Pabrīdiniet cilvēku...
Ja jūs pazīstat vai zināt cilvēku, kurš ir atbildīgs par vakar Jaunolainē uzstādīto luksoforu programmēšanu, paziņojiet, ka viņu, visticamākais, meklē vairāki simti autovadītāju. Nejau, lai paspiestu roku.
✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.
Ja jūs pazīstat vai zināt cilvēku, kurš ir atbildīgs par vakar Jaunolainē uzstādīto luksoforu programmēšanu, paziņojiet, ka viņu, visticamākais, meklē vairāki simti autovadītāju. Nejau, lai paspiestu roku.
nk
2008. gada 23. janvārī, plkst. 09:20
CIk ļoti tad atkal šamie salaida visu dēlī?
Master
2008. gada 23. janvārī, plkst. 09:21
oi un kaa vel meklee. Vakar ta po. vakar uz Jelgavu tikt nebija problemu, bet shoriit uz Rigu..
cik stulbam jabut lai intensivas satiksmes apstaklos iegrustu luksoforu ar mazu intervalu. saprastu ka vinju reguletu tikai gajeji..
pareiz, esam tak LV
ghmmm
2008. gada 23. janvārī, plkst. 09:22
staast aaraa, tie kas zin! kas tur sacepts?
bim
2008. gada 23. janvārī, plkst. 09:38
Vajadzētu plašāku situācijas aprakstu, kas, kur, ko, kā un kāpēc :)
Didulis
2008. gada 23. janvārī, plkst. 09:41
Kopš ziemassvētkiem neesmu braucis pa E77 un jau tad kaut kur tur bija viens luksofors ar tādu savdabīgu intervālu, taču korķi neizjutu, jo bija brīvdienas. Visticamākais, ka tur pie vainas vietējā pašvaldība, kas parūpējusies, lai šamējo iedzīvotāji ātrāk tiek uz šosejas. Un piekrītu cietušajiem (tiem, kuri nosēdēja korķī), ka lielāks intervāls ir jāliek uz noslogotākā ceļa, nevis galvenajam ceļam un mazākas nozīmes ceļam identisks.
Melnā Mamba
2008. gada 23. janvārī, plkst. 09:43
Ar pliku runāšanu jau nekas nebūs. Viens no tiem simtiem varēja luksaforu atvienot no elektrības vai vienkārsi nonest. Un lieta darīta.
micro
2008. gada 23. janvārī, plkst. 09:59
Pie tā paša liktenīgā luksafora ir nācies gaidīt pie sarkanās gaismas laikā, kad no Olaines NEVIENS pat negrib izgriezties uz Rīgu. Pie mums jau fannīgi - uzliek uz lielām maģistrālēm luksaforus, nevis risina problēmas būtību ar jēdzīgā uzbrauktuvēm/nobrauktuvēm.
Master
2008. gada 23. janvārī, plkst. 10:01
Sacepts no manas puses izskatijas taa: Agrak bija vnk gajeju pareja, par kuru gajeji protams ar grutibam parvietojas. luksofors bija uzlikts bet nedarbojas. tagad luksofors darbojas sava ieprogrammeta rezhima un gajeji ljoti jauki tiek pari.
viniem viss jauki, bet intervals, kas palaizh mashinas pa zaljo ir parak iss lai uzturetu to nenormalo plusmu pa 3 joslam, ka veidojas nenormals korkjis.
nezinu ar kuru galu jadoma, lai tik intensivu satiksmi ta bremzetu un neaizietu, ka bus korkji. vai ta vasara ar remontiem nepietika?
AnnA[FN]
2008. gada 23. janvārī, plkst. 10:27
Kaut kur senaa pagaatnee pa Inetu kliida teksts, ka Riigaa satiksmi regulee vetaarsts, santehnikjis un vel kaut kas galigi nesaistits ar satiksmi. Laikam vel joprojaam satiksmes plaanotaaju/reguleetaaju profesijas un dziives pieredze neatbilst darba prasiibaam.
... es tikai gaidu naakamaas skoleenu briivdienas, kad visi pirmklasnieki seedees maajaas un nevis braukaas apkaart ar Jaguaariem.
x-f
2008. gada 23. janvārī, plkst. 10:43
As seen on teh internets: http://xkcd.com/277/
kvass
2008. gada 23. janvārī, plkst. 11:10
Vienīgais patīkamais moments jaunajā krustojumā Jaunolainē ir apgaismotās gājēju pārejas. Tas priecē. Pērējās lietas ir izdarītas cik vien spēts neprofesionāli.
Sākot jau ar to, ka nezkāpēc galvenās divas autoceļa joslas caur Jaunolaini neiet taisni, bet met nelielus līkumus. Rodās konflikta situācijas ar citiem autovadītājiem, kas to neievēro un brauc "taisni". Saprotams, ka nepieciešamas papildus joslas, lai pagrieztos pa labi un kreisi, bet nedomāju, ka tur vietas nepietiek.
Pirms pagrieziena uz Olaini malējā josla ar nepārtraukto balto līniju arī izskatās dīvaina, vienu brīdi joslā var tikt, tad tūlīt no tās jābrauc ārā un pēc dažiem metriem atkal iekšā. Un tikai tāpēc, ka pirms pagrieziena ir viena privātmāja ar iebraucamo ceļu.
Jā, un pēdējais kronis ir luksofora darbība Jaunolainē. Pretēji Olaines krustā, kur tiešām no rītiem griež ārā daudz automašīnu, Jaunolainē to ir tikai dažas pret daudziem desmitiem, kas stāv uz galvenā ceļa. Idiotisms.
spd
2008. gada 23. janvārī, plkst. 11:25
kaut kur lasīju, ka ir tehnoloģijas, kas nočeko, cik gara ir rinda, kas sastājusies pie luksofora un attiecīgi dod ārā gaismas, kas nečakarē plūsmu... bet nu ne jau LV būs tā vieta, kur ko tādu redzēsim :)
Glupais
2008. gada 23. janvārī, plkst. 11:27
Tas ir psc, kas tur no rīta darījās...
Hell
2008. gada 23. janvārī, plkst. 11:28
Daļēji varētu piekrist Kvasam :D jo viņš ir izjutis tās šausmas vizinoties manā mašīnā :D :D :D :D
Tiem džekiem kas tādas lietas projektē un saskaņo vajadzētu domāt ar galvu vairāk tomēr, jo pašreizējais viedoklis sliecas uz to, ka viņiem ir tikai labākais sešu klašu izglītība un nau nekāda pieredze ceļu satiksmes intensitātes rādītāju vākšanā un analizēšanā ...
asiic
2008. gada 23. janvārī, plkst. 12:28
nu nevajag to nabaga montieriiti klapeet, vish pilda augstaakus riikojumus.
MO
2008. gada 23. janvārī, plkst. 14:41
A mums demokrātija. Vainīgā nav. Tehniski, būs kādi 20 vainīgie, no plānotāja līdz izpildītājam un n starpniekiem pa vidu, bet reāli neviens personīgi nav atbildīgs par to, kas beigās sanāca. Tikai visi kopā. A visiem kopā grūti sadot.
hu_ha
2008. gada 23. janvārī, plkst. 16:36
uzņēmu laiku (virziens Jelgava-Rīga) - zaļais - 25 sekundes, sarkanais 58 sekundes. Ir par ko padomāt ne?
mmk
2008. gada 23. janvārī, plkst. 18:23
Es jau negribu musināt tautu, bet varbūt vajadzēja visiem kopīgi uzlikt mīksto un vienkārši braukt? :) Ignorēt to mazo ceļu.. Atceros stāstu, ka uz Brīvības ielas braucot laukā aiz Sporta akadēmijas deg sarkanā gaisma pie gājēju pārejas, bet visiem po, visi brauc :))
red
2008. gada 24. janvārī, plkst. 09:23
ignorance reizēm palīdz. pirms kāda mēneša ja nemaldos homoseksuālisti ceļu labotāji bija izdomājuši agrā rīta stundā uz bauskas ielas uzreiz aiz salu tilta pārvadiņa uzlikt ķiegeli+barjeru labajā joslā un izlikties, ka kaut kas tiek remontēts, kaut gan reāla action'a nebija. Autovadītāji draudzīgi sarūmējās un ķiegeli+barjeru apbrauca pa vienu joslu, solidāri palaižot viens otru garām, un mierīgi turpināja ceļu pa bauskas ielu uz centru. toreiz kakraz gribējās apcirst rokas un kājas tam kretīnam, kurš atļāvās uzlikt barjeru, nekādus reālus darbus neveicot, no rīta uz ielas ar konkrētu plūsmu centra virzienā.
ErixO
2008. gada 24. janvārī, plkst. 10:06
Ir mums vēl tāds transporta veids kā vilciens - lēti un stabili pēc saraksta. Tāda nu ir LV satiksmes nākotne - tiem, kas izjūt fizisku nepieciešamību katru dienu uz darbu ņemt līdzi pusotru tonnu dzelžu, nāksies tērēt nervus un degvielu arvien lielākos sastrēgumos.
Smic_
2008. gada 24. janvārī, plkst. 10:28
Nezinu iisti taas tehnologijas, bet praktiski visur kur tagad tiek uzlikti jauni luksofooti (piemeeram - Riigaa Dzelzavas & Astras ielas krusts) pirmajos laikos ir baisi sastreegumi. Peec tam sisteema vai nu tiek iereguleeta jeb pashnoreguleejas.