Top Gear
Ar lielu nepacietību gaidu katru nedēļas sākumu, lai sezonas laikā noskatītos Top Gear.
Ja neskaita kolorītos vadītājus, tad viena lieta, kuras dēļ vien būtu vērts to skatīties, ir vizuālā bauda. Bez datorgrafikas specefektiem - tikai ar postprocessingu panākt tādu diezgan precīzi pozicionētu noskaņu un vizuāli graujošu efektu. Teiksim, svētdienas raidījumā filmētās ātrumsacīkstes starp EuroFighter iznīcinātāju un Bugatti Veyron no vizuālās baudas skatu punkta man lika sākt žagoties.
Jā, feini, ka viņi lauž smukas un ātras mašīnas, kuras es, protams, varēšu iegādāties tikai tad, kad pienāks pusmūža krīze (esmu optimists, un F599 ir fantastiski smuks vāgens).
Sen nebija bijusi tik feina un jautra epizode, kā aizgājušo svētdien.
Un vēl viena lieta, kura man nedos mieru visu atlikušo mūžu - cik BBC izmaksā viena viņu epizode. It sevišķi - Top Gear special laidumi. Ieskaitot obligāto apdrošināšanu kā pašiem raidījuma vadītājiem, tā transportlīdzekļiem, ar kuriem viņi iznesās.
zb
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 09:40
jap. me ar mīza karstu, ljoti prefesionāli uzfilmēts. ātruma izjūta fantastiska.
jurisv
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 09:51
tiem kas LV only TV6 tagad arī otrdienās rādīs
HP
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 10:02
Sasodīc. Kāds Bugati ? Kāds 599? Tas auto ar kuru džeks nēsājās pa visu māju un ko viņam nospērs pabraukāties pats BBC šefs, tas bija bija nedēļas HĪTS!!! Tās drausmīgi dārgās un nežēligi skaistās mašinas protams ir lieliskas ... tad kad tu esi naftas torņa pensionārs. citādi tikai kā smuks estētisks lieliski bildējams priekšmets. par šerijas izmaksām nezinu un negribu zināt! Tikai šis ir viens no BBC labāk skatītajiem raidijumiem un štatu samazināšana (vai izmaksu optimizācija) cerams uz Top Gear neattieksis. Gaidam Top Ger special par Āfriku.
MrProxy
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 10:14
Kaut kur lasīju ka top gear ir dārgākais "seriāls" pasaulē.
mehdi
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 10:22
"Ieskaitot obligāto apdrošināšanu..." "...transportlīdzekļiem..." Baidos ka šādas lietas ne tikai nav obligātas, bet netiek apdrošinātas vispār.
laacz Autors
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 10:23
mehdi: Tiek gan. It sevišķi TG gadījumā :)
Jealousy
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 10:42
Kā vecā Ford Thunderbird reklāmā: Waiting is the hardest part :) Atkal nedēļa jāciešas līdz nākamajam TG.
asmo
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 10:55
Par budžetu runājot. Esmu dzirdējis baumas, ka šamiem viena epizode varētu maksāt no 600 000 GBP līdz 800 000 GBP.
atomīnō
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 11:24
savulaik dzirdēju ka vācu seriāla kobra viena sērija pie 100 000 zaļajiem izmaxājot. ja parēķina kādi autiņi, kādi poligoni, kādi lokeišens un kādi honorāri aiziet top gear'am, un kāda no tā pēc tam peļņa ja visā internetā momentā kā sērga izplatās, tad pusmiljons par sēriju nav nekas p.s. vakar kā reiz iemetu pie sevis to Veyron VS Eirofighter klipu, zvērā!!!
hmm
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 15:20
Nezinu gan. Skatos Top Gear ilgi, bet tieshi taa epizode par ko iet runa likaas baaaaaaaaaigi izstiepta. Likaas, ka to vienu juudzi Veiron veic vairaakas minuutes. IMO ar editingu dzheki bija paarshaavushi paar sviitru, jo nu tik biezhi es Veiron Tahometru - Spidometru nebiju redzeejis savaa muuzhaa. Beigaas saaka iemidzinaat.
Normunds
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 15:25
drīkst jautāt kas tajā TG ir TĀDS? E sjau nez kuro reizi dzirdu ka tas ir kautkāds ūberalles, bet aplūkojis ne vienu vien raidījumu, es nespēju iebraukt par ko tauta sajūsminās.
The STIG
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 15:47
Top Gear 4 EVER!! Tikko dabuju 10/3 seriju.. ar Veironu un lidmasinu.. skatisos velaak vakara! Ja taisniiba , vizualais baudijums ir vnk paraakais, puisu gados sharms ir vnk pievilciigs. Loti labs raidijums.. ka ari Clarkson meets the neighbours ari ir labs..
Vai kads ir iegadajies Clarksona gramatas? Man ir lielaa zalja: Born to be riled.. Ka vertejat sos txt veikumus?
BR,
The Stig
mad gremlin
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 16:02
nevaru daļities sajūsmā. tīri subjektīvi vairāk tākā patīk "5th gear" Ričards Hamonds vēljoprojām vairāk asociējas ar Brainiac raidījumu.
cipis
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 16:03
Iekš TG ir gan vizuāls baudījums, gan gaumīgs angļu humors, gan interesanta informācija! Un tas video montējums ir vnk awesome!!! Tieši šodien noskatījos abas iepriekšminētās epizodes - Super! Gaidam nākamo sēriju!
kazlens
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 16:39
kautkaa briizjiem viss saak likties paredzami un pat saak dazreiz apnikt vinju stulbums un neveikliiba (kaa var ielikt un pieskruuveet masiinai kreeslu otraadaak? metinot aizdedzinaat visu masiinu? braucot atpakalgaitaa ar trakoru ar aatrumu 1km/h ieskriet masiinaa un turpinaat braukt atpakalgaitaa kaut visi noblaavaaas ka stop?)! Es saprotu ka bez taa visa nesanaaks shovs bet nu ... apniik tacju! Kapeec pie mums pa 500 latiem iegaadaata masiina kalpos ilgi bet pie vinjiem pa lielaaku naudu iegaadaata masiina nevar nobraukt paaris desmitus km? Un taa var turpinaat ilgi ...
noisex
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 17:26
+1 pie faniem :)
mekto
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 18:52
sanaca ta, ka ieprieks minetais raidijums, bija pirmais ko redzeju un tik vien izdvesu ka ES ESMU IEMILEJIES FANTASTIKA !!! tagad esmu apnemies sadabut visus raidijumus sakot ar pasu pirmo :) ehh
versatile
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 20:02
TG ir nostradats lidz sikumiem. Tieshi tehniski - piemeram, lielaka dalja kadru ir kompozicionali perfekti, viena raidjuma radija filtrus, akdus liek objektiviem prieksha to filmejot - nu, jasaka, reali radosha pieeja. Protams, benkji ieskruvet nepareizi IR inscinejums. DOOOH. bet es smeejos vederu turedams, kad to redzeju. Kursh vel var pateikt, ka Ferrari is uncool? m? kronis visam, IMHO, bija amerikas specialais un tas, kur limuziinus buuveja - niknaas celebrities beigas bija vnk neatkartojami :D Ilgu muzhu Klarksonam un TG!
mehdi
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 22:04
Eee, laacz, atvaino, bet es to saprotu tā – ir vispārpieņemts, ka "transportlīdzekļi" tiek apdrošināti (respektīvi - izmaksāta atlīdzība) tikai tad, ja ar tiem brauc prātīgi, rāmi, nepārsniedz ātrumu par +mazliet no CSN atļautā, atslēgas netiek atstātas uz galda krogā, šoferis nav dzēris - NETIEK RADĪTI TĪŠI RISKI autiņa pastāvēšanai. Šajā TG gadījumā tas viss nedarbojas. Protams, iespējams ir apdrošināt visu, bet tad uzreiz ir citi tarifi un citas izmaksas, bet te mēs nonākam pie nākamā apdrošināšanas pamatpostulāta - apdrošinātājam JEBKURĀ gadījumā ir jāpaliek plusos. Apdrošināšana ņo klienta puses ir tikai līdzeklis izmaksu plānošanai. Attiecīgi viena psiha klienta gadījumā viņiem ilgākā laika periodā, teiksim 5 gados tāpat ir jāsamaksā vēl vairāk, nekā tiek nošķilts autiņos. Ja nu vienīgi apdrošinātāji nav sponsori tam pasākumam, bet tad tā vairs nav apdrošināšana.
gustavs
2007. gada 30. oktobrī, plkst. 22:04
Laacz - cepums par optimismu! ;)
ZeaLot
2007. gada 31. oktobrī, plkst. 03:00
mehdi,imho tu kautko liidz galam neizdomaa.
JX
2007. gada 31. oktobrī, plkst. 07:26
Klapē ciet to Top Gear... http://www.newsru.com/world/18oct2007/topgear.html
pikc
2007. gada 31. oktobrī, plkst. 08:28
bija labs,tikai tos jokus gan nesapratu,soreiz parak specifiski(cik sapratu,visadus citur pasaule isti nezinamus britus piesaucot).ieprieksejais,kur sie pari lamansam devas,tas bija pa skaisto!
DD
2007. gada 31. oktobrī, plkst. 14:44
Gan jau kāds no austumiem sapiķos un TG/PE eksistēs... Re kā tur reklamējās i Malaizija i Dubaja...