← Uz sākumu

Labie stāsti

2011. gada 16. jūlijā, 22 komentāri

Makšķerniekiem ir stāsti. Medniekiem ir stāsti. Autovadītājiem arī. Pēdējie pārsvarā runā par sliktiem policistiem, citiem autovadītājiem, vai tehnisko apskati. Un par TA vienmēr runā sliktu. Labu nekad.

Savukārt, man, piemēram, šodien, ejot TA, inspicētājs noregulēja tuvās gaismas. Mācība - ejot tehnisko, ņemiet līdzi savu (vai aizņemieties:P) bērnu. Un pirms tam atvainojieties, ja neesat nomazgājis mašīnu.

Savukārt pavasarī, kad pirmā saule, uz Rīgas ielas Jelgavā mani pieķēra policista kungs. 74 uz fēna. Kas arī varēja atbilst patiesībai. Kad neprotestēju, un teicu, ka jā - varētu būt, atlaida. Bez brīdinājuma. Piekodināja, protams, lai tā vairs neskrien. Kopš tās reizes pilsētā vairs neskrienu. Ne tikai Jelgavā. Nostrādāja, kā sacīt jāsaka.

Un kas tev, manu kazuālo lasītāj, ir pieminēšanas vērts pozitīvs noticis pēdējā laikā? Un ko Tu no tā esi mācījies? :)

Tu atbildi augstāk redzamajam komentāram. Atcelt

Gravatar Andris

2011. gada 16. jūlijā, plkst. 15:27

Mani pie Rumbulas 1. septembrī arī uz 74 palaida ar brīdinājumu. Rakstisku gan. Ar bērniem mašīnā un ne mirkli nenoliedzot pārkāpumu :)

Gravatar binary

2011. gada 16. jūlijā, plkst. 16:33

Šodien dabūjās "0 - Teicamā tehniskā stāvoklī" 99. gada mašīnai :) Atkārtotajā TA gan - pamatpārbaudē noskaidrojās, ka viens pirksts izbeidzies. Ne vārda ne par nelielo koroziju arkās, ne par salauzto bamperi, ne par iepriekšējā gada vieninieku.

Gravatar Atis

2011. gada 16. jūlijā, plkst. 17:42

Man TA arī noregulēja tuvās gaismas.

Gravatar wth

2011. gada 16. jūlijā, plkst. 19:40

He, es ar savu '91 gada Audee TA laikam onkuli pamatīgi pārsteidzu, jo pēc pusstundas pētīšanas izlīdis no apakšas viņš paziņoja "o, ritošā perfekta", kaut gan, protams, nevarēja jau neuzbērt "bet nu to radiatora resti gan vajadzētu uzlikt" (a viņas tur tiešām nebija) :D Galvenais par šitādām lietām nerunāt pretī, mol, atsienies ar to radiatora resti. "Nu jā, sākumā haube jāapmaina, tad arī kopā ar to resti, tik uz sitiena naudas nebija, haubes dārgas". I viss, uzlīme logā un vācies prom :) Ne par eļļu (tek jau, ko padarīsi) ne par rūsu (kuras arī netrūkst) nekā. Blakus džeku gan uzvilka pamatīgi - konstatēja "eļļas tā kā padaudz apakšā" uz ko šis, protams, paziņoja ka "esot lējis klāt un nolējis". C'mon, noliet motora apakšu. Nu i dabūja - i beigtos amortizatorus mainīs, i pirkstu, i uz rūsu visu appētīja... Nevajag viņus kaitināt, i viņi nekaitinās tevi. Un, patiesībā, mašīna ir jātur kārtībā, ne tikai uz TA jāpiešpaktelē.

Gravatar Pipuks

2011. gada 16. jūlijā, plkst. 20:58

Pērn, kad gāju apskati, pirmajā reizē pateica, ka viss ļoti labs, tikai vienā pusē stūres šarnīrs par daudz kustās, jānomaina esot. Teicu, ka baigi jāsteidzās (piektdienas pēcpusdiena bija) un ar plāksteri pāri robežai braukt nevarēs (dzīvoju ne pārāk tālu, bet kaimiņzemē). Inspektors (vai kas nu viņiem tur tas par amatu) ieteica servisu netālu, aizbraucu, iedevu lapu, šie it kā visu nomaina nu un laidu otrreiz iet. Otrā reizē trāpās atkal tas pats inspektors, uzliek autiņu pakratīt un sauc mani klāt. Saka - re, šo es tev rādīju, bet nomainījuši viņi tev šito (servisa puišiem ar lasīšanu laikam nebija labi). Un klusām prasa - ko darīsim? Es saku - mainīsim! Tad atskanēja tik pat klusa atbilde "Bet nu obligāti!" un uzlīme logā bez nekādām taustāmām pateicībām vai kā cita.

Gravatar binary

2011. gada 16. jūlijā, plkst. 22:15

Skatos, dažiem te gaismas regulē, dažiem tic uz vārda... Man gan pēc pamatpārbaudes servisā gaismas saregulēja nepiedodami zemu, atkārtotajā saka, ka tā nu gan nevarēs braukāt. Paši neko neregulēja, ticēt, ka saregulēšu, arī negribēja. Bet nu neko - pateica, ka varu aizbraukt turpat blakus saregulēt un ar to pašu lapu uzreiz atbraukt, nemaksājot vēlreiz. Par regulēšanu, protams, nācās pārmaksāt (nav jau muļķi servisā - ja pie viņiem brauc, tātad "vajag sročna, varu samaksāt"), bet nu vismaz par skati nebija vēlreiz jāmaksā, lielā braukāšana arī atpalika.

Gravatar dadzis

2011. gada 16. jūlijā, plkst. 22:49

pēdējo apskati gāju ar mega netīru auto un bez bērna, nekādu problēmu, viss pa nullēm aizgāja. tā kā tie visi ir stāsti, mednieku vai csdd, bet tikai stāstu kur pamatā ir ideja - ja brauc ar graustu, tad nav ko lekties un borēt ka viss ir labi un ir ideāli! ja brauc ar bmw kreisajiem ksenoniem, jo īstos nevari atļauties, jeb ja brauc ar subāru kas vienkārši nav subārs ja neuzliek trubu kru dzird vesels guļamjarajons kad tu pielaid grumm grummm ... tad ko tur daudz, tādi jau mums ir tie stāsti ;) tā tie rodas.

Gravatar KKTK

2011. gada 16. jūlijā, plkst. 23:18

Reiz naktī apstādināja braucot, bez tuvajam gaismām (tikai gabarīti), paprasīja ieslēgtu un palaida.

Gravatar asiic

2011. gada 17. jūlijā, plkst. 11:34

forši, kad CP pamidžina, ja uguņi nav ieslēgti :)

Gravatar qwe

2011. gada 17. jūlijā, plkst. 17:22

man arī braucot pa krēslu bija tikai gabarīti, parunāja parunāja un palaida, bet zin apgaismotā pilsēta nemaz nevar manīt ir ieslēgti vai nav tuvie

Gravatar otto

2011. gada 17. jūlijā, plkst. 18:38

braucu vienu reizi vēlā vakarā uz mājām no rīgas un uz jūrmalas šosejas mani apstādina, sakā, ka man tikai gabarīti deg un tā braukt nevar. Neko, palaida. Bet tiešām, kad uz ielām gaismas sadegtas, tad nemaz nepamani, ka tev kaut kas deg vai nedeg.

Gravatar Krotow

2011. gada 17. jūlijā, plkst. 20:34

Abas pēdējās TA bija diezgan nemierīgas. Pagājušogad izmeta dēļ miglas lukturiem - DEPO miglas lukturi izrādījās mēsli, abi nomainītie komplekti taisnstūra vietā rāda spilvenus. Beigās nācās izņemt pavisam un vietā ielikt restītes. Šogad viss TA bija nežēlīgi dārgs - ceļa nodoklis par 2 gadiem + labās puses rokas bremze kirdik (roķenei pievienojās bremžu disku, suportu un uzliku maiņa aizmugurē abās pusēs). Tagad bremzējas uuberlabi, tikai par kādu cenu :)

Mazliet par un ap ceļu policiju. Pēcjāņu sestdienā no rīta braucu uz laukiem. Izbraucot no Plāča, pie Straupes pienotavas ir pagarš gabals ar barjerām malās un zīmi "Apdzīvotas vietas beigas" galā. Pēc paraduma jau pie barjerām ieminu grīdā... paradumi nerulz, pa kreisi aiz pretīmbraucošajiem auto sāk mirkšķināties zilie. Neko, darīt braucu malā. - Blablabla, jums uz radara 76, cik atļauts apdzīvotā vietā? Sataisu dumju ģīmi un saku: 50. Nu ko, 30 Ls + 2 punkti. - "Paldies jums par vārda dienas apsveikumu :(". "CPists paskatās manās tiesībās - Tā, Jānis... Labi Jāni, esi skaidrā? Jā. Labi, šoreiz palaidīšu ar brīdinājumu. Tā tiku cauri ar brīdinājumu, bez soda un punktiem. Parakstīties tomēr nācās. Vēl stulbāks pārsteigums bija vakar - Straupē atklājās, ka Rīgā uz galda palicis maks ar tiesībām un tehnisko pasi. Šodien uz Rīgu braucu ļooooti pēc noteikumiem, viss beidzās labi (tfu, tfu, tfu).

Gravatar d

2011. gada 18. jūlijā, plkst. 01:46

Gadus 8-9 atpakaļ naktī pārbraucu Salu tiltu uz 130+ (neatceros, cik bija atļautais tad - 50 vai 70). Panāca un apstādināja mani kaut kur uz Krastenes. Uzliktais sods par pārbraukšanu nepārtrauktai līnijai 7Ls vērtībā pēc tam, kad savu vainu pat nemēģināju noliegt, bija labākā mācība manā autovadītāja mūžā un droši vien arī lielākā veiksme. Pēc tāda otreiz īpaši negribās izaicināt likteni.

Pret TA inspektoriem man līdz šim nav nekādu pretenziju. Manuprāt, savu darbu veic korekti un savu pilnvaru robežās ir pietiekoši atsaucīgi. Tomēr arī uz viņiem ir milzīga atbildība - nenovērsta trūkuma dēļ kāds var zaudēt dzīvību, tāpēc diez vai būtu prātīgi viņus apstrīdēt.

Gravatar jib

2011. gada 18. jūlijā, plkst. 13:05

TA izejot nedega bremžu uguns. Pateica, reku blakus serviss, ieliec lampiņu un piebrauc atpakaļ pēc uzlīmes.

Gravatar Antuanete

2011. gada 18. jūlijā, plkst. 13:46

Man arī ir bijusi klasika ar pilsētā naktī neieslēgtām gaismām - tikko biju piesēdusies pie stūres draudzenes mašīnai, mūžvecam folksvāgenam, un braucām uz ballīti, kad policija apturēja. Abas divas noplikšķinājām uzkrāsotās skropstas, žēlīgi izklāstījām situāciju un mūs palaida :) Izlaižas jau cilvēks ar tām jaunmodīgajām mašīnām, kur gaismas iedegas automātiski - ja pārsēžas pie stūres kādai, kur ar roku jāslēdz, ļoti bieži sanāk aizmirst.

Gravatar niikulis

2011. gada 20. jūlijā, plkst. 00:26

Labi gan te visiem iet ar to TA. Bet vajag zināt vietas, kur neies labi. :D man akurāt tāda ir tuvumā - un nākas vien braukt. Pēdējais bija par to ka atsperes aizmugurē par augstu... , nu labi. nomainīti pie reizes aŗi amortizatori, ja jau tāpat jājauc. bet nu neko īpaši zemāk nebija. papētīju citus tādus pašus auto kā man. nu nevienam nav zemāk. aizbraucu uz skati - jā viss ok. spīdīgi bleķīši un viss izrādās uzreiz ir labi. kaut kā stulbi. vēl gadījums, kad "motora apgriezieni par lielu" - serviss uz bosch sytenda regulē regulē - nu ir ok. bet TA vīriņš atkal saka - PAR LIELU... beigās izrādās - šim nepatīk ka akseleratora pedāli par tālu var nospiest... - nu tāds "pazudis tulkojumā " variants.

Gravatar Vaarna

2011. gada 20. jūlijā, plkst. 09:50

Lāci, es uz nākošo TA aizņemšos Tavu bērnu, ja drīkst. Pacienāšu ar saldējumu. Bērnu, bet var arī Tevi. p.s. mans bērns vnk nebūs ar mieru piedalīties šādā pasākumā :))

Gravatar Krotow

2011. gada 20. jūlijā, plkst. 15:55

niikuli, pirms brauc iekšā TA boksā, piesien zem gāzes pedāļa koka klucīti.

Gravatar aksels

2011. gada 20. jūlijā, plkst. 22:01

Man pēdējos gados tikai pozitīvi poliči gadās. Briesmīgi neskrienu, bet nu ~+20 gadās, bet bez īpašas lūgšanās vai pateicībām pabrīdina un palaiž. Pēdējā reizē pat atstulbu - par nummurlampiņnedegšanu, kas dod punktus un nav brīdinājuma opcijas, paši piedāvāja mainīt pārkāpumu uz tādu, par ko var tikai pabrīdināt 8(). Lieki teikt, lampiņas nomainīju un poličus cienu arvien vairāk.

Gravatar binary

2011. gada 21. jūlijā, plkst. 01:04

aksel, dikti sen tad tas ir bijis (par tām numura lampiņām)... http://www.likumi.lv/doc.php?id=90540 - "Pārkāpumu uzskaites punktu sistēmas piemērošanas noteikumi" - 145. punkts soda punktu tabulā nosaka, ka par nedegošiem numura zīmes apgaismojuma lukturiem dod 0 punktus. Lai gan arī 2004. gada redakcijā ir tie paši 0 punkti. Jebšu es kaut kā ne tā tos noteikumus interpretēju?

Gravatar Malleus

2011. gada 8. augustā, plkst. 10:18

Man TA gadījās ļōōti laipni. Braucot uz TA biju gatavs, ka neiziešu - kaut kā sajūta braucot tāda nekāda īsti. Nav tādas stabilitātes. Iebraucu skatē, pārbaudīja lukturus, iztaustīja apakšu. Es jau skatos tāds saviebies uz inspektoru - šis tāds - "Viss kārtībā. Tikai viena lieta - aizmugurē kreisais pagrieziens mirgo kopā ar gabarītu. Uzlīme būs, bet to gan vajadzētu salabot." Tā lūk. Tā kā jau biju gatavojies, ka neiziešu, biju gatavs uzklausīt pilnīgi visu, varbūt tāpēc arī tā paveicās.