✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.

← Uz sākumu

Auto iegādes īpatnības

2009. gada 18. septembrī, 58 komentāri

Ziniet, es sadusmojos šodien.

Beigu beigās sapratu (neba nu bez jūsu nopelna, lasītāji:), ka nav vērts ņemt mazu mašīnu, bet mazliet lielāku gan - jā. Un ieciklējos uz Honda Civic 5d. Atradu ideālu variantu - 7. gada, ziemas riepas ar diskiem komplektā, viss par relatīvi saprātīgu naudu. Tirgo “Signāls”. Aizbraucu, apskatīju, jā - ņemu. Sarunājām, ka pieturēs vēl šo nedēļu, kamēr es visas formalitātes un finanšu lietas sagatavoju.

Viss noorganizēts, atiet jūriņā. Zvanu džekam, ar kuru runājāmies. Hops - emm ... vairs nav ... pārdevām. Bled. Dīlu, kad atgādināju, viņš atcerējās, bet esot par vēlu jau. Nēnu, vismaz piezvanījis būtu. Galu galā - rezervācija ir, būtu kaut ko saštukojuši (lasīt - ķepa vai kas nu tur). Pat, ja būtu vienojušies, ka nekas nesanāk, man nebūtu tāda cemme.

Un vispār jau ar tiem auto tirgotājiem tā ir kā ir. Cik pabraukāju pa saloniem, visi manis apmeklētie liek diezgan lielu mīksto. Izbraukt - jā, parunāties - jā. Bet, kad jāmēģina pārdot - it kā viņiem katras piecas minūtes būtu jauns gribētājs. Laiku pa laikam nobraucot garām vienam vai otram salonam es redzu, ka placī tas vāģis vēl stāv. Vienīgais, kas springa, bija “Veho” par to pašu C2. Zvanīja, mēģināja pierunāt uz ko citu, un tā. A pārējie - po. Varētu domāt, ka mūsdienās, kad ne pārāk labi visiem iet, pārdevēji iespringtu mazliet vairāk.

Tāda man tā cemme. Izbļāvos un tagad atpakaļ strādāt.

P.S. Ak jā, gribējās viņus nosaukt par pinpjiem un pasūtīt irst ;)

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Qued

2009. gada 18. septembrī, plkst. 14:07

Ojā. Kādreiz es gribēju korollu pirkt (no privātpersonas gan), viss bija sarunāts, organizēju skanošo. Piezvanu - pārdota. Pārdota cilvēkam, kas esot samaksājis 10 ls vairāk nekā bija ar mani sarunāts (toreiz laikam bija runa par 4k usd vai tamlīdzīgi).

Gravatar kombuli

2009. gada 18. septembrī, plkst. 14:11

nu patiesībā tāpēc ir jāslēdz priekšlīgums, tad būsi pasargāts no šādiem uzmetējiem

Gravatar laacz Autors

2009. gada 18. septembrī, plkst. 14:16

kombuli, neba nu viņš kaut ko tādu piedāvāja ne nu kā. Ja viņš būtu ko tādu prasījis, būtu domājuši. Bet jamais vienkārši piekrita pieturēt mašīnu uz nedēļu. Vai tad man bija pamats domāt, ka normāla dīlera normāls pārdevējs uzmetīs bez ziņa?

Gravatar Allažu Ķimelis

2009. gada 18. septembrī, plkst. 14:25

Oooo, tad jau kruta reklāma "Signālam". Jāiet un tik jāpērk auto no viņiem - izskatās tur nopietni cilvēki strādā. Weblapas adresi vai e-pastu var iedot? Bet ja nopietni runā, tad pats vien vainīgs - būtu noslēdzis rokasnaudas līgumu un iemaksājis kādus 100 latus, jau tagad braukātu ar jauno Honda Civic ;)

Gravatar laacz Autors

2009. gada 18. septembrī, plkst. 14:28

Allažu Ķimeli, es takš pirmo reizi mūžā pērku mašīnu individuālā kārtā. Ne par kādiem rokas naudas līgumiem pat iedomāties nevarēju. Pie kam, cik runāts ar potenciālajiem pārdevējiem, neviens neko tādu arī neprasīja. Tik vien - cik ilgi domāsiet un viss.

Gravatar Sapnix

2009. gada 18. septembrī, plkst. 14:42

Vispār es jau ieteiktu uzlikt mīksto. Tā teikt, ja nesanāca, droši vien uz labu un tā tam arī bija jābūt. Jeb citējot kādu nu jau par klasiku kļuvušu reklāmu - Es iešu tur, kur mani gaida - to arī iesaku tev.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 18. septembrī, plkst. 14:43

Sapnix, ja neskaita dusmu, tad es jau arī lieku mīksto :)

Gravatar e-remit

2009. gada 18. septembrī, plkst. 15:10

varētu būt, ka viņiem daudzi tādi, kas "atliek uz nedēļu, lai nokārtotu formalitātes"... un pēc tam pazūd, tāpēc arī pārdod tam, kas atnāk ar naudu. pie mums kaut kā cilvēki kautrīgi un nesaka, ka nepirks, bet saka, ka pirks vēlāk.

Gravatar dadzis

2009. gada 18. septembrī, plkst. 15:40

arī esmu saskāries ikdienā ar tādiem darboņiem, ar nespēju saprast. Itkā kržie, darba nav, netirgojas, bet kad sāc reāli kārtot dealu izskatās ka pašam darboniem ir pofig pilnīgi. Neredz nekādu vēkmi ko pārdot. Nav nekādas atdeves kas liecinātu ka ir v;elme ko uzlabot sdava darboņa biznesā. Tapēc man joporjām ir pārliecība, ka šiti krīzes nav mums, bet gan ir iestājies tāds pofigisms no tā ka no zila gaisa vairs dzīvokļus neppērk un katru gadu vairs visi nemaina mašīnas. Un ir pavisma amz darboņu kas iespringst lai saktu aktīvāk darboties un izlīstu no mēsliem kur esam ar savu pofigismu nonākuši. Skumji :(

Gravatar Mārcis

2009. gada 18. septembrī, plkst. 15:56

Nu visi ir nīgri, jo jāstrādā vairāk, bet naudas ir mazāk.. Un par mašīnu - acīmredzot nebija lemts. Tas vienmēr uz labu beigās atrisinās! :)

Gravatar ciganele

2009. gada 18. septembrī, plkst. 16:21

attieksme, protams, pajēla, tāpēc jau esam tizlākā valsts EU, bet no pusmīksta tirgoņa viedokļa - staigā tāds Lāczs pa desmitiem servisu, visur rezervē, rezervē, neba jau nu vēl te atvilksies

Gravatar Master

2009. gada 18. septembrī, plkst. 16:32

a kas ir Signaals? vieniigo ko zinu - ir Madonaa - oficiaals Volvo, Renault, Dacia paarstaavis

Gravatar afigel

2009. gada 18. septembrī, plkst. 16:48

ja gribi, varu aizsūtit vienu sarakstu, cenas gan jau ka diskutējamas.

Gravatar Kaitnieks

2009. gada 18. septembrī, plkst. 16:58

Man bija līdzīgas sajūtas, tiesa, kad tie labie gadi bij'. Mani toreiz Pro Vento nokaitināja (pārdevējs burtiski ņirgājās, tipa, kas tie tādi un vai vispār nauda ir) un beigās nopirku Limbažos, kur bija mašīnai labāka kvalitāte un no pārdevēja superīga attieksme. Es domāju, ka tas bija likteņa pirksts, lai nepaņemtu sūdīgu mašīnu, bet labu.

Gravatar Kakjis

2009. gada 18. septembrī, plkst. 17:03

pats losis, bet vaino citus... neko viņš nav uzmetis, zin cik viņam atnāk tādi mazi knariņi, kas nu tik pirks un tā arī pazūd? Ja tu pats nenodrošinies, naudu neiemaksā, skaidrs, ka viņš nav saistīts turēt to auto... psc, Laacz...

Gravatar jcx

2009. gada 18. septembrī, plkst. 17:16

Auto lietās iesaistītie (servisi, pārdošanas) un celtnieki diez kāpēc ir cita ļaužu kategorija. Nezinu, kāpēc, bet šīm kategorijām nevar ne ticēt, ne ko jēdzīgu runāt vai pieklājību gaidīt. Servisos pēdējos gados cilvēki sākuši strādāt, bet pie tā jāpierod. Ja neiemaksā, piečakarē, ja iemaksā, tad piečakarē un vēl jāķīvējas.

Gravatar tiri-piri

2009. gada 18. septembrī, plkst. 17:43

No pārdevēja pilnīgi normāla reakcija. Ja ir pircējs ar cash uz vietas, tad pieturēt mašīnu kaut kādam mistiskam ļoļikam, kurš it kā grib ņemt, bet nekas 100% droši naff zināms... Nu i nafig? Pie tam tagad labus dīlus atrast var bez problēmām, jāmāk tik meklēt... ;) PS. Honda man riebjas. Bija accords (pirkts jauns, ne b/u) vairākus gadus. Droši vien montēts pirmdienā uz pohām... Tā kā es tagad labāk toyotu izvēlētos. Un arī smukākas viņas ir.

Gravatar ivanZ

2009. gada 18. septembrī, plkst. 19:06

varu saprast arī pārdevēju - ja nu šim <i>kešu</i> steidzami vajadzēja. Diemžēl realitāte Latvijā ir tāda, ka ir n-tie t.s. "pircēji", kas itkā gaida nedēļu/divas utt., taču paši neparādās. Tādēļ tādās lietās ir obligāta rokasnauda, būtu tas dzīvoklis/mašīna vai vēl kāda lielāka lieta.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 18. septembrī, plkst. 19:46

e-remit, ciganele, Kakjis, tiri-piri, ivanZ - man takš nav ne mazāko iebildumu, ja man atsaka. Bet tad, lūdzu, ievēro spēles noteikumus - palūdz noslēgt to rokas naudas līgumu vai arī, ja ne, tad piezvani un pasaki - sorry, vecīt, bet te vieni piekrita noslēgt. Bet nejau šitā nagla. Es takš svētā pārliecībā, ka viss bumbās un neparko nesatraucos - kārtoju savas formalitātes and stuff.

Gravatar noisex

2009. gada 18. septembrī, plkst. 20:34

lashara atstaj rokas naudu un nosledz nodomu ligumu :D

Bet nu saprotu ari pardevejus..ja kads atnak ar naljiku, vinjsh neko daudz nedomass un auto pardos, kamer tu chakaresies ar savu lizingu ;)

Gravatar Zips

2009. gada 18. septembrī, plkst. 20:54

Pārdevējs slikti rīkojās, neatkarīgi vai bija / nebija / bija jābūt / nebija jābūt / iemaksai / līgumam / utt. Vienosanās jānoved līdz galam - jāpārdod / jāatsaka / jāpiezvana utt.

Lācz, cik ta naudiņas prasīja?

Gravatar ivanZ

2009. gada 18. septembrī, plkst. 22:04

laacz, no offence, bet tu tomēr neizproti tirgu šeit - valda cash, un ja tev nebija uzreiz ko iedot rokās, tad tukša muldēšana par "vienošanos" ir tikai un vienīgi tukša muldēšana.

Šādi es gandrīz paliku bez dzīvokļa, labi ka radi piepalīdzēja ļoti īsā laikā rokasnaudu sadabūt ;)

Veiksmi nākamās mašīnas atrašanā, un nepieļauj tādas kļūdas nākamreiz :)

Gravatar -goon-

2009. gada 18. septembrī, plkst. 22:24

nopērc Westfield Megabusa un skaties uz Porsche/Ferrari/etc owneru sejām kad tu tos apdzen at 10000 reizes lētāko auto. ;)

Gravatar garamgaaju

2009. gada 19. septembrī, plkst. 08:53

Nu nedēļa tas ir daudz laika, kad meklēju sev auto, tiesa cenu kategorlija līdz 1 kEUR, man vairāki auto aizgāja no deguna burtiski 2 stundu laikā, satiekos sarunāju cenu laiku atstāju t.Nr, lai zvana ja kas(tas otrajam tirgotāja), dodos pēc peso, sazvanos par tikshanos csdd - auto jau nomainījis īpašnieku :>

Gravatar marss

2009. gada 19. septembrī, plkst. 10:26

huhu nu tāka mans auto ;) tikai viens bet ;) ciets kā koka rati ;) bet tā vari uzmeilot apstāstīšu kas un kā

Gravatar marss

2009. gada 19. septembrī, plkst. 10:32

ps nu kamon lūžņu ir šodien lv ir vairāk nekā saprašanas kaut vai sskā tikai jārok p.s. Jāņem ar garantiju

Gravatar spic

2009. gada 19. septembrī, plkst. 15:04

Neatkarīgi no "tirgus izpratnes" vai ar ko jūs tur attaisnojat šo absurdu, tirgotājs, kas noslēdz mutisku vienošanos ar klientu, un pēc tam to bez emocijām ignorē, ir slikts un neuzticams tirgotājs, lai neteiktu, ka utaina gnīda vispār.

Gravatar e-remit

2009. gada 19. septembrī, plkst. 15:28

Par kādiem spēles noteikumiem Jūs te runājat? Bankas pamanījās sačakarēt lietoto mašīnu tirgu (tikai vēlāk sāka izvest konfiscētās mašīnas) un līdz ar to priekšroka ir pircējam, kas pirmais nāk ar naudu. OK, nav patīkami laaczam, kad viņš cerēja uz godīgu tirgu, saskārās ar pašreizējo realitāti, bet pircēja acīs laacz bija tikai un vienīgi kārtējais pircējs, kurš šodien pārliecināts, ka pirks tieši šo auto, bet nākamajā dienā būs jau visu aizmirsis - nav reāli izsekot visiem šādiem pircējiem, tāpēc pircējs ar skaidru naudu ir ārpus jebkuras rindas.

Gravatar jcx

2009. gada 19. septembrī, plkst. 15:40

Gribas aizstāvēt to pārdevēju, bet ar vienu "bet"! Ja netaisies to auto rezervēt, nu nesoli neko! Tas pilnīgi un galīgi nav profesionāli - sasolīt rezervēt, sasolīt, ka zvanīsi un vispār da jebko, ja netaisies solījumu turēt. Ja laaczam neko nesolītu, tad jau arī pamazām aizrunātos līdz rokasnaudai, bet te - jā, jā, būs rezervēts, gādājiet tik' naudu! Saprotu, ka daudzie pircēji un skatītāji traucē strādāt, saprotu, tikai pietiek visus čakarēt! Cieņai jābūt.

Gravatar kma

2009. gada 20. septembrī, plkst. 22:08

Sarkanu 2.2 D nevēlies? Labāku.

Gravatar cece

2009. gada 20. septembrī, plkst. 23:02

šajā murgā absolūti normāli solījumam nav nekādas vērtības (protams tāpat var nebūt arī nekādas nozīmes kautkādiem parakstītiem papīriem) tādēļ mums ir šāda bedre tādēļ mums ir murgainākā birokrātija

Gravatar kzh

2009. gada 21. septembrī, plkst. 09:34

Nesaprotu jēgu šajā gadījumā aizstāvēt pārdevēju, kas:

  1. nepiedāvāja slēgt rokasnaudas līgumu - ja jau tu gribi, lai no tevis auto patiešām nopērk, nodrošinies
  2. kad parādījās ļaudis ar naļiku, nepiezvanīja Laacz, neizskaidroja situāciju un nepiedāvāja citu auto. Proti, pat ja konkrētajai mašīnai atradās cits pircējas, Laacz joprojām viņiem būtu potenciāls klients, bet tagad - diez vai. Līdz ar to, ietaupot 5 minūtes telefona zvanam, kantoris zaudēja diezgan reālu klientu. Līdz ar to jautājums - par kādu biznesa realitāti te ir runa? Manuprāt - tikai un vienīgi pārdevēja stulbums. Ja tas būtu privātais, kas tirgo savu auto, viņam tiešām būtu po (auto tak pārdots anyway), bet no dīlera puses tas ir klajš neprofesionālisms.

Gravatar valcha

2009. gada 21. septembrī, plkst. 12:33

Katrā ziņā prieks par normāla aparāta izvēli. :) Gan būs, meklē tālāk. Ja kaut kas nenotika uzreiz, tātad - tik uz labu, konkrēto nevajadzēja.

Galvenais, pirms pērc, aizdzen uz Honda servisu Nippon uz pilno diagnostiku, lai zini, vai ir/nav kādas vainas. Es, kad pirku savu Accord-iņu, arī vedu un uzreiz zināju, kas lācītim vēderā. Nekad jau nevari visu zināt, bet tomēr. Un vēl iesaku paņemt kādu cilvēku, kas ko vairāk no konkrētajiem Honda saprot, lai izbrauc, apskata. Profs uzreiz sajutīs, ja kaut kas nebūs tā, kā vajag. Pie reizes profs arī redzēs, vai (un, ja ir, tad - kā) ir sista. Es pirku LV brauktu Accordu, jo par katru Accordu, ko skatījos, zvanīju uz Bensonu un saucu numuru - pretī dabūju servisu vēsturi, apdrošināšanas gadījumus utt. Tā arī es kādus 3 auto atmetu malā.

Protams, ja būs lemts ieberzties, tāpat sanāks, bet vismaz būsi darījis, ko var no savas puses :) Lai veicas ar Hondu :)

Gravatar DimanC

2009. gada 21. septembrī, plkst. 13:39

komentārus nelasīju, bet, acīmredzot, neatstāj tāda, kas būtu īpaši spējīgs pirkt, iespaidu :)

Gravatar wadims

2009. gada 21. septembrī, plkst. 15:32

a ko brīnīties? visi ir pieraduši ka visu ieliek mutītē un vēl sagremot palīdz...

Gravatar cx

2009. gada 21. septembrī, plkst. 16:54

12k+ par 7. gada divaam durvim?! nu i nah!

Gravatar Es tikai nesaprotu

2009. gada 21. septembrī, plkst. 22:07

kaa to paardodamo aparaatu dabuut uz diagnostiku, ja vinju veel neesmu nopircis. Un kas par to maksaas..

Gravatar marss

2009. gada 22. septembrī, plkst. 09:38

elementāri vatson patīk kaste, vienojies ar pārdevēju, samaksā 30Ls Bensonam (cik atceros) un viss bumbās patīk rezultāti ņem nepatīk piši pismo

Gravatar valcha

2009. gada 22. septembrī, plkst. 10:42

Tieši tā - pasaki, ka interesē, bet gribi aizvest. Un tālāk kaut vai pats pārdevējs to aizvedīs to auto. Ja nebūs nekas slēpjams. Uz plačiem uzreiz atšifrējas patiesību slēpjošie auto pārdevēji.

Gravatar Maiklz

2009. gada 22. septembrī, plkst. 12:39

Diagnostika ir jāprasa viennozīmīgi. Ja pārdevējs nevēlas vest, tad ir skaidrs, ka kautkas šim ir aiz ādas. Man bija tā, kad pirku Volviķi. Itkā piekrīt, ka var dzīt uz diagnostiku, bet tad ko sāk vilkt garumā, to atslēgas nevar atrast, to pleķī nav kas paliek. Bet nu servisā vienīgo bēdu man kontstatēja, ka spidometrs sakruķīts (Ko viņi bija zinājuši, un tāpēc baidījās).

Gravatar Artis

2009. gada 22. septembrī, plkst. 14:17

Cik es esmu runājis šobrīd ar auto pārdevējiem, tad 99% no tiem, kas grasās nedēļu kārtot finansu formalitētes tā arī viņas nenokārto, līdz ar to es saprotu arī pārdevēju. Tagad pat pārdevēji paliek ar iemaksātu rokasnaudu un pircējs atpakaļ neuzrodas, jo savas finansu formalitātes nesakārto. Un jānodrošinās ir pircējam nevis pārdevējam, jo pārdevējam ir pofig, ka viņš tevi ir piekāsis un viņam ir pofig, kurš to autiņu nopērk.

Gravatar Oto

2009. gada 23. septembrī, plkst. 01:55

Ja gatavs esi par tādu naudu pirkt ir labs piedāvājums turpat hondaclubā:

http://www.hondaclub.lv/forums/viewtopic.php?f=4&amp;t=7561&amp;start=240

8,5 kLs par civicu ar visu Exec paku. T.i. pilna komplektācija

Gravatar marss

2009. gada 23. septembrī, plkst. 10:42

ja tā ir pookija miskaste ar cīsiņiem riepu vietā ... nu nez nez :)

Gravatar Jānis

2009. gada 23. septembrī, plkst. 12:06

Jap, gadījās tai pašā Nippeļu salonā saskarties ar samērā vienaldzīgu attieksmi no dīleru puses. Tā arī nelēmu beigās par labu citam vāģim

Gravatar sapieris

2009. gada 23. septembrī, plkst. 17:58

Došu Tev labu padomu. Jā esi nolēmis pirkt jaunākā izlaiduma Honda Civic (kas pats par sevi ir ļoti pareizs lēmums), tad pērc 4D, nevis 5D, ja nav kādi principāli iemesli par labu 5D (piemēram, Tu esi šī kosmiskā dizaina īpašs fans). Iemesls - 4D ir tehniski labāks bez rūonīcas bugiem, kuri diemžēl tika konstatēti 5D variantam. To Tev, protams, neteiks neviens Honda pārstāvis, bet varu pateikt, ka visi Hondas pārstāvju darbinieki, kas savulaik uz urrā paņēma sev 5D, pēc kāda laika pārgāja vai nu uz 4D, vai uz Accordu.

Gravatar laacz Autors

2009. gada 25. septembrī, plkst. 18:53

martinel, jau nopirku. Vakar. Sarkanu, 15K, 2007. gada :)

Gravatar martinels

2009. gada 25. septembrī, plkst. 19:48

super, tad jau tas ir labāks, shim nobraukums paliels un vēl tas lizinga placis .....

Gravatar Sarky

2009. gada 26. septembrī, plkst. 11:14

laacz: pa cik? 15k tak jūrō, bet kilometri

Gravatar Sarky

2009. gada 26. septembrī, plkst. 11:15

TB: laacz: pa cik? 15k tak NAV jūrō, bet kilometri...

Gravatar Sarky

2009. gada 27. septembrī, plkst. 21:28

ZBH: kur tu tik salasāmi uzrakstīji? Tev vajadzēja rakstīt "n t la lab rip"

Gravatar laacz Autors

2009. gada 27. septembrī, plkst. 21:44

Sarky, atklājās ZBH vājums un cilvēcīgā puse. Šis ieraksts ieies vēsturē :)

Gravatar Bomis

2009. gada 28. septembrī, plkst. 00:24

Sukas, ne? Tu jau nopirki, apstiprinot to, ko gribēju teikt, proti: vai dievam dienu trūkst, vai hondai siviku? Padusmosies un atradīsi citu. Un rekušeku atradi tak!

Gravatar tas pats

2009. gada 30. septembrī, plkst. 20:49

ļoti labi saprotu tevi. Es ar biju nodomājis no tiem pašiem "signāls" pirkt auto visu biju sarunājis nu, ka lai pietur aizbraukšu nākamajā dienā apskatīt un pirkt ja viss būs ok, zvanu kādas 2 h pirms izbraukšanas un šis saka, tā mašīna ko jūs gribējāt nav vairāk pārdevām pirms dažām h. blin tāda dusma bija uz to duraku.

Gravatar intresenc

2009. gada 8. oktobrī, plkst. 00:34

btw, Laacz, kāpēc nenosauci lietas īstajos vārdos, lai ļaudīm nav jāzīlē - tie, kas nezin "Signāls Auto" vai kā tur sauc ir tas pats "Bensons Auto". Vispār nesaprotu, kāpēc viņi nomainīja nosaukumu uz kaut ko tik aprobežotu... laikam kvalitāte visam, ko šie dara krītas, Bensons negrib vārdu smērēt.