusanas ;)).
Vaards
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 08:14
Smiekliigs tas laacis savaas paardomaas. Aptuveni kaa mana beerniibas drauga draudzene-blondiine ---> visu laiku brauca uz savu maaciibu iestaadi ar mikrinjiem un taa, bet nu jau divas nedeeljas kaa izlutinaata un ar mikrinjiem vairs braukt neveelas ne-par-ko - ir kas aizved un taa :)
Laacis varbuut arii peekshnji aizmirsis latvijas sabiedrisko transportu?
Antuanete
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 09:30
Laacz, vispirms apskaties, cik naudiņas pašlaik maksā transatlantiskais lidojums :) Protams, daudzstundu lidojums sliktā ļotenē ir grūtāks (kaut gan manis pēc bez tās atsildītās paikas un baltmaizes bulciņām varētu arī iztikt), bet naudas starpība arī ir ievērojama - par pārdesmit latiem es toč uz štatiem vēlreiz aizbrauktu, kamēr par pašreizējām cenām varētu to izdarīt tikai tad, ja vinnētu loterijā.
Arnolds
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 10:07
Tukša diršana. Nepatīk - nepērc! Ir savulaik vairākas reizes uz Parīzi braukts - 2500km ar autobusu un nekas. Pēc tam diennakti ir sapampušas potītes, bet atietās pēc pirmās kārtīgās eksursijas. Visi tādi krutaki palikušies - nu tad lidojiet biznesa klasē uz savām Īrijām. Podpoļnije miļjarderi.
spd
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 10:20
interesanti, cik no komentētājiem paši ir braukuši tās 8-9 stundas lidmašīnā? te es domāju abu viedokļu aizstāvjus... pašam ir nācies izbaudīt šādu braucienu - nekāds baigais kaifs jau nav, pat ņemot vērā, ka ir TV, radio, grāmata līdzi un reiz pa reizei var izstaigāties, lai izvingrinātu kājas. lidojums par 1 USD - reklāma un nekas vairāk. tad, kad redzēsim 'īstās' cenas, tad arī salīdzināsim, kāds tas price/performace ir. pagaidām tikai varam gudri spriest, balstoties uz īsajiem reisiem Eiropā. jebkurā gadījumā - cenu samazinājums vienmēr ir patīkama lieta, ja vien tas nenotiek uz drošības rēķina. pārējās lietas - na ļubiķeļa
kukū
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 10:53
bļin, ta atrads, par ko pukstēt. "es šodien aizgāju uz Latgalīti, bet tomēr nākošreiz došos iepirkties uz RIMI" kamōn?
raish
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 11:21
Vienīgi, čakars saistās ar to kā Ryanairam visas lidmašīnas ir nepārtraukti gaisā un ja viena aizkavējās, tad ķēdes reakcijā kavējās daudzi reisi. Pēdējā laikā jo īpaši. Bet citādi, Ryanairam ir viens no svaigākajiem ļotenju parkiem pasaulē. Un cilvēki, kas domā, ka serviss, vai precīzāk tā trūkums ir tas uz ko šī kompānija pelna, dziļī maldās. Visa sāls slēpjas savos terminālos un figņās ko pārdod uz borta. Piemēram, ja esmu laimīgi nobūkojis biļeti par 9ls, tad parasti es to kompensēju ar mazliet šmigas un snekiem, kas sastāda lidojuma dārgāko daļu. Vēl vērts pieminēt reklāmu. Ryanair nav nevienas reklāmas aģentūras klients. Patiesībā, viņiem reklāmas nav vispār. Ir tikai veiksmīga cenu politika(ne tikai lidojuma biļešu) un to izraisītās sekas. Visa šī koncerna (ši nav lidsabiedrība), mārkeinga būtība slēpjās šajā bloga ierakstā. Šamie lido, a mēs cenšamies saprast kādā veidā. Bet tajā pašā laikā mašīnas iznomājam iekš Hertz, dzeram vinčikus pa 6eur un piedalamies loterijās, kurā iespēja vinneet kko līdzinās 1:100k. Lai vai kā, ar citām kompānijām esmu lidojis tikai piespiedu kārtā, un manas domas nekas nespēs maniīt.(ja nu vienīgi kāds crash:) Ryanair ir piņemamākais veids, ka pārvietoties pa gaisu.
raish
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 11:29
..un lieta, kas nav pieminēta. Un USA braukt nav tas pats kas uz Īriju nedēļas nogalē ar Pudeli šnabja un gurķu burku. Droši vien, mantu skaits, kas tiks vizināts pāri okeānam virsnormas bagāžā sadārdzinās biļeti desmitkārtīgi, jo viens KG būs relatīvs čirikam latos, kā minimums.
rediiss
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 11:48
mani ryanairs nesatraumēja itin nemaz. tas gan bija mans pirmais lidojums un salīdzināt nebija ar ko. tomēr pēc 37. autobusa ehem... cieša atrašanās līdzās dažādas nenosakāmas izcelsmes pilsoņiem kaut kā vairs nesatrauc. :D turklāt, ja nu tomēr rodas problēmas, grāmatiņa vienmēr palīdz atslēgties no apkārtējā. ilgākā lidojumā kājas droši vien notirptu, bet brauciens busā uz kādu eiropas valsti tirpina kājas tieši tāpat. tā ka nu nezinu. vienmēr jau gribas plašāk, gaišāk, inteliģentāk utt. tāka nav ko skuļīt, ak ryanairs tāds vai šitāds. nepatīk - ej pērc biznesa klases biļetes un lido :)
ivonnaaa
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 13:30
nav jau TIK traki ar to ryanair, uz angliju gan ar shiem neesmu lidojusi, un tur laikam tas kontingents tieshaam vareetu buut taads makten uz nerviem un citaam manjaam kriitoshs. Tachu, protams, strapkontinentaalajos lidojumos prasiit prasiitos vismaz taada opcija kaa kreesla poziicijas mainja, citaadi peec taada 8 h lidojuma sajuutas vareetu buut gana stiivas...pastaav jau arii iespeeja uzriikot kopiigo AIR-party, kad atrashanaas savaa kreeslaa nav stingri reglamenteeta.buutu makten jauki:)
Viktors
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 13:50
Savulaik tak cilvēki ar PAZ autobusiem uz Franciju brauca - un nekas - visi dzīvi sveiki veseli!
Nu nav tik traki ar to Ryanair! Lidmašīna paliek lidmašīna. Patiesībā jau arī airBaltic varēja sadūšoties un uzsākt kādu transatlantisko reisu. Ryanair neatgāžamie krēsli priekš manis ir konkrēts bonuss - ja krēslu nebrīdinot atgāž priekšā sēdošais, tad man kājas tiek sadrupinātas, bet Ryanair mani no šitā paglābj. Publika Ryanair arī nemaz nav tik sūdīga - dārgajos reisos tāpat gadās pa kādam "krutajam"
Bet pēkšņi sabiezējušais laacz ir tiesīgs darīt ka viņam pašam patīk!
IMAGin
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 14:00
Nu taa vieniigaa lieta kas man Ryanair lidmashiinaas nepatika, ir ljoti lielais seedvietu skaits, attieciigi arii ljoti mazaas atstarpes starp benkju rindaam... saprotu, ka citiem tas var nebuut svariigi, bet man taa iisti kur nolikt kaajas arii neatradaas. Sajuuta patiesiibaa ir 1:1 ar LV tuurfirmu tuuristu autobusiem.
Nekur ilgaak par 4stundaam gan nav sanaacis lidot, bet nu nekaa taada jau tur nav... tieshi tikpat nogurdinoshi kaa ar autobusu aizbraukt teiksim liidz Aluuksnei :)
Tas pats ar paiku lidmashiinaa - taa ir vnk zem jebkuras kritikas un ta jau labaak taas 8+/- h neest vai pakjert pasham ko liidzi.
Pieljauju ka tajaa visaa buutiski kas mainaas tikai biznesa klasee, lai gan arii ne vienmeer.
Bet ja saliidzina price/performance taadam leetajam starpkontinentaalajam reisam un teiksim britishairways superbiznesa klasi ar "kapsulaam" tad nezinu... par maseejosha benkja/gultas ar mazinju LCD televizorinja iiri uz dazhaam stundaam maksaat ~1000Ls nu paldies :D
Vieniigi kam tas ir buutiski ir tiem kam izkaapjot no lidmashiinas taipus pelkjei jau iisi peectam ir dariijumu tikshanaas un jaabuut frisham kaa gurkjiitim.
Kirils
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 14:13
@UL,23: ekonomiskaa piezemeejas par dazhaam milisekundeem aatraak ;p)
neatceros, ar kuru kompaaniju toreiz lidoju, bet vinjiem pa vidu starp biznesa un economy klasi bija semi-economy or smth. tad nu tajaa arii var nepaarmaksaat par komfortu, bet vismaz nenomirt badaa. jebkuraa gadiijumaa paliek jau arii variants lido ar eco un pa paardesmit eiro nopirkt eedienu atsevishkji turpat lidmashiinaa.
Sarky
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 15:18
Darba piedaavaajums:
Darba pienaakumi: seedeet kreeslaa, driikst groziities, aiziet uz tualeti. Gabaldarbs, (2 reizes) Alga: 300Ls / dienaa (8h)
Iespeeja: nesanjemt to algu, bet jaaseezh taapat / tikpat ilgi / tikai eertaak
Kursh atsakaas par TAADU algu?.. Pashi neapjeedz sareekjinaat
raish
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 17:32
Heh, tiko nobuukoju biļeti uz Hānu . cena 0.01LS. Tas nozīmē tikai to, ka iešu uz MUSE koncertu sestdienā, nevis pirmdienā, kā latvietis tipiskais :) Labāk pasēdēšu saspiestā lidmašīnā ar sliktu kontingentu, nevis otradienā būšu sliktā omā :)
jukka berkele
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 18:01
2Kirils: paiku starpkontinentālajos dod pat supereko.. nezinu arko tut tur lidoji. un vēlreiz neaizstāvu lētos vai dārgos. lidoju ar abiem. ja par kompānijas naudu tad biznesa klase ar normālo ja par savu tad ryanair :)
nu un protams nevar nepieminēt ka vidēji ryanair flote ir divus gadus veca :) par piemēru BA lāaci ar kuru lidoji ir vecāki :P nu nerunājot par airbaltic >=10g veca flote. un jā ir braukts uz parīzi ar autobusu un nekas dzīvs
atis
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 18:28
Man jau patiks. Esmu lidojis transatlantiskajos vairaakas reizes gan ar Aerlingus, kas ir vieniigais leetais, kursh pashlaik lido paari okeaanam (no aptuveni 200 USD vienaa virzienaa uz ASV vidieni), gan ar KLM, gan Icelandair, kas ir daargais gals.
Taa kaa esmu garsh, tad seedeet taas stundas man bija mokoshi visos, turklaat visvecaakaas un pretiigaakaas lidmashiinas bija tieshi daargajam KLM - ar bezgaisa telpu, skalju troksni un izseedeetiem seedekljiem. "leetajiem" vismaz ir jaunas lidmashiinas un patiikamaaki stjuarti.
Katraa zinjaa, labaak ietaupu vairaakus simtus un lidoju ar labu lidmashiinu :))
ps. IMAGin - superbiznesa klase paari okeaanam ar BA maksaa nevis 1000 ls, kas ir normaala cena ekonomiskajai, ja peerk nelaikaa, bet vismaz 3000 - 5000 ls.
Turklaat nevajag aizmirst, ka soliitie 7 GBP (+11.septembra 10 USD nodoklis, + lidostu nodoklji, + dzeerieni un eedieni+ bagaazhas nodevas) visticamaak buus tikai Londona-Njujorka. Lai tiktu kaut kur kur taalaak, taapat naaksies shirties no paaris simtiem, jo ASV ieksheejie reisi ir ljoti daargi.
Sarky
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 20:02
Kas ir "11.septembra 10 USD nodoklis"? Garantija, ka attieciigaa lidmashiina palidos garaam Njujorkas debesskraapjiem? ;o)
laacz Autors
2007. gada 16. aprīlī, plkst. 21:16
atis, pie kam, reisi ir uz t.s. "secondary airports", kas U.S. gadiijumaa ir visnotalj "secondary" :)
jukka berkele
2007. gada 17. aprīlī, plkst. 11:33
piemēram NY la guardia ... "visnotalj visnotalj" ;)
Krišs
2007. gada 17. aprīlī, plkst. 11:56
neuzmanīgi lasot subjectu - "ryanair tantriskie lidojumi"... kaut kas uz to pusi jau ir
rudzis
2007. gada 17. aprīlī, plkst. 13:56
Pagaidām tajā nesaskatu neko negatīvu. Ja biļete uz USA West Coast (roundtrip) pagaišgad maksāja ap Ls 600 pērkot 2 mēn. iepriekš, tad es tikai priecātos, ja šī summa samazinātos par kādiem 400-500 latiem. Ryanair gan droši vien tikai līdz NY lidos, bet tomēr diez vai daudz atšķirsies no 8h pavadīšanas Czech airlines ļotenē. Ja nu vienīgi ēst nedos.
Un tad jau vēl faktors, ko kāds jau minēja, par to, ka uz US jau nelidos kurš katrs dzērājs kā uz Angliju vai Īriju, jo vīzas jau vēl nav atceltas..
atis
2007. gada 17. aprīlī, plkst. 17:27
Sarky - oficiali tas saucas September 11th Security Fee. hvz kas tas ir, bet manai biljetei vienmeer 10 USD pieskaita shajaa sakaraa :)
Kaibinjsh
2007. gada 19. aprīlī, plkst. 18:03
Lidinaajos komandeejumaa uz Tamperi ar Ryanairu. Nekādas vainas. Parasts sabiedriksias transports, pa griidu paaris papiiriishi meetaajas un pustuksh ssalons. :) Nu un vinjiem tak vieni no jaunakajiem Boeing 737.
modric
2007. gada 20. aprīlī, plkst. 00:40
pirms gausties par īzī-airiiem, pamēģiniet palidot ar Aeroflot :)
vēl tagad man nav skaidrs, kāpēc es vēl esmu dzīvs - pēc ar šī kantora gaitā ārā jūkošajos aparātos nolidotiem gandrīz 0,3M km...
nebiju ar tiem lidojis kādus 10 gadus un jau aizmirsis, ko nozīmē TU-134, kad pēkšņi pēc 747 nokļuvu "tuškā" un dabūju atcerēties jaunību. Un AN-24 - tas vispār ir kaifs, pie tam risks nosisties ir krietni mazāks, jo, ja boeings drusku turas gaisā un var vēl nosēsties, ja vismaz 1 turbīna strādā, tad annuška spēj planēt vispār bez dzinējiem un nosēsties kaut diagonāli vagām kartupeļu laukā...
Prusaks
2007. gada 22. aprīlī, plkst. 21:49
Man Ryanair pat patika, lai gan esmu lidojis gan ar AirBaltic, gan ar CSA, gan ar LuftHansa. Kaut kā brīvāk viss, vienkāršāk. Nu, ir tāds kā tramvajs, kas lido pa gaisu. Bet man tramvaji patīk! Un sēdvieta lidmašīnā ir tāda pati kā citu lidsabiedrību ļotenēs. Stāvvietu nav :) Un cenas, kaut ko pērkot uz borta, arī ir normālas. Nu, OK, es tīrās izvirtības dēļ nopērku alu un gamburgeru, bet tie man kopā izmaksā 7-8 eiro. Savukārt biļetes cenas starpība ar citiem piedāvājumiem ir vismaz 5x lielāka… Ja gribas pazibēt pa Eiropu, ieplānojot pusgadu iepriekš, go for Ryanair, jo citiem nav tāda maršrutu tīkla. Ja jālido uz konkrētu pasākumu… Tad jāņem, kas ir, nevis, ko gribas.
fantomass
2007. gada 24. aprīlī, plkst. 09:58
toties laacz, tu vari njemt sviestmaizes neierobezhotaa daudzumaa uz borta, lai shiis 8h pavadiitu kaa jauku sveetdienas pikniku:)
Silvija
2008. gada 30. augustā, plkst. 15:25
Gribu novēlēt Ryanair apkalpei labus laika apstākļus. Esmu apmierināta ar lidojumiem. Lidmašīna ir domāta lidojumiem, nevis staigāšanai vai uzdzīvošanai. Nekāda vaina nav arī sēžamajiem krēsliem. Nevajaga pārspīlēt visu. Ja jau kādam neapmierina šīe braucieni ar Ryanair , lai nebrauc. nav ko pukstēt. liekas ka visi kunkstētāji ir izlepuši. Veiksmi aokalpei arī turpmāk. Lai veicas!