✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Gūgle pie mums

2007. gada 21. aprīlī, 14 komentāri

Neskatoties uz to, ka Gūgle pirms mazliet vairāk nekā nedēļas paziņoja, ka grasās Polijā atvērt (ar nolūku ziņa iekš Y! news:) t.s. operations center, reģionālajai Baltijas pārstāvniecībai Latvijā tomēr būt.

Protams, par pārstāvniecību to būs lepni saukt, jo šķiet, ka cilvēks te būs viens.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar BlackHalt

2007. gada 21. aprīlī, plkst. 22:11

Vajag, vajag. Vajag arī, lai googlreklāmas lokalizē un atzīst, ka te ir baigi daudz biezie un visi saprot latviski.

Gravatar frederick

2007. gada 22. aprīlī, plkst. 04:43

pirmais posts nahuj

Gravatar UL

2007. gada 22. aprīlī, plkst. 11:37

Atliek tik` uzminēt, kurš būs tas "cilvēks" :)

Gravatar Sarky

2007. gada 22. aprīlī, plkst. 13:14

No kurienes stereotips, ka viens nav parstaavis?

Gravatar Pretinieks a.k.a. Beregu

2007. gada 22. aprīlī, plkst. 14:00

interesanti, kas būtu "labāk" (lasi - nodrošinātu vairāk attīstības):

  • angļvalodīgs džons mazā istabiņā Rīgā,
  • vai latviski runājošs pilsonis Gūgles štābā Āmrikā?

drīkst minēt trīs reizes. :)

Gravatar mehdi

2007. gada 22. aprīlī, plkst. 14:44

Komentāru #6 atīstot - gadījās sagribēt piezvanīt Sony Ericssonam un paprasīt vai nav kāds jaunāks saraksts ar garantijas nodrošinātājiem, nekā tas kas uz lapeles aparātam savulaik līdzi ir nācis. Lapā šādas info nav, toties ir telefons numurs, pa kuru drīkstam zvanīt katrā laikā. Zvanu. Dzin dzin pī pī un ierubās autoatbildētājs kur laipnīga blondīne smuki un melodiski apstāsta ka visas līnijas ir aiņemtas un bik jāpagaida, tad ieslēdzas muzons un sākas gaidīšana. Tad atskan viegli klakšķi, kāds mužiks paceļ trubu un, ja dzirde baisi neviļ, seko teksta "labdien / helo" variācija. Es, arī pasaku labdien un saku ka vot lūk gribu zināt kādi tad ir tie servisa nodrošinātāji šamajiem.

STF GSD# $^%$ (tiek aprakstīta kustība lai nenogāztos no beņķa)

Mužiks skaidrā angļu valodā ar pabaisu indiešu akcentu palūdz manu sakāmo atkārtot angliski. Jāpiebilst, ka numurs bija latvisks un autoblondīne arī. Labdien / helo cik saprotu arī, jo cītādi es savā stāstā nemaz tiktāl nebūtu ticis. Nu - tad seko mans izbrīns 3-5 sekunžu garumā un tad lēmums humora pēc arī sarunu turpināt un indietim paprasīt, ko viņš zin par manu jautājumu. Šis, laipnīgi parakājies datos, pat iedod 2 atbildes - aparātus remontējot LMT un vēl viens kantoris (reāls, par LMT nezinu, nemēģināju), bet nu sajūta vienalga paliek bik dīvaina par šāda līmeņa globalizāciju...

Gravatar Rumpis

2007. gada 22. aprīlī, plkst. 16:50

Interesanti, vai ārpakaļot, tpu, ārpakalpot uz Indiju maksā lētāk nekā tepat Latvijā uz 1188 vai kaut ko līdzīgu? Cik zinu, ne viens vien vietējais kantoris savus 800 numurus ir nodevis 1188.

Gravatar Viesturs

2007. gada 22. aprīlī, plkst. 17:52

Skaisti. Lai jau ņemās. ;) Arī viens ir cīnītājs. Protams, pareizs jautājums - kurš? :))))

Gravatar kintu

2007. gada 23. aprīlī, plkst. 07:56

Ne jau lai atbildētu uz zvaniem pa telefonu vai lietotāju dumjajiem jautājumiem, būtu vajadzīgs atvērt pārstāvniecību Latvijā, jo tik pat labi var darīt kaut vai sēžot Anglijā vai kur. Vienīgais iemesls to darīt, būtu risināt kādus juridiskus jautājumus ar vietējām valdības iestādēm. Varbūt arī vēl, lai meklētu jaunus talantus utml.

Gravatar Peeteriz

2007. gada 23. aprīlī, plkst. 12:51

Uhh, come on - ne jau par juuzeru apkalposhanu ir runa. Peec taa darba piedaavaajuma funkcija ir sameeraa skaidra - cilveekam ir jaabuut vieteejam, un uz vietas, jaapaziist visi pareizie cilveeki googles tirgos (reklaamas + nedaudz IT), un visaam firmaam privaati jaapiedaavaa, jaaprezentee, jaavienojas, jaapaardod - jaaizveido tirgus no taa praktiski nekaa, kas ir shobriid.