Stilīgi
Vispār ir smieklīgi. Šodien kašķu diena. Zināmajā preses relīžu krātuvē uzskrēju virsū jautram rakstam.
Lietas būtība ir vienkārša (lai arī rakstā ir neprecizitātes). AirBaltic tiek apsūdzēts tajā, ka ievadot gūglē meklēšanas kritēriju “flylal”, parādoties AirBaltic reklāma. Prasības summa - ~1 miljons latu.
Leišiem vajag publicitāti :) Viņi apsverot sūdzēt tiesā arī Google. Vienkārši un elementāri :)
Pipuks
2007. gada 13. septembrī, plkst. 14:46
Slima suņa murgi ... Ja AirBaltic publicējot reklāmu blakus FlyLAL organiskajiem rezultātiem varēja aizvilināt prom leišiem klientus, tad pakalpojumiem jābūt ievērojami labākiem/kvalitatīvākiem/lētākiem ... Tās reklāmas labajā pusē tomēr tik bieži neklikšķina kā organiskos rezultātus un ja cilvēks meklējot konkrēto aviokompāniju izvēlas citu, vainīgs nav aizvilinātājs.
japets
2007. gada 13. septembrī, plkst. 14:49
KAS apsūdz?
kintu
2007. gada 13. septembrī, plkst. 14:58
Viss ir loģiski, jo iet runa par pirktajiem adwords. Ja ceļa malā būtu reklāma, ka pēc 1 km ir "McDonald's" ēstuve, bet, iebraucot ciematā, tur būtu tikai "Lido", tad viennozīmīgi sāktos skaidrošanās.
BlackHalt
2007. gada 13. septembrī, plkst. 15:09
IMHO tā saite ir bik savādāka: http://www.google.lt/search?q=flylal
weedy
2007. gada 13. septembrī, plkst. 15:53
Labais, taa tiem leishiem vajag!:D
e-remit
2007. gada 13. septembrī, plkst. 18:22
jautājums, kādu tieši <i>adword</i>u šamie nopirkuši - vai starp tiem ir "flylal" vai nē. ja nē, un reklāma parādās, jo Flylal tēma saistīta ar pirktajiem <i>adword</i>iem, tad Flylal var iet uzkārties. Diez cita googles klienta <i>adword</i>us var uzzināt?
Didulis
2007. gada 13. septembrī, plkst. 18:33
Nopirktie adword`i ir pats mīklainākais šajā pasākumā. Taču kaut kā šķiet, ka FlyLAL pirmo reizi ieraudzījuši google un tagad brēc nezinot paši par ko.
kintu
2007. gada 13. septembrī, plkst. 23:58
No rīta, meklējot google vārdu "FlyLAL" ļoti skaisti parādījās AirBaltic maksas text reklāma. Nu šobrīd jau var nerādās, tā kā šaubu nav, ka tas bija AirBaltic izgājiens. Nekas jauns tas nav, jo ASV jau sen ir bijušas tiesas par šādiem gājieniem. Vienīgais, par ko vēl noris diskusija, kāda ir google atbildība šajā lietā. No vienas puses nu viņiem nevar prasīt pārbaudīt visas prečzīmes, bet no otras puses viņi gūst peļņu no tā.
eses
2007. gada 16. septembrī, plkst. 17:30
Pilnībā piekrītu "Tikpat labi varētu sūdzēties, ja mēs kādā laikrakstā blakus rakstam, kurā minēta Lietuvas aviokompānija, būtu ievietojuši savu reklāmu."