Viedokļa rekvests
Tad, nu, visi bumeristi pašķiras. Gribu dzirdēt sakarīgu viedokli par C2 VTS - plusi un mīnusi. Mana izvēle ir - mazlietots.
✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.
Tad, nu, visi bumeristi pašķiras. Gribu dzirdēt sakarīgu viedokli par C2 VTS - plusi un mīnusi. Mana izvēle ir - mazlietots.
grandans
2009. gada 28. augustā, plkst. 14:48
Par C2 nezināšu - nesen izbraucu ar lielo C4 Grand Picasso - meklējam lielāku auto - iespaids pozitīvs. Ērts, smuks, bet, kas mani baida - apkopes izmaksas pēc garantijas beigām. Tā kā draudzenes vecākiem pieder serviss - uzreiz mūs atrunāja no pirkšanas, jo cenas neesot demokrātiskas detaļām! Lai gan plīst reti. Pašam ir francūzis - Renault - kamēr ripo ir ok - kad jāremontē - seja paliek skābāka. Ceru, ka šāds - nekāds viedoklis noderēja!
uldisb
2009. gada 28. augustā, plkst. 14:48
Sux. Ja bērns sēdēs aizmugurē un kāds bumers ieskries pakaļā - būs bēdīgi. Es ieteiktu skatīties no drošības viedokļa - mašīnai jābūt motora pārsegam, bagažniekam - lai ir deformācijas zonas.
Jealousy
2009. gada 28. augustā, plkst. 14:55
No Opel uz Citroen? C'mon, you can do better ;)
Jealousy
2009. gada 28. augustā, plkst. 14:57
Bet ja nopietni, šeit jau ir vissakarīgākie viedokļi: http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/citroen/c2-vts-2004.aspx
BIBO
2009. gada 28. augustā, plkst. 15:25
Lukturi deg ārā bieži :)
Delfins
2009. gada 28. augustā, plkst. 15:36
C2, tu joko vai kā? :D
laacz Autors
2009. gada 28. augustā, plkst. 15:39
uldisb, bērna transportēšana ar šo mašīnu varētu notikt ļoti reti. Motora pārsegs ir. Jealousy, Opelis jau paliek. Man vajag kko mazu lai braukātu dželgava - ŗīga un gana ņipru, lai nemocītos. Un arī ne jaunu (pārdomāju:). Delfin, es nejokoju.
uldisb
2009. gada 28. augustā, plkst. 15:41
Izvēle Tavā ziņā, bet man liekas, ka Latvijā ir jābrauc ar auto nevis kurpju kasti. :) Tas C2 ir par mazu normālam cilvēkam - gan salonā, gan ārpusē. Nav bail, ka no Jelgavas šosejas nopūtīs?
Zandis
2009. gada 28. augustā, plkst. 15:41
O jā... Es gandrīz tādu nopirku (tiesa - VTR), bet daudz neizbraukāju. Ļoti ciets, bet tas huiņāā. Manervīgs pilsētā. Pa bruģi grabošs, bet tas huiņāā. Seksīgs no ārpuses, palšs no iekšpuses (priekšā). Man liekas, tev tādu vajag. Viņš piestāvētu tavam dirsēja imidžam.
Delfins
2009. gada 28. augustā, plkst. 15:42
Paņem labāk Toyotu dīzelīti.. ja man kādreiz būs auto, tad tieši kaut ko tādu arī ņemtu.
ParaTr00per
2009. gada 28. augustā, plkst. 15:47
viennoziimiigi - asfalta (un laba asfalta) auto. iisaa garenbaaze un mazais piekares gaajiens padara braukshanu pa sliktiem celjiem nervozu un adrenaliina pilnu. neskatoties uz marketinga gjeeniju centieniem, tajaa vts nav pilniigi nekaa no sportiskuma. a taa vts ir pietiekami kustiigs, lai nekaveetu satixmi nedz pilseetaa, nedz uz shosejas. es gan izveeleetos 1.4hdi, kuram buutu smiekliigs pateerinjsh un gaitas iipashiibas neatpaliktu no vts.
uga
2009. gada 28. augustā, plkst. 15:52
izmēru ziņā, manuprāt. labs auto tad, ja tas nav ģimenes izbraucieniem. esmu vienreiz kā pasažieris sēdējis (priekšā gan ;). bija ok. To uldisb. Ļoti ceru, ka ieviesīs stingrās CO2 nodevas. Varbūt beidzot, kaut vai piespiedu kārtā, arī Latvijā veselais saprāts sāks parādīties un nebūs tā, ka katrs mazais kukainītis uzskata, ka mazda6 vai akords ir mazākais auto ar ko pārvietoties. lielummānija ir jāarstē vai vismaz jāierobežo. aprakstītajām Laacz vajadzībām C2 ir ideāla izmēra auto. un ja arguments ir šofera lielais augums, tad tajā pašā C2 priekšā sēdošajiem ir ļoti daudz vietas. arī 2m ielien bez problēmām.
Glupais
2009. gada 28. augustā, plkst. 15:59
Jēzusmarijaspasargdiestētīt nāc vienreiz takš pie prāta!
Jy
2009. gada 28. augustā, plkst. 16:03
Galvenais neklausi tās muļķības par mazajiem auto. Mazie rullē! Un ja atceras, ka motoram ir arī apgriezieni virs 3000, tad mazie arī iet kā raķetes :)
Es gan arī (kā parasti) ieteiktu kādu dīzeli. Jo īpaši, ja plānojas tālāka ceļa braukšana ar mīcīšanos pilsētā. Lietotam auto cenas starpība nebūs, bet degvielas cena ļoti ātri atpelnīsies ar maza dīzelīša smieklīgo patēriņu.
Un, moš tomēr ko sensiblāku par Citroen? :) Polo? Lupo? Colt? Yaris? Aygo? C1?
Smirnoff
2009. gada 28. augustā, plkst. 16:05
kā, nu KĀ var nonākt līdz šādai izvēlei.... mī un žē... tajā auto tak NEKĀ nav...
ne komforta, ne prieka, ne paskata, ne ērtību, ne vietas, ne drošības, ne labas cenas - nekā tur nav!
grabošs spainītis....
Delfins
2009. gada 28. augustā, plkst. 16:19
NU es jau par to pašu... tas lūznis par īstu auto kļūs tad, kad kāds normāls tjūnings ķersies klāt - visu nafig nomainīt.. Izskats jau ir ok mazajam, bet kā jau teica - tur nekā nav...
andzzejs
2009. gada 28. augustā, plkst. 17:10
C2 nav nekaadas vainas ... tikai kaa jau te dazzi mineeja mazs diizeliitis buutu stipri vien ekonomiskaas un ne mazaak zziperiigs pat VTS
Sarky
2009. gada 28. augustā, plkst. 17:18
Tīrās šausmas. NEVAJAG!!
Adolfo
2009. gada 28. augustā, plkst. 17:25
Plusi: VTS ar 1.6 l 125 zs dzinēju pie pilnas masas 1415 kg tiešām ir ņiprs zvērelis, ar ko var fiksi izbraukāt A8 ceļu turup-šurup, īpaši nepārdzīvojot nobrauktos km, jašu tikai ap 7 l/100 km patēriņam būs būt. Aprīkojums arī normāls, varbūt vienīgi prasītos kruīzkontrole (bet VTS parasti tā nemēdz būt).
Mīnusi: franču auto ir diemžēl franču auto, un vēl nav novērots, ka pēc garantijas laika beigām nesāktu kaut kas birt nost (pašam man bija Citroen Berlingo, kuram sākot ar 105 000 km parādījās piepeši visas iespējamās kaites - sākot ar stūres pastiprinātāja izbeigšanos un airbag lampiņu midžināšanos ik pa brīdim, beidzot ar aizmugurējo sānu stiklu, kas vienkārši ņēma un iekrita salonā :) ). Cik ir runāts ar citiem franču auto lietotājiem, izjūtas un pieredzējumi ir bijuši līdzīgi.
Tā ka silti iesaku pirms iegādes uzmest aci, kurš gads, cik km un pa kuriem ceļiem noskriets. Ja 100% Latvijas auto, nenoslinko pazvanīt Veho servisam, kas šiem apkopju datubāzē par konkrēto vāģi. Ja lietots no Lietuvas - īpaši Marijampoles, - tad iesaku aizmirst, lai kāda cena. Ja lietots no Vācijas, tad paskaties www.mobile.de, cik tāds pats maksā Vācijā. Ja to pašu vai kādus 500 EUR lētāk, tad viss ir ok. Ja dārgāk, tad atkal pastāv "lego auto" risks (t.i. mašīna Vācijā pilnīgi kaputēta un šeit uztaisīta pa lēto priekš pārdošanas).
Rei
2009. gada 28. augustā, plkst. 17:36
Laacz, nu nav slikts auto. Pabraucu kādus pāris mēnešus ar šādu, tikai VTR modifikāciju. Uz lielceļa stabils, bet paskaļš. Labs degvielas patēriņš. Pietiekami daudz vietas salonā (aizmugurējais sēdeklis gan tikai bērniem).
oscuba
2009. gada 28. augustā, plkst. 18:48
Auto ņiprs, bet sev braukāšanai ārpus pilsētas diez vai ņemtu. Iesaku apdomāt vismaz dīzeļa variantu vai pat lielāku auto ar dīzeli, jo šaubos vai šis motors uz štrāses būs ekonomiskāks par lielākas klases dīzeļnieku, kurš noteikti būs patīkamāks un stabilāks uz mūsu brīnišķīgajiem ceļiem.
Piemēram, vecais B5 Passat TDI universālis uz tās pašas Rīga - Jelgava, braucot tā mierīgi(105-110 km/h) pēc kompja domām ēd zem 5 litriem uz 100 km.
cilveks
2009. gada 28. augustā, plkst. 19:11
yaris noteikti! mutere braukā ar tādu un ir ļoti labs. paskaļš, bet salona izmēra ziņā ļoti liels.
Buuu
2009. gada 28. augustā, plkst. 19:15
Neadekvāts degvielas patēriņš tādam izmēram.
Par daudz plastmasas un grabošs
tiri-piri
2009. gada 28. augustā, plkst. 20:22
Es rekomendētu kaut ko no Toyotu mazautomobīlīšu grupas vai vēl labāk Audi... Pieredze ar visiem tiem francūžiem ir, ka viņu plastmas sūdi sāk grabēt krietni ātrāk par japāņu vai vācu plastmasas sūdiem. Kaut gan, ja tev laiks, ko pavadi mašīnā, netiek lietots dzīves kvalitātes aprēķiniem, tad brauc kaut ar žiguli. Patiesībā -- IT nozarē vai tad nevarēja sen visus darbus no mājām darīt? Taisi virtuālo workshopu no Jelgavas un netērē naudu ceļam vispār...?
Lauraiss
2009. gada 28. augustā, plkst. 22:05
Ja gribi mazu auto ielas braukšanai ar salīdzinoši mazu patēriņu, Mini Cooper ir priekš Tevis. Mazlietoti, viņi ir ļoti lētās naudās un lai arī servisa pakalpojums būs dārgāks, lūdzīs daudz retāk kā tā plastmasas ķerra. Franču auto, tas ir pavisam slikti.
laacz Autors
2009. gada 28. augustā, plkst. 22:37
Zini, Lauraiss, nav gan nekāda dikti laba cena pat mazlietotiem :) Par tādu naudu es labāk tad paņemu Civic'u (kas, starp citu, man izskatās pēc opcijas).
P.S. C2 bija pārsteidzīgs solis, tiešām, bet nepiekritīšu, ka zemē izmesta nauda.
kma
2009. gada 29. augustā, plkst. 00:50
seat@leon A3 Polo
kookins
2009. gada 29. augustā, plkst. 02:38
Audi A3? ok. Radniecīgās klases Toyota - ļoti neiesaku
Ģirts
2009. gada 29. augustā, plkst. 06:55
Ja nebūtu vairs mašīnas, tad būtu jābrauc ar citroen
Lauraiss
2009. gada 29. augustā, plkst. 10:29
Taisnība, Toyota un Honda vienmēr jāizskata kā pirmais variants. Nesalaužami auto. Tikai lūdzams ņem vērā, ka piemēram Auris, 1.6 versijā rij mazāk kā 1.3. Es šitā nokļūdījos. Nav tā ka jo mazāks motors jo mazāk rij. Vajag atrast ideālu starp massu un jaudu. Piemēram man A4 avants 1.8 rij vairāk kā A4 2.X jo lai to govi izkustinātu tas 1.8 izliek visu sirdi un dvēseli. Iedomājies pats, kā 1.8 kas ir nedaudz vairāk kā mikroviļņu krāsns motorīts iekustina 1870Kg goviņu. Man likās ka rīs mazāk jo motros tak mazāks - skuju.
laacz Autors
2009. gada 29. augustā, plkst. 10:49
Audi (ar visu A3) manā uztverē ir mēreni overpriced (tie, kas grib, var lasīt - manuprāt par dārgu). Tieši tāpat kā BMW (te gan savu artavu dod arī intelekta nesakropļotie).
Kāzu Viesis
2009. gada 29. augustā, plkst. 12:27
Cilēk, neklausies snobus, kuriem auto ir vajadzīgs kā krāna pagarinātājs. Nezinu par C2, bet tāds sīkfrancūzis kā Peugeot 206, 207, ir lielisks risinājums, lai 1 (vienu) pakaļu un to, kas tai virsū regulāri pārvietotu maršrutā Jēlgava - Rīga. Paš pieredze ar franču auto - 15 gadi. Ja pamatceļs ir asfalts - nevienas sūdzības. Vot.
Kloons
2009. gada 29. augustā, plkst. 13:23
Klau, par latiem 600 var dabūt bonbongu 2 golfu vai jettu. Ēdīs tos pašus 6l/100km. Detaļas/serviss - lēts. Protams ja smukumam ir nozīme, tad tas nav risinājums, kautgan ja rokas ir īstajā vietā ;)
ikdienas braucejs
2009. gada 29. augustā, plkst. 14:51
audi, pat ja dabūsi lēti pēctam par katru apkopi 300 lvl kā minimums izmetīsi, ja nekas nav jālabo. ja jālabo tad rēķini tuvāk 4 ciparu skaitlim. uzticamas un drošas ir toyotas. jaunā modeļa ford fiesta var aplūrēt - vismaz UK ļoti daudz pozitīvu atsauksmju. honda arī itkā laba, bet te paziņas reāli servisos met uz piķi - nereālas summas par to naglukasti.
noisex
2009. gada 29. augustā, plkst. 20:46
BMW tev nevajaga laacz ;) ...kadu dienu satiksamiesm pastastishu kapec :D ...par Audi...ir jasktas kursh modelis...ir ljoti labi modelji izdevushies, kas ir ljoti izturigi un prasa mazas ikgadejas investicijas, tachu ir ari modelji, kas ir neizdevushies. Par C2 - grabosh/plastmasigs, gljuko elektronika. Izvelies tomer kaut ko no vacieshiem..piemram VW POLO/GOLF...ar japanjiem ir taa, ka bus dargas detaljas salidzinoshi...vispar neperc auto..bus kur naudu beidzot teret :))))
kr
2009. gada 29. augustā, plkst. 21:28
nu ja esi gatavs pec 100000 km nodarboties ar francija razhotas mashinas remontiem, tad uz priekshu. ja brauksi tikai lidz tam simtajam tukstotim, tad der. es neizveletos franchu mashinu vispar. vacieshu, japanju un tad ar velosipedu.
edk
2009. gada 29. augustā, plkst. 21:51
pērc septīto bembi no 2002.gada. vēlams kādu no ASV ar salvation sertifikātu (no plūdu zonām). nenožēlosi....
cece
2009. gada 29. augustā, plkst. 22:24
mjā, jāsecina, ka nekas nemainās - joprojām pastāv iedomas ka mazauto ir izdevīgāks, ekonomiskāks un ekoloģiskāks nekā lielāks auto ...
deni2s
2009. gada 29. augustā, plkst. 22:59
Vienam māte, otram meita, trešam kleita :)
Grūti balstīties uz citu pieredzi. Katrs brauc savādāk, katram izvēles kritēriji ir citi, katram savas īpašības mašīnā šķiet būtiskākās.
Es tavā vietā darītu tā - nodefinētu vajadzības un vēlamās mašīnas kvalitātes un tad izvēlētos labāko pieejamo no piedāvājuma. Gan nenožēlosi nekad, gan pārdot varēsi, gan jau arī labākais arī nebūs tā jāremontē. Mašīnu tak pērc lai pārvietotos/imidžam/baudai - jebkam, tikai ne tāpēc, lai to remontētu :)
Subjektīvi iesaku kabrioletu paskatīties (tāda bauda braukt! :) ) Objektīvi - neesi domājis par moci? Žiperīgi un ātri esot.
Katrā ziņā nopērc kaut ko tādu, lai pēc tam tev nenāktos mūs izklaidēt ar postiem blogā par to, kas tik nav noticies ar mašīnu ;)
Dadams
2009. gada 30. augustā, plkst. 01:59
deni2s: Mī un žē.. kabrioletu? Kā tu viņu mūsu platuma grādos ziemā iesildi? Salonā ja tikai audums pāri, tad virs +10 grādiem dabūt neiespējami.
DimanC
2009. gada 30. augustā, plkst. 03:13
man ar C2 gadījies dažus tūkst. km nostūrēt. piekrtītu paratroopeeram - nav viš nekāds lielceļu raideris, mazs.
DimanC
2009. gada 30. augustā, plkst. 03:24
oij, kaut ko saspaidīju, bet gribēju vēl ierakstīt. drīkst? :D ā, par tiem izmēriem. pilsētā tie izmēri ritīgi palīdz parkoties, veikli šiverēt pa joslām. no otras puses - jau te rakstīja, ka uz lielceļa nekāds limuzīns nav. bet, būsim godīgi- cik tad LV to lielceļu ir??? ja mums te būtu bāņi, kur atļautais 130, bet braucot atļautajiem 90/100 nekas slikts maza mašīnītē nenotiks. nevajag tēlot snobus, nav īstais laikmets.
par rAudi A3, mercedes A-klasi, VW piekrītu - par tiem NAV vērts maksāt to naudu, ko par viņiem prasa.
atgriežoties pie C2 - man gadījās braukt ar kaut kādu pusautomātu/tiptroniku (neatceros - VTS vai VTR, laikam 1.4 motorēns bija). forši jau sākumā paslēdzelēt +/- (laikam bija arī ķepas uz stūres,ja nejaucu ar Smart 4four), bet ikdienā tas izmantojas ārkārtīgi reti. automātiskais režīms - kaka. varbūt konkrētajai mašīnai bija sajāts, bet - ja pie 35k mašīnai ir nojājusies kārba, kas gaida vēlāk??? salons - mazs grabulītis, bet nekas traģisks. ja nav ambīciju, to var pieciest.
pievienojos lielākajam viedoklim - skaties toyotu vai hondu. francūzim nē...
japets
2009. gada 30. augustā, plkst. 09:44
Pagājušonedēļ iegādājos BMW 325. Smuks bez gala. Auto priekš šofera. Droši vien nav tipiskākā izvēle pirmajam auto... :D Ne viens vien noteikti ir jau padomājis "stupid bumerist!". ;) Bet man jau prasības citas. Nav uz darbu jābraukā ikdienā.
Scorpion
2009. gada 30. augustā, plkst. 10:50
Laacz, pēc personīgās pieredzes teikšu ka Le mašīnas un La mašīnas nav mašīnas. Mašīnas ir Das Mašīnas un The Mašīnas.
jippo
2009. gada 30. augustā, plkst. 14:07
tāds blusu kārs atpelna sevi tikai pilsētā un tikai pateicoties parametriem, pašam ir 2ā gada seats leons 1,9 tdi 150zirgi, ideāls gan pilsētā gan ārpus, 'pilsētā var tikt cauri līdz 7l, pat mazāk, ārpus braucot ap 120km/h ap 5l, ja ripina godīgi īpaši negāzējot ar bāku pie štukas var noripot.
jcx
2009. gada 30. augustā, plkst. 14:13
Pirms kāda laika bija līdzīga problēma, tad izvēle bija Lupo TDI, Aygo/C1/107 (tas pats auto no viena konveijera), bet uz beigām tīkoju nopirkt Smart Roadster (Roadster!). Par cik izbeidzās darbs, arī to nenopirku. Smartu nedrīkst pirkt bez izmēģināšanas ātrumkārbas dēļ. Ja tā netraucē, iedāls auto vienam cilvēkam garākiem pārbraucieniem. Protams, grabulis, bet cik glīts un patīkams braukšanā (izņemot kārbu, protams).
a
2009. gada 30. augustā, plkst. 14:43
FR - never!!! isi un konkreti!
Packanis
2009. gada 30. augustā, plkst. 15:09
1 nobraukāju dienu Rīgā un neredzu šim izstrādājumam nekā, dēļ kā viņu varētu izvēlēties, ne racionālu ne emocinālu iemeslu. Domāju, ka esmu pietiekoši open minded. Neesmu gan lietojis citus mazauto, par salīdzinošo perfomanci nespriedīšu – bet designs citiem ir labāks. Maz labu vārdu par Veho dzirdams, bet tas nu tā.
cyxob
2009. gada 30. augustā, plkst. 18:27
man bija mazda. 323 diesel ar turbīnu un intercooler. nekāda vaina. baisi ekonomisks auto. tagad atdots vecākiem, kas arī starā. tāpēc iesaku paskatīties mazda 323 / 3 (cik vecu/jaunu grib) virzienā.
Driv3r
2009. gada 30. augustā, plkst. 20:59
Laacz, pastaasti - cik daudz ir jaaizdzer, lai nonaaktu liidz shaadai izveelei?
edk
2009. gada 30. augustā, plkst. 21:34
pērc 1968. gada mercedes, visas būs Tavas....
HP
2009. gada 30. augustā, plkst. 21:50
Citroen C2... Problēmas ar elektroniku jau no 15k km.Lampas izdeg regulāri(reizi menesī kada lampina noteikti). Mašina brauc lieliski.Ja ar lieliski saprot ka katra gramba,katra bedre atsaucas uz visu piekari.Braucot pāri tramvaja sliedēm ir sajūta ka visi mugurkaula skriemeļi tiek pārlskaitīti.Salons izgrab(visas tas plasmasīgās detaļas ir no lētas un mazkvalitatīvas plastmasas).Pie 45k mašina ir it kā vel jauna, bet iespaids ka būtu nobraukti visi 200k. Un Lacz vēl kāds faktors.Jebkurš auto pec tam kad Tu būsi beidzis ar to braukt ir jāpārdod.Kā Tu domā cik viegli ir pardot jau lietotu Citroenu?Nē ja Tu par to gribesi Ls500 vai tamlidzīgi tad... Bet notirgot šo te ir diezgan grūti. Plus visam augšminetajam.Pārbaudi cik viegli un ātri var dabūt rezerves detaļas. Vienu otru detalu nākas gaidīt līdz trīs nedēļām!!!(Tāda sajuta ka viņi to nes ar kājām no Francijas)Un diezgan dārgs ir serviss.Lai netiektu vairāk.Par servisa kvalitāte es klusēšu.(šādas tādas neizdarības ir visur, kas ir bez grēka lai pirmais met ar akmeni) Ja vajag kādu mazu auto tomer ieteiktu raudzīties citā virzienā. Kurā domā pats.Tu palūdzi viedokli un te nu tas ir. P.S. Alckohols inde! :-)
xoct
2009. gada 31. augustā, plkst. 02:59
Esmu nobraucis ar C2 VTS apm 1500km. Iespaidi - pilsētā ērts spridzeklis, ja būtu precīzāka pārslēgšanās! Ārpus pilsētas visu laiku jātaisa gonkas lai varētu justies ērti, jo braucot uz 100-110 sajūta ir kā braucot kartingā ar 3 ātrumiem - motors visu laiku uz lieliem apgriezieniem un spiež uz smadzenēm. Pacieta. Salons plastmass.. sēdekļi arī varētu būt ērtāki, it kā jau izskatās sportiski, bet patiesībā tur ne smakas. Ja es dzīvotu Rīgā - meitenei iepirktu šādu auto un pats šat tad panēsātos. Bet lai visu laiku ar viņu brauktu - nu nē!
Bonkajs
2009. gada 31. augustā, plkst. 07:50
C2 crash testā liks tev šo un to pārdomāt - http://www.youtube.com/watch?v=gkOwq8ZE7Tc
p.s. "bumeristi pašķiras" laacz inteleks pagrimis vai kā? kad beidzot cilvēki sapratīs, ka braukt ar NORMĀLU auto nav jākaunās! pašam Volvo S60, ēd krietni mazāk par jebkuru no pieminētajiem mazlitrāžas kartingiem ;)
Kirurgs
2009. gada 31. augustā, plkst. 09:22
Dzīves patiesība: vsjo cto koncajetsja na o - gavno :) Iznjemot pīžō :) Ta, ka laacz tikko dabujis tiesibas, tad saprotams, ka mekle mazu kramu... Perc Toyota, Honda, Peugeot, tiki ne citronu - krams. Piebildisu gan, ka neesmu braucis ne ar citronu, ne renault, ne peugeot. Kapec gan nenjemt kaukadu skodu, wv pa leto ;) Bet nu tomer japanji saja gadiena bus labaki, mosh ne dizelji, cik dzirdets japanjiem salidzinosi ne visai...
Es pats braucu garakus gaisa gabalus uz darbu ar saja foruma piemieto "nav verts maksat par tadu" auto, bet maksat verts ir, ja gribi ar komfortu stumdit savu paklju surpu turpu ;)
martins
2009. gada 31. augustā, plkst. 09:48
Es jau gadu braucu ar mini one
mini, manuprāt, vispār ir līderis mazauto klasē. Cena gan arī ir atbilstoša kvalitātei. Bet toties mini lēnāk zaudē vērtību, un šobrīd var izdoties nopirkt pat par tādu cenu, ka pāris gadu laikā vispār cena nekritīsies.
Vēl piebildīšu, ka ar mini ir jāizbrauc, lai saprastu, par ko ir runa :)
Ja ir interese, varu Kinostudijas apkaimē savu izrādīt ;)
Paranoia
2009. gada 31. augustā, plkst. 10:19
Lai arī kopumā tomēr francūzi neieteiktu ņemt, pašam tagad ir Renault, un braukt ar to man tīri subjektīvi patī labāk kā līdzīgas klases vāciešos un orientāļos (tas tā, lai biku atspēkotu netatīvo viedokli). Bet nu visādas tehniskās problēmas - ik pa laikam kaut kas atsaka vai salūzt. Tāpēc arī neieteiktu...
Toyota gan nepērc - lai arī praktiska, izskatās pēc [.&&,(..] , ar Citroen i salīdzināt nevar.
dadzis
2009. gada 31. augustā, plkst. 10:28
nebūs tev nekādas jēgas no šādiem koemtniem + un - :) cik cilvēku, tik būs viedokļu un beigās tik saputrosies un nespēsi atkauties no pareiz''a ceļa norādītājiem. es ieteiktu skatīties uz mazlietotiem auto, uz tādiem kas ir pabraukti, bet vēl ir kādu 1-2 gadiņus vismaz garantija. tas radīs tev sirdsmieru. tagad jau autosaloni un līzinga kantori ir pārpildīti ar atgroiestiem auto. brauc un skaties un tik izvēlies un diriģē savu cenu. man kolēģis brauc ar c2, jaunu gan paņēma, jau kādus 2-3 gadus un nav ne vainas. ja nelauž, tad nekas ar nenotiek, kā jau ar jauniem auto. kas notiks pēc 3-4 gadiem ... tad jau manīs.
Master
2009. gada 31. augustā, plkst. 10:28
nezinu, braucot ar pashreizeejo Volvo S80 (pirmaa paaudze) man pat acis neskatas uz ko mazaaku - jaunu - neertu. kapec?
shita jau var daudz ko uzskaitit. bet nu silti iesaku padomat par nakotni, ja esi domajis pirkt auto izmantosanai ilgak par gadu. nesaku ka jauni mazie auto ir slikti, bet kautka nevelos uzticet savu un gimenes drosibu plastmasas veidojumam sauktam par mazajiem auto, ko razho francuzi. droshi ir pirkt parbauditas vertibas - anyway nedaudz uzmaksasi pa virsu, ja nemsi Audi, BMW, Toyota, Volvo, Saab u.c, bet ja apsver ertibas,droshums un kvalitate ir svarigi - tas ilgtermina tapat atmaxas + auto vertiba nekrit tik strauji iesaku kautko no mazajiem Volvo - S40, C30 - ja gribi samera jaunu auto
Yeoman
2009. gada 31. augustā, plkst. 11:01
Skarbaa statistika visaa pasaulee saka vienu - franchu mashiinas, tai skaitaa Citroen, bojaajas un apmeklee servisus visbiezhaak. Taapeec taam lietotajaam mashiinaam ir tik draudziiga cena.
Vai tieshaam ir veelme iegaaties auto, uz kuru var paljauties mazaak nekaa uz citiem auto? Lietotie japaanji ir daudz labaaki peec kvalitaates, vaacieshi kaukur pa vidu.
Yeoman
2009. gada 31. augustā, plkst. 11:02
P.S. man bija ieķeksēts automātiskais detranslators, nezināju ka no tā nau jēgas pēc rakstīšanas
marss
2009. gada 31. augustā, plkst. 11:09
divduru auto famīlijai ar bērnu .... kamon ;) mana izvēle būtu kāds četrdurvju dīzelīc ... p.s. pats braukāju ar CIVICu 1.8 , ja nebūtu ciets būtu ideāls mašiņš
Adolfo
2009. gada 31. augustā, plkst. 12:38
Tad nu atzīsties, kura gada un par cik Tu jamo tomēr nopirki!
MoD
2009. gada 31. augustā, plkst. 13:01
Sievai ir Toyota Avensis, svaigs. Sēdekļi ir neērti, garākos pārbaucienos jūt. Automātiskā kārba - 4 ātrumi, var slēgties manuāli, bet jēgas nekādas - nekādu uzrāvienu saliidzinot ar kikstart nedabūsi.
laacz Autors
2009. gada 31. augustā, plkst. 13:06
Adolfo, nenopirku. :)
Master
2009. gada 31. augustā, plkst. 13:41
uz ko tad beigas velk? tikai uz C2 vai ko citu sac apsvert?
laacz Autors
2009. gada 31. augustā, plkst. 13:44
Master, C2 ne. Pašlaik viens no reālākajiem kandidātiem ir Mazda2. Ģimenes izbraukumiem paliek Zafira.
Adolfo
2009. gada 31. augustā, plkst. 15:17
Ar Mazda 2 nav sanācis iepazīties, tikai ar tā "ciltsbrāli" Ford Fiesta. Jā, jā, Ford = Mazda jau vairākus gadus un Mazda 2 tiek būvēts uz Ford Fiesta platformas.
Fiestai jau arī nav ne vainas, lai gan no ietilpības viedokļa Fusion ir labāks. 1.6 l Zetec dzinējs ir jaudīgs un gana ekonomisks, tikai nezkāpēc pie mums Fiestas tirgo ar 1.4 l Duratec dzinēju (mazāka jauda un 5 l/100 km uz A8).
Tie laiki, kad bija aktuāls teiciens "Mit dem Ford fort, mit dem Bahn zuruck", sen pagājuši :)
Zwobot
2009. gada 31. augustā, plkst. 16:20
Sorry, slinkums lasīt visus komentārus lai izfiltrētu ko teikt, bet viedoklis par C2 ir.
Pozitīvais: Tātad, sēžot priekšā, gan kā šoferim, gan kā pasažierim vietas ir afigenna daudz. Sajūta it kā esi normāla izmēra mašīnā (par 3'o bumeri toč vairāk vietas šķiet). Arī bedres normāli izņem, nedaudz ir feelings, ka maza mašīnīte, bet kopumā ir pat ļoti ļoti ok.
Pateicoties tam, ka aizmugurējie sēdekļi nolokās vai bīdās (neatceros kā bija) un tam, ka grabažniekam nolokās apakšējā daļa, ir iespējams pārvest veļasmašīnu, pārbaudīts ;)
Stūre, pedāļi, ātruma pārslēgs ir grozāmi/spiežami/pārvietojami ļoti viegli un pat patīkami. Neskatoties uz to stūre ir diezgan informatīva.
1.4 motors pa pilsētu ~6l/100
Neko pozitīvu vairs pateikt diemžēl laikam nevaru.
Negatīvais: Salons - cieta plastmasa, pasarg dievs tur atsisties crasha laikā - ja kaulus nesalauzīsi tad vismaz ādu un padaudz gaļas toč atstāsi.
Sēdekļi - auduma materiāls kā lētam biroja krēslam. Ātri smērējas.
Aizmugurē var iesēsties. Ja salokās.
1.4 vienkārši nedrīkst ņemt. To sūdu laikam kādam jāiestumj lai ar 1.4 tiktu no vietas. Stipri, stipri, stipri par maz.
Un vēl viena ļoti nepatīkama lieta, kura man vienkārši besī ir šī auto jumta balsts šofera pusē. Ja skaties šo auto, noteikti pievērs tam uzmanību. Tas balsts ir ļoti plats un no šofera skatu punkta viņš tā slaidi aiziet uz priekšu skaisti bloķējot zonu kurā parasti skaties veicot manevru pa kreisi - nogriežoties vai teiksim braucot kreisajā līkumā. Ja tādā līkumā pretī brauc autiņš, vienā mirklī viņš vienkārši pazūd no redzamības zonas.
Ir viens šāds konkrēts C2 uz pārdošanu. Cilvēks nevar nomaksāt līzingu. Ja interesē, uzmeilo, uzzināšu detaļas.
krieviņš
2009. gada 31. augustā, plkst. 16:42
nopirku šosejai maziņu motoriņu. NOŠAUTIES! gāze, bremze (pilsēta) der mazie, bet šosejai vajag lielāku un dīzelīgāku. apsties labāk uz A4 1.9 dīzeli. patēriņš būs kādi 5 litri un jutīsies kā čalis nevis no sievas auto aizņēmies.
voiceless
2009. gada 31. augustā, plkst. 18:08
Ļoti rekomendēju BMW 118i vai 120, tikai diemžēl Latvijā tādus mazlietotus dabūt praktiski neiespējami par normāliem cipariem. Ērts, ekonomisks, praktisks (hečbeks - vieta gan suņiem, gan bērnu ratiem) un (man) galvenais - bauda braukt (atsaucīgs, precīzs un relatīvi dinamisks). Salons arī ciešams, vismaz relatīvi ar citiem tāda izmēra auto.
churka
2009. gada 31. augustā, plkst. 21:39
mazauto/mazmotors nu nekādi neiet kopā ar šoseju... Tā ir neaizmirstama sajūta, kad sānvējš tevi sagriež smukā virpulītī ziemā uz šosejas.
imo
2009. gada 31. augustā, plkst. 21:53
ja tieshaam nav izskats svariigs, tad var kaadu benziinieku golfiņu meklēt ... tam detaļas, serviss un viss būs lēts ... varbūt ka var atrasts kādu mazo mersīti ... man gan nav ne jausmas kādi viņi ir .. bet ja ir nauda skaidrajā, tad domāju ka var atrast labu autiņu pa labu cenu. es ar laikam ieteiktu kādu tojotu. vēl saka ka dacia nav slikta .. salīdzinoši lēta. nu vēl jau ir lada :)
m77
2009. gada 1. septembrī, plkst. 00:21
Kas notiek ar mazauto, piem., var apskatīt te: http://www.tvnet.lv/auto/printArticle.php?id=2318
Mazauto nav nemaz tik ļoti īpaši ekonomiskāki, bet mazāki gan, un motori mazāki, kas automātiski nozīmē īsāku tā mūžu. Ja nu dikti gribi mazauto, labāk ņem japāni, Toyotas ir uzticami auto. Tikai neņem vismazāko motoru un automātu ar' labāk neizvēlēties. Ideāli, ja pirms pirkšanas vari to auto kādu nedēļu patestēt.
A tā, tiešām labāk pārvietoties ar kaut ko lielāku, kam augstāka pasīvā drošība.
Par Avensi - nav slikts auto, bet 4-ātrumu kārba uz šosejas neder dinamiskai braukšanai (grūti kādu apdzīt). Ar manuālo piecinieci pie apdzīšanas cita lieta - no 5.tā liekam 3.ajā, pedal to metal un garām esam :D
eses
2009. gada 1. septembrī, plkst. 01:00
m77, es kaut ko palaidu garām par to, kā motora izmērs ietekmē tā mūža ilgumu?
m77
2009. gada 1. septembrī, plkst. 09:41
eses, padomā tā - lai brauktu uz 100 km/h mazajam motoram ir jāgriežas ātrāk nekā lielajam, līdz ar ko, nobraucot 100 km tas ir veicis, teiksim, 1,5-2 reizes vairāk kloķvārpstas apgriezienu nekā lielais motors. Pat ja to mazo aprīko ar turbīnu/kompresoru un tas vajadzīgo jaudu sasniedz pie zemākiem apgriezieniem, tad šajā gadījumā uz mazāka izmēra detaļām ir vērsta tikpat liela slodze, kā lielajam motoram uz lielākām detaļām, attiecīgi uz, teiksim, cilindra virsmas laukuma vienību lielajam nodilums būs mazāks. Tāpat baikiem un F1 utt motori ir nelieli un, lai panāktu tās lielās jaudas, tie tiek griezti augstos apgriezienos, kas attiecīgi samazina tā mūža ilgumu (no otras puses, var jau teikt, ka motoru var būvēt no augstākas kvalitātes materiāliem, precīzākām detaļām utt, kas nodrošinātu, ka tas kalpos ilgāk, bet tas arī nozīmē, ka maksās dārgāk, bet par to cenu/kvalitāti tu vari pārliecināties tikai pēc kkāda laika). Pat lidmodelīšiem ir motoriņi, kas griež propelleru un attīsta tādu jaudu kā dažs labs mopēds, bet tas notiek pie 30000 apgriezieniem mīnūtē, nevarētu cerēt, ka šis motoriņš izturēs tik pat ilgi kā tas mopēds.
Master
2009. gada 1. septembrī, plkst. 10:02
pilniba piekritu m77. ar mazu motoru pa shoseju braucot vajag vairak apgriezienu, piemeram uz 90, neka piemeram ar 2l vai vairak. tobish lielaka slodze motoram, atrak dilst daljas un atrak eedas elja. pa pilsetu jau shtrunts - gaze sajugs bremze un ta vislaik
valcha
2009. gada 1. septembrī, plkst. 10:22
Laacz, es jau laikam tad ieteiktu kautkādu Škoda Fabia.
Franču auto kvalitāte ir ļoti zināma. Ar frančiem var braukt tikai garantijas laikā, kamēr visu labo bez maksas. Atkal Škoda kvalitāte ir zināma kā normāla un mazlietotas tās arī maksā relatīvi palēti. Ja nav prasības pēc ekstra komforta un ekstra smukuma/fīčām, Fabia var derēt.
LorD RameX
2009. gada 1. septembrī, plkst. 12:20
VW Lupo ? vai VW Fox ?