Tu slīdēji pa slidotavu
Šovakar, braucot uz Jelgavu tika obzervētas septiņas avārijas, no kurām viens bija jumts šosejas vidū, bet pārējie - grāvji (skaitot to, ka vienā avārijā grāvī bija divas a/m). Gada laikā neko tādu nebiju redzējis, lai arī šī avāriju koncentrācija gan jau ka nebūt nav lielākā ever.
mieris
2005. gada 23. februārī, plkst. 20:16
Likumsakarība. Es parasti braucot cenšos nepārsniegt ātruma ierobežojumus vairāk par 10km/h,tā braucot mani no Ogres līdz Rīgai apdzen vismaz mašīnas 30-40.
Chepa
2005. gada 23. februārī, plkst. 20:35
Arī šodien? Es pats šon vakarpusē braucu no Jelgavas uz Rīgu ar mašiņu. Braucot ar atļauto ātrumu nēsāja, ka maz nelikās. Drošības pēc braucu uz 70 (90 vietā). Un mani apdzina tikai dažas mašīnas. Laba daļa brauc prātīgi šodien... Pārējie ir grāvjos.
hu_ha
2005. gada 23. februārī, plkst. 22:32
es gan saskaitīju tikai piecas, bet šis skaitlis, protams, varētu būt mainīgs atkarībā no laika...
kasp
2005. gada 24. februārī, plkst. 00:33
man reiz (nu pirms pusotra gada maybe) bija tas gods obezervet uz mineetaas shosejas kaadu bmw kursh saluuza uz puseem ietriecoties kokaa. Uzreiz peec avaarijas. Tas skats atsveera visu liidz shim redzeeto.
kasp
2005. gada 24. februārī, plkst. 00:37
iisteniibaa tie leenie brauceeji ir vislielaakais drauds satiksmei. Ja to debiilo shoseju tev ir jaaredz katru dienu, tad driiz vien tu neskaties kaads ir segums/laiks/apgaismojums/etc. Tachu ir kadri kas pamanaas braukt uz 60 un peec tam ceeli pazinjo ka redz vinju ir apdzinushas 40 mashiinas. Tomeer vajadzeetu padomaat arii par kopeejo pluusmu kuraa ir jaaiekljaujas, protams ar apdomu (nevajg jau nesties uz 180)
ArniZ
2005. gada 24. februārī, plkst. 08:39
Rīga-Oge nebija ne tuvu slidotavai, varēja braukt pat ļoti ok. Jelgavas šoseja laikam speciāli nolaistīta ar ūdeni, atentāts pret laaczu, tā teikt...
sirams
2005. gada 24. februārī, plkst. 09:14
Kasp: ja auto ir normālas ziemas riepas un pie 60 km/h ar 4.ātrumu nedaudz uzminot uz gāzes, tas sāk spolēt (tāds šis ceļš vakar vietām bija) - arī pie šādiem apstākļiem tu uzskati, ka lēnie braucēji ir vislielākais drauds satiksmes drošībai? Es savukārt uzskatu, ka vislielākais drauds ir tie braucēji, kuri pieņem, ka 90 km/h ir nevis max atļautais, bet minimālais braukšanas ātrums pie jebkuriem apstākļiem, un kuri uzskata, ka ceļiniekiem sniegs no šosejām jānotīra 5 min, laikā, jo šie braucēji taču ir pieraduši pie min. ātrumā 90 km/h... Un sat.not. punkts par to, ka ātrums jāizvēlas atbilstoši apstākļiem, laikam ir priekš lohiem, kas rada draudus satiksmes drošībai... Es gan to šoseju diendienā redzu jau 3 gadus un ļoti uzmanīgi skatos, kāds ir segums/laiks/apgaismojums etc.
kasp
2005. gada 24. februārī, plkst. 09:40
Man ir ljoti liidziiga pieredze ar to shoseju kaa tev, jo diendienaa to redzu jau 4 gadus. Protams, ka tev piekriitu par to ka shausmigaa zaptee labaak braukt ar iespeejami droshu aatrumu (kaut vai 30, hehe ir gadiijies). Tachu paarsvaraa es domaaju to publiku, kura pie mazaakaa sniega jau izveelees sho ljoti drosho aatrumu 60 ;) Tas visvairaak arii rada avaarijas. Uzskatu ka shoferim ir pasham jaaspeej pienjemt leemumu par savu aatrumu, it iipashi izveerteejot to, cik daudz mashiinas tevi apdzen (40 liekas ir par daudz hehe).
Martinsh
2005. gada 24. februārī, plkst. 11:44
Piekriitu Kasp. Latvijaa lielaakaa dalja brauceeju, kaa uzsnieg sniegs, vienalga cik, uzliist lietus utml, uzreiz saak vilkties, taisiit sastreegumus. Nu tac brauc normaali vien taalaak, uzmaniigi, bet normaali. Sasliid auto - savaacies, bet to jau nekur nemaaca visi divu nedeelju laikaa ieguust tiesiibas un mauc. Es uzskatu, ka vajag padariit tiesiibu ieguushanas procesu maksimaali sarezgjiitu, spiezjot maximaali nevius uz teoriju, bet praksi. Teiksim eksaamens - brauc uz 60 km/h pa sasnigusgu shoseju, auto tiek samests un tagad vaacies kopaa. Nevari? Izgaazies. U.t.t. LAi tiesības saņem nevis tie kas to grib, bet tie kas to var. TAS IR mans personīgais subjektīvais viedoklis.
Druu
2005. gada 24. februārī, plkst. 11:55
Nu, norm. tauta necērt pa spoguli braukt i viss...
Anete
2005. gada 24. februārī, plkst. 13:56
Nu ir jau forši brēkāt, ka muļķa braucēji bremzē satiksmi, bet, ja viņi nejūtas droši, tad braukt ātrak būtu tikpat stulbi kā bremzēt satiksmi. Kur gan lai cilvēks iemācās normāli braukt ziemā, ja 1)mācās braukt vasarā 2)braukšanas stundas ir dārgas, un galvenokārt tiek veltītas satiksmes un ceļazīmju apguvei, jo g-k to skatās eksāmenos 3)ne visi instruktori paši ir tādi speci, lai iemācītu mašīnas vadīšanu uz apledojuša ceļa?
Martinsh
2005. gada 24. februārī, plkst. 15:25
Nu es jau to saku - ka sisteema kaa taada nerulz, VAJAG izdariit taa, lai cilveeki buutu spiesti iemaaciities braukt smagos, gruutos, neikdieniskjos apstaakljos, ja vispaar grib braukt. Iedot licenzes tikai taam autoskolaam, kas nodroshinaatu shaadu apmaaciibu vai arii valsts subsideetu kaadus nebuut maaciibu laukumus kur ej un treneejies, bet exaamenaa - draazt maksimaali smagi un gruuti. Bet nu tas jau tikai - in my dreams.
Anete
2005. gada 24. februārī, plkst. 15:29
Eksāmenos jau pašlaik drāž, bet tikai par uzbraukšanu uz baltajām līnijām, nepaskatīšanos spogulī vai ko tamlīdzīgu...
illegal
2005. gada 24. februārī, plkst. 20:47
nugann.. labi ka braucu ar vilcienu, nevis stopiem...