✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Mazauto ēra - continued

2009. gada 1. septembrī, 84 komentāri

Mazliet izplūdīšu par iepriekšējo tēmu. Ceru uz mazliet konstruktīvāku kritiku/ieteikumiem.

Tātad, sakarā ar to, ka esmu ieguvis tiesības, Zafira ēd savus 9 - 10 litrus uz simts maršrutā Jelgava - Rīga - Jelgava, kā arī tīri ģimenisku ērtību labad (bērns jāvadā, and stuff), tika nolemts, ka man ir nepieciešams cits auto. Gribiet vai nē, bet vēlos mazauto ar mazu nobraukumu. Vēlams tādu, kuram vēl kādu brīdi ir garantija. Jaunu ne, jo mani atrunāja no šādas vēlmes. Nejau tāpēc, ka dārgi, bet gan tāpēc, ka esmu svaigs gurķis uz ceļiem. Kā jau minēju, Zafira paliek kā otrs auto un tiem gadījumiem, ja jāiekrāmē famīlija un jāaizdodas kādā tālākā braucienā.

Vēl viens ne pārāk maznozīmīgs moments ir transportlīdzeklī pavadāmas laiks - tās ir divas līdz trīs stundas katru dienu. Līdz ar to gribas arī komfortu. Tam par sliktu spēlē, protams, arī pieradums pie zefīra, kurš aprīkojuma ziņā ir patīkams, lai arī ne bez dažiem trūkumiem. Saprotu, ka mazs mašiņš un komforts ir reti savietojamas lietas, bet tomēr. Klase ir supermini (ASV analogs ir subcompact), pie kuras tad arī pieturos. Nākamo mašīnu varētu arī ņemt lielāku. Kā variantu varētu arī izskatīt kompaktklases auto, bet tas lai paliek lasītāja viedoklim.

Tad, nu, izvēle starp mazlietotiem mazauto nav baisi milzīga.

Ekonomijas jautājums atrisinās pats no sevis. Pierasto 9-10 litru vietā sevišķi nespringstot varētu ierakstīties sešos, kas jau būs vērā ņemams ieguvums. Tā kā jāducina cauri visai Rīgai, dīzelīti negribās. Pie kam, pat ņemot vērā 30K plānoto nobraukumu, tīrā degvielas izmaksu starpība starp dīzeli un benzīnu nav tik nozīmīga, lai arī tieši uz šiem cipariem tā parādās. Loģiski, ka uz tik mazu mašīnu motora tilpumu dēļ nav nopietns variants ar automātisko kārbu.

Kāpēc tagad. Tāpēc, ka tagad ir labs laiks skatīties auto, ja ir iespējas. Saloni provē tikt vaļā no demo mašīnām, tās aizvietojot ar salona ekspozīcijā esošo auto izstumšanu uz ielas izmaksu optimizācijas nolūkos. Sludinājumos ir simtiem, ja ne tūkstošiem piedāvājumu nopirkt kādreiz (lasīt - treknajos gados) līzingā iegādātās automašīnas, kuru saistības īpašnieki vairs nevar segt. Atņemtās mašīnas es ignorēju, jo, ja ticēt nostāstiem, labākās tiek iegādātas un aizdzītas uz ārzemēm, kamēr daļai diezgan populāri ir izravēt ārā to, ko var izravēt ārā, un nomainīt to, ko var nomainīt, pirms līzings mašīnu konfiscē (ir dzirdēti stāsti pat par gaisa spilvenu detaļu izņemšanu).

Mazlietota manā izpratnē ir vienu - divus gadus veca un attiecīgi ne pārāk lielu nobraukumu. Salonu maiņas mašīnas, uzņēmumiem piederējušās mašīnas atkrīt automātiski, jo tās neviens netaupa. Nav uzticības arī auto ar pavadtekstu "tikko no Vācijas". Tā kā pats neesmu nekāds speciālists auto stāvokļa un patiesā nobraukuma noteikšanā, tad neuzņēmos risku.

Esmu pieradis pie klimata kontroles, ērtības labad gribu piecas durvis (hečbeks), lai nav jājājas ar bērna ievietošanu un citu - lielāku pasažieru iekāpināšanu un izkāpināšanu.

Jau pieminētais C2 atkrita. Pārgulēju ar šo domu un sapratu, ka ne. Lēta apdare, VTS ar "ādiņām" mūsu ceļiem un manai braukšanai nav gluži piemērots. It sevišķi, ja ņem vērā, ka tuvāko gadu laikā pateicoties mūsu valstij ceļu stāvoklis ne tikai neuzlabosies, bet, izskatās, ka pasliktināsies.

VW Polo - varētu būt izcils variants, ja bāzes aprīkojums nebūtu diezgan bēdīgs, kā arī būtu piedāvājums. Tiesa, dārgāk nekā konkurenti, jo VW bļamba. Pie kam, ja nemaldos, tūliņ tūliņ Polo būs jauna versija.

Opel Corsa. Variants. Cena ir saprātīga. Piedāvājums caur sludinājumiem arī ir. 1,4 benzīniņš ducina normāli, cik izbraucu. Varbūt aprīkojums varēja būt labāks, jo esmu izlepis un gribošs. Sauciet par lepnu. Bet citādi - ļoti pat apsverami.

Mazda 2. Variants. Aprīkojums ir labs. Izdevās atrast pagājušā gada ar smieklīgu nobraukumu, ar klimatu, kruīzu (Jelgavas šoseja katru dienu, you know), 1,5l. Šodien ikurāt izbraucu. Patika. Fiestas bāze, līdz ar ko līdzi nāk daudz patīkamas lietas, ieskaitot ērtu un precīzu ātrumpārslēgu ar īsiem gājieniem. Ļoti apsverami. Mīnuss - diezgan skaļa.

Toyota Yaris/Auris - varbūt nemāku atrast, bet dārgi.

Franču (Peugeot, Renault) mazās mašīnas neizskatu, jo tad es kādā tumšā ielas stūrī atraušos pa tuņķi. Ja jau visi taurē, ka Franču autobūves giganti mazmašīnīšu tirgū sako, tad ticēšu. Tieši tas pats attiecas uz Hyundai i20. Aizspriedumi aizspriedumiem, bet nu nebūšu es pirmais, kas provē pierādīt pretējo.

Mitsubishi Colt - diezgan dārgi, pie kam, aprīkojums ir kā miets - tāds, kāds ir, un ne par kapeiku vairāk. Mazlietoto tirgū jaunās paaudzes Colt piedāvājums arī nav nekāds.

Ir vēl kaudze ar variantiem, bet man apnika rakstīt.

P.S. Zafira ēd tos litrus tāpēc, ka tai ir mazs motors - 1,8l benzīniņš. Savulaik nožmiedzos uz 1,9TDI, jo cenas starpība bija 2,5 EUR. Tagad nožēloju, protams.

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Zinoshi

2009. gada 1. septembrī, plkst. 13:52

Kas vainas a klases mershiem? diizeliitis pa shoseju 4l, pa pilseetu labi ja 6. un nesaprotu aizspriedumus pret diizeli pilseetaa.

Gravatar newage

2009. gada 1. septembrī, plkst. 13:56

Kad es pirku sev auto, es, protams, arī palasīju atsauksmes par to, bet lēmumu tik un tā pieņēmu pats un citiem palīdzību nelūdzu. Pats izlēmu ko gribu un ko vajag. Protams, uzreiz pieņēmu domu, ka varu kļūdīties ar savu izvēli, bet tā būs mana izvēle un vainot varēšu tikai pats sevi. Toties tā būs laba mācība man, kad izvēlēšos sev nākošo auto. Ar to es gribu teikt - auto pirkšana arī ir jāapgūst un labāk apgūt to pašam un uzreiz nevis meklēt kādu kurš tev pateiks priekšā ko tev vajag.

Gravatar Bensons

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:01

A honda čirik nepatīk?

Gravatar laacz Autors

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:02

Bensons, Honda čirik nav mazauto.

Gravatar Girts

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:08

Pirms tiesi 3 gadiem nopirku jaunu Nissan Note 1.4l - ļoti labs pilsētas auto. nekādas "ektras" netrūkst - vienīgais trūkums, ko varu izdomāt - braucot uz 90-120km/h pa šoseju motors ir trokšņains. Netā ka jābāz ausis ciet, bet nu salīdzinot ar leilākām mašīnām. Plusi - daudz. Daudz vietas priekš tik maza auto, motora jauda pietiek pilnīgi, ēd benzīnu maz (ilgi neesmu mēerījis), augsta braukšanas pozīcija. Vispār esmu subkompaktu fans ;) Vēl daži komenti par citām mašīnām ar kurām biežāk esmu braucis: Honda FR-V 2l (2005g)- ļoti laba "gimenes" mašīna, bet padārga un smagnēja salīdzinot ar Noti. Mazda 323 (98g) - izturīga pēc velna, bet braukšana salīdzinot ar Nissan Noti neērta salīdzinoši zemās braukšanas pozīcija dēļ. Citroen Xara 2l dīzelis (2000g)- braukšanai ne vainas, ekonomiska, bet nu plīst diezgan bieži, grab, jocīgi "franču" risinājumi piekļuvei motoram, lampiņu maiņai utt.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:14

Ģirt, arī Zafirai lampiņu maiņa notiek caur riteņu arkām :)

Gravatar Pipuks

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:21

Par Polo ieteiktu padomāt, ņemot vērā, ka nāks jauns modelis, jo tas nozīmē, ka iepriekšējam visi gļuki jau būs atrasti un izķerti. Tādu pirkt ir labāk nekā pavisam svaigu modeli, kuru, kas zin kādu defektu dēļ varētu arī atsaukt. Bieži negadās tādi joki, bet, ja gadās, tad ir nepatīkami.

Par Toyota Auris - šobrīd tieši ar tādu braukāju autoskolā. Samērā ērts un visādi citādi labs, bet, priekšpusē labajā pusē ir ļoti neērts melnais punkts. Iespējams, ka tas tikai manai auguma komplektācijai un sēdekļa novietojumam tā sanāk, bet vērts ietestēt pirms iegādes.

Gravatar xxx2

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:27

Laacz!

Ja tiešām gribi samazināt izmaksas - uzstādi savam esošajam auto gāzes iekārtu! Tas makā apmēram 600 ls - pa tādu naudu citu auto nopirkt nav iespējams. Un izmaksu ziņa braukt uz gāzi izmaksā apmēram tik pat daudz cik ar jaunu, modernu un ļoti ekonomisku dīzeļauto! (gāze maksā gandrīz 2x lētāk par benzīnu, bet patēriņš modernai gāzes iekārtai ir apmēram tāds pats kā braucot uz benzīnu)

Kas attiecas uz mazu auto - tad ērts un komfortabls būt viņš nevar! Bez tam nevajag aizmirst arī par drošību - lai ko rāda crash testi, tomēr reāli dzīvē ir nedaudz savādāk. Impulsa un enerģijas nezūdamības likumus neviens vēl nav atcēlis.....

Gravatar DimanC

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:29

laacz, tur tā problēma, ka Tev vajadzīgās mašīnas ražošanas laikā (2004.-2008, ja gribi lietotu, bet ar garantiju), visā pasaulē autoražotāji (tāpat kā pēdējos 20 gadus) bija saslimuši ar lielummāniju un katru nākamo paaudzi taisīja ar vien lielāku un uzpūstāku :(

man šķiet, ka jāatmet prasība "ar garantiju" - atkritīs obligātās apkopes. ja nu tur kāda zobsiksna vai amortizators būs jānomaina, tas tik un tā būs lētāk.

Gravatar Girts

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:31

Nu ir jau tā, lamājos katru reizi arī Notei un Hondai arī nav nekāds sapnis. Bet ir pieredze remontos ar 98g 323 Mazdu un Xaru - Xara jāremontē ~ 2x biežāk - visu laiku kaut kas noplīst. Mazdai bija standarta daļas tikai jāmaina - ritošā un bremzes, Xarai ir arī ģeneratora un kaudze citu daļu ir jau mainītas. Bet nu mazdas daļas tomēr dārgākas gan bija drusku. Nissanam Notei nekas, protams mainīts nav, arī probzas nekādas - galu galā jauna mašīna ;) Hondai FRV arī nekas nav remontēts, ja neskaita skrāpētos sānus stāvvietās pa KASKO ;) Pērkot Noti skatījos arī uz Skodu - Oktāvija patika, bet pa lielu, Fabia - nepatika, Toreiz tas jocīgais vagoniņš vēl nebija, tāpēc to neskatījos ... Toyotas tiešām bija nenormāli dārgas, franču arī neapsvēru, Golf/Polo atmetu cenas un zagšanas dēl.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:33

Ģirt, toč. Vēl viens arguments neņemt VW un Audi ir arī lielāka iespēja, ka to nofenderēs.

Gravatar ansis

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:42

Radinieks drīz tirgos Corsu (5 durvis)- iepriekšējo paaudzi. Cik zinu, prātīgi braukta maršrutā Rīga-Ogre un pienācīgi apkopta. Sudrabkrāsas. Bet vārga dvēselīte... 1.2 tikai. Ja ir interese, dod ziņu

Gravatar Girts

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:42

Man patika dazi saiti ar apskatiem pa kategorijām (tip Best in Class). Visus neatceros, bet viens aizķēries linkos: http://www.channel4.com/4car/best-in-class/new.html Labi - tagad aizvēeršos ... :)

Gravatar Bonkajs

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:45

mans volvo s60, 2003g., D5 dīzelis: uz šosejas ēd: 3,5-5,5 pilsētā: 5-... vidējais patēriņš vasarā borta kompī ir 5-6l uz 100km vidējais patēriņš ziemā uz kompja ir 6-7l uz 100km maršruts - darbadienās Olaine - Rīga, brīvdienās visurkur... remonti reti, bet dārgi.

p.s. ja gribi ko lētāku, meklē pats...; ja gribi lētus, bet biežus remontus ņem VW vai opel; ja gribi padārgus, bet retus remontus ņem toyota.

ceru, ka palīdzēju ;)

Gravatar Bonkajs

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:49

aaa. un argumentētājiem par fenderēšanu varu teikt, ka tagad fenderē visu!!! ja nopirksi vw un tev ko nofenderēs, tad vnk. par rezerves detaļām samaksāsi pa gadu tikpat cik, ja piem es savam volvo pirkšu rezerves detaļu reizi gadā. tā lūk. ;)

Gravatar Jealousy

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:54

Toyota Aygo (Citroen C1/Peugeot 107). Supermašīna. Jautra, veikla, gana vietas priekš mazauto. Izturīga un uzticama kā čuguna vanna (Franču versijās mainās tikai bļemba un bamperi, apakšā tā ir tā pati Toyota). Tiesa, ar īpašu komfortu nelutinās. Bet nu tāda "kaite" ir lielākajai daļai mazauto.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 1. septembrī, plkst. 14:54

Bonkaj, lielākas izredzes, tomēr, ka nofenderēs bemve, oooo vai vw, nekā opeli vai mazdu :)

Gravatar kiwi

2009. gada 1. septembrī, plkst. 15:01

Ford Focus, Skoda Fabija.

Gravatar xxx2

2009. gada 1. septembrī, plkst. 15:17

Ford focus 2007 gada - degvielas patēriņš ~8 litri uz šosejas, 11 pa pilsētu... (esmu braucis - zinu) Tiesa gan - tas nesēņojot - neekonomiskā režīmā. Un par ērtu viņu NEKĀDI nevar nosaukt. (tiesa man augums 186 cm)

Gravatar uga

2009. gada 1. septembrī, plkst. 15:21

Nu ja tu saki, ka tūlīt nāks jauns VW ārā, tad varbūt ir vērts paciesties un ņemt tomēr jaunu. Viņi mēdz krietnas atlaides dot vecajiem modeļiem, kas stāv noliktavā. Aizej un aprunājies ar pārdevējiem.. ;)

Gravatar Ostry

2009. gada 1. septembrī, plkst. 15:26

Nu es kādreiz minētajā maršrutā braukāju ar A4 1,8 benzīns - bija padārgi. Tagad gan katru dienu vairs nav jābrauc šis maršruts, lai gan gadās - bet ar pašreizējo Mazda3 1,6TD patēriņš ir vairāk kā smieklīgs. Ja brauc atļautajos ātrumos +/- tad pavisam brīvi zem 5l/100km. Ir jau Mazdai tā lieta, ka pēc kāda "Gredzenu pavēlnieka" liekas paskaļa, bet nu tas tiešām nav tik ļoooti traki.

Gravatar Jānis

2009. gada 1. septembrī, plkst. 15:27

Škodas neapskati? Man pašam viedokļa nav, bet ir kādreiz diezgan pozitīvi lasīti.

Gravatar ikdienas braucejs

2009. gada 1. septembrī, plkst. 15:37

laacz - ar benzīnnieku 6 litros neierakstīsies tavā maršrutā. nekad. pieņem to kā faktu. un 30k km ir pietiekami daudz, lai apsvērtu dīzeli.

  1. fokuss ir pilnīgi normāli ērts. mans augums ir pāri 190cm. galvenais ir saregulēt visu, tāpat kā jebkurā citā mašīnā.

Gravatar archy

2009. gada 1. septembrī, plkst. 15:49

braukāju rīga jelgava 2 gadus ar oktāviju 2007 gada, nu jau 100k km nobraukt, patēriņš pa štrāsi ar 1.9tdi ir 5,6 pie 110km/h a kondišku, bez ap 5, pie 100km/h patēriņš bez kondas ja normāli brauc - kruīzkontroles stilā tikai ik pa brīdim pieberot, nevis turot kāju uz pedāli var pie 4,8 dabūt, pa pilsētu ja ārdās protam i savus 10 var savākt, bet tā principā ne vairāk kā 7 l salasās. remonti nau drausi gārgi pat pie dīlera servisā, nomainītas 2 gad laikā tikai bukses(garantija) un lampiņas(eļlās un pārējos šķidrumus neņemu vērā) skatījos ssā dabonams vēl ar garantiju 2007 modelis ar normālu aprīkojumu pa 4.5k lvl

Gravatar Enia

2009. gada 1. septembrī, plkst. 15:53

Nissan Note - esot ar labaam atsauksmeem, man 2vi labi autopazineeji ar taadaam baruc.

Gravatar cu

2009. gada 1. septembrī, plkst. 17:37

Hē, cilvēki, visi tādi garlaicīgi varianti, kā būtu ar BMW Z3, Mini Cooper vai Fiat 500C? Vai, vēl labāk, moci?! Bet nu viscēlāk būtu šosejas velo!

Gravatar usinss

2009. gada 1. septembrī, plkst. 18:56

Paskaties škoda virziena! Ļoti ekonomisks auto- pat octavia 1.9 TDi ēd nieka 4-5,5 litrus uz 100 km, ja mašīnā ir 4 pieauguši cilvēki. Mazie būs tik pat ekonomiski :)

Gravatar afigel

2009. gada 1. septembrī, plkst. 19:21

Paskaties uz Seat Leon - tas pats VW, tikai lētāks, interesantāks un zagļus neinteresē. un 1.9TDI -

Gravatar imo

2009. gada 1. septembrī, plkst. 19:38

būtu uzreiz nopircis volvo s80 vai s60 ar D5 (2.5 L ) turbo dīzeli un būtu viss ok :) ja ģimenes auto tad V70 vai xc70. tas dīzelis ir ekonomisks. (~6 -8L) jaudas netrūkst un komforts ir ļoti labs. arī ekstru netrūkst.

Gravatar cipis

2009. gada 1. septembrī, plkst. 19:54

Mazauto - MG ZR. Ar garantiju gan vairs nedabūsi. Izturības ziņā pielīdzinām hondām. Ieteicamie motora tilpumi 1,4 (115zs) vai 1,8 (160zs). Pats pārvietojos ar 1,8l (ir braukts arī ar 1,4 un tam arī ir atdzīstams sniegums) un varu teikt tikai labus vārdus. Elec logi, lūka, kondiška, elec spoguļi, sportiski krēsli iet by default. Man vismaz patīk.

Gravatar Anrijs

2009. gada 1. septembrī, plkst. 19:58

Braucu ikdienā darba darīšanās pa visu Latviju ar Polo 1.2 benzīnu 2007. gada vidēji mēnesī ir 7l kopā pa trasi un pilsētu, braucu pa visu Latviju. Kolēģim ir Polo ar 1.4 dīzeli ar 2007. gada mazliet dārgāks, bet braucot līdzīgi manam maršrutam sanāk ap 4-5 l. Mīnus, ko varētu atzīmēt ir diezgan švaka izolācija, nākas salonā dzirdēt motora rūkoņu, bet tad pagriež muzonu skaļāk un aidā. Lai veicas auto izvēlē.

Gravatar Martins

2009. gada 1. septembrī, plkst. 20:30

Ļoti labs mazauto pilsētai: Land Rover Discovery! Tāpēc ka liels auto ir, piemēram, Ford Excursion. Ar labu 2.5 300tdi motoru uz šosejas 9l uz simtu, pilsētā tīri naski pārvietojoties ap 11, vidējais ap 10, degvielas patēriņš mežā/purvā - nenormēts. Plusi - auto vienkāršs kā cirvis, ir ērts (nu labi, bija pirms tam Audi A6 - tas bija ērtāks), absolūti neinteresē vai kāds skrāpē auto vai ne (nu, gribi iebraukt slieksnī - lūdzu, dikti ieskriesies no aizmugures - ja netrapīsi āķī tad paskriesi zem pannas). Un ja te tauta sakās ar Polo sasniedzam fantastiskus 7l uz šosejas, tad man ir viens secinājums: visi tie mazauto ir kļūda, jo ekonomija tajos ir stipri imagināra...

Gravatar Martins

2009. gada 1. septembrī, plkst. 20:35

Ak, par Mazdām - pie izdevības par ļot ļoti konkurētspējīgu cenu iegādāties lietotu Mazda6 ar 100% zināmu un pārbaudītu vēsturi, ar smieklīgi mazu noskrējienu apjautājos savam meham (zinošs cilvēks, pārbaudīts praksē pulkāku gadu garumā) - vai ir vērts. Atbilde - ir arī mašīnas ar krietni lētākām uzturēšanas izmaksām. Kas attiecas uz nosperšanu: KASKO pie pietiekami vērtīga auto, jo nekur nav izslēgts ka jebkuras markas auto kādi pajoliņi pamēģinās nospert lai pabraukātos.

Gravatar oreh

2009. gada 1. septembrī, plkst. 20:36

tu gribi braukt ar eertu diivaanu un skaistu apdari un lai nekas negrab... tai pashaa laikaa uzskati ka kolts pat ir pa daargu :).. aj cmooon... nav tad taada modelja

nopeerc taadu mashiinu kuras gaita apdare un cena tev apmierina un ieliec gaazes iekaartu... viss...

Gravatar es

2009. gada 1. septembrī, plkst. 21:08

Atbalstu Jealousy viedokli par Toyota Aygo, pats esmu ar tādu braucis gadu un nekādas problēmas nebija. Vienīgi komforts tur nekāds īpašais nebūs, bet tērē ap 4-6l uz 100km, atkarīgs kā ar to brauc.

Gravatar bobiks

2009. gada 1. septembrī, plkst. 21:09

Es atkal varu ieteikt bmw x5 3.0 dieseli. Ļoti ekonomisks, 9l pa štrāsi, uzrāviens super. Bērniem arī daudz vietas, var ielikt bagažniekā kādus 3, un vēl aizmugurējos beņķos 3. Priekšā viss tukšs, neviens pat neiedomāsies ka Tev 6 bērneļi aizmugurē.

Gravatar Atis

2009. gada 1. septembrī, plkst. 21:12

Degvielas patēriņš vēl joprojām ir ĻOTI atkarīgs no tā, kas pie stūres sēdeja pirmos piecus tukstošus.

Gravatar m77

2009. gada 1. septembrī, plkst. 21:14

Tak nospļaujies par tiem mazmotoriem un iegādājies, piemēram, Metro 6R4 :D Skaistulis, ne auto: http://www.shelsley-walsh.co.uk/press/photos/DSC_0476.jpg http://www.flickr.com/photos/26816751@N03/3327360831/

Gravatar hvz

2009. gada 1. septembrī, plkst. 21:19

  1. Gāzes iekārtu uz 4 cilindru motoru jau var uzlikt par kādiem 380Ls (piemēram heinrihs-gaze.lv). Un normālu iešprices sistēmu. Pats braucu ar 11 gadu vecu japāni, tam gāzes patēriņš vidējais zem 9L uz 100. Izmaksas 100 kilometriem degvielā ap Ls 3,30. Ar nevienu dīzeli nedabūsi tik zemus ciparus. Pie tam man nav iešprices sistēma.
  2. priekš kam tev auto ar garantiju? Zini, cik apkopes maksā? Tādus visbiežāk pārdod pirms lielās apkopes un tad izmaksas ir smuks pārsteigums. Ja mašīnai bija kādi nopietnas kvalitātes problēmas,, tad garantijas laikā tie tika novērsti (izņemot frančus, kuri paši ir viens liels gļuks). Atlikusi neliela garantija var būt iemesls, lai uzkačātu cenu un tikai. Ieguvuma tev praktiski nebūs. Pie tam lielie plači (piemēram ALD) paši dod savu garantiju, kam nav nekāda sakara ar ražotāja prasībām, arī uz auto pēc oficiālā garantijas laika.
  3. kruīzkontrole maršrutā Rīga-Jelgava? Kur garākais posms bez luksoforiem, apļiem, apdzīvotām vietām ir kādi 5-7km ??? Vasarā pats to ceļu mēroju ikdienā un nejutu nekādu vajadzību.

Gravatar cece

2009. gada 1. septembrī, plkst. 21:33

mjā, mazauto šīm uzstādītām prasībām nekādi neatbildīs man ir aizdomas, ka derētu tāds kā manējais; nu patīk man viš - tāpēc pareklamēšos, palielīšos - Pontiac Grand AM , 3.1 , 94.gada ; nekas nerūs un netaisās rūsēt , plika bleķa robiņš stāv bez izmaiņām, un rūsas pārveidotāju tur neko nespēja izdarīt; vidējo patēriņu pagrūti izspiest virs 9; un visi elementārie labumi - klimatkontr automāts utt utml ; nav bezjēdzīgi liels un nav bezjēdzīgi mazs tikai remontos reizēm vajag zinošu kadru, bet - tas ļoooooti reti... ir pārvadāts 1gab pakešlogs, bagāžnieks aizvērās, un durvis bij ciet

Gravatar Enia

2009. gada 1. septembrī, plkst. 21:45

Bet nu faktiski tas ir taapat kaa jautaat kaadu mob tel labaak izveeleeties, vai laptopu vai vai vai, iesaki ko gribi, taapat pats izveeleesies kaa sirds teiks : )

Gravatar UL

2009. gada 1. septembrī, plkst. 21:48

Es domāju, ka tomēr ir jāsāk ar budžetu un tad jāskatās maximāli labākais variants - pieņemu, ka labāk būtu vienu gadu vecs mazaprīkots Polo nekā ar extrām piestumta Mazda 2 divgadīga, vienā cenā skatoties. Bet nu mani nav vērts klausīt, manas preferences nekad nav bijušas racionālas, sākot ar Sābu kolekciju, beidzot ar Getzu un visiem džipveidīgajiem. :) PS Es sev nepirktu, bet dikti patika dīzeļtourans - 6l/100 vidējais, un Fiesta (jaunā, tā kas tikai gadu veca - kā teica Jeremy Clarkson: "Is it green? YES!".

Gravatar Raikons

2009. gada 1. septembrī, plkst. 21:53

mana Škoda Fabia ēd zem 5 litriem uz 100 km miksētā režīmā. Arī es gandrīz katru dienu braucu Rīga - Ikšķile - Rīga. Vietas arī daudz...

Gribas kaut ko jaudīgāku, tāpēc sapņoju par Toyotu Corollu. Bišku vairāk ēdīs, toties jauda parādīsies lielāka un uz ceļiem lielāka drošība. Pežo gan neņem, bet runā, ka Toyota ir bišku dārgāka, bet viņu Rīgā ir ļoti daudz, tāpēc rezerves daļas varētu būt lētākas.

Gravatar Sarky

2009. gada 1. septembrī, plkst. 22:35

Daudz prasību tev, daudz plusus un mīnusus uzskaiti izvēlē. Tad nu veinīgais, kas tam atbilst ir.. Priuss. Pilsētā būs stabili zem 5 litri Un ir i 5 durvju, i hečbeks, ir bērnu ratiem pietiks vietas. Liels viņš patiesībā ir. Un dīvaina paskata.

P.S. Jā, un padārgs arī. P.P.S. Un varēsi savu Zefīru pārdot. P.P.P.S. līdz ar to Priuss vairs nebūs tik dārgs - ne pirkšanā, ne uzturēšanā. P.P.P.P.S un mans daudzpadsmitgadīgais divlitrīgais, acīmredzot, rij pa tavējo Zafiru jūtami mazāk.. Kura gada Tev viņa bija?

Gravatar Prusaks

2009. gada 1. septembrī, plkst. 22:52

Esmu Aygo braucējs jau 3 pilnus gadus. Nomainīju 2 lampiņas un sajūgu pēc 2 gadiem par garantiju, jo sajutās jocīgs. Kaut kādi bremžu kluči bija 1x arī. Patēriņš, stāvot maršrutā Mārupe-centrs 6 litri vasarā, 7 ziemā, uz šosejas tik mazs, ka nespēju pat izmērīt. 5 durvis. 4 cilvēki jūtas normāli, it īpaši, ja ģimenē 2 bērni. Vadītāja sēdēšanas komforts ir nesalīdzināms ar Mini — par sliktu cietajam, zemajam, šaurajam Mini. Joprojām ir finanšu līzings 110 lati mēnesī. KASKO 160 lati. Stāvvietas par brīvu spraugās, kur citi neielien. Pat nezinu, kādu citu mašīnu es ņemtu, ja vajadzētu jaunu. Ja nu vienīgi jauno Polo, bet tas izmaksu ziņā ir pakāpi augstāk. Patīk gan… Tajā šaurajā tālākpārdošanas vērtības, uzticamības un zemo izmaksu lodziņā citus modeļus kā Aygo/C1/107 neredzu… Bet katram savs.

Gravatar Prusaks

2009. gada 1. septembrī, plkst. 22:54

Uj, sajaucu, operatīvais līzings. Vakars…

Gravatar Driv3r

2009. gada 1. septembrī, plkst. 22:58

Laacz:

  1. Mazs un Ekonomisks - nav sinoniimi;
  2. "Pastkastiites" uz ritenjiem ir shvakas krashos, konforts, apdare un gaitas iipashiibas - ljoti vaaji, kaa arii peecpaardoshanas veerttiiba nieciiga.

Tev pasham sev vajadzeetu atbildeet uz dazjiem jautaajumiem:

  1. Cik $$$ esi gatavs investeet;
  2. Cik km gadaa plaano nobraukt (laikam jau atbildeeji - 30K);
  3. Cik gadus plaano ekspluateet;

... varbuut tomeer ir veerts skatiities uz kompakto vai videejo klasi...3-6 gadus lietotu

p.s. Starp citu dizelim pilseetaa nav ne vainas,... pasham 2.0 Turbo Diesel, gadaa nobraukums ap 60K ... videjais paterins ap 5.8 L/100 km

Gravatar fx

2009. gada 1. septembrī, plkst. 23:53

mjaa.. Zafira. BMW 330 pa šoseju ēd mazāk (8-9 litri). Arī dinamiski braucot. Apdomā ;-)

Gravatar Francis Oftopiks

2009. gada 2. septembrī, plkst. 06:36

Tautības latviešu valodā joprojām ir jāraksta ar mazo burtu. :/

Gravatar scope

2009. gada 2. septembrī, plkst. 08:30

laacz: Vispār būtu interesanti uzzināt kādi ir aizspriedumi pret dīzeli pilsētā?

Gravatar dadzis

2009. gada 2. septembrī, plkst. 08:32

par to ka esi jauns gurķis uz ceļa un tik tapēc nedrīksti ņemt jaunu auto - tās ir pillnīgas un galīgas buļļu kakas! rus laiku aizspriedumi! iegājies tautā tik tapēc, ka visi domā ka jebkurš kurš dabuj mašīnu ar to uzreiz gāž un neievēro noteikumus. tieši pretēji - jauns braucējs ir prātīgāks un mierīgāks kamēr iebraucas. pēc 1 gada uz ceļiem tad gan, sāk gāzt :). man 1. mašīna bij jauna, nobraucu 2-3 gadus un NEVIENA eksidenta nebij, nekādu problēmu! tā kā ja vari atļauties tik iesaku - ņem jaunu un nebūs nearko problēmu, ja vien tik līzi spēsi maksāt. pārlasiju ka izskati iespēju arī par hyundai. sirdij tuva marka un kantoris (skandi personā). manuprāt sen ir pagājis tas laiks ka uz šo marku ir ar aizspreidumiem jāskatās. visos topos hyundai sāk apdzīt jau senas un stabilākas markas. krievi brauc no kreivzemes un pērk 3gadīgus hyundajus, jo tas ir labs auto, par labu cenu un ar labu aprīkojumu. paziņam ir vēl vecais getzs ar kuru braukti ir n-tie gadi un 100k km ir nobraukti un nekas par savu naudau nav mainīts, nekas nav plīsis, nekad nav palicis uz ceļa. price/performance - ideāla attiecība. un pievērs uzmantību garantijai - arī dzīvē ir tā, ka tos 5 gadus varēsi neparko nedomāt. :) ja ir interese, var sīkāk apstāstīt un izrunāt, arī klātienē ;)

Gravatar marss

2009. gada 2. septembrī, plkst. 08:37

ghe ghe mans civis arī ēd ~6,3l uz šoses sevīšķi nespiežot (1.8 benzīns), un kruiza kontrolei Arī posms Rīga - Jelgava ir vienkārši elegants brauciens, uzmet ~110 un viss. Tikai domāt ka 8-9k Ls nebūsi gatavs izgāzt ;)

Gravatar rlinex

2009. gada 2. septembrī, plkst. 09:44

Vai tas ir normāli mūsdienās pērkot mašīnu, domāt vai viņu nofenderēs vai nē ? Un pirkt mazāk zagtas markas mašīnu... Nonsens.

  • padoms. Kā mašīnu datubāzi izskati [mobile.de] tur var savas prasības labi izteikt :)

Gravatar Adolfo

2009. gada 2. septembrī, plkst. 10:19

9-10 l/100 km uz A8 nav maz. Pats gan es braucu ar 12 l/100 km un esmu ar to apradis (jo komforts šķiet svarīgāks), lai gan neslēpšu, ka ik pa brīdim ir žēl to 270 Ls, ko mēnesī nodedzinu. Ar dīzeli būtu uz pusi mazāk - BET:

  1. atceries, ka dīzeļus ne pa jokam moca TA (gāzējot apgriezienus līdz atdurei) un ne viens vien pat jauns motors tā ir "aizgājis" (un tā NAV garantija);
  2. dīzeļa patēriņš ir tieši proporcionāls degvielas kvalitātei, un ja jau pat Neste šad tad "uzklepo"... Ja turi uz ielas, tad laicīgi gatavojies ziemai, pietiek kaut 1/10 bākas ar parasto dīzeli, lai sistēma aizsaltu;
  3. dīzelis mazauto būs skaļš.

Nu jā, un kad pats domāju par citu benzīnnieku ap 8 l/100 km (nu vismaz 70 Ls ietaupījums), tad sliecos uz Saab 93 vai Mini Cooper S, tie kaut cik atbilst veicamajam ieguldījumam, kas gan nebūs mazs, un labam komforta līmenim.

Bet ja gribi tiešām kaut ko ekstra vienkāršu, tad padomā par Ford Fusion. Gan pietiekoši liels salons, gan degviela ok (benzīns ap 7 l), gan elementāras komforta lietas ir uz vietas. Un nezags.

Ja ir garantēti mēneša ienākumi, tad labāk pērc jaunu no salona, izčīkstot ultra atlaides (ejot 3 reizi ārā, gan jau tirgotāji piekritīs, jo jauno auto tirdzniecība ir gandrīz apstājusies) - tagad tiešām viens otrs jauns auto tiek pārdots par 3 gadus lietota auto cenu!

Gravatar Jealousy

2009. gada 2. septembrī, plkst. 11:25

  1. rlinex > Jā, tas ir nopietni, jo atkarībā no auto "zogamības" pieaug KASKO cena. Vienas klases, viena izmēra, līdzīgu parametru mašīnām KASKO var atšķirties aš 2x. Ja tie ir 400Ls gadā tad ok, bet ja par "to pašu" ir 800Ls gadā, tad tas ir krietni neforši.

Gravatar as

2009. gada 2. septembrī, plkst. 11:47

Cik daudz padomdevēju, foršākais, ka patiesībā jau saknē jāsaprot, ka nav tāda auto "labākais", jo ja tāds būtu, mēs visi to sen jau lietotu un citiem virsū neskatītos:)))) Jāpērk ir tāds, kas patīk pēc iekšas, āras dizaina un kurā patīkami sēdēt, pēc tam jāskaita, vai to spēj nopirkt un tikai pēc tam, vai spēj arī uzturēt! Neko no tiem pieminētajiem "krāsainajiem" mazauto nesaprotu, cik nācies braukt, tracināja plastmasa salonā, troksnis un nespēja ieskrieties līdz 100 km/h. Daži mazauto ar automātiskajām kārbām vispār ir fantastiski - pie katras pārslēgšanās rāvieni un pauze uz pāris sekundēm - murgs, ne braukšana. Līdz šim subjektīvi ir paticis braukt ar MB A-klasi (dīzelis un benzīns), SAAB 9-3 (2.2 dīzelis un 2,0t benzīns) un BMW 3xx (1.8 benzīns), šķiet vislabākā price/performance bija SAABam, ieteiktu vismaz pamēģināt, pie tam 2.2. dīzelis esot patiešām lēts un nenobraucams.

Gravatar Sarky

2009. gada 2. septembrī, plkst. 12:51

<i>"un tikai pēc tam, vai spēj arī uzturēt!"</i>

  • ūja, ūja, vai tad tiešām krīze neizmācīs šitos un-tikai-pēc-tam domātājus un vispār-nedomātājus, vai spēs arī uzturēt.

Gravatar francis

2009. gada 2. septembrī, plkst. 14:01

es nesaprotu kādēļ visi noliek franču auto - mans jau 60 tkst. noripojis un nekādu problēmu, ja arī sāksies problēmas pēc 100 tkst., tad tās sākas netikai frančiem, bet arī britiem, vāciešiem, japāņiem utt. Ok, varbūt dažas lietas, ja vēlies pats ķimerēties ap motora telpu, ir nedaudz padebīli, bet viss pārējais ir ok.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 2. septembrī, plkst. 14:34

Pipuks, nav jau vairāk tekošais Polo modelis .lv (vismaz salona rīcībā). Ir servisa maiņas auto, bet tādu nu pavisam noteikti negribētos :>

Gravatar Runcis

2009. gada 2. septembrī, plkst. 14:36

Vai te ir kāds Mitsubishi Lancer vai Ford Focus īpašnieks (ap 2006 g. raž). Mani interesētu viņu pieredze.

Gravatar sid.id

2009. gada 2. septembrī, plkst. 15:22

mjaa... tiešām nesaprotu kas daudziem pret tiem Franču auto. Pats 2.5 gadus nobraukāju ar Renault Clio 4, tieši kā bijis demo auto, kuru mocijuši visādi testētāji. Nobraukāju tos gadus bez NEVIENAS problēmas, tik cik eļļu nomainīt un viss. Nu labi finālā vēl 2x tika saskādēts avārijās tā pa nepatīkamo, bet drošības testos bij salasījis 5zvaigznes kā rezultātā pašam nekas.

Gravatar uldisb

2009. gada 2. septembrī, plkst. 18:17

Škoda fabia - cena laba, dizains kā VW polo, dīzelītis 1.3 litri ēd neko (4.3 l uz 100km)...

Gravatar KAC

2009. gada 2. septembrī, plkst. 18:34

Par auto modeļa izvēli tev pašam vien jāizlemj, neviens tev priekšā nepateiks "pareizo" variantu. Ja man pašam tagad vajadzētu ņemt mazauto, tad skatītos uz Polo pusi. Un iespējams, ka pasūtītu no Vācijas, tagadējo autiņu tādā veidā paņēmu un ļoti veiksmīgi.

Gravatar Gross

2009. gada 2. septembrī, plkst. 21:03

nav ko iespringt, ņemt to, kas tev patīk pašam! Personīgi ieteiktu japāņu auto Honda Jazz vai Toyota Auris/Yaris kas nu labāk iet pie sirds. Ekonomija noteikti būs. Nu, ja var atrast kaut kur mazlietotu Hondu Insight, tad patēriņš varētu patikt.

Gravatar aksels

2009. gada 2. septembrī, plkst. 21:11

Ko domā par Honda Jazz ? Paņēmu ar variatoru, i patēriņš mazs, i kloķis nav jārausta. Divi gadi riņķī, nekas cits kā apkope nav bijis jādara.

Gravatar afigel

2009. gada 2. septembrī, plkst. 23:25

55ajam jaunus dīzeļus īpaši nespīdzina, pie tam ja motors ir ok, nekas viņam nevar notikt. tam jau redlains ir domāts, lai līdz tam grieztu. un dīzeļam tas ir veselīgi. ziemas dīzeli parasti sāk tirgot pirms mīnusu iestāšanās - so neredzu nekādu problēmu ar auto turēšanu uz ielas. man pēdējie auto ir bijusi dīzeļi, stāvējuši uz ielas, lējis esmu ko pagadās, no kannām, dzelceļa dīzeli, statoilu - pofig. 3 g.v. diesels NAV skaļš, izņemot kādu getzu varbūt :) za to 5L patēriņš ar 140 km/h ir ļoti pārliecinošs arguments :) kāds frančiem ir apkopes intervals ? ķenguram bija ik pa 15k km apkope. opeļam ik pa 30k km.Abi dīzeļi.

Gravatar Bonkajs

2009. gada 3. septembrī, plkst. 07:36

...ja reiz par auto zādzībām kāds uztraucas, tad domāju vislabākais būs Trabant vai Žigulītis :D

Gravatar Bonkajs

2009. gada 3. septembrī, plkst. 07:38

hondas faniem:

tikko čoms viens svīgi nozvērējās pārdot to savu H lamatu! :D

Gravatar marss

2009. gada 3. septembrī, plkst. 08:25

un kam interesē ko domā tavs super čoms ;)

Gravatar Smoll

2009. gada 3. septembrī, plkst. 08:56

Kā saka mans labs draugs: nav labu vai sliktu automobīļu, ir tikai tava nepareizā izvēle. Bet ja nopietni iesaku paskatīties Škoda virzienā, piemēram Fabia, kura ir būvēta uz tā paša Polo platformas un nemaz nav slikts auto (sievai ir, pa gadu nobraukts 10K km, bez bēdas). Kā variants Roomster, uz tās pašas Fabia/Polo bāzes, ar satriecošām salona transformācijas iespējām :). Var dabūt visas iespējamās ekstras (laikam tikai elektrisko beņķu nebija) Pieredze: Fabia 1,2l benzīns, elegance komplektācijā, ēd savus 6l uz 100 km (sievas braukšanas stilā), tomēr man šis motorīts liekas par vāju un es, kad sanāk ar to braukt, vislaik to moku, līdz ar to patēriņš ir ap 8-9l/100km sieva par motora jaudu nesūdzas, tā kā viss ir atkarīgs no braucēja labās kājas apavu smaguma, bet mans ieteikums būtu skatīties uz 1,6l benzīnu. Salonā šai komplektācijai ādas apdare stūrei, ātrumpāslēgam un stāvbremzei, klimata kontrole, radio ar mp3 disku lasītāju, sēdpozīcija vairāk tāda autobusiska - augstāka nekā sedana tipa automobiļiem. Salons paskaļš, motoru pie augstākiem apgriezieniem salonā dzird ļoti labi. To var atrisināt divos veidos, veicot salona skaņas izolāciju, par papildus samaksu, vai pagriežot skaļāk mūziku :) Ceru ka palīdzēju veikt Tev savu izvēli. Veiksmi!

Gravatar imo

2009. gada 3. septembrī, plkst. 17:51

ko var piebilst pa dīzeļiem ... apskatē, man liekas, (volvo mašinām [automātiem]) ir ierobežotājs, kas tukšgaitā neļauj vairāk par xx apgriecieniem dzīt. manam benzīniekam par 4tūkst vairāk tukšgaitā nevar dabūt. Volvo ir padārgi remonti, bet viņi ir retu. + tagad daudziem tirgotājiem ir labas akcijas. piem volvo tagad ja peerk jaunu tad bonusā nāk līdzi bezmaksas apkopes grantijas laikā.

  • volvo ir droša mašīna un nav riska klasē, kā rezultātā apdrošināšanas izmaksas ir mazākas. un uzturēt vienu auto noteikti būs izdevīgāk nekā divus. (apdrošināšana, skate, tehniskās apkopes, un remontiņi.) vēl pērkot mazlietoto tiešām skaties kā ir ar apkopēm (pazvani konkrētajam dīlerim un uzjautā kādi ir intervāli). jo var gadīties ka būs jāmaina zobene, palīgsiksna, vēl attiecīgie spriegotājruļļi un bonusā vēl dabūsi bremžu diskus ar visiem klučiem mainīt :D bet jā - jāsāk ir ar budžetu. par mazdām .. (konkrēti mazda6) bija viens gadījums (ne man), kad beidzās garantija, tad sākās visādas problēmas. viskautkas sāka plīst... pats es braucu ar volvo - gan benzīnieku (70 litri pietiek 500km) +volvo dīzeļiem ir ļoti laba fīča - autonomā apkure (dīzeļiem mūsu tirgum defaultā). ziemā iekāp siltā autiņā ar atkusušiem logiem. vai arī iekurbulē un pūš siltu jau. protams to var ielikt jebkuram auto - 800ls :)

Gravatar e-remit

2009. gada 3. septembrī, plkst. 20:50

laacz, kad beidzot būsi nopircis, to uzrakstīsi? (pac nevaru Tev neko ieteikt - mīlu lielās mašīnas dēļ ērtības).

tagad, kad esi pasācis braukāt, pastāsti, ko domā par šādiem gājējiem: http://laacz.lv/2007/12/03/autobrauceji/

Gravatar Lauraiss

2009. gada 5. septembrī, plkst. 05:02

Pa 4000EUR laba auto nebūs, face the fact, būs lēts mēsls. Ja izlēmi skrugļot, tad nevārsti žaunas par komfortu, ja gribi komfortu tad nerīsties par cenu.

Gravatar valcha

2009. gada 8. septembrī, plkst. 13:58

Nu tad gaidam, ko būsi iegādājies, neaizmirsti pastāstīt!

Gravatar procesors

2009. gada 8. septembrī, plkst. 17:25

no mašīnām neko nesaprotu, bet vai tiešām 1.2 ... 1.4 motori ir izturīgi arī pēc 100k?

Gravatar Richus

2009. gada 9. septembrī, plkst. 11:10

Es tev ietektu Kia Ceed. Auto skaitās laikam kompaktklases, bāzes aprīkojumā ļoti labi aprīkots. Pats iemainijus savu iepriekšējo auto tādu pašu iemeslu dēļ kā tu un nu jau otro gadu ar to ikdienā kursēju maršūtā Jelgava-Lidosta-Jelgava. Man konkrēti ir Cee'd wagon, dīzelsi. Tas ir pikapiņs. Respektīvi izmaiņu ir nedaudz 30 kg vairāk un laikam par 30 cm garāks, bet es ar viņu regulāri braucu ar draugu uz copi un viņa BUSH laivu vienkārši iemetu sev bagāžiekā, lai gan tai pat laikā viņa Mitsubishi Coltiņā to vienkārši nevar iebāzt. Esmu vadājis gan leduskapi, gan vēl sazin ko saistībā ar pārvākšanos. Pateriņš vienkārši fantastisks - videji 5 litri ikdienā. pilsētā vidējais kaut kādi 6.5 varētu būt. es gan nēsmu nekāds baigais gāzētājs, bet parasti tāpat nesos visiem garām pa šōseju, jo nekad nevaru laicīgi iztaisīties :)

Plus:

  • pat pats parastākais bāzes modelīts kāds ir man ir ļoti dinamisks un izskatāsarī ļoti glīti. mīnus:
  • skaitās diezgan paciets salīdzinot ar audi, bmw un citiem vācu autiņiem. bet tam es tā tik dikti negribētu piekrist. Salīdzinot ar apvidus auto, kas man bija iepriekš jā, bet cik esmu pabraucis ar citiem paziņu draugu autiņiem nemaz neliekās ka man būtu ciets auto.
  • kā jau korejiešu auto pēc paris gadiem zaudē diezgan lielu daļa savas vērtības. Lai gan tas vairāk ir uz iepriekšējo meodeļu rēķina un šis konkrētais vispār ir ražots tikai eiropas tirgum un tiek skrūvēts Slovākijā. bet tavā gadījuma tas būtu vairāk kā plus jo patreiz tāsdu 1-2 gadus lietotu var iegādāties par ļoti patīkamu cenu, pat no dīleriem.

Tā kā abi cīnamies vienā frontē un esam no vienas pilsētas, varu tev drošī iedot notestēt , ja ir vēlme kādu vakaru. Nekādu problēmu

Gravatar Richus

2009. gada 9. septembrī, plkst. 11:14

Sorry, nepamaniju, ka dīzelļi tevi neinteresē. bet viņi protams ir arī benzīnieki, tikai attiecīgi nedaudz lielāks patēriņš un nav tik dinamisku vismaz bāzes modeļos.

Gravatar Pedro

2010. gada 7. novembrī, plkst. 14:27

Laacz, kada, tad beigas bija izveele?

Gravatar laacz Autors

2010. gada 7. novembrī, plkst. 18:14

Pedro, beigu beigās nospļāvos un ļavos atrunāties no mazauto klases. Paņēmu Honda Civic jauno.

Gravatar Brauceejs

2014. gada 15. novembrī, plkst. 14:49

par hačbeku Hyundai i-30. Braukšanai labs, stabils, ātri sasislt ziemā, bet salonā troksnis kā zobārsta urbī. Skaņu izolācija gandrīz nekāda. Atrisināju. Zem salona grīdas paklājiņiem paliku 6mm putu plēvi ar metalizāciju abās pusēs. Tagad jāieklausās, vai motors darbojas, vai ne. Sēdi un brauc un baudi mūziku.