SC sold
Ja pareizi noprotu, tad Sviesta Ciba nu ir pārdota, pārvietota uz jaunajiem serveriem (DEACā) un pieder Inboxam. Pie kam, šis pārdošanas/nodošanas/dalīšanās fakts acīmredzami ir bijis zināms vēl stipri sen - vismaz no jūlija. Vismaz tā man rāda domeina klab.lv Whois atbilde iz RIPE:
domain: klab.lv
descr: INBOKSS, SIA
admin-c: 12904-LUMII
tech-c: 12904-LUMII
nserver: a.ns.klab.lv
nserver: b.ns.klab.lv
changed: dns-reg@nic.lv 20050714
source: LUMII
Vispār tas nevar nepriecēt. Es par to, ka Latvijā tomēr šādas lietas pērk un pārdod. Tas, cik tas ir tālredzīgi no pircēju puses jau aizlien otrajā plānā.
Ko Inbokss ar klab.lv darīs, lai jau paliek viņu ziņā, bet pieņemu, ka pārdošanas līgumā bija šādi tādi noteikumi - ko drīkst un ko nedrīkst. Tāds jau ir tas sekmīgu sākotnēji vienas personas uzturētu Interneta projektu dzīves cikls.
x69
2005. gada 29. septembrī, plkst. 10:21
njaa, tikai draugiem el vee arii atveera taas dienasgraamatas...
laacz
2005. gada 29. septembrī, plkst. 10:23
x69: Šauras specifikas, citai auditorijai un ar stipri maz iespējām.
me
2005. gada 29. septembrī, plkst. 10:46
hmm, interesting. nu ko? dzēšamies!!! :)
BlackHalt
2005. gada 29. septembrī, plkst. 10:49
da vnk nomainīja descr: un miers.
Papuass
2005. gada 29. septembrī, plkst. 11:08
laacz: Kādas šauras iespējas? Tur pat XSS var izmantot :P
4orts
2005. gada 29. septembrī, plkst. 11:13
OFFT: laacz, vai Amigo lietotājiem ir/nav tuvākā nākotnē paredzēts sniegt pakalpojumu tipa SMS no e-pasta? A to baigi lauž, ka nevar uztaisīt notifikāciju(SMS vaiedā) par e-pasta saņemšanu.
laacz
2005. gada 29. septembrī, plkst. 11:17
4orts: pakalpojums ir :) See amigo.lv. T.i. - Piereģistrējies amigo.lv, aizej uz "Uzstādījumi", izvēlies "Ziņo man!" un seko norādēm.
4orts
2005. gada 29. septembrī, plkst. 11:22
Nu jā, bet tur kaut kādi santīmi par to SMS atskaitās un tas pasākums ir biški ne tāds(kaut kādas mistiskās pastkastes utt). Gribējās ko līdzīgu kā ir LMT. Oh, well ...
laacz
2005. gada 29. septembrī, plkst. 11:25
4orts: Ja netīk tā, tad nāksies iztikt :)
wx
2005. gada 29. septembrī, plkst. 15:29
nē, DNS maiņa bija tikai vakar.
rudzis
2005. gada 29. septembrī, plkst. 15:39
Man tik incē, pa cik nopirka.
hvz
2005. gada 29. septembrī, plkst. 15:40
samaksāja visus saimnieka parādus :)
Kirils
2005. gada 29. septembrī, plkst. 17:29
laacz, RIPEe neglabaajas shis un citi shaada vieda ieraksti.
hmm
2005. gada 30. septembrī, plkst. 12:54
RIPE ierakstos noraada tikai kontaktus, kas ir atbildiigi par sho adreshu lauku. Tik pat labi, klab.lv vienkarshi maksaajis par par adresi un linku inboxam!!! Taaka tas nu noteikti nav viennozimigi!!!
INBOX
2005. gada 30. septembrī, plkst. 15:27
Bus Officiala Preses relize par sho jautajumu. Isumaa - pasaulee blogi kljust aizvien popularaki - musu produktu linijaa pilnvertigu blogu nebija - luk arii pirkums . Istaa blogoshanaas maanija Latvija vel nav sakusies bet kas zin ?? Planos ir NEMAINIIT SC politiku, lietotaju fokusejumu, auditorijas strukturu ( tb- NEE - POKEMONU paaudzei) . Vismaz gadu ieksh SC banneru u.c. reklamas NEBUUS. Livejournal softs nav no vieglajiem ( eed resusrsus ) - iepejams, ka pareklamejot SC INBOXa un citur naksies butiski palielinat serveru skaitu ... .
Interesentiem - INBOX LV serveru parks patreiz jau saniedz 56 vienibas ( serveri), storage - ap 20 TB - elektro paterinjsh 39 A, permanentais trafiks 100 - 120 Mbps.
siem
2005. gada 30. septembrī, plkst. 17:54
Tātad klab.lv tiks pārbāzts ar reklāmām un visādiem pasūti šodien un dabūsi 2x vairāk piedāvājumiem. Tāpēc iesaku lietot citas labākas bezmaksas alternatīvas, kā labu, piemēru, var minēt http://zurnals.id.lv
ee
2005. gada 5. oktobrī, plkst. 13:54
tas datums ir datums, kad domēns tika piereģistrēts.. vārds "changed" tur saglabājies, jo tā ir iekš RIPE, kuri tur tos datumus savā laikā lioetoja pēc saviem principiem, un haotiski....
kinda
2005. gada 5. oktobrī, plkst. 16:02
atceros, ka kaut kad vasaras viduu sviesta ciba paargaaja no domeena journal.bad.lv uz klab.lv.
Incis
2006. gada 2. aprīlī, plkst. 19:23
Un pēc gada? Tad jūs bāzīsiet visos galos savas pretīgās reklāmas? Varētu vismaz apmaksātos lietotājus ar tiem mēsliem nesmacēt.