✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Arturs Mednis

2007. gada 3. oktobrī, plkst. 16:22

Es viikendaa redzeeju prezentaaciju par citu alternatiivu - liels, miljoniem veerts projekts par to, ka culveekie dodas uz darba vietaam lielpilseetaas, un pirms iebrauksanas pilseetas centraalajaa daljaa taas masiinas atstaaj uz specuiaalaam vilciena platformaam, vai kaut kaa tamliidziigi, un masiina tiek nogaadaata lidiz tai pilseetas daljai, kur taalaak tu veelies doties aaraa no pilseetas dienas beigaas, vai liidziigi...

Gravatar Rumpis

2007. gada 3. oktobrī, plkst. 16:48

Grūti iedomāties, kā praksē strādās augsti zinātnisks risinājums, ja ir zināma braucēju kategorija, kas nespēj trāpīt pat vienā konkrētā invalīdu stāvvietā, kas parasti ir ievērojami platāka par parasto stāvvietu ;) Laikam jau liela taisnība ir tajā krievu jociņā, ka vienīgā reālā zīme "Iebraukt aizliegts" ir pamatīgs betona bluķis ceļā, un visas pārējās ir tikai brīdinājuma zīmes.

Gravatar raish

2007. gada 3. oktobrī, plkst. 20:05

Arturs Mednis: Es viikendaa redzeeju prezentaaciju..

Es kko līdzīgu redzēju slēpošanas laikā Šveicē. Tiesa gan ne teorijā, bet praksē. Lai nav jāmīcās pa serpentīniem, tad vienk uzkrau mašīnu uz vilciena un kamēr tu vagonā ēd, tikmēr vilciens tevi un tavu autiņu aizgādā vajadzīgajā vietā.