← Uz sākumu

Reklāmas daudzums

2008. gada 16. februārī, 28 komentāri

Esmu puslīdz atkopies pēc nedēļu ilga maratona - sākās viss ar pieklājīgu kantora pasākumu, turpinājās ar divarpus dienas ilgu barcampu un beidzās ar Barselonu un GSM kongresu (par ko citreiz).

Pagaidām vēlējos mazliet ierādīt to, cik daudz satura normāli var redzēt, atverot delfus. Ij latviskos, ij mūsu pašu krieviskos. Starp citu, papildus ceturtā kolonna ir tikai mūsu latviskajiem. Citos šī tendence nav novērojama. Šiem ekrānšāviņiem uzskrēju virsū nejauši, kad sāku garlaikoties vienā no prezentācijām. Piedāvāju divus klikšķināmus reklāmšāviņus. Pirmais ir no delfiem parastajiem, kamēr otrais - no rus.

delfi.lv reklāmšāviņš

delfi.lv reklāmšāviņš

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar deni2s

2008. gada 16. februārī, plkst. 23:48

Pag, kad tu pēdējo reizi skatījies lielākos lv portālus? Jau vismaz gadu visi vairāk vai mazāk ir samierinājušies ar 80% reklāmām portāla lapā. Jeb es nesapratu par ko ir raksts? (Līdzīgus lasīju pirms pusgada LV bloguārijā)

Gravatar laacz Autors

2008. gada 17. februārī, plkst. 00:24

deni2s: tie pat vairs nav 80% :) Pie kam, nekas nav uzlabojies. Vismaz ne delfos. Un galu galā - par ko vēlos, par to arī rakstu.

Gravatar deni2s

2008. gada 17. februārī, plkst. 00:42

Bet kāpēc tu domā, ka nekas nav uzlabojies? No Delfu puses raugoties "uzlaboties" nozīmē nopelnīt vairāk, ne jau "padarīt apmeklētājam vulgaris ērtāku informācijas apskati bez reklāmām".

Ja viņiem apmeklētāju paliks būtiski mazāk, tad varbūt sāks uztraukties, kā tos noturēt (lai reklāmdevēji neapsīktu), bet tā kā delfi ir "pirmie" un atpazīstamākie, tad tuvākajā laikā tas viņiem īpaši nedraud.

Pie tam, pēc salīdzinoši nesenās delfu pārpirkšanas, viņiem tak jāpierāda īpašniekiem, ka viņi bija tos miljonus vērti. Tātad jāiegrābj pēc iespējas vairāk naudas.

Gravatar laacz Autors

2008. gada 17. februārī, plkst. 00:43

deni2s, cik jābūt ir pašpārliecinātam un iedomīgam, lai domātu, ka es rakstot "uzlabojies" domāju kaut ko citu, kā tikai lietotāja vulgaris kontekstā.

Un es neapšaubu argumentāciju reklāmas milzīgajam apjomam.

Gravatar deface.jdat

2008. gada 17. februārī, plkst. 00:50

offtopic: laacz, nepiecieshama iisa specifiska konsultaacija php+mysql lietaas. ja ir laiks, luudzu uzsit man veestuli. peec tam protams izdzees sho komentu. vai ari uzreiz, ja neuzskati par svariigu atbildeet

Gravatar deface.jdat

2008. gada 17. februārī, plkst. 00:52

ups, nepareiza edrese

Gravatar deni2s

2008. gada 17. februārī, plkst. 00:54

Nu bet tad par ko ir jāšumējās? Viss notiek tā, kā tas ir paredzēts, pieprasījums rada piedāvājumu. Kad lielākā daļa lietotājs vulgaris novērsīsies no delfiem un pāries uz portālu-bez-reklāmām.lv, pēc brīža arī tur būs līdzīgi kā delfos, jo nopelnīt jau vēlas daudzi.

Gravatar laacz Autors

2008. gada 17. februārī, plkst. 00:59

deni2s: tev kā seo un visu citu ar internetu saistīto zinātņu doktoram viss ir jau sen bijis un nav ne pušplēsta vārda vērts (ja neskaita savus paša panākumus:). man, savukārt, redzētais šķiet jautri un amizanti, lai arī nepareizi.

Gravatar Ilārijs

2008. gada 17. februārī, plkst. 02:07

Bet reāli taču traucē tikai izlecošās un uznirstošās reklāmas, kā iekš inbox.lv, piemēram. Delfos nekas netraucē. Zinu, ka daudzi gānās pat par piedrazotām pastkastēm poģikos, bet man pat patīk visas tās lapeles savākt un vērot, ko tad konkurenti sastrādājuši...

Gravatar madis

2008. gada 17. februārī, plkst. 04:12

elementāri. turpinu jūzot AdBlock un turpinu nedot sūdu.

Gravatar RedStar

2008. gada 17. februārī, plkst. 12:29

Kopš lietoju Adblock Plus mana dzīve ir radikāli mainījusies :). Gan jau ar laiku parādīsies adblock-eru un lielo reklāmas iebarotāju cīņas, kad bloķētājus lietos aizvien vairāk tautiešu.

Gravatar dooh

2008. gada 17. februārī, plkst. 12:32

Adblock visas problēmas neatrisina. Ir vēl viens labs FF extension's - Stylish. Tas lapai uzlaiž virsū manis paša rakstīt papildu css definīciju komplektu. Uzvarētāja komplekts ir nelielas zināšanas par css un html, Firebug (lai identificētu ļaunos div'us) un Stylish (lai viņus iznīdētu ar display:none).

Tādas lapas kā db.lv un draugiem.lv šādam mahinācijām pakļaujas fantastiki labi.

Tomēr gribetos satikti db un delfu radošos ģēnijus un iemest sejā vienu "tu esi kretīns". Mēra sajūtai tomēr jābūt.

Gravatar hvz

2008. gada 17. februārī, plkst. 13:52

nu, ja delfi vēl tas kretīnisms ir nedaudz sakarīgs, tad db ir kaut kāds pizdec. Tik debilu kompozīciju izdomāt normāls cilvēks nevar, tur ir jābūt "māksliniekam"

Gravatar The_REX

2008. gada 17. februārī, plkst. 14:39

Tā arī nesapratu par ko ir spazma - nepatīk, ka pirmo reizi dienā atverot delfi ir redzams karoga banneris, kurš pēc ~ 20 sec. aizverās; nepatīk tas, ka reklāmām ir atvēlēta 4. sleja, lai 3. slejā varētu ielikt papildus linkus uz kontentu, kas varētu būt interesants ?

Tā slīdošā lenta apakšā ir salīdzinoši reta parādība.

Ja coockies ir atļauts uzstādīt, tad tās lielās "izbraucošās" reklāmas vairāk par 2 reizēm 12 stundās nerādīs.

Gravatar Gross

2008. gada 17. februārī, plkst. 17:35

Ui... reklāmas :) kas tās tādas? :D Es ar veco labo Firefox pluginu - Adblock plus tās reklāmas jau gadiem neredzu un pilnīgā kaifā :)

Gravatar Grrr

2008. gada 17. februārī, plkst. 17:51

Tie, kuri runā par to, ka nesaprot, kas nepatīk, izklausās nepiedzīvojuši apzinīgā vecumā tos Interneta laikus, kad par reklāmu Internetā kā par pelnošu biznesu vēl neviens nesapņoja. Jā, informācijas kopsummā bija ievērojami mazāk, bet s/n ratio bija, oh, cik labs.

Man personiski kaitina jebkas, kas lappusē zibinās vai traucē uztvert info, līdz ar to tam visam uzmet pašu prastāko Adblock (ar ko man patīk darboties vairāk kā ar Ab+). Ties agan, atmetot visas reklāmas, sausais info atlikums mūsu ziņu portālos ir tāds, ka nu vairs es par to painteresējos tikai tad, ja GALĪGI nav ko darīt.

Gravatar onkulis

2008. gada 17. februārī, plkst. 19:41

izskatās, ka denis ir uzkritis uz nerviem arī lācim :)

Gravatar Renars L

2008. gada 17. februārī, plkst. 22:07

Jā, tā neko nerklāmas daudzums! :D

Gravatar asmo

2008. gada 18. februārī, plkst. 07:58

Par laimi cilvēkiem ir selektīvā uztvere, un pēc kāda laika viņš reklāmas vairs vienkārši neredz. Citi jau saka ka zemapziņā (lai kas tas nebūtu) šamās aizķeroties, bet diez vai.

Gravatar weedy

2008. gada 18. februārī, plkst. 09:29

Laacz, tas ir lavīnas efekts, jeb tas, ko ekonomikā sauc par pilnu produkta ciklu - vispirms tu kaut ko izveido, tad tas kļūst populārs, tu sāc to slaukt un slauc aizvien vairāk, jo kam gan negribas naudiņu (šis ir kritiskais punkts - vairums labu biznesmeņu spēj saprast robežu starp pieņemamo un kaitinošo, bet acīmredzot delfi redaktori tādi nav), apmeklētāji sāk nākt mazāk vai vismaz nepieaug to skaits, jo tiem sāk kaitināt tava slaukšana, bet tu jau esi pieradis braukt ar ferrari un maksāt visiem saviem radiem un skolas draugiem prāvas naudas neparko, attiecīgi, tā vietā, lai liktu galvu lietā, tu izvēlies vienkāršāko risinājumu - slauc vēl vairāk. :)

Gravatar snadis

2008. gada 18. februārī, plkst. 14:15

db.lv ir visnelasāmākā lapa no tām, kuras ir vērts lasīt :(

Gravatar druidos

2008. gada 18. februārī, plkst. 20:07

Mūsu atbilde šai nemierīgai pasaulei - AdsBlock. :)

Gravatar Rado

2008. gada 19. februārī, plkst. 01:12

tā kā esmu no laukiem, tad izdarīju vnk. man DNS ir pateikts ka ap.delfi.lv ir iekštīkla adrese SMB serverim un Apache speciāls kļūdas paziņojuma teksts "-"

nav nekas pret reklāmām, bet bija viņiem viena tāda kur ripa triecas ģīmi, "aš neprijatno" - nu nācās kā nebūt.

bet pēc šī restyling DELFI ir ar sacūkotu .css forumā, ar nesaprotamu navigāciju un atcirstu rubrikas senāku rakstu sarakstu labā pusē. gan jau vēl.

<b>un vēl</b> ar šito klibo daudzi: apakšā tā slīdošā reklāmas lente, tā samazina lasāmā ekrāna garumu, tādejādi arī būtu jāsamazina PgDn (Space) pārbīdes garums, citādi tie 2 cm vnk. pazūd neredzēti

Gravatar Mad182

2008. gada 20. februārī, plkst. 22:00

Varbūt saturu varētu nelikt nemaz - gan benneriem vietas būtu vairāk, gan datubāzi lieki nemocītu...