✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Reklāmraksti

2007. gada 19. decembrī, 53 komentāri

Sākumā gribēju rakstīt kaut ko kliedzošu - “Par 200 eiro pārdod uzticību”, “Par 100-200 eiro ir ar mieru samazināt savu apmeklējumu”. Bet, nu, līmenis [vēl] nav tas.

Reklāmraksti un to vieta manā dzīvē. Kādu brīdi atpakaļ iekrita vēstule par to, ka kāds ir gatavs maksāt par to, lai es par kaut ko uzrakstu ierakstu. Protams, ka simtu gadu. Es nerakstu naudas labad, bet gan sava prieka pēc. Mana lapa ir pavisam konkrēta manas dzīves sastāvdaļa, kuru es nevēlos piesārņot ar visādām, es atvainojos, huiņām. Un iedirst dvēselē lasītājiem es varu arī citos (neapmaksātos) veidos. Tad nāca klasiskais reklāmas izvietošanas piedāvājums, uz ko, protams parakstījos. Ibo tas neko nesačakarē.

Pret apmaksātiem ierakstiem man ir strikta nostāja ne tikai sakarā ar savu blogu.

Piemēram, Arturs. Viņš ir tāds, kāds viņš ir. Viņš eksperimentē un dara bieži vien traki stulbas lietas. Tā kā viņa blogu jau labu laiku lasu tikai tad, ja nu tik tiešām iekrīt kaut kas acīs kāda cita bloga ierakstā. Dzeltenie virsraksti, tiesa, nestrādā, Artur, jo neatminu nevienu pēdējā laikā, kur saturs atbilstu kliedzošajam virsrakstam. Pie kam, bieži vien ieraksts nesatur ne grama no tā, kas solīts virsrakstā.

Next up - onkulis. Damned. Lai arī viņu ne pārāk bieži lasu (tēvēnetu paveru biežāk), tomēt šis, lai arī ne pirmais no viņa publicētajiem apmaksātajiem un/vai “palūgtajiem” rakstiem mani samulsināja. Arī publiskās aktivitātes brīžiem mulsina, bet ne par to ir stāsts. Man nav skaidrs, kāpēc viņš tā centās, bet beigu beigās visu tomēr vieglu roku nolaiž podā? Tas takš pat penim ir skaidrs, ka šādi gājieni apmeklētājus nevairo, bet tieši otrādāk - aizbaida, bet esošos padara stipri aizdomīgākus par jebko, ko turpmāk uzrakstīs autors. Labi, es saprotu, ka ļoti ļoti liela daļa apmeklētāju ir vienreizējie - no gūgles un ko. Tas, iespējams, ir arī iemesls. Bet man šķiet, ka pie vainas ir alkatība un totāla nerēķināšanās ar apmeklētāju.

Konspirācijas teoriju piekritējiem. Iespējams, ka tas ir smalks veids, kā aizdzīt domājošos un reklāmas nogurdinātos, bet paturēt tos, kurus tā netraucē, un kuri varētu būt potenciāli tās upuri. Savā ziņā - blogs kā sietveidīga struktūra lošu ķeršanai. Žēl, ka tik rupji, bet no otras puses - saprotami.

Bija jau arī pakaļskrējēji, bet tie lai paliek. Viņiem, iespējams, tā ir vienīgā iespēja nopelnīt tādu naudu ar savu blogu visā tā pastāvēšanas laikā (ietverot nākotni).

Uzdzina šis. rel="nofollow", protams.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar heh

2007. gada 19. decembrī, plkst. 14:24

onkulis tak strādā kantorī kas izmisīgi cenšas nopelnīt ar webiskiem projektiem

Gravatar hmm

2007. gada 19. decembrī, plkst. 14:38

Onkulis straadaa? Man visu laiku likaas, ka vinshs visu dienu meklee jaunus lv web projektus par kuriem pastaastiit svaa blogaa... ;)

Gravatar buddhaed

2007. gada 19. decembrī, plkst. 14:53

Izdzēsu onkuli no RSS barotņu listes. Fui!

Gravatar Mr.

2007. gada 19. decembrī, plkst. 14:56

Man patiik, Kaspars spredikjee par to, ka visi, kas uzrakstiija sso rakstu sanjemot par to naudinjas ir pilniigi loshi, bet pats drossi vien par sso rakstu nopelniija 200 Eur un veel banneri labajaa slejaa ielicis - kas patiesiibaa ir tas pats, kas par to rakstiit. heh.

Gravatar Mr.

2007. gada 19. decembrī, plkst. 14:58

un jaatdziist - ssaadaa veidaa nopelniita naudinja nesmird - nav jau slepkavoshana. Taa pat domaaju, ja pasham laacz autoram piedaavaatu lielaaku summu par ssaadu rakstu - rakstiitu taa pataam, viss ir atkariigs no summas lieluma.

Gravatar Mr.

2007. gada 19. decembrī, plkst. 15:01

Vienaa vaardaa - pasham Kasparam fui par savu koleeggu nodirshanu un ssaadu mulkiigu spredikjoshanu!!!

Gravatar asmo

2007. gada 19. decembrī, plkst. 15:01

Jā reklāma blakus ir reāli tematiskā :)

Gravatar Mr.

2007. gada 19. decembrī, plkst. 15:06

atvainojos par n-tajiem komentaariem, bet veel viens arguments - jaatdziist, ka arii mani neinteresee azartspeelju teema, bet taa pat ir cilveeki, kurus tas interesee, attieciigi, ja raksti netiek rakstiiti speciaali laaczha gaumee vai taadi, kas nekonfliktee ar vinja nostaajaam, tad tie ir sux? mulkiigi taa domaat.

taa pat blogos, kurus piemineeji savaa rakstaa, ir atrodami ljoti daudz interesanti un noderiigi raksti, kaa arii dazhi garlaicigi, bet par katru jau neiesi un nedirsiisies savaa blogaa?

Gravatar Mr.

2007. gada 19. decembrī, plkst. 15:14

Jaa, es jau to izdariiju... biju jau izdomaajis veel n-tos argumentus, kas liktu laaczha kungam nokauneeties, bet nodomaaju, ka buus par daudz. Vienkaarshi esmu pret ssii negatiivisma, ka viss, ko daru es ir FORSHI, bet citi - SUX! :))

Gravatar nombre.lv

2007. gada 19. decembrī, plkst. 15:16

a tu tagad reklamē kazino ar banneri, tas tev nešķiet lielāks "noziegums"?

Gravatar japets

2007. gada 19. decembrī, plkst. 15:25

Haļavno konjaciņu ta gribās! :)

Gravatar Armstrong

2007. gada 19. decembrī, plkst. 15:50

varu derēt ka pa šito rakstu tāpat saņēma tās pašas 100 eiras ;/

Gravatar Arnolds

2007. gada 19. decembrī, plkst. 15:52

Konfekšonkulis ir nevis blogeris, bet <a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Spam_blog" rel="nofollow">splogeris</a>.

Par reklāmas rakstiem var būt tikai viens sods - pakārt!

Gravatar Arturs Mednis

2007. gada 19. decembrī, plkst. 15:59

Savaa zinjaa Kasparam taisniiba. Redzi, kad es runaaju ar Daini es arii teicu, ka Laacz.lv un Pods.lv blogos nekad nebuus reklaamraksti. Pa lielam taa arii ir, ja runaajam par apmaksaatajiem rakstiem. Tachu es tik un taa iisti nezinu vai man buutu vieglaak samierinaaties ar to, ka ir viens raxts, kuru es neizlasu, vai tomeer reklaamas benneris, tik uzkriitoshs, tik tematiski "atbilstoshs", pie kam shajaa blogaa... Tachu taa ir bloga autora izveele.

Attieciibaa par reklaamrakstiem citos blogos un pirmo reklaamrakstu (tieshaa veidaa) maneejaa blogaa - nu es esmu ljooti paarsteigts par Onkuli, pie kam par diviem reklaamrakstiem peec kaartas, bet necik neesmu paarsteigts par Nombre.lv un paareejiem. Kad es pats runaaju ar Daini, es teicu ka, piedod, bet pat par 100 Ls es neliksu reklaamrakstu savaa blogaa. No 140 Ls es nevareeju atteikties, bet arii ar nosaciijumu, ka es pats uzrakstu taadu rakstu, kaadu veelos. Es jau agraa esmu mineejis, ka mans blogs man ir gan kaa eksperiments, gan kaa vieta kur publiceet savas paardomas vienaa vai otraa sakaraa, gan kaa informatiivais kanaals un reklaamas aktivitaateem, kuraas esmu iesaistiits - itdarbs, digg, barcamp, alucilveks, utt.. Es tachu nepaarmetu, ka laacz.lv blogaa paraadaas man nesaprotami tehniski raksti... Ko?

Tomeer, Kaspar, es tieshaam briinos ka tu paarmet par citaam lietaam - to ko un kaadaa veidaa kursh raksta savaa blogaa, ja tas nesakriit ar to kaa dari tu. Pat taadaa formaa, ka es (tb, tu), luuk, rakstu tikai sakariigi, bet paareejie - juus nu gan nee. Ala, tas velk uz to, ka "paareejos blogos nav veerts likt reklaamas iekshaa, tikai maneejaa", taa kaa nav nosleepums ko no naakushaa gada reaali paraadiisies reklaamas populaaraakajos blogos, saaksies ciinja par uzmaniibu, apmekleetaajiem, utt..

Jaa, un palides, ka jau labu laiku lasi manu blogu kad iekrīt kaut kas acīs kāda cita bloga ierakstā, taa kaa es arii lasu taveejo un visus paareejos, kur kaut kas piesaista. Taa pat arii es komenteeju attieciigo blogu rakstos, kaa arii meriigi lieku saites sava bloga rakstos uz citiem blogiem, kad pieminu vienu vai otru blogu. Tikai neapvainojies, es neesmu pret tevi, arii Latvijas Radio es un Maksims ieteicaam lai tevi nointervee, taa pat kaa pats esmu agraak ieteicis reklaamdeveejiem likt reklaamu tavaa blogaa. Bez tam, man tev un man un daziem citiem blogs nav visa dziive - var kaadreiz ielikt reklaamrakstu, var kaadreiz nee, taa kaa iistaa dziive notiek tur aaraa - beerni, miilotaa sieviete, citi darbi, utt... Daziem, protams, visa dziive ir blogs, un tad gan jaabriinaas kaa to vini buuvee un tad sacakaree...

Taa ka es uz visu so raugos pozitiivi, ceru ka paareejie arii. Un tagad - uzspiedisiim katrs vismaz pa vienai reizei uz bannera labajaa malaa, lai no taa ir kaads labums. Ko?

Gravatar Citāts

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:01

plika diršana komentāros.

Gravatar tiri-piri

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:06

<b>Pērkamajiem blogeriem -- olas nost!</b>

Jā, onkulis pēdējo pusgadu sūkā.. Stāv barotnē, bet tā arī vairs neesmu skatījies par ko raksta. Jo tāpat jau no ievada redzams -- "хуйня".

Mr. -- slims esi? Nejūti atšķirību starp reklāmu, t.sk. reklāmrakstiem, kas ir skaidri nodalīti kā reklāma un pasūtījuma rakstiem, kur autors slavē kaut kādu sūdu (kārtējo dumjo sarkano-melno-zilo-webprojektu utml), bet ne ar pušplēstu vārdiņu nepaskaidro, ka patiesībā ir nopirkts uz šo raksta uzcepšanas pusstundiņu. Vai arī ir tā galvenais un vienīgais bīdītājs. Tavuprāt ir arī ok, ja kāds Andris, Ainārs vai Aivars varētu vienkārši nopirkt TV ziņu raidlaiku, lai "neatkarīgie" žurnālisti varētu kaismīgām sejām stāstīt, cik superīga lieta tiko ir atvērsuies un kā viņiem tā patīk (insert any other bullshit here)? Tad fakin pārcelies dzīvot uz Turkmenistānu vai Kazahstānu, tur varēsi zapti karotēm no ausīm ķeksēt laukā.

Gravatar DD

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:20

Jūs visi esat saspiedušies... kuram kāda daļa, ka kāds zaudē savu auditoriju. tač pofig.

Gravatar Mr.

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:37

tiri-piri: nezinu par ko tu runaa, jo cik ssos rakstus redzeeju, tad visos bija skaidri un gaishi pateikts, ka ssis raksts ir apmaksaats no taa un taa. Un uzskatu, ka katrs dara kaa veelaas, tev tachu neviens nenaak uz maajaam un nesaka, ka tu savu negliito diivaanu esi novietojis uz pilniigi nepareizo debespusi, ja arii kaads atnaak, tad klusee un vienkaarshi savaa maajaa diivaanu novieto pareizi. Toties tas, ka cilveeki censhas noraadiit otram to, kas ir slikti un nav - ja labi zina, ka tas nav nekaads likumpaarkaapums vai veel sazin kas - tas ir slimi.

Gravatar buddhaed

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:39

Za rodinu obidno... :) Kā saka...

Gravatar weedy

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:40

Vai Mr. nav Mr. Onkulis? ;)

Gravatar Mr.

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:40

Jaa, jaa onkulis, tikai ne tas, ko tu domaa, drossi vien.

Gravatar Edijs

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:43

Vot es arī parakstos zem Laacz vārdiem par visiem 100.

Es saprastu, ja par kaut kādu resursu būtu uzrakstīts reklāmraksts vienā blogā. Un, ja šī bloga saturs būtu aptuveni uz vienas plaknes ar reklāmrakstu, attiecīgi arī lasītājiem salietais bulšits nešķistu pilnīgi nevajadzīgs un kretinējošs. Tad ok. Bet, ja diendienā raksta par savu dzīvi un to nāk lasīt cilvēki, kuriem tas šķiet interesanti - tad nu i nahren viņiem pēkšķi iebāzt purnā kaut kādas tur lēdijas. Un, ja vēl to pirms tevis tāpat jau izdarījuši vairāki censoņi, tad kādēļ gan jāskrien līdzi... Lai gan atlīdzība gluži pieņemama, vienu vakaru pat var pakost. :)

Gravatar Knaģis

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:45

Kāda starpība vai raksts ir apmaksāts vai nē? Galvenais, lai tas būtu interesants un saturētu kaut ko noderīgu...

Gravatar Mr.

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:54

Kad juus BLOGERI attapsieties, ka ja nebuutu taads onkulis vai Artuurs, vai nombre u.c., kas tur njemaas utt, tad tam pasham laaczim Rss lasiitaaju un pashu lasiitaaju buutu uz pusi mazaak! juus esat koleeggi, kaapeec tad neizturaties viens pret otru koleggiaali.

un pieziime laaczim - ja reiz biji izdomaajis ssaadas domas, nafig taas vajag publiceet? buutu aizsuutiijis koleeggiem uz e-pastu vai skype un visu izrunaajushi. stulbi.

Gravatar Jānis Ziediņš

2007. gada 19. decembrī, plkst. 16:54

Mums vienkārši ir pārāk maza blogosfēra, lai nevarētu nepamanīt daudz reklāmas rakstus vienlaicīgi par vienu tēmu. Imho, reklāmas raksti ir normāla lieta, taču šoreiz bija nedaudz nepareizs piegājiens un pārāk uzkrītoši, tomēr savu mērķi sasniedza, jo to reklamēto lapu vismaz 1x atvēru :)

Jā, un vēl tomēr potenciālajiem reklāmdevējiem vajadzētu izvēlēties blogus, kuros mēģināt pārdot reklāmrakstus, lai tie nelec pārāka uzkrītoši ārā no kopējā bloga tematikas.

Lai gan, patiesībā pastāv jau princips - rakstu, ko gribu, rakstu kā gribu :)

Gravatar Jeremy

2007. gada 19. decembrī, plkst. 17:07

Man šķiet, ka Laacz ir vienkārši satraucies, ka tagad arī kādam citam bez viņa ir iespēja nopelnīt kādu kapeiku ar savu blogu. Īpaši gribētu pasmieties par ģeniālo no pirksta izzīsto teoriju par to, ka tagad "pārdevušies" blogeri reklāmrakstu dēļ paliks bez auditorijas. Sorry, bet šis raksts ir slima lāča murgi..

Gravatar kintu

2007. gada 19. decembrī, plkst. 17:35

Man jau vienalga, ko katrs dara, bet tās summas šķiet tik smieklīgas, ka liek padomāt par šo blogu autoru tikumiem. Protams, no vienas puses jau šķiet lieliski nopelnīt 200 eiro par dažu minūšu darbu, kas nepieciešami, lai ievietotu reklāmrakstu savā blogā, bet no otras puses tu savu popularitāti droši vien esi nopelnījis ar simtiem stundu darba, kas pavadīts rakstot un taisot to visu. Līdz ar to sanāk, ka savu darbu un godu viņi novērtē ar ne vairāk kā 2 eiro/stundā, kas par īpašām prāta spējām neliecina.

Manuprāt, šie blogeri vienkārši nesaprot blogu ideju. Cik atceros Džoels (tas lietojamības eksperts) pelnīja kaut kur 10 tūkst. dolāru stundā. Un esmu pārliecināts, ka daudzas kompānijas maksā viņam par konsultācijām tāpēc, ka labi pazīst viņu caur viņa blogu. Šāds blogs vairo uzticamību, savukārt jebkurš apmaksāts reklāmraksts krietni samazinātu viņa vērtību. Savukārt, ja Laacz meklētu sev jaunu darbu, tad es domāju, ka jebkura kompānija ar lielāku prieku viņu pieņemtu pie sevis darbā ar vislabākajiem nosacījumiem, jo viņa prasmes, raksturs, principialitāte un profesionālisms jau ir labi atklāti viņa blogā. Rezultātā viņa ieguvums būtu daudz lielāks par tiem nabaga 200 eiro.

Gravatar Mārcis Balodis

2007. gada 19. decembrī, plkst. 17:42

Es vairāk sliecos piekrist Laacz viedoklim, ka notiek diezgan liela degradēšanās satura ziņā mūsu "blogosfērā", un šī reklāmas kampaņa ir kā kulminācija tam visam!

Sāna baneris tiešām mulsinošs :), taču liela ir difference starp apmaksātu rakstu un reklāmu saitā noteiktajā vietā! Ne velti TV ir noteikts ar likumu, ka reklāma ir uzskatāmi jāatdala!

Gravatar DD

2007. gada 19. decembrī, plkst. 17:48

...aha.. un raidujuma/filmas laikā paskrien baneris apakšā/lejā... Da valda viens likums - kas maksā, tas pasūtas mūziku. Tikai vot mēs varam izvēlēties - klausīties to vai nē.

Gravatar Kas

2007. gada 19. decembrī, plkst. 18:02

Var piekrist tam, ka ir atskkiriiba vai ir reklaamraksts, vai ir baneris. Banerus neviens tehniski izgliitots cilveeks neredz, reklaamrakstu tik viegli izfiltreet nevar. To jau zin arii tas reklaamas cilveeks dēļ kura šī brēka ir sākusies. Bet nu laikam blogsfeera tik maza, ka nav speciaala bloga kas rakstiitu par kazino vai azartspeeleem, taadeell sanaak prasiit reklaamu visur kur tik var... - ne pa tēmu.

"ka laacz.lv blogaa paraadaas man nesaprotami tehniski raksti"

Es gan tieshi taadeell sho blogu lasu. :) Un katrs ieraksts par to ko cilveeks eedis vakaraa man liek apsveert domu likvideet sho feedu. Bet nu tas katram personiigi.

"bet pat par 100 Ls es neliksu reklaamrakstu savaa blogaa. No 140 Ls es nevareeju atteikties"

Man jaaiet atpakall uz skolu, es nezinaaju, ka ir atsķirība starp 100 un 140 latiem. :D Ja k-ko pārdod, tad kādēļ gan ne par 100latiem. Ja pārdod savu integritāti, tad arī ar 140 nepietiks. :))

Gravatar vilhelms.meisters

2007. gada 19. decembrī, plkst. 18:27

BlackHalt smuki uzrakstījis- http://blackhalt.wordpress.com/2007/12/19/kas-ta-te-pizgets/ Un es viņam pilnībā piekrītu.

Gravatar nombre.lv

2007. gada 19. decembrī, plkst. 18:50

šitas banneris ir vēl "lētāka" pārdošanās :)

Gravatar PiRX

2007. gada 19. decembrī, plkst. 20:57

Pilnīgi piekrītu. Reklāmraksti ir īvili.

Gravatar Benvenuto

2007. gada 19. decembrī, plkst. 22:06

Es tomēr tā gribēju paēst kopā ar tām trim sievietēm... bet man neviens nepiedāvaja ielikt reklamrakstu. Manā sirsniņā tagad ir skumjas.

Gravatar Piu

2007. gada 19. decembrī, plkst. 22:18

Un galvenais ir noticis, Latvijas nelielajā blogsfērā ir sacelta nereāla ažiotāža ap kaut kādu reklāmrakstu. Remklāma ir nostrādājusi.

Visi tagad zin, kas ir laimīgās lēdijas un kā tikt uz Monako tikai par piečuku.

Gravatar nja

2007. gada 20. decembrī, plkst. 03:40

cilvēki ir dīvainas būtnes. tai skaitā "blogeri". izplatījuma un mūžības mērogos tas nav pat pupu mizu līmenī. bet es varu saprast - tas ir no tiem laikiem, kad Kalnmaču Pēteris teica, ka rudzi jāsēj 12. septembrī (pēc vecā stila), bet Lejasma

Gravatar nja

2007. gada 20. decembrī, plkst. 03:41

ču Ģederts apgalvoja, ka 14. septembris (arī pēc vecā stila) ir tas īstenais dātums...

Gravatar AldiZz

2007. gada 20. decembrī, plkst. 07:57

lasiju rakstu... mans giimis bija --> =|

palasiju onkulja reklaamrakstu.. tad sitaaC --> o.O

un palekajot pa tabiem.. peksni pamaniju laacza reklaamas baneri [mjaa] --> =D =D

Gravatar jam

2007. gada 20. decembrī, plkst. 08:38

ikdiena.lv nostājas laacz.lv pusē :D

Gravatar Rumpis

2007. gada 20. decembrī, plkst. 08:44

A par ko cepšanās? Katrs pats savas nelaimes kalējs ;-) Es lasu tos, kas man šķiet interesanti, un ja kāds, kas šobrīd man šķiet interesants, samaitās savu blogu ar tizliem reklāmrakstiem (neenu, var jau būt arī forši reklāmraksti, tāpat kā ir reklāmas, kuras patīk lasīt, dzirdēt, skatīties), tad vienkārši nelasīšu to resursu un viss. Nepaies ne ilgs brīdis, un viss nostāsies savās vietās :) Bet vispār es pievienojos viedoklim, ka apmaksātiem reklāmas rakstiem vajadzētu būt kaut kā marķētiem/atzīmētiem jau pašā teksta sākumā. Un tālāk jau ir lasītāja paša izvēle - lasīt vai nē.

Gravatar uldis

2007. gada 20. decembrī, plkst. 08:57

Es laacz nemaz nemaksātu tos 200, jo baneris neveras vaļā :) No otras puses ir Z-svētki un naudu vajag, kā reiz 140 noderētu - vakar biju RIMI un atstāju 74, bet vajadzēs iet vēl :( un nbamu pārvalde atsūtīju jauno tarifu rēķinu par Ls 73. Smagi. Rekllāmas nemaina mnanu viedokli par autoru (vienā dienā), bet ja te viss mudžes un būs reklāmas, kas metas pa visu ekrānu, tad.... Un tā apsaukāšanās - pārdevies, slēptā reklāma, apmaksāts raksts - aizejat uz Stellu visi (nauda jums ir tagad) un parunājaties, alkohols atvieglo izteiksmes brīvību :) Pesronīgi domāju, ka tagad visiemj augstrkolās un skolās māca, ka galvemais ir rezultāts bet veids ir tikai mārketinga metode Vispār nav jauka tēma miera un piedošanas laikā, ielaiekat kāds linku uz centa ūbeļa z-svētku dziesmu

Gravatar dusk

2007. gada 20. decembrī, plkst. 09:43

Par konkrēto gadījumu, katrs izvēlās. Būtu man aktīvs blogs es ar uz 1 mēnesi iegrūstu to reklāmu. No otras puses, tas ir kaut kāds mistisks, spēļu elles kantoris. Azartspēles ir morāli degradējošas.

Gravatar Debian

2007. gada 20. decembrī, plkst. 09:58

Izdzēsu onkuli no RSS barotņu listes.

Gravatar kintu

2007. gada 20. decembrī, plkst. 10:08

uldim: Ja kādam 74 Ls liela rēķina apmaksa ir smaga problēma, tad tas normālam speciālistam visdrīzāk ir ārkārtējs gadījums (bijuši kādi lieli neparedzēti izdevumi utml.). Nevajag par visām lietām dzīvē aprēķināt, ko tās tev ienesīs. Un pat ja tas ir tavs profesionālais blogs, arī tad nav liela jēga likt tajā trešās puses reklāmrakstus. Ja tu gribi pelnīt naudu šādā veidā, tad kļūsti par profesionālu pašnodarbināto žurnālistu vai izveido portālu, ar kuru vari pelnīt utt. Citādi tas ir tāpat, kā tad, ja kādu dienu tev uzplijas tavs labākais draugs, lai tu nopērc no viņa herbalife produktus. Tas vienkārši ir stulbi, jo draudzību labāk nejaukt kopā ar biznesu (biznesa partneri ir īpašs gadījums).

Gravatar Jansi

2007. gada 20. decembrī, plkst. 12:01

Pārdomas : Visu cieņu Laacz, bet vai tev ir tik ļoti jāuztraucas ko un kā dara citi? Izskatās pēc tāda mazvērtības kompleksa. Lai nu kā gala rezultātā šis raksts + komentāri ir ahujeinākais reklāmraksts par Onkuli. + beigās es pat uzpiedu uz tā tava banera lai ielūrētu kas tur apakšā. varu saderēt ka lielākā daļa atvēra gan onkuli, gan tavu baneri. Onkuli es izlasīju (uzmetu aci un aizvēru) vakar :) Who cares par reklāmrakstiem un reklāmām - ja nepatīk nelasi. Vienreiz izlasīsi vairs to lapu nevērsi vaļā, bet vai tāpēc jākrata ar pirkstu. Katrs raujas kā uzskata par pareizu. Viņš tak ar varu tev neliek to lasīt ... 90% tautas ir pelēkā un sapidāmā masa - kā to masē tā tā kustās ... P.S. man arī liekas ka onkuls ir tik par 10% pozitīvs ... P.S.2 - vins tev toc par sito nemaksā ? A varētu paparasīt ...

Gravatar Mr. Black

2007. gada 20. decembrī, plkst. 12:33

Nav laika izlasiit visu to bulshit, ko juus te pljurinat, bet starpcitu, es arii runaaju ar Dievu.

Gravatar skatītājsX

2007. gada 20. decembrī, plkst. 13:05

es pat neesmu drošs ko es atbalstu vai ne (ā, nē, neatbalstu es nombri, kurš te mēģina iebāzt lācim acīs, ka viņa banneri ir lielāks reklāmšits nekā paša pārdotais raksts - tā nu gan nav - ja es zinu, ka šitas ir banneris un ka tā ir reklāma, tad lasot blogu es lasu cilvēka domas un viedokli nevis reklāmu un ar to arī rēķinos).

Tas ko es gribēju pateikt - ka tādus blogus, kur ir reklāmraksts (jā kaut vai viens) es vienkārši nelasītu vairāk IZŅEMOT, ja čalis nākamajā ierakstā būtu pateicis - "a tas iepriekšējais sūds tika uzrakstīts tikai tāpēc, lai es te papildus baksi dabūtu, tā reāli - pie kājas tas viss sūds" tā lai es jūtu, ka joprojām ar mani runā individuālis nevis cilvēks, kura prātu ir sagrozījusi nauda (ar to es domāju tādu cilvēku, kas raksta to reklāmrakstu ĶIPA it kā viņš pats tam visam tekstam ticētu)

Gravatar noisex

2007. gada 20. decembrī, plkst. 13:54

es toch nevaru iebraukt K.F cepienaa :) - ka tik onkulis nav iemaxajis, par shito laaczim, bet par to, ka taas lapas ipashnieki ir iemaxajushi gan laaczim, clx, onkulim par to gan shaubu nav ...kopsumaa tai lapai http://www.luckyladies.eu ir pacelies PR (page rank)

es esmu tiaki par reklamu blogos!!! jo vairak, jo labak.

Gravatar uldis

2007. gada 20. decembrī, plkst. 14:28

To kintu: var jau būt, ka tev taisnība, arguments par herbalaifu bija pat ļoti :) Mēs gan no kaimiņienes regulāri nopeŗkam orifleme, viņai tas ir būtiski vajadzīgs, arī mēs jūtamies labu darbu izdarījuši

Par naudas lielumu un vērtību - katarm savs, Rimi ir ierēķināts manā budžetā, namu pārvalde arī (pat viņu visu nerimsošā vēlme uzbrukt manam budžet ar katru mēnesi ar vien vairāk), bet Ls 140 ir pat ļoti jauka summa kā iepriecināt sevi un savu ģimeni svētkos un ikdienā.

Beigās secinājums - laikam tev ir taisnība, bet autoru saprotu.

p.s. varu piedāvāt reklāmu uz sava auto, pārvietojas maz, bet stāv publsikā vietā - līdz pat 10000 unikālu skatītāju dienā :)

Gravatar Gints Plivna

2007. gada 23. decembrī, plkst. 23:50

@Mr. Black

Reāli ierēcu, žetons! :DD

Gravatar Mr.T.

2007. gada 26. decembrī, plkst. 13:15

Ha ha tik idiotiskus rakstus par 200 eiro :D Un veco maati pa 50, maaminju pa 75 $.... Bljin, kaadam idiotam un nabagam jaabuut, lai par 30 grashiem reklaamas izvietotu savaa blogaa?