✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Satiksme

2007. gada 10. septembrī, 12 komentāri

A8 Rīga - Jelgava - Lietuvas robeža. Satiksmes drošības paaugstināšana krustojumā ar a/c V18 pievedceļu Olainei un A/c A8 krustojumā ar Baznīcas ielu. Sagatavošanas un zemes darbi.

Bet, nu, tas ir vāks. Es vēl aizvien sēdētu tai korķī, ja mikriņa šoferis nenospļautos, nepārbrauktu pāri sadalošajai zaļajai joslai un neaizlaistu pa pretējā virziena brauktuves stāvjoslu (tas gan nenozīmē, ka es šādu manevru ar sabiedrisko transportu atbalstu). Mierinu sevi ar to, ka neganti ļauni nosmējos par pretim braucošā onkulīša apmulsušo seju... Tiesa, ja mēs vismaz lēnām čubinājām uz priekšu ar avareikām, tad viens vecā kaluma bembists bija nolēmis par ceļu izmantot sadalošo zālāju, ignorējot betona stabiņu esamību tajā.

Darbi sākās, kad devos atvaļinājumā. Nu jau mēnesis apkārt. Tā ir fantastika. Strādāt pēc pirms astoņiem? Pēc pieciem? Brīvdienās? Da, jūs ko?! Sniegt iespēju apbraukt šo priecīgo posmu un izvairīties no 10+ kilometrus gara korķa ik rītu? Nēnu, tas takš nebūtu prātīgi... Un arī neviens neuzskata par nepieciešamu painformēt par to, cik viss būs forši pēc šiem darbiem. Kas varētu sašutumu mazināt. Jo no padarītā darba apjoma izskatās, ka tur tik tiešām strādā viena brigāde piecas stundas dienā. Pie kam, noslēdzot visu brauktuvi Rīga virzienā. Divās vietās.

Vakar vakarā piedzīvotais sastrēgums pie iebraukšanas Rīgā, kurš sākās jau ap Berģiem tagad šķiet nenozīmīgs nieks.

Nē, es neesmu pret ceļu kvalitātes un satiksmes drošības uzlabošanu. Es ar nepacietību gaidu padsmito gadu, kad, kā solīts, posms no Jelgavas apvedceļa līdz Rīgas apvedceļam būs ātrgaitas. Bet padomājiet arī par esošajiem autobraucējiem. Un, galugalā, cik daudz šāda ij privātā ij neprivātā transporta dīkstāve izmaksā valstij.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar eermaniitis

2007. gada 10. septembrī, plkst. 09:58

kaads velns tevi dzen pus astonjos no riita braukt pa Riiga-Jeglava shoseju?

tak sen teikts - straadaa turpat kur dziivo vai sliktaakajaa gadiijumaa paari ielai - a tur kur nevar ar felli nobraukt i nemaz nedomaa ...

vot te i na!

Gravatar hu_ha

2007. gada 10. septembrī, plkst. 10:24

Bet īstenībā ir jāraksta sūdzības uz satiksmes ministriju un lielākajiem ziņu dienestiem. Jo kamēr tas neparādīsies mēdijos, tikmēr tur tas vājprāts turpināsies! Nafig aiztaisīt 3 joslas, ja tur tiek remontēta tik kreisā josla?! Tas pats Jaunolainē - ceļš aiztaisīts jau no 5dienas, bet neviens strādnieks tur remontu virzienā pat roku nav pielicis.. Lai taisa ciet vienu joslu un to remontē, kur darba organizācija, kur satiksmes organizācija.. Ņefiga tur nav! Nu kā jau Latvijā, ko padarīsi..

Gravatar Sarky

2007. gada 10. septembrī, plkst. 10:27

"pēc pirms astoņiem?" ?

Gravatar tiri-piri

2007. gada 10. septembrī, plkst. 12:38

Korķi būs tikai sūdīgāki un sūdīgāki. Katrs muļķis tagad var līzingā paņemt plastmasas mikseri tā kā transporta apjoms pieaugs strujāk par ceļu kapacitāti. Tā notiek visur pasaulē, kāpēc lai tas nenotiktu pie mums? Kā eermanītis pareizi saka, vajaga dzīvot tuvāk savam darbam, lai vari aizbraukt normālā laikā -- vienalga ar velo, sab.tr. vai savu auto. Dzīvo Jelgavā (lasi Rīgas guļamrajonā)? Tad samierinies ar sēdēšanu korķos vai eksotiskiem braukšanas laikiem. :-)

Gravatar Sandis

2007. gada 10. septembrī, plkst. 16:39

Iespējamība iekulties nepatikšanās pirms darba ir proporcionāla mājvietas attālumam no darba vietas. Varbūt saki darbā, ka strādāsi no attāluma :p

Gravatar murmulis

2007. gada 10. septembrī, plkst. 16:59

nu to, kas parakstiija atljauju shim pasaakumam, vajadzeetu aiz olaam pakaart tur pat, lai katrs var pateikt vinjamko par to domaa, un veel mazliet vaigus noglaastiit..

peec skata, jamie paplashina shoseju - riigaa visur, aizver ciet to joslu, kur kaut ko dara un paareejaas atstaaj - tur reaali vareeja atstaat 2 joslas un pa maleejo aareejo no saakuma izveidot to paplashinaajumu un kad tas pabeigts atveert jauno joslu un aizveert kreiso un savest tur kaartiibaa to, kas tur jaadara.

peec skata - norakta kreisaa josla ~30 m garumaa viena meenesha laikaa - 1.5m darba dienaa.. hm.. laikam ar iileniem un dakshinjaam jamie skraapeeja to asfaltu tur nost

un runaajot par tiem, kas saka, ka vajag dziivot kaut kur riigaa, ja straadaa tur, tad atvainojiet - riigaa dziivoklju skaits ir ierobezhots, un jaunie ir tik daargi, ka izdeviigaak (leetaak) ir dziivot mazliet taalaak no riigas

un par sab.tr. es jau labpraat bauktu no jelgavas ar sab.tr - teiksim vilcienu, tikai LDz zhmiedzas - nevar uzlikt no riita un vakaraa garos vilcienus - 4 vagoni, reaali jau jelgavaa vairums staav kaajaas, jo seedeet vairs nav kur... kur tad veel tie, kas iekaapj veelaak?

http://www.lvceli.lv/LV/?i=100 te pat nav ziimeejumi ar paredzamajaam izmainjaam!!!

buutu interesanti, ja liidziigi veiktu celja zemes un sagatavoshanas darbus posmaa jugla, bergji - tad gan tas neietu cauri, tur tak vairums deputaatu nevareetu uzspeet aizlaist no maajaam uz darbu RD vai Saeimaa. Uh - gribeetu redzeet kaa liidziigi vaiktu darbus uz juurmalas shosejas - tad, kad tur paarveidoja viaduktu uz lidostu - nekas taads nebija, nevienaa briidii nebija ieviesta reversaa kustiiba, bet nu jaa, tur jau dziivo RD un Saeimas pacientu pateiciibu sanjeemeeji, stipendiaati un citi mezha zveerinji

Gravatar U

2007. gada 10. septembrī, plkst. 17:13

laacz, kluusti nopietns - valstij nevis izmaksaa, bet iemaksaa visaadus PVN un paareejos suudus par korkjos nokurinaato degvielu :D

Gravatar uldis

2007. gada 11. septembrī, plkst. 09:04

Laacz.lv šodien ir viens no galvenajiem Dienas info avotiem rakstā par sastrēgumiem :)

Gravatar Antuanete

2007. gada 11. septembrī, plkst. 10:13

Austrijā pie garajiem bāņu remontiem ceļmalās ir bēdīgi un pēc tam aizvien smaidīgāki ģīmīši ar uzrakstiem "noch x km" - ik pa kaut kādiem 2 km. Reāli laba fīča, izmaksas minimālas, bet autovadītājs jūtas kā cilvēks. Bet mums līdz tam droši vien ļoooti tālu... Btw, kāpēc nestrādā sestdienās un pēc darbalaika - visticamāk, par ceļu remontu tika sludināta cenu aptauja, bet zemāko cenu var dabūt tad, ja neierēķina virsstundas (par kurām jāmaksā dubultā).

Gravatar uldis

2007. gada 11. septembrī, plkst. 11:23

Kaut arī jau sen uzskatu, ka par šo tēmu izteikties viars nav vērts, dažreiz uznāk:

  1. remontdarbi rit raitāk un labi organizēti, ja notiek uz ceļiem pa kuriem brauc augstas LVC vai SM amatpersonas.
  2. nevienu uzņēmumu nesoda par stulbiem luksoforiem, ceļa slēgsānu bez pamatojuma utt., kas automātiski nozīmē po..g. "To vajadzētu paredzēt jau iepirkuma nolikumā un līgumos, bet..
  3. Nevienu amatpersonu nesoda par stulbiem lēmumiem - piemēram tilta remonts siguldas svētku laikā - oficiāla atbilde - braucējiem vajadzēja skatīties LVC mājas lapu un būt disciplinētākiem.
  4. Darba ražīgums un konkurence - kamēr mums nebūs vācu firmu tikmēr būs d.., jo kamēr vietējie "uzņēmeji" (sauksim viņus tē, kaut arī...) maksās par pīpēšanu un dīkstāvi (visp[ār jau maksā valsts, kas izpaužas neproporcionāli dārgajos remontos), tikmēr visiem po.., un lai gan vācieū darba lagas ir lielāka vidēji 2.5 reizes, bet darba ražīgums ir vēl būtiski lielāks ar nepacietību gaidu viņus un man nospļauties par negatīvu pakalpojumu ārējās tirdzniecības bilanci.

uhh, bija sakrājies

Gravatar Whiskas

2007. gada 11. septembrī, plkst. 13:26

Tikai fakti...

Polija. 2007.gads. Ceļa Radzymin - Wyszkow pārbūve no 2-joslu ceļa par 4-joslu ātrumceļu, garums 42 km, izmaksas (ar visiem viaduktiem) 173 milj EUR, darbu veikšanas termiņš - 30 mēneši (līdz 2008.g. oktobrim).

Latvija. 2007.gads. Beidzot tiek pabeigts Saulkrastu apvedceļš, kura 20 km tiek būvēti kopš 2005. gada. Izmaksas - 113 milj EUR. Par 2-joslu ceļu....

Gravatar es

2007. gada 11. septembrī, plkst. 14:04

Šodien Diena atsaucas uz laacz.lv un citē komentāru no hu_ha