✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

CSNT passed

2009. gada 26. jūnijā, 44 komentāri

Šodien no rīta pašam par pārsteigumu bez kļūdām nokārtoju teorijas eksāmenu iekš to CSDD. Jāpiebilst, ka tā bija lieta, par kuru reāli satraucos. Ibo, skolas eksāmenu noliku jau pirms jāņiem. Bet, kā zināms ikkatram, teorija ir tā lieta, kura izlido no galvas vienā setā. Braukšana ir relatīvs fufelis, salīdzinot ar teorijas eksāmenu. Tad, nu, apgaismes ierīču lietošana, metri, tonnas, un vēl dažas ne pārāk viegli galvā lienošas lietas, kā arī nezināma padomju mākslinieka un Purvīša agrīnie zīmējumi mani stresā vairs nedzīs :)

CSNT: nezināms padomju mākslinieks

CSNT: agrīnais Purvītis

Diemžēl, praktiskā braukšana man ir gaidāma tikai sestajā jūlijā. Ikurāt dienu pirms beidzas mācību braukšanas atļauja.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar archaic

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 12:50

Tramvajs, vieglais, mocis? A ko tajā otrajā jautā?

Gravatar vimba_zlobnaja

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 12:56

Apstāšanās līkumā.

Gravatar scope

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 13:10

Apsveicieni.

Par 2. - drīzāk jau, kam priekšroka(malā skaitās šķērslis).

Gravatar Advice!

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 13:17

Tagad rādā to, cik kļūdas vai arī, ka bez kļūdām nokārtots eksāmens?

Cik atceros, kad es kārtoju, tad vienkārši parādījās uzraksts - eksāmens nokārtots... vai kaut kā tā. Nekas par kļūdām, šķiet, netika parādīts...

Gravatar Advice!

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 13:18

P.S. Protams, apsveicu ar drīzo pievienošanos driver'u pulciņam! :)

Gravatar e-remit

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 13:37

Par braukšanu - noliec braukšanu Liepājā, tad nepavisam neliksies, ka braukšana ir fufelis. Savādāk - apsveicu ar noliktu eksāmunu! :)

Gravatar nazis

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 13:44

wtf? vai tad tev jau nebija tiesības?

Gravatar Rectab

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 13:46

Man jau ar likās, ka tev tiesības ir. Kaut kad pasen ar honda civic lielījies, vēl nesen arī ar opel zafira :)

Gravatar tv

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 13:58

Atceros, ka vienīgais no kā es baidījos bija braukšanas eksāmens. Jo tur ir neobjektīvs instruktors, kurš krāmē atzīmes pēc garastāvokļa. Savukārt, teorijas eksāmenam bija viegli sagatavoties.

Gravatar Vaarna

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 14:25

Ja laacz liks Jelgavā, tad tur daudz kas ir atkarīgs pat nevis no inspektora garastāvokļa, bet no statistikas - pārāk daudz izlaist cauri arī nedrīkstot. Es Jelgavā liku pirms gada. Noliku ar pirmo.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 14:25

Advice!, tagad rāda kļūdas. Pieņemu, ka, ja vairāk kā 3, tad saka vienkārši - nav nokārtots. nazis, Rectab, jā, man nav tiesības bijušas. Tas, ka man ir Zefīrs, nenozīmē, ka es pats ar to braucu.

Gravatar Didulis

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 14:51

Tā drusku ievilkusies tev apmācība. Es arī biju pilnā pārliecībā, ka tev tas sen aiz muguras un izlasot pirmos teikumus sāku domāt, ka tik tu pirms tiem pāris gadiem pa kluso nebiji pavizinājies zem promilēm. ;-D

Gravatar hren

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 15:13

laacz...

Kad es liku man officiālais teorijas eksāmens 30:3kļūdām likās kā bērnu spēle. Skolas eksāmenu kur bija jālieka ar 100:0kļūdām gan nokārtoju tikai ar 2 reizi. Barukšanu gan noliku uzreiz, bet nu vispār tas gan ir tas no kā būtu jābaidās - pārāk daudzi nezināmie faktori un prasības pārāk stipri atšķiras no ikdienas braukšanas un pat no CSN.

Gravatar krizdabz

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 15:39

Nu gan.. Man CSDD teorijas eksāmens nelikās nekas īpaši sarežģīts, jo autoskolā (un ar Mustangiem šmustangiem) gana biju izdresēts, lai vispār tiktu līdz CSDD. Toties braukšanas eksāmens gan radīja taaaadus stresus, jo šoreiz esi atkarīgs no ziljons blakusapstākļiem. Un vienu zinu skaidri, vairāk tiesības kārtot īsti vēlmes nav - tik ļoti baismīgi tas viss bija :)

Gravatar FaLcoN

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 15:45

un es tieši šodien izgāzos csdd A kategorijas eksāmenā

Gravatar Winnie Hook

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 16:02

Nu tad beidzot, zakjiit! Liiksmi maaju tev ar peni :)

Gravatar Pekauss

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 16:12

Ieteikums! ja vari dabūt braukšanu CSDD no rīta, tad vislabāk, jo:

  1. visādi idioti tam instruktoram nav sačakarējuši prātu
  2. Vairāk sanāk stāvēt korķos nekā vizināties un labi paiet laiks.
  3. Kamēr ši rīta kafiju padzer, parunā savā starpā, kamēr tu izbrauc figūras, 2/3 no laika jau ir čau un maz atliek. attiecīgi apdzen tevi ap kvartālu un cauri (man tā bija).

ātri un vienkārši - a dienas vidū un beigās jau ir čau rasma.

Gravatar Zete

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 18:51

Tie, kas braukšanas eksāmenu uzskata par šausmām un briesmām, laikam ir tie, kas uz ielām brīnumus taisa. :D Teoriju nokārtoju ar pirmo, braukšanu ar pirmo. Eksaminatoronkulis bija īpaši nīgrs todien. iesākumā sabaidījos tā, ka noslāpu braucot ārā no CSDD stāvvietas uz figūrām. Pie tam estakāde bija jābrauc, kas tad man uzdzina bailes nepazīstamā sajūga dēļ. Teikšu Tik ideāli, precīzi un mierīgi ne reizi figūras nebiju izbraukusi. nākamajās 10 minūtēs pēc figūrām onkuli šķiet nokaitināju līdz baltkvēlei ar savu muldēšanu, citu braucēju lamāšanu un komentēšanu. Ielika šams man punktu par noslāpšanu sākumā (kaut ari teica, ka līdz figūru laukumam to gabalu nevērtējot, lai pierastu pie auto) un punktu par ātrumpārslēgu, jo viņprāt es pa maz zāģēju, tb vaigot augstākus apgriezienus turēt. Iedeva lapeli un ar spērienu izspēra mani no auto, lai eju pēc savām tiesībām un vairāk savu muti vaļā neveru. Vot tā.. Ja māki braukt, tad pat nikni pēcpusdienas onkuļi nevar tevi izgāzt eksāmenā.

Gravatar sas

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 23:03

es eksaamenu noliku jau pasen, bet jau tad kad tas vais nebija leeti, man liekas es izteereeju ls 300, mana draudzene izteereeja ls 600. cik izteereeji tu? bet tagad es varu rekomendeet ikvienam jaunu ideju, kas izkristalizeejaas pirms paaris dienaam - taa vietaa lai teereetu 600-1000 ls tiesiibu kaartoshanai ikviens var doties patiikamaa atvaljinaajumaa uz maroku, libaamu vai meksiku un tur paraleeli atpuutai, saulei un juurai nokaartot braukshanas dokumentus. biljetes, viesniicas un citi izdevumi buus taadi pashi kaa riigaa, eksaames parasti izpauzas auto iedarbinaashanaa un 6 metru nobraukshanaa taisnaa posmaa un atpakalj atbraucot, peec gada, var nokaartot teoriju un dabuut .lv tiesiibas. leeti, eerti, patiikami.

Gravatar Uldis

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 23:12

Manā laikā teorija bija uz lapelēm un bija gana ar 10 jautājumiem no kuriem vismaz 8 vajadzēja būt pareiziem (ja atmiņa neviļ). Tagad es teorijā izlidotu vienā setā (bez priekšlasīšanas), jo nu ir parādījušās visādas promiles, apsēji, medikamenti...uz tiem arī krītu.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 26. jūnijā, plkst. 23:30

sas, ūja ūja.

Rupji rēķinot - teorija 30, braukšanas ~100 (tiesa, man nenācās visas 10x1.5h braukt), CSDD teorija + braukšana ~30, pirmā palīdzība 20, mācību braukšanas atļauja pirms trim gadiem par nezināmu summu (neatceros vienkārši), medicīnisko sedza polise. Literatūra (uzdevumi + csn&likums) ~13. M burtiņi mašīnai ~5ls (jo tagadējie ir lupatas).

Savas mašīnas amortizāciju un degvielu nerēķinu, jo braukts tika tur, kur tāpat būtu jābrauc.

Kopā sanāk aptuveni 200 lati (+/-). Kur Tev rodas tāda maģiska summa?

Gravatar neruup

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 02:03

#2 ir zinaatniskaa fantastika - necaurumains lauku celja asfalts un veel balta striipa uzvilkta :D

Gravatar Vilx-

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 10:06

Manām tiesībām augusta beigās būs gadiņš apkārt. :) Kad liku eksāmenus, manas emocijas bija pretējās - teorija bija fufelis, kuru varēja iepriekšējās dienās sazubrīties, nokārtot, un tad bija miers. Braukšanā atkal nevarēja neko darīt, lai uzlabotu savu sniegumu. Tomēr noliku abus (CSDD) ar pirmo. :) Laikam instruktoram tiešām bija laba oma, jo bija rīts (tiesa, uz beigām viņš jau kļuva īgns par manu raustīgo bremzēšanu)

Gravatar dadzis

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 10:21

csdd eksis fufelis ir tikai tiem, kam ir jau saskare ar auto bijusi, kas jau ir bruacis nejēgā ar baltajām un ar bez tiesībām. bet tiem kas sākt braukt 1. reizi ar instruktora auto, tiem tas ir pasākums kas palike uz ilgu laiku atmiņā. kamēr izjūt gabarītus, kamēr iemācās neraut stresu uz rīgas ielām. kad to izjūt, tad jāsāk domāt ir par noteikumu ievērošanu, tad visādas nianses, ko pēc tiesību iegūšanas daudzas var pat aizmirst un sākt no jauna mācīties nerakstītos likumus. tracina tie kam viss bij fufelis. :)

Gravatar normunds

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 10:33

<i>Kur Tev rodas tāda maģiska summa?</i>

laacz, ne visiem pietiek ar obligātajām 10 stundām, lielākajai daļai vajag vismaz 20, un ir arī tādi "izcilnieki", kas nespēj nolikt eksāmenu arī pēc 50 stundām... faktiski lielais kāposts saskrien uz braukšanu.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 10:55

Speciāli vaicāju instruktoram - cik vidēji brauc daudz. Viņš tica - 10-15 reizes. Ja 15ls reizē (brauc visu pusotru stundu), tad tā summa par braukšanu vien ir 250Ls (noapaļojot uz augšu). Kur tur rodas 600-1000 latu? Labi, ir "izcilnieki", bet nu nevajag jau bez komentāriem to likt priekšā, kā vienīgo ciparu, kurš būs jāiztērē, liekot tiesības tagad.

Gravatar Zete

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 11:35

dadzis, braukt iemācījos tikai ar instruktoru. vnk nevienam citam nebija auto, ko regulāri dot. eksāmens bija fufelis

laacz, 10 - 15 reizes noteikti nav vidējais. vismaz rīgā ne. vidēji varētu ap 20 braukšanām. Tie, kas jau pirms tam ar tēta auto iemācījušies braukt, visdrīzāk brauks vairāk, nekā minimālo skaitu, jo instruktoram jālabo visi nelabie stiķi un niķi, trajektorijas, divdomīgu situāciju taisīšana uz ceļa, kas noteikti nenāktu par labu eksāmenā. un vēl jo vairāk - jāstrīdās par audzēkni, kuram ir taisnība. Bieži vien tas noved pie situācijas, kad tiek bieži mainīti intruktori, jo audzēknis uzskata, ka eksāmenam gatavs, vai ari pēc pirmā nenoliktā eksāmena, kur izlidos otrajā pagriezienā par tādu lietu, kā gājēju nepalaišana vai tizla trajektorija, sāk domāt, ka moš eksāmenā tomēr jābrauc kā mācībniekam, nevis kā ērzelim.

Gravatar sas

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 12:39

visi cipari no pirksta izziisti un reizinaati ar paarspiileeshanas koeficientu, bet meitenei apmeeram taa bija, es seeen seeen liku, labi, man nebija 300 bet 150, kad braukshana maksaaja ls 1.5 stundaa. bl*e nu labi :) iisaak neatceros :D

Gravatar mrh

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 14:42

Teorija čist ir vieglāka nu ja vismaz izlasa 1reiz grāmatu =] a kad jābrauc normāls šoks :D :))

Gravatar ZBH

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 15:27

Zete : a tizl trajektorij skaitaas kas? liikumaa nevar laist pa slaidaako trajektorij savaa joslaa, vai arri vienkaars izlido par to, ka savaa joslaa neieklaujs?

Gravatar martinc

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 16:15

Khe, man skolas eksāmens bija tieši tas, kurš gāza ārā - 90 jautājumi un 2 kļudas tik drīkstēja būt, ja 3 tad kārto vēl 30 jautājumus bez kļūdām - tad ir nokārtots. Aizbraucot uz CSDD eksāmenu nokārtoju bez problēmām, nokļūdotos vienreiz uz lukturu jautājumiem, vnk can't be bothered ar teoriju. Anijvej, lai veicās braukšanā!

Gravatar DimanC

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 23:01

laacz, tie lielie simti, kā jau te teica, salasās "īpaši talantīgajiem" - mana družka, ja nemaldos, ar instruktoru brauca vismaz 30 nodarbības, un līdzīgu laiku pavadīja braukājot ar baltajām tiesībām. skolas eksi nolika ar 2. un csdd ar trešo reizi.

p.s. Norgē nokārtot tiesības gan maksā ap 1200+ latos, jo ne tikai daudz jābrauc, bet arī jāiziet k-kas līdzīgs "Drošas braukšanas skolai", lai zinātu kā tikt galā ar dabas stihiju SNIEGS un aļņiem.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 27. jūnijā, plkst. 23:05

DimanC, a drošas braukšanas skola (kurss) ir labs. Bija iespēja pasēdēt blakus (tolaik vēl nebiju pārliecināts par savām braukšanas spējām) 333 trasē šādā pasākumā. Pilnais kurss gan jau ka iemāca puslīdz arī pamatprincipus, lai arī adekvātu reakciju tajā mazajā kursiņā uztrennēt ilgtermiņam nevar.

Gravatar mag_gremlin

2009. gada 28. jūnijā, plkst. 21:42

kad pirmo B kategoriju liku - "kompūteri" bija tikko parādījušies CSDD. braukšanā vispār punktus nelika. tikai ir vai nav. nu ar C bija grūtāk, 35 jautājumi, bet ar ar pirmo. CE teorijas vispār nav. gan zupā sanāca, netrāpīju vārtos. vnk sastresojos. otrreiz pēc mēneša bez nekādas papildus mācīšanās izbraucu ka prieks. tā ka novēlu neapstāties ar sasniegto, un katra nākamā kategorija jau liksies vieglāka :)

Gravatar FaLcoN

2009. gada 29. jūnijā, plkst. 10:21

mag_gremlin: man pēc 7 gadu B, A neliekas vieglāka

Gravatar Zete

2009. gada 29. jūnijā, plkst. 16:40

ZBH, Nepietiekoši uzbrauc uz sliedēm (ir dažiem tāds niķis itkā par braukšanu uz sliedēm sistu viņus kāds), pārāk slaidi izbraukājas pa pretējo joslu, izbrauc tā, ka nevar saprast, kurā joslā ta īsti šams mēģina trāpīt, pirmajā, vai otrajā, uzsit pakaļējo riteni uz trotuāra malas, galu galā neieņem malējo stāvokli joslā, bet moči no vidus.. tās ir dažas no raksturīgām kļūdām.. Piemēram kreisais pagrieziens uz dzīvas ielas, kur pa vidu ir nepārtraukta līnija, kas ir pārtraukta tikai pretī pagriezienam. Paši pieraduši, ka var lielākā ātrumā, izņemt slaidāku līkumu, lai tikai paspētu un nebūtu jālaiž pretīmbraucošie, a eksāmenā tā neva.

Gravatar usinss

2009. gada 30. jūnijā, plkst. 17:35

Man sanāca ap 230 ls, jo braukšanu ar pirmo nenoliku. Pārāk satraucies biju. Tagad pat nesaprotu kapēc. Bet nebija tik traki. Vismaz Liepājā instruktori bez emocijām, tik saka maršrutu un beigās ieliek soda punktus. Bet tik un tā, otro reizi visu kārtot netīkās. Parāk liela noņemšanaš, visvairāk jau ar braukšanām, jo tie instruktori bieži atceļ braukšanas, var būt tapēc ka tad man bija 18 un neņēma nopietni mani.

Gravatar hvz

2009. gada 30. jūnijā, plkst. 23:00

93.gadā tas viss izmaksāja 25Ls . Braukšanā pamanījos 2x pa 15min. pabraukt un vēl laukumu. Eksāmens bija vēl smieklīgāks - Jelgavā no Annas baznīcas labais pagrieziens uz Dobeles šoseju un aizrullēt līdz autoskolai Bemberos.

Gravatar ZBH

2009. gada 1. jūlijā, plkst. 16:40

hvz: nuu, 1993... ja caur MRK, tad veel leetaak. ties gan, es 1993. janvaarii lik. a 25Ls tolaik ne katrs meenesii saneem. taa ka kaa tolaik ~ videejo meenesalg, taa taga ~ videejo meenesalg prav liksan izmaksaa. tikai pie jums, Jelgavaa likt smago - peec nostaastiem suuri, ibo vis pilseet vienaas kraviniek aizliegum ziimees. Dobelee taads posms tikai viens biij :)

Gravatar japets

2009. gada 2. jūlijā, plkst. 15:00

Vakar nokārtoju braukšanu. Uzreiz pēc tam arī dabūju tiesības. Viena formalitāte nokārtota.

Gravatar siram

2009. gada 2. jūlijā, plkst. 23:41

hvz, zbh: jūs toč pa lēto esat tikuši cauri. Man 1995. gada sākumā tas viss jau uz veseliem 45 Ls pavilka (ieskaitot medicīnisko un 2 braukšanas) :) Tagad intensīvi gatavojos A kategorijas eksim. Cik tas izmaksā ir liels noslēpums :)

Gravatar eses

2009. gada 7. jūlijā, plkst. 02:36

Neviens instruktors punktus neliek un ekšus nepieņem. Instruktors māca. Ekšus pieņem inspektors.

Gravatar www.chupa.lv

2009. gada 28. jūlijā, plkst. 15:35

Žigulis no līkuma pa ceļa vidu nesās.... :D

Gravatar ritina

2009. gada 1. augustā, plkst. 19:13

31.07 noliku eksi : ) es ar piekriitu, ka vislabaak iet braukt tiesi no riita, jo masiinu vairaak uz celiem, taapeec nedzen nekur taalu, bet lauj braukt turpat ap csdd, turklaat vislabaak iet likt piektdien, jo tad inspektori ir labsirdiigaaki :) kaa nekaa briivdienas tuvojas