Kā pareizi apdzīt transportlīdzekli
Mani vairāk iepriecināja nevis pats apdzīšanas manevrs, bet gan tas, cik feini Subaru savācās pēc neveiklās paslīdēšanas.
✉️ Saņem šito visu e-pastā. Tā vietā, lai palaistu garām kaut ko no tā, ko es rakstu savā blogā, tagad vari pierakstīties un saņemt e-pastā visu, ko es te rakstu. Tas nav bieži.
Mani vairāk iepriecināja nevis pats apdzīšanas manevrs, bet gan tas, cik feini Subaru savācās pēc neveiklās paslīdēšanas.
2013. gada 5. martā, plkst. 09:19
Tā Krievijā uzņem panorāmas attēlus. :))
2013. gada 5. martā, plkst. 10:21
Perfekts komentārs! :D
2013. gada 5. martā, plkst. 09:49
Zero shits were given that day :-D
2013. gada 5. martā, plkst. 10:21
Hehe, smieklīgi. Bet ja nopietni, daudzi apdzīt pareizi nemāk, jo ne autoskolā to iemāca, ne arī kāds cits viņus pamāca. Un pašiem to izdomāt laikam nav ne spējas, ne arī apzinātas vajadzības. Ir ļauži, kuri apdzen lēni, lēni, ar dažu km/h ātruma starpību un ielien atpakaļ tieši apdzenamās automašīnas priekšā, pat ja pretī nākošais auto vēl ir diezgan tālu. Tādu tirliņu dēļ es izvairos iet apdzīšanā uzreiz aiz kāda cita apdzinēja, jo viņa rīcība bieži vien nav iepriekš paredzama un viegli var izveidoties situācija, ka man nav kur palikt, ja pretī nāk cits transports.
2013. gada 5. martā, plkst. 10:54
Mēģināt apdzīt uzreiz aiz kāda cita apdzinēja, tas nu noteikti ir tas "drošākais" veids.
2013. gada 5. martā, plkst. 11:09
Manuprāt inscenējums. Mašīna, kas filmēja, pat nesabremzēja trīs sekundžu laikā, kas būtu normāla reakcija uz tādu negaidītu apdzīšanu.
2013. gada 5. martā, plkst. 11:16
Paskaties video stūrī ātrumu - no 40 uz 20 :)
2013. gada 5. martā, plkst. 17:15
Pēc 5 sekundēm, kad mašīna jau gabalā? Ar tādu reakciju pat autobusā laicīgi vajadzīgajā pieturā nevar izkāpt, kur nu vēl mašīnu vadīt.
2013. gada 5. martā, plkst. 18:21
Normāla reakcija tā būtu uz nekustīgu šķērsli, bet Subārs turpināja kustību ar aptuveni tādu pašu ātrumu kā filmētājs, tāpēc viegla piebremzēšana šoreiz bija tieši laikā. Nesaku, ka filmētājs ir baigais meistars, varbūt viņam tiešām lēni pielec, bet pēc šī video to nav iespējams pateikt.
2013. gada 6. martā, plkst. 08:48
Domāju, ka kamerai ir GPS ātruma dati, tiem ir minimāla aizture pret reālo, sabremzējoties un uzsākot.
2013. gada 5. martā, plkst. 11:55
nja, feini savācās un uzreiz gāja uz nākamo apdzīšanu... šoreiz un gan jau vēl kādreiz sanāca labi, bet vai vienmēr? žēl, ja dēļ šitādiem jācieš citiem
2013. gada 6. martā, plkst. 08:44
A) ierakstīšanas aparāts visdrīzāk ātrumu mēra pēc GPS - tāpēc ātrums lago pāris sekundes B) acīmredzot tur ir slidens, tāpēc strauja bremzēšana ir ne tikai neieteicama, bet visdrīzāk praktiski neiespējama
2013. gada 6. martā, plkst. 10:53
Savācās jau viņš labi. Taču izskatās, ka miera viņam nav un drīz redzēsim viņu kādā citā video, ieliekoties starp 2 joslām braucošajos vai kaut kur stabā.
2013. gada 6. martā, plkst. 13:00
Vai prātvēderi nepamana, ka video sekundē nr.7 jau ir nolikts mierā? Reakcija nav tā ātrākā, bet wtf moments noteikti darīja savu
2013. gada 7. martā, plkst. 14:48
Nekā neveikla tur noteikti nebija, tieši pretēji. Ceļš gan nav īstā vieta, kur šādi piedurties. Pabraukājies vakaros pa Rīgas mikrorajoniem un lielveikalu stāvlaukumiem, jo sevišķi, ja ceļi ir piesniguši vai slapji, līdzīgu skatu netrūkst ( https://vimeo.com/59350455 ? ). Pasākumu kā tādu es atbalstu un uzskatu, ka tas attīsta nepieciešamos refleksus, kas var glābt arī negaidītās situācijās. Kontrolēta sānslīde, sportā to sauc par driftu.
2013. gada 7. martā, plkst. 21:09
Vai ne, iela noteikti ir īstā vieta, kur šādi trenēties. Nez kāpēc šos meistarus neredz sacensībās un pēc tam uz pjedestāla.
2013. gada 11. martā, plkst. 10:41
Diez ko kontrolēti jau šis pasākums neizskatījās :))))))