✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Tilde

2007. gada 17. septembrī, 58 komentāri

Vispār amizanti. Es pilnīgi vai sasmējos. Saistībā ar Tildes Jumi zvanu uz attiecīgā kantora supportu. Bet tur priecīgā balstiņā meitene-autoatbildētājs man paziņo, ka, sakarā ar Tildes dzimšanas dienas svinībām šodien visiem darbiniekiem ir brīvdiena, līdz ar ko viņi nevar apmierināt manas lietotāja vajadzības. C'mon...

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar weedy

2007. gada 17. septembrī, plkst. 17:03

Labā dienā svin. Normāli cilvēki to dara nedēļas nogalē.

Gravatar bush

2007. gada 17. septembrī, plkst. 17:04

sakarā ar ātrās palīdzības dzimšanas dienas svinībām, šodien visiem darbiniekiem ir brīvdiena.

Gravatar peech

2007. gada 17. septembrī, plkst. 17:11

Bonuss?! Tā laikam notiek tikai Latvijā! Nav brīnums ka MS pārvācās prom no Tildes.

Gravatar fireman

2007. gada 17. septembrī, plkst. 17:19

Jums māja deg? Piedodiet, svinam mūsu ugunsdzēsēju depo dzimšanas dienu. Priekā!

Gravatar vincents

2007. gada 17. septembrī, plkst. 17:29

Gada Mērfija balva "supportā" garentēta!

Gravatar Normunds

2007. gada 17. septembrī, plkst. 17:33

Laacz, te kaut kādas incantas problēmas iepostēt no kubuntu + FF. pēc pievienošanas nekas nenotiek, loading un viss.

Gravatar Pēteris Krišjānis

2007. gada 17. septembrī, plkst. 17:39

Monopolisti dara ko grib, kā grib un ar ko grib. Vienkārši un sāpīgi. Ko lai citu tur piebilst?

Gravatar gurkic1

2007. gada 17. septembrī, plkst. 18:55

Fireman labais komentārs :D

Gravatar arnico

2007. gada 17. septembrī, plkst. 19:27

Nesen iznāca saskarties ar gadijumu kad ārzemju kantoris bez jebkāda brīdinājuma pēkšņi viss aiziet vasaras atvaļinājumā, atstājot tikai kautkādu uz laiku pieņemtu sekretārīti kas pieraksta kas zvanija :D un vasaras atvaļinājums ir mēnesi garš, un tu sēdi ar tādu izteiksmi kā tā vāvere no Ledus laikmeta kadros kad viņa kārtējo reizi pakāš savu riekstu :D

Gravatar utax

2007. gada 17. septembrī, plkst. 20:12

vot taa ir normaala attieksme pret darbinieku, normaals darba deveejs...

Gravatar Taustiņklabeklis

2007. gada 17. septembrī, plkst. 21:07

bush, Tilde nav ātrā palīdzība.

Gravatar Sarky

2007. gada 17. septembrī, plkst. 21:30

Nožēlojami, Tilde, nožēlojami!

Gravatar Kirils

2007. gada 17. septembrī, plkst. 22:29

kaads te sakars ar monopolistiem?

sheit iesaku samekleet kaadu free software, kas var aizvietot doto programmu: supports tieshi taads pats ar vieniigo atshkjiriibu, ka tas nav nepatiikams paarsteigums, bet jau tiek sagaidiits.

Gravatar mmk

2007. gada 17. septembrī, plkst. 22:46

es gan saku, ka normāla prakse. cik tad var vergot 24/7?

Gravatar deni2s

2007. gada 17. septembrī, plkst. 23:24

Man gan šķiet, ka te kādam skauž, ka viņam darbavietā nav līdzīgi ;)

Gravatar deni2s

2007. gada 17. septembrī, plkst. 23:27

Un komentāru pievienošana pie laacz vienkārši nežēlīgi iebremzē. Laikam jāzvana supportam :D Cerams, ka autoatbildētājs neatbildēs: "Tagad ir pusdivpadsmit naktī (blogeru aktīvākais laiks), bet man nāca miegs, tāpēc es aizgāju gulēt" :D C`mon...

Gravatar laacz Autors

2007. gada 17. septembrī, plkst. 23:47

Kirils, Tu saproti, ko Tu runā? Opensource grāmatvedības softs? Adaptēts mūsu likumdošanai ar visām tās niansēm? Regulāri apdeitots atbilstoši mūsu likumdošanai? Telefonisks atbalsts? Kur?

Gravatar osis

2007. gada 17. septembrī, plkst. 23:47

deni2s - katrs spriezh peec sevis

Gravatar Tildes darbinieks

2007. gada 17. septembrī, plkst. 23:57

So what? Toties atpūtāmies labi, kolektīvi ietusējot svaigā gaisā. Nav ko gruzīties, tādi paši cilvēki vien esam.

Vai mums būtu jāraksta dusmīgs bloga ieraksts katru reizi, kad netā redzam linku uz Apostrofu?

Gravatar Nauris

2007. gada 18. septembrī, plkst. 00:05

To fireman: vēl tikai vajadzēja piebilst - pienāciet rīt! :) Bet nu normāli.. ja reiz tiek piedāvāta maksas programmatūra, tad arī jābūt attiecīgam supportam, jo grāmatvedības prog. ir grāmatvedības prog., nevis piemēram photoshops.. un tajā profesijā tomēr ir jāievēro arī termiņi..

Gravatar fireman

2007. gada 18. septembrī, plkst. 00:23

piebilstu - pienāciet rīt (nu, sanāk jau šodien,bet no no rīta tā pavēlāk)! :D

galīgi ne par tēmu - skatos aizraujošo seriālu "Muhtars atgriežas" (laikam tā to sauc) pa LTV7. kāds reģiska (slikts cilvēks) sarakstās ar meitenēm tīmeklī, sapazīstas, satiekas ar viņām viņu dzīvoklī, tad iekrauj pa galvu un aplaupa dzīvokli. varenie padomju (tfu, krievu) izmeklētāji, izdomājuši, ka sazināšanās ar attiecīgās vietnes (uebsaita) administrāciju ir bezjēdzīga (???), ķeras varonīgi pie piņķerīgas izmeklēšanas ar suni priekšgalā... vai arī bija domāts, ka reģiska no i-kafejnīcas raksta...

Gravatar fireman

2007. gada 18. septembrī, plkst. 00:30

tātad izrādās, ka krievu poliči ar iekšām ir pareizi nojautuši, ka sliktais cilvēks raksta no i-kafejnīcas. tagad viņi sarakstās ar slikto cilvēku, pat nemēģinot noskaidrot IP utt. bet citādi jau nesanāktu seriāls :))

Gravatar fireman

2007. gada 18. septembrī, plkst. 00:49

nē, izrādās, ka internetā uzķērušies "it kā" divi aizdomās turamie . viens raksta no i-kafejnīcas, viens no mājām. īstais (par ko liecina apkaustīto meiteņu fotogrāfijas pie sienas) raksta no mājām. joprojām netiek meklētas IP adreses. jo - ir jāsarīko dramatiskas beigas, kad pupainai milicijas blondīnei uzbrūk sliktais cilvēks, žņaudz viņu, bet laicīgi ierodas policijas (tfu, milicijas) sunītis Muhtars, lai iekostos ļaunā cilvēka vāji apslēpti mega nopolsterētajā rokā. epī end. arlabunakti.

Gravatar Guncha

2007. gada 18. septembrī, plkst. 02:19

Tildes darbinieks: pričom te Apostrofs? Kopš kuriem laikiem Tildei ir kaut kāds monopols uz latviešu valodas īpašajām zīmēm? Obligāti jāpērk un jāinstalē tas bremzīgais klucis, lai vienu garo "ā" uzrakstītu?

Gravatar Tildes darbinieks

2007. gada 18. septembrī, plkst. 08:32

Guncha: Pričom te monopols?

Gravatar Boja

2007. gada 18. septembrī, plkst. 09:03

Eu, pie viena uzraksti lai ceļus salabo, ko? Marasms piezogas pakāpeniski ja. "Vispār amizanti. Es pilnīgi vai sasmējos."

Gravatar Analgiins

2007. gada 18. septembrī, plkst. 09:47

Kāda bija šitā raksta jēga? Visiem gribās atpūsties. Tilde nav ātrā palīdzība vai ugunsdzēsēji. Un nevajag atšķirīgām institūcijām pēc būtības pielīdzināt vienādas prasības! C’mon… P.S. Ar šādiem rakstiem Tu mēģini pierādīt, ka tev ir īss krāns jeb vienkārši mēģini paplielināt bloga apmeklējumu (līdzīgi kā Apollo) ?

Gravatar laacz Autors

2007. gada 18. septembrī, plkst. 09:55

Analgīns, ar šādiem rakstiem es mēģinu norādīt, ka konkrētais gājiens ir stulbs. Iedomājies, ja viss 1188 sakarā ar 1188 jubileju aizietu brīvdienā?

Vai arī, Tev būtu jādara grāmatvediskas lietas, bet Tildes Jumis to neļauj un supports (par ko tiek maksāts) nestrādā?

Gravatar deni2s

2007. gada 18. septembrī, plkst. 10:44

Nu ko var čīkstēt un nīdēt par visādiem sīkumiem? Tīri latviskā garā...

Gravatar deni2s

2007. gada 18. septembrī, plkst. 10:46

laacz, labāk uzraksti kādu postu, kad es esi sazvanījis supportu un tev ir reāli palīdzējuši un atrisinājuši problēmu.

P.S. Vai reāli kas mainījās no tā, ka sāpe tika izkliegta šajā blogā?

Gravatar e-remit

2007. gada 18. septembrī, plkst. 11:08

<blockquote cite="http://www.tilde.lv/portal/go/tilde/3396/en-US/DesktopDefault.aspx">Sistēmas Tildes Jumis atbalsts: tālrunis: 67 605 757; e-pasts: jumis@tilde.lv; pieejams: no 9.00 līdz 18.00 (darba dienās).</blockquote> Izskatās, ka Tildes darbinieks te komentāros kāš virsū klientiem... Diemžēl, tā laikam viņu politika.

P.S. tas Tildes darbinieks varētu īsti izskaidrot savas pretenzijas pret Apostrofu.

Gravatar mehdi

2007. gada 18. septembrī, plkst. 11:18

"Visiem gribās atpūsties", jo īpaši lielākos kantoros, risina tā, ka vispirms atpūšas puse, un tad atpūšas otra puse. Un nah ne paņemt un aizbraukt kolektīvā atpūtā uz 2 dienām? Uz nedēļu, vai, nebūsim sīkumaini, mēnesi?

Vai reāli kas mainījās priekš laacz nezinu, bet nu priekš manis konkrēti jā, jo man jau tā ir izbesījis Tildes atbalsta numura sistemātiskais paradums būt vienmēr aizņemtam. Sākšu intensīvāk skatīties uz alternatīvām.

Gravatar Suņu Jēkabs

2007. gada 18. septembrī, plkst. 11:23

Šī raksta autors ir Nožēlojams čīkstētājs, padomājies tik, vienu dienu gadā nesaņēma suportu...

Gravatar laacz Autors

2007. gada 18. septembrī, plkst. 11:41

Den2s: nu Tu gan dod :) Jā, šodien sazvanīju. Problēmu palīdzēja atrisināt tikai daļēji. Beigu beigās pats tiku galā. Un Tavuprāt, kāpēc lai es nerakstītu to, ko vēlos šai vietnē? Manā lapā? Gribēšu, rakstīšu par ciparu izmantošanu nikos un šāda piegājiena destruktīvo ietekmi uz latviešu valodu, gribēšu rakstīšu par web padomu "portāliem" un to, kā tajos tiek pārpublicēti vai par savas ekspertīzes pamatu tiek ņemti ārzemju raksti bez atsaucēm. Sasodīts, ja es gribēšu, es vispār nerakstīšu. Tāda ir mana privilēģija. Un nav mans pienākums poziķivņiku dzenāt. Tavas tiesības (lai neteiktu - privilēģijas) ir nelasīt.

Un produkta, kurš, lai arī ir labs, tomēr gļuko, kā arī par kuru tiek regulāri maksāta nauda, supporta neeksistēšana vismaz darba laikā darba dienās ir diezgan slikts gājiens un attieksmes paušana pret visiem saviem klientiem. Es vēl saprastu, ja tās būtu tehniskas problēmas. Bet šāda bezatbildība ir klaja ņirgāšanās.

Gravatar Peeteriz

2007. gada 18. septembrī, plkst. 11:50

Suportam ir tā, ja viņš nav tad, kad ir vajadzīgs, tad viņš nav vispār - un ja ir solīts suports, un tajā gadījumā, kad vajag, viņa nav, tad pakalpojums ir brāķis :)

Gravatar neruup

2007. gada 18. septembrī, plkst. 12:19

laazc, ko cepies? tikpat labi vareeja kaads umnjiks kabeli ar cirvi paarcirst - so what? taadas lietas notiek. priecaajies, ka nepaliki uz poda pez tualetes papiira - tas ir daudz suudiigaak.

Gravatar Kloons

2007. gada 18. septembrī, plkst. 12:39

mhhh ir gadījies MS LV offisu pieķert šādā jubilejā - ar tik auto atbildētājs. Tesa tas bij offiss... support line strādāja.

Gravatar Suns

2007. gada 18. septembrī, plkst. 13:10

kaa ta nestraadaja suports? straadaaja! todien darbaa bija Automaatiskais Atbildeetaajs. :D

Gravatar Kloons

2007. gada 18. septembrī, plkst. 14:14

mhhh jautrāk ir ar www.narko.lv Cilvis saņēmies un pirmo reizi meklē HELP... "Laipni lūdzam narko.lv! Lapa ir slēgta sakarā ar reorganizāciju."

Normz attieksme valsts iestādei... :/ ne kontaktu ne kā...

Gravatar aaxc

2007. gada 18. septembrī, plkst. 14:52

Jaa jaa, mums tas pats bija ... mums portaalam mekleeshanas sisteema staav pie Tildes un vakar kaa no riita nobruka, taa rokaas vairs nevienu sadabuut neizdevaas un taa arii visu dienu naacaas atbildeet uz neapmierinaatiem klientu zvaniem ...

Gravatar erny

2007. gada 18. septembrī, plkst. 15:09

Iesaku pacelt augšā uzturēšanas līgumu. ja tur ir kautkas pieminēts par SLA un reakcijas laikiem, tad tehniski doto incidentu varētu eskalēt nedaudz aukstākā līmenī un saņemt "rakstisku atvainošanos" no Tildes pārstāvjiem.

Un vispār nenopietna attieksme. bet nu grāmatvedības sistēmu reizi gadā nemainīsi, tā kā vainu samierinies vai eskalē augstākā līmenī

Gravatar HaHa

2007. gada 18. septembrī, plkst. 15:49

"nevar apmierināt manas lietotāja vajadzības" Tad Tev ir divas iespējas:

  1. iet uz poda;
  2. iet pie prostitūtām.

Gravatar sahz

2007. gada 18. septembrī, plkst. 16:07

nu Jūs te esat sapiespotojušies, ir arī helpi pieejami

Gravatar e-remit

2007. gada 18. septembrī, plkst. 16:32

Laacz, Tu par šī posta eksistenci Tildes vadību esi informējis, lai šamie palasās? Cik nav tā, ka mazie gariņi no sevis nez ko iedomājas un čakarē biznesu...

Gravatar ...

2007. gada 18. septembrī, plkst. 16:39

Te nu gan daži aprobežoti ļautiņi.. Laikam tikai retais spēj iedziļināties problēmas būtībā. Ir lieli uzņēmumi, ir viņiem tikpat lieli programmatūras nodrošinātāji. Nopietnam risinājumam apakšā nāk atbalsts, par kuru tiek maksāts (e.g. SLA) - visbiežāk, šāda supporta neesamība var nozīmēt pirmajam uzņēmumam pamatīgu avārijas situāciju / zaudējumus, kamēr otrajā, kā izrādās, viss atbalsta personāls paņēmis brīvdienu. Tas viss, protams, ir jauki no cilvēciskā viedokļa, bet no klienta viedokļa - ja vienošanās ir par 24/7 support'u, un par to tiek maksāts, tad tādam tam arī jābūt - līmenī.

Gravatar kintu

2007. gada 18. septembrī, plkst. 18:17

Ja tajā dienā problēmas nespēja atrisināt kāds liels klients, tad ekonomiskais zaudējums varētu pat pārsniegt kādu ugunsdzēsēju nenosargātu nodegušu māju.

Turklāt, varbūt tajā dienā arī kāds cits uzņēmums gribēja apsveikt savus darbiniekus ar prēmiju izmaksām, bet nevarēja to izdarīt grāmatvedības problēmu dēļ. Es negribu kritizēt Tildi, jo viņu svinības galīgi nav mana darīšana. Es tikai gribu paskatīties uz to no amerikāniskā skatījuma, ka katra minūte ir nauda. Ar šādu attieksmi pret darbu Latvijas attīstība bremzēsies.

Gravatar Klaids

2007. gada 18. septembrī, plkst. 18:55

Šī ir viena no retajām reizēm :), kad es pilnībā piekrītu laacz... Klientu atbalsts, ne tikai šajā jomā Latvijā ir zem katras kritikas, pie tam jāņem vērā, ka bieži vien (praktiski) vienmēr par to ir samaksāts, gan uz priekšu gan kā savādāk, un ja es par to esmu samaksājis, es netaisos tā vietā iet uz poda vai pie prostitūtām... :) jo redz kādam sagribējās uzrīkot baļļuku... Vēl par Tildi runājot vienkārši apsveicams ir tildes biroja update risinājums, kurš nestrādā caur prox`i, tā laikam mūsdienās ir miljonāru fīča, nez vai pēc viņu domām klientam pašam būtu jānodarbojas ar modificēšanu (kas, manuprāt, pēc licences līguma ir aizliegts...)

Gravatar Oskars

2007. gada 19. septembrī, plkst. 11:48

Pilnībā atbalstu Laacz viedokli... Supports nav ofiss, kas var aiziet izklaidēties darba laikā...

Gravatar aaxc

2007. gada 19. septembrī, plkst. 12:35

Kas notiek, ja shitaadas neizdariiabs deelj, kaads cits zaudee klientu vai vairaakus? Bet Latvijaa jau tas laikam ir piejnemami, ka pat lielas firmas nereekjinaas ar klientiem ...

Gravatar gerard

2007. gada 19. septembrī, plkst. 16:38

Nu ja supporta līgums ir 24x7 - sūdzi tiesā vai dari kaut ko konkrētu. Parasti jau problēmas risina atbilstoši maksai par supportu - tb vai nu uzreiz pa telefonu, ja pie vainas ir rokas, vai elektroniski sarakstoties, trackojot problēmas, sekojoša vizīte pie klienta, ja viss ir sarežģītāk tiek veidots remote access, piesaistīti papildus speci, u.t.t. Un nopietnas šaizes gadījumā tāpat nez, vai visu varētu atrisināt stundas laikā (tas attiecas uz tiem, kas tālāk par linux vai AD redzējuši mūžā nav - te iet runa par nopietnām SISTĒMĀM). Un ja supporta līguma nav - vajadzēja sūtīt uz elektroniskā pasta adresi savu sāpi - gan jau atrisinātu uzreiz, tikko uzrastos kāds darbinieks (un parasti jau ir kāds apzinīgais, kas nedodas dzerstīties vai arī vienkārši sēž darbā un bauda klusumu veicot aizkavētus darbus). Nez, vai šis raksts parādītos, ja zvans vienkārši nepienāktu, vai visu laiku būtu aizņemts - uzskatu, ka tā šajā gadījumā ir vienīgā problēma, citādi viss ir beidzies veiksmīgi.

Gravatar gerard

2007. gada 19. septembrī, plkst. 16:48

#51. aaxc - kas notiek, kad izlasa līgumu, kas attiecas uz sistēmu un no diviem supporta variantiem (telefona vai e-pasta) pielieto abus? Tipo neceļ telefonu - aizsūta e-mail (50% gadījumu jau problēmu liekot uz papīra rodas pašam ideja, kā viņu atrisināt).

Negribas jau aizstāvēt Tildi (tāpat jau sanāk), bet te izskatās, ka cilvēki iepirkuši sistēmu pa 500 LVL grib saņemt 24x7 supportu. Labi vēl, ka negrib iesūdzēt tiesā uz vieni trīs miljoni. Tiešām jāsaka: C'mon...

Ā un būtu interesanti uzzināt - kāda tad bija īsti tā problēma - vai tiešām atklāts jauns bags, kā dēļ tiks laists ārā steidzīgs sistēmas fikss vai apdeits. Kaut kā neticās.

Gravatar Joyride

2007. gada 19. septembrī, plkst. 18:44

Gerard, kadu 24x7 supportu? Normalu lietotaju atbalstu darba diena laika, tas ir tikai normali.

Gravatar T

2007. gada 20. septembrī, plkst. 00:51

Jā, laacz, atzīsities - ko nespēji izpīpēt, kāpēc zvanīji?

Gravatar deep-z

2007. gada 20. septembrī, plkst. 14:38

Nu nez, vai buutu taa jaacepas 1 dienas deelj. Pat lielam kantorim. Un arii klientam ja labi grib, visu var paskaidrot imho. Un ja nosleegtajaa liigumaa ir piemeeram teksts, ka Tilde apnjemas kaut kaadu probleemu atrisinaat 2 dienu (nu vai nedeeljas) laikaa, tad juridiski arii vinjiem neko nepadariit par taadu 1 dienas svineeshanu... C'mon vareetu teikt, ja dzheki buutu uz nedeelju aizklapeejushies ciet :) ... Ko tad lai saka par Lattelecom supporta liinuju, kura nonstopaa ir aiznjemta un ir gadiijies, ka pusstundu jaagaida un jaaklausaas superiigais autoatbildeetaaja muzaaks. Tas vairaak izkretinee (vismaz mani personiigi) nekaa taads 1 dienas party.

Gravatar Pinakolada

2007. gada 23. septembrī, plkst. 22:52

Vienīgais supports, kurā es būtu ar mieru strādāt, būtu pusaudžu uzticības tālrunis. Muahahaha...