Aplauziens
Kad tu ierodies darbā īsi pirms astoņiem, lai uz vadības sapulci uzrakstītu atskaitīti par pēdējās četrās nedēļās sadarīto, problēmām un to iespējamajiem risinājumiem, rodas kāds absolūti nepārvarams šķērslis, kas visus tavus centienus būt ātrāk darbā un padarīt vairāk nahrenizē. To sauc par "Всё. Кина не будет. Электричество кончилось." Neraža, teikšu es jums...
2006. gada 7. augustā, plkst. 09:46
hmm kas tad nez trauceja? izbesija shodien uz Salu tilta sastreegums delj viena nopliisusha trolejbusa!
2006. gada 7. augustā, plkst. 10:02
HB?
2006. gada 7. augustā, plkst. 10:03
he he man ar nepatika tas trolis- kaadas 5 min ilgaak braukt sanaaca
2006. gada 7. augustā, plkst. 10:07
vispār jau tā klasika bija, ka nevis elektrība beigusies, bet "kinšķjik zaboļel" :)
2006. gada 7. augustā, plkst. 10:41
Viens trolejbuss noteikti nav besīšanās vērts. Bet tas, ka viens trolejbuss, kas stāvēja godīgi vienā joslā (un nekāds ne prettanku aizsprosts visā tilta platumā) spēj tik dramatiski ietekmēt satiksmes plūsmu, liecina tikai nožēlojamu par lielākas daļas cilvju prasmēm braukt.
2006. gada 7. augustā, plkst. 13:27
ja nav jaskrien, tad nav jabesas.
nu kadam prasmeem braukt? tas ka tu mauc pa videjo-tev prieksha trolis, kas vnk staav, ka gan tu tiksi kaadaa no malejam joslam, kur visi brauc ar 100 km/h?
2006. gada 7. augustā, plkst. 14:17
to BeatMaster Ik pa brīdim pa kreiso joslu nāks kāds dāmuks vai onka, kas suslika pozā pie stūres ar sastingušu skatu tik uz priekšu lūkosies, un šim braucējam parasti priekšā ir daudz brīvas vietas, lai tur vairākas mašīnas bez steigas varētu paspēt iekārtoties. Un ja mēs skatāmies drusku tālāk par priekšā braucošās mašīnas bamperi, tad jau laicīgi varam šķērsli pamanīt, un citā rindā iekārtoties :)