✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar mmk

2007. gada 13. septembrī, plkst. 16:07

Jūs Jelgavnieki vispār tādi jocīgi, ir bedres - nepatīk! Taisiet te nemierus un ko tk vēl ne! Tad kad sāk labot - atkal nav labi! :)

Gravatar kvass

2007. gada 13. septembrī, plkst. 19:16

Labot ceļus vajag, par to iebildumu nav, bet tas ir jādara profesionāli. Savādāk ko mēs redzam uz šosejas pie Jaunolaines - no rīta ap 8iem 9iem uz ceļa neviena darbinieka, vakarā ap 5iem 5i remontnieki sēž un pīpē, viss, darbs izskatās, ka nekust uz priekšu, bet izbraukšana maksimāli ierobežota.

Pats dēļ šī sastrēguma devos uz darbu tā, lai pie Olaines pagrieziena būtu ap 7iem, bet kas tev deva, jau tad sākās auto drūzmēšanās, izskatās, ka ne vienīgais gudrais :)

Protams, pie sastrēgumiem daļa vainas jāuzņemās arī autovadītājiem, ka laikus nieņem pareizo joslu un spiežas pēdējā brīdī.

Gravatar rem

2007. gada 14. septembrī, plkst. 00:52

interesanti, kāpēc laacz tev liekas, ka tas ir tavs nopelns? ;) rakstā bija tak minēts, ka "Saniknoti autovadītāji par sliktu satiksmes organizāciju pēc palīdzības griezās Dienā" nevis kaut kādā tur blogā bija rakstīts :)

Gravatar Master

2007. gada 14. septembrī, plkst. 09:50

kvass - ak ta tu doma sastregums bus mazaks ka 2km vieta bus 5km rinda, ja visi ienjems to vienigo joslu?

Butu labak saprotoshaki cilveki un vnk laistu joslas kopa, nevis spitigi ienjem savu redzes lenkji uz 45gradi un urbj tik taisni, neredzot kas notiek maleja josla

Gravatar uldis

2007. gada 14. septembrī, plkst. 10:26

Nepiekrītu master: Ja visi laicīgi ieņemtu parezo joslu - jau 500 metru iepriekš, tad var;etu nemazinot ātrumu braukt vienā joslā - bez bremzēšanas un grūstīšanās, ja visādi m.d.i, kas "gudrāki" par citiem nebūtu jālaiž. Pats nebraucu pa jelgavas šoseju, bet pie jaunā Dienvidu tilta gan - paģājušo nedēļu remontēja pagriezienu uz Ogres ielu (remontē arī šobrīd) un 2 joslu vietā bija 1 (ir atkal2), bet daži "" katru dienu mēģināja visus apbraukt un ietaupīt 3 min. Iebildumi ir par to, ka auto, ja tie ir vinā jolsā uzsākot kustību pie viana luksofora "zaļā" var izbraukt apmēram 15, ja kustība tiek saraustīta, lai palaistu "", tad vienā ciklā izbrauc maksimāli 10 auto, kā rezultātā, ja "" stātos rindas galā, tad jebkurā gadījuā paspētu iekļauties ciklā - kopējais labums būtu augstāks