Sabiedriskais transports
Kā baiso jaunumu fails.lv šodien (pie kam - bez saites:) nopublicēja relīzi, ka Tallinā nu esot iespējams ļoti kvalitatīvi un ērti izzināt pilsētas sabiedriskā maršruta kustības īpatnības, kā arī optimālākā ceļa plānotāju. Nodomāju - ak, cik jauki, jo beidzot leišiem ar savu sistēmu būs konkurence.
A nekā, kā izrādās. Saslavētā lapa ir tieši tas pats, kas no sākuma bija pie braļukām (piemēram, Viļņā), pēc tam pie mums (Rīgas Satiksme) un tagad arīdzan pie estiņiem.
Ja ir vēlme iepazīties ar visiem attiecīgā kantora klientiem, var ieskatīties attiecīgajā mājaslapas sadaļā.
Interesanti, ka, ja ticēt šīm schēmām, mēs esam vienīgie, kuriem nav zemo grīdu autobusu un trolejbusu (“Ar dzelteno fonu izdalīti maršriti, kur brauc autobusi ar zemu grīdu, kuri pielāgoti pasažieriem - invalīdiem”). Vismaz no malas skatoties.
Ā, un par ko es tā vispār rakstu? Par to, ka stereotips par ašajiem un progresīvajiem igauņiem kontekstā ar šādu skaistu presrelīzi man radīja iespaidu, ka “viņiem atkal ir foršāk”. Izrādījās, ka nav. Jāmēģina nebūt tik paļāvīgam attiecībā uz iebarojamo informāciju.
uldis b
2007. gada 5. septembrī, plkst. 19:36
igauņiem vispār ir talants - pasniegt to kas viņiem ir. latvieši to sauc par melošanu, bet igauņi par PR... Pats esmu to izbaudījis pārpārēm.
e-remit
2007. gada 5. septembrī, plkst. 20:56
uldi, leiši nav labāki - viņiem ir vislabākais alus, augstākie kalni, utt.
RedStar
2007. gada 5. septembrī, plkst. 23:16
Par tiem trolejbusiem.. nezinu, kā Lietuvā, bet Igaunijā braukā praktiski tie paši modeļi, kas Rīgā. Ja lielais Solaris skaitās zemās grīdas trolejbuss, tad tādi ir gan mums, gan viņiem. Bet ar vēl zemākām.. nu, šķiet, ka nebūs vis.
uldis b
2007. gada 5. septembrī, plkst. 23:29
leišiem tas lepnums ir tāds pozitīvs - ar viņiem ir patīkamāk sarunāties - vismaz ar tiem, ar ko man darīšanas sanākušas. a igauņiem tāds mānīgs - to kas viņiem tikai nākamā gada plānos, viņi pasniedz jau kā faktu. tur kur 5 cilvēki veic manuālus darbus - viņi saka - mums viss ir automātiski... tikai vēlāk atklājas, ka automatizācija igauņu gaumē ir kaut kas cits nekā latviešu gaumē. :)
uldis b
2007. gada 5. septembrī, plkst. 23:31
starp citu - viļņā pa ielām vēl braukā apaļie vecie trolejbusi - tādi kā pie mums vēl padomju laikā. (vismaz pusgadu atpakaļ tādus redzēju...)
Nesaprasha
2007. gada 6. septembrī, plkst. 09:30
Ir meli, lieli meli, statistika un tad PR ! :)
Master
2007. gada 6. septembrī, plkst. 14:49
offt: laacz, Tavs css nav valiids
Muulis
2007. gada 6. septembrī, plkst. 18:52
Iečekojiet labāk, kā holandieši ar transporta plānošanu nodarbojas: <a href="http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1075985690180&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FSuperHomepageEnglish&c=Page" title="Holandes dzelzceļš" rel="nofollow">Holandes dzelzceļš</a> Uzrāda pat tādus smalkumus, no kura uz kuru peronu jādeso, ja brauc ar pārsēšanos.
ogre
2007. gada 6. septembrī, plkst. 21:55
Tas vēl figņa. Berlīnē, piemēram, wifi ir eksotika :)
kristaps
2007. gada 10. septembrī, plkst. 12:07
suuds par to wifi Berliinee, bet labak apskatiities www.bahn.de kur ir visi vaacijas vilcieni, metro, autobusi un sazin veel kas, iekshaa, un kur pasaka ne tikai peronu, bet arii laiku, cik ilgi no viena perona uz otru jaaiet. protams, parejos siikumus, kaa piem. biljeti online nopirkt, nav jaastaasta. un kur nu veel piemineet, ka pulksten 18.30 vilciens ar nr. 803RJ atties no Riigas uz Jelgavu, pavadiis celjaa 37 minuutes un tas ir ekspresis, kas iet uz Liepaaju. un to visu var atrast vaacijas vilcienu mekleetaajaa. salidzinot ar 1188, tur vieniigi nav piepilseetas vilcieni un biljeshu cenas nav uzraadiitas.