Autobraukšana - dubļ 3
Pirmā palīdzība bija ekselenta. Cilvēks, kuram, acīmredzot, asinīs ir strādāšana ar auditoriju. Jauns (30y +/-) puisis klāstīja visu par pirmo palīdzību ar gana daudz dažādiem jokiem. Ij melniem ij baltiem. Ja atmiņa neviļ, sauca viņi Māris Arājs. Ja kādam pagadās pie viņa iet pirmo palīdzību, tad apsveicu. Jā, starp citu, Anniņu nodevu bez kļūdām :P
Paprovēju teoriju nolikt pirmo reizi pirmdien. Skolas eksis. 30 jautājumi, 2 iespējamās kļūdas. Pirmajā biļetē 6 (divas sapratu, viena neuzmanības, divas nesapratu, viena pirmā palīdzība). Otrajā - 2. Abas pirmās palīdzības.
Un tad nu šorīt braukšana. Nahuj. Meklēšu citu instruktoru. Pie noslāpšanas vai nepaspēšanas uz mirgojošo zaļo pāskočīt krustu atskanošais “Bļa, pizģec, nahuj bļa, tu, noslāpu, jobtvaimaķ, nu pizģēēēēc” iesēdās aknās. Kādas kandidatūras Jelgavā? Braukšana vai nu agri no rīta (ideāli - septiņos) vai vēlu vakarā (ideāli - septiņos, vēl ideālāk - astoņos).
John Confidence
2006. gada 30. augustā, plkst. 13:13
Smieklīgi :) Uzreiz lika atecerēties... man bija līdzīgs instruktors... "Bļa kur Tu nahuj brauc tam bembāram dirsā?! Tu par viņu piķosi?!" u.t.t. Autoskolu joprojām neesmu beidzis...
Gastonz
2006. gada 30. augustā, plkst. 13:38
Atceros kā mans instruktors viendien: "Iebraucam nomazgāt mašīnu".. Iebraucam ar.. sēžam mašīnā, cilvēki mazgā.. Šis no bardačoka izvelk "Žirafi" (vai ko tamlīdzīgu - pormožurnālu) un saka, lai palasu tikmēr kādu rakstu, kamēr mazgā mašīnu, tur esot baigi interesantie :D Vēl bieži no viņa dzirdēju frāzi: "Brauc kaut vai uz 90, bet ja menti apturēs, pats maksāsi sodu!".. Tas tāpēc, ka kaut kā nejutu lielu atšķirību starp 50 un 70... :) Bet nu Tev izcils instruktors pagadījies... :D
Archijs
2006. gada 30. augustā, plkst. 13:47
gan jau tev ar būs tāda interesanta fīča kā pārkings pēc pāris braukšanas reizēm. man uz kkādu 6 bija, tieši vakar, nu tad tur tādi plastmasas stabiņi. reizes 3 izbraucu normāli, uz 4o - bladākš. izteicu savu sajūsmu ar skaļu yess un sāku rēkt. instruktoram ar panesās - kas bļad yess. nu tas ir galīgs pizdjets kā bļad pirmās izbrauci un tagad dirsā neko nevar. uz tādu atbildi sāku smieties vēl skaļāk. gan jau tie instruktori visi tādi, tāpēc nav ko lieki stresot un ar smiešanos jāuztver tas viss.
sh
2006. gada 30. augustā, plkst. 13:54
Archijs, nu visi gan nav tādi. Man autoskolā "Vanags" bija ļoti labs instruktors - Guntis B. Ne reizi nelamājās, vienmēr bija mierīgs, bieži uzlaboja garstāvokli jokojot un mācīja mani ne tikai CSDD eksāmenam, bet arī braukšanai turpmākajā dzīvē. Nevienā brīdī pat nepieļāvu domu par instruktora maiņu.
ahahaah
2006. gada 30. augustā, plkst. 14:03
hehe nu vinjam ne tuvu nav tik daudz +/-30 :)
Will
2006. gada 30. augustā, plkst. 14:14
Nja, dažiem gan neveicas ar instruktoriem. Šodien pat pēc braukšanas redzēju, kā blakus auto meitenīte sāka raudāt, jo instruktors kaut ko saļečīja. Iepriekš biju dzirdējis, ka tas pats instruktors kādu sievieti apsaukā par duru un citos vārdos ... Man gan ir lielisks instruktors, ja kāds mācās "Vanagā", tad droši var iet pie Gunta Z. - auto nav spīdošs, bet instruktors lielisks!
JK
2006. gada 30. augustā, plkst. 14:17
Visi pilnigi noteikti tadi nav. Man arii Vanagaa bija lielisks instruktors. Andris M. (laikam). Nelamaajaas, visu kartigi izstastija, izmacija... prieks braukt bij.
Glupais
2006. gada 30. augustā, plkst. 14:31
Instruktoram ir jābūt ar dzelzs nerviem... Es pilnīgi noteikti nevarētu būt instruktors... Pie trešās lažas droši vien nolauztu ātrumkloķi un dotu bietē :D Nu karoče, pamēģini - Artis Lintiņš - 26133730. Puspazīstams :) Par rezultātiem lūdz` noziņo :)
karlis
2006. gada 30. augustā, plkst. 14:36
Bļa, braukt iemācies un tad, bļa, tev, neviens instruktors, bļa, arī neko neteiks. Citādi visādi mīkstpēdiņi grib attieksmi ar baltiem cimdiem, jobtavjumaķ un pēc tam izbrauc tādi ielās un piš citiem smadzenes. Arī pats centies lamāties pie stūres, tas mazina stresu. Zajebaļi mani tie balto apkaklīšu lūzeri, kas brauc kā muļķi, dzīvo kā muļķi un beigās kļūst par sērijveida slepkavām vai kaut kādiem jobannijiem maniakiem. Vai vēl sliktāk, tādi paši nulles arī nomirst, pirms tam saražojuši bērnus, kuriem ieaudzina nuļļu ideālus, bļA!
n'bļa
2006. gada 30. augustā, plkst. 14:44
karlis, bļa, ir atšķirība vai istruktors bļa uzbrauc pa tēmu, manējais tā bļe darīja,zi bļa palīdzēja, uzreiz saproti ka tā nevar bļa darīt, vai uzbrauc beztokā, vienkārši tāpēc ka bļa šim sieva nedod. tādi beztokā bļa uzbraucēji ir gana daudz.
karlis
2006. gada 30. augustā, plkst. 14:49
Pilnīgi pareizi -- un ja uzbrauc beztolkā vajaga pateikt, lai savas seksuālās problēmas risina ar to avotu (sievu, bļa). Savukārt, ja uzbrauc par tēmu, tad jāatbild, ka cenšos taču bļa, vai tad jobtvaju maķ, neredzi?
sfinXters
2006. gada 30. augustā, plkst. 14:50
Nu, bļa, man instruktors, bļa, bija diezgan efektīvs, bļa. Kad vajadzēja nolamāja - attieksme bija pofigistiska, bet braukt iemācījos normāli. Beigās, nodarbību laikā vienkāršī diskutējām par kaut kādām auto tēmām, kamēr slīpēju savu brauktmāku pirms eksāmena. Bōnusā, diezgan bieži biju spiests nodarbību laikā braukt benzīntankos, jo šamējam sagribējās rīt.
Kārlim zināmā mērā ir taisnība - tie stingrākie instruktori bieži vien ir tie labākie, jo iedzen to, ka uz ceļa nav nekāda rozā pasaciņa.
dadzis
2006. gada 30. augustā, plkst. 14:54
a tu neslāpsti, a tu iemācies, a tu paspēj! tā ir realitāte, ikdienā tas tev anyway būs vajadzīgs, arī pats sāksi lamāties pie stūres kad reāli pabrauksi pa ielām!
es neuzskatu, ka instruktora maiņa ir labs variants. es jau sākumā gāju pie tāda ko ieteica citi, paziņas un tad viss ir OK.
ir savi ekscesi utt., bet ja tas ir pamatots, tad ...
iedomājies ja tu mēģināsi izbraukt krutojumu ātri, bet noslāpsti, a sānos tev nesās viens kam galvenais ceļš ... slāpsāna tā ir sērga no kā ir vispirms jātiek vaļā.
laacz Autors
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:04
Es nemainu instruktoru tālab, ka slāpstu. Es mainu tāpēc, ka uzskatu, ka konkrētais instruktors neprot man iemācīt neslāpt. Un to pastiprina ar leksiku, kura mani nu nevienā acī neapmierina.
sfinXters
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:06
Kā izpaužas tas, ka nevar iemācīt neslāpt? Neskaidro kā to izdarīt? Nemāca, kā darboties ar sajūgu?
Tas, imho, nav īpaši sarežģīti!
laacz Autors
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:11
sfinXters: Ja mācītu, vai es trešajā nodarbībā slāptu?
sfinXters
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:19
laacz: principā - jā. Trešajā nodarbībā noslāpt ir elementāri. Arī 5., 6., un 15. nodarbībā var noslāpt. Es pats nesen noslāpu uz tramvaja sliedēm testējot vienu autiņu. Practice makes perfect, tā teikt.
Nepieredzējušam vadītājam nepietiek ar pusstundu lai pierastu pie nepazīstama sajūga. Vienkārši pastāvi ielas malā un lēnam laid vaļā pedāli, līdz jūti, ka mašīna sāk mocīties - tad saķeres moments ir klāt. Pēcāk, braucot, mēģini sasinhronizēt abu kāju darbību, lai sajūga saķeres momentā gāze būtu kaut cik piespiesta. Sākumā tas ir diezgan grūti, bet pēc tam tā jau būs pilnīga automātika.
laacz Autors
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:21
sfinXters: Redzi, viņš man nemaz nedeva iespēju pamācīties sajūgu. Uzreizi izdzina ielās. Kā jau rakstīju.
sfinXters
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:27
laacz: iela ir vislabākais veids, kā visu iemācīties. Priecājies, ka brauc pa Jelgavu, nevis Pārdaugavu sastrēgumstundās. Varbūt viņš uzskata, ka esi pietiekoši pārliecināts par sevi. Mani arī uzreiz izdzina ielās, jo teicu, ka esmu iepriekš braucis. Pēc tam nolamāja (pie tam diezgan pasmagi) un lika mācīties draudzēties ar sajūgu. Ja viņam kas nepielec, pats pasaki, ka nevari un lai iemāca.
Glupais
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:43
Ja uzreiz izdzina ielās, tad jā... Savā laikā, kad pats mācījos, mēs ielās gan izbraucām, taču braucām pa taisno uz ceļu, kas iet kalnā, kur pret nogāzi trennējos uuzsākt braukšanu. Ideāls trenniņš!
Janka
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:43
laacz: soriit ap 7:10 gadiiumaa nebrauci tur kur no riigas-jelgavas shosejas nogriezjas uz rafu? p.s. ja nu ljoti gribi citu instruktoru- K.Ustupa autoskola- agris vai tamliidziigi -brauc ar VW passat variantu melnu, mana meitene brauca pie vinja- nu tam dzekam ir nervi kaa draatis (drusku liidzi pabraucu)
n
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:43
a par uzsakšanu, slāpšanu, bremzēšanu etc... paprasi ka gribi "tramvaju patēlot" tb. braukāt kaut kur nomalēs un visās pieturās apstāties. vienā nodarbībā +/- iemācījos tehniski kā ar mašīnu apieties.. tādas problēmas ar slāpšanu krustojumos nebija, ar ko ņēmos pēc tam bija noteikumi kur un kā braukt + parkošanās.
pirms tam prakstiski ar mašīnu braucis nebiju - kaut kad sen bik ar szd, bik ar riga un bik ar moskviču pēc sēnēm īsti neskaitās :))
Archijs
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:46
vispār defulti - kādā 5 reizē tauta beidz slāpt. man, piemēram, šodien 7ītā būs. 5ajā neslāpu, vakar pateicoties tabiņiem laikam reizes 3 bija. un auto man ar nav spīdošs - 1991. gada mazda. un vispār, kādu tad leksiku es varu gaidīt no cilvēka ar vārdu Rustams, kuram topa radio ir EHR vai ūber-tuctuc-CD, kuru bieži sanāk vadāt uz katlakalnu(manuprāt tā to rajonu sauc, neesmu tur nekad bijis, bet ir nojausma ka tas varētu būt tur).
laacz Autors
2006. gada 30. augustā, plkst. 15:46
n: Man šķiet, ka varētu gan, ka tad tur braucu :) Ja tas bija sudrabpelēks renō 21/19 (neesmu pacenties noskaidrot precīzi modeli) ar lielu M uz jumta, kurš nekur neaizbrauca pie pirmā zaļā, jo noslāpa, tad biju.
eldberg
2006. gada 30. augustā, plkst. 17:14
Macijos Liepaja. Aizgaju neko nejedzu. Lai gan ta biaj pateva autoskola :D Kopa nobraucu 13x, ja nebutu chakarejies ar sajuga apgushanu butu bijushas reizes 7 maybe... Bija man izcils Golf2, kas pie mazakas izdevibas slapa nost... Sajugu apgut var prasit labu laiku. Galvenais i to momentali neatlaist, ka sacija instruktors, tas pats izspiedisies atpakalj (ne jau burtiski)...
kintu
2006. gada 30. augustā, plkst. 17:37
Kad Latvijā mācījos autoskolā, arī bija vēlēšanās nomainīt instruktoru. Manējais nelamājās, bet bija diezgan strups un neko daudz neskaidroja. Ar 2. piegājienu noliku braukšanu, bet jēgas lielas nebija, jo tāpat braukt nemāku. Pēc tam radinieks mācīja braukt pa īstam ar visiem knifiem utt. Bet par lamāšanos vispār vajag no darba atlaist.
Agzas
2006. gada 30. augustā, plkst. 19:21
Es arī esmu raudājusi braukšanā - tādēļ, ka visu laiku ir jāievēro tik daudz kas - vienu brīdi vnk vairs nevarēju - pārāk liels buferis bija sakrājies. Bet instruktors gan man patika - braucu es, 2 kursabiedri, draugs un tagad brauc viņa māsa. Kad vajadzēja, nobāra, kad vajadzēja, paslavēja. Ar mašīnu nekādas problēmas un arī pēc paikas benzīntankos nevajadzēja braukt ;) tikai dažreiz benzīnu ieliet. Iekš Vanaga Jānis V. ;))) Toreiz bija balts audi 80
...
2006. gada 30. augustā, plkst. 20:20
Problēma nav instruktorā. Problēma ir Lācī (un visos citos līdzīgi domājošos). Tas ka no skolas aizejot mājās ir jāizpilda mājasdarbi, piemērām jāiemācās reizrēķinu tabula, lai nākošajā nodrbībā varētu rēķināt, visiem šķiet normāli, bet nezin kāpēc ejot uz autoskaolu, mājasdarbus neviens negrib pildīt. Instruktors nemāk iemācīt to, nemāk šito, ne tā pateica- tā kā 6 gadīgs bērns! Tak atrodi kādu kaimiņu/draugu, kas iedod ar auto pbraukt- izpildi mājasdarbu un būs vienalga kāds tas instruktors.
Vilx-
2006. gada 30. augustā, plkst. 21:08
Cik labi iemaaca ir viena lieta. Otra ir maaciishanas stils. Var jau buut, ka laacz'a instruktors maaca itin labi, tachu ja laacz'am nav pienjemams vinja maaciishanas stils, tad sadarbiiba buus kaada buus, un nekaada maaciishanaas nesanaaks anyway. Vai veerts mekleet vainiigos - nezinu. Bet nomainot instruktoru vareetu veikties labaak gan laacz'am, gan vinja abiem instruktoriem. ;)
Gross
2006. gada 30. augustā, plkst. 21:10
Labi norēcos par pēdējo rindkopu :)))) Nu ko lai saka.... nu nav paveicies tev ar instruktoru... man savos gados iekš RIPO autoskolas (tiesa gan Rīgā) ļoti labs instruktors bij vārdā Gunārs. Tagad arī vēl tur šancē. Neskatoties, ka nokāvu šim vienu autiņu... nekad neko nepateica ārkārtēju :) Vienmēr pieklājīgs, iecietīgs un stabilu nervu sistēmu :)
Will
2006. gada 30. augustā, plkst. 22:08
Instruktoram nemaksā naudu par to, lai viņš kristu uz nerviem vai mācītu nenormatīvo leksiku. Instruktoriem nemaksā, lai viņi Tevi lamātu utt. Varbūt tad uzskatīt, ka arī piezvanot uz info tālruni normāla atbilde būtu: "pec, pats lohs nezini cikos ver vaļā to un to banku? nu i p n***j ar savu debīlo zvanīšanu..." ???
velns
2006. gada 30. augustā, plkst. 23:48
man ar sajūgu atceros labi mācīja. ķipa, kalnā augšup kādas piecas reizes jāapstājas - jāuzsāk.. ātri iepraktizējos uz 3 golfa. tagad gan tāpat kādreiz sanāk kaukur noslāpt, tas gan tādēļ ka ar div mašīnām jābraukā - ar vienu pīpe braukt, ar otru pēctam nepierasti debili. tā ir.
Daemon
2006. gada 31. augustā, plkst. 00:07
Ir cilvji, kam nesanaak un labi vien ka nesanaak. Buus par vienu potenciaalo slepkavu mazaak!!!
vēl kāds rēgs
2006. gada 31. augustā, plkst. 00:42
Ir cilvēki, kam braukšana ir iekšā automātiski. Un ir cilvēki, kuriem vajag daudz mēnešus pirms iemācās kāju darbību saskaņot. Pats nesen vienu radinieku mācīju braukt. Biju iedomājies - kā sēdīsies tā brauks tāpat kā man sākumā bija, bet nekā. Tikai kādā 3-4 reizē sadrošinājos viņu uz ielas izlaist. Un tad arī vietā, kur mašīnu gandrīz nav. Tā kā trennējies kārtīgi un DAUDZ. Gan jau kādreiz arī tevi kājas klausīs. :)
Suns
2006. gada 31. augustā, plkst. 02:14
Laacz: take it easy. arii pieredzeejushi soferiishi pie paarseesanaas pie cita auto meedz slaapt nost. galvenais - izjust auto. sajuuti sajuugu, izjuuti gabariitus. pirms saakt braukt - iecheko. a par tiem b**a un instruktora tekstiem - taa ir cita runa.
Kaibinjsh
2006. gada 31. augustā, plkst. 08:09
2000 gadaa Volgu un GAZ-53 dzenaaju :D Cik atceros ta Volga tik vienu reizi noslapa un tad ar tas bija pirmaja reizee, tikko kaa pieseedos. Pirms tam gan pa maajam biju teeva "Maskavieti" padzenaajis un veel shaadas taadas tehnikas :)
hQuse
2006. gada 31. augustā, plkst. 09:09
Pastāv uzskats, ka, ja kaut ko dari un par to saspringti un pastiprināti domā, tad ir ļoti grūti to izdarīt labi. Viegli pateikt, grūti izdarīt - bet ši ir tā īstā reize, kad nevajadzētu piedomāt pie katras roku, kāju kustības (tagad es uzlikšu roku uz ātrumpārslēga, jāuzslēdz pirmais ātrums, tagad lēnām atlaidīšu sajūgu, sākšu spiest gāzi, lieku labo roku atpakaļ uz stūres, spiežu gāzi grīdā, bāc gājējs, jāapstājas, laidīšu gāzi vaļā, tagad spiežu uz bremzēm...). Citiem vārdiem auto vadīšanai jānotiek automātiski. Man kā pastāvīgam autovadītājām, kam patīk braukt, grūti to aprakstīt. Protams, ja kāds sēž blakus un visu laiku bļeģojās, tad, manuprāt, nekas labs nesanāks. Manam instruktoram, kad izdarīju kādu lažu, bija iedarbīga metode - viņs aizgriezās uz loga pusi un uztaisīju "ccc" līdzīgu skaņu, pēc tam neizpratnē paskatījās uz mani, bet neko neteica. Tā es lēnām sapratu, kas par lažu.
Shark
2006. gada 31. augustā, plkst. 09:49
Par noslāpšanu - man sākumā tā bija smaga problēma un ilgu laiku, tāpēc lasu ar līdzjūtību :) Praktiskie ieteikumi - treniņam palūgt instruktoram, lai atļauj kādus 200 metrus braukt ar nemitīgu apstāšanos. Un tā vairākas nodarbības. Nopietni. Ja nesanāk uzreiz iemācīties, tad lai tas pamazām kļūst automātiski. Jo būs situācija, kad brauksi pa ielām smaidot, bet kādreiz iekulsies sastrēgumā, kur visi rāpos pa 5 metri, un tad nervozēsi un raustīsies. Slikta sajūta. Vēl nepatīkamāk, ja pret kalnu, kur ripo atpakaļ. Un sākot braukt, DROŠI uzdod kārtīgi gāzi un mēģini LĒNĀM atlaist sajūgu. Ja neesi sastrēgumā, tad būs OK. Labāk, lai kaut vai nospolē, bet neslāps un neraustīsies, kas krīt uz nerviem. Un ar laiku sajutīsi, cik par daudz. Tas, ka sākumā bail, ka auto ar baigo rāvienu aiznesīsies, nav tik traki kā teiksim krustojumā noslāpt. Protams, instruktoram kaut cik jābūt mierīgam, jo tāpat jau stress, ka atkal noslāpēsi, bet, ja vēl lamājas, tad vēl nepatīkamāk.
eldberg
2006. gada 31. augustā, plkst. 10:21
Tieshi ta, ja i problemas ar sajugu:
Vajadzetu palidzet ;)
Instruktoram tok nebutu jadzen satiksme, ja nav pamati apguti... maini droši instruktoru, sliktak nebus :D
Boja
2006. gada 31. augustā, plkst. 10:42
Man sanācis mācīt kādus 3 cilvjus. 1 pa ielu, pārējiem uzsākt braukšanu pārslēgties līdz 3. . Gribu teikt ka ir cilvēki ir briesmīgi dažādi, un attiecīgi jārunā ar katru ļoti dažādi - viena (s) pēc skarbāka vārda mājās klusi nošausies, cits (a) padomā, ka nu tik sākas īstā jautrība un rasslabons. Domāju ka auto instrukoram būt ir tāds pats stress zinvai kā bērnudārza audzinātājam (kkur lasīju ka esmot viena no stresainākajām profesijām). Vopšim varbūt pavaino arī sevi, ka nepietiekami enerģiski gāzi uzdod. Bet nu keksam būtu jāgrib lai apmācāmajam "dibentiņš sausāks un mazulis laimīgāks", vai vismaz lai progresētu PAĻUBOMU, vot.
brooklyn
2006. gada 31. augustā, plkst. 11:04
njaa, palasoties shito visu pashai kaajas aukstas... Man ar tagad ar steigu jaameklee rokaa instruktors un jaasak stuureet pa Paardaugavas nostuuriem. Vienu reizi jau shitai ekstrai cauri gaaju un patiesiibaa nozheeloju, ka toreiz nenomainiiju instruktoru, jo vinjsh ar nebija nekaads zelta gabalinjsh. Iespeejams, ka tieshi taapeec arii toreiz tiesibas nenoliku un nu jaasaak viss no jauna.. Taa kaa viennoziimiigi esmu par shaadu viedokli - kaut vai maini vinjus kaa zekjes, galvenais, ka ir savstarpeeja saprashanaas un galarezultaats veelamais!
BeatMaster
2006. gada 31. augustā, plkst. 11:09
jaa man ar noslaapshana bija problema saakuma, beigas retaak. Gruti iet, ja neesi pieradis pie atinja, bet ar to visvieglaak ir cinieties vienkarshi - braucot un kaut vai pa laukumu biezhi uzsakot un metot mieraa! galvenais ir dzirdeet motoru, kaa vinsjh skan, un attieciigi ar laiku naak izjuuta, kad straujaak piekurbuleet vai palaist sajugu! Pats braucu jau pie piemineetaa Arta Lintinja. Nu labaaku instruktoru nevar veleties - nervi + viss braukshanas nopietnums nesleepjas "bled" bet gan caur joke. Uzreiz visa maaciishanas braukt liekas patikama nodarbe!
ūesbē
2006. gada 31. augustā, plkst. 11:23
universālā recepte gandrīz visiem vāģiem (it sevišķi pavecākiem) - ar izspiestu sajūgu sākam lēnu un vienmērīgi atlaist sajūgu un ar ~tādu pašu ātrumu spiežam gāzi (protams, plakanā vietā) līdz brīdim, kad sākam just vilkmi, tad sajūgu laižam vaļā ātrāk...
Toms
2006. gada 31. augustā, plkst. 13:12
Piekrtītu ūesbē. Tā ir ļoti iedarbīga metode. Mani, kad gāju autoskolā, pirmajā braukšanā dzenāja pa Liepājas-Klaipēdas šoseju, apstājoties katrā autobusu pieturā. Un tikai otrajā braukšanas stundā mani sāka dzentāt pa Liepājas (iesākumā mazajām) ielām. Un tā palēnām apguvu savu braukšanas prasmi.
Instruktors arī tāds lādzīgs man bija pagadījies. Protams, uz kādu rupjāku kļūdu šamais man uzbļāva/nolamājās, bet tā cepuri nost viņa priekšā. Iemācīja man visu ideāli.
Jā, ja nu kāds te ir no Liepājas, tad varbūt iedot sava instruktora numuru.
adm
2006. gada 31. augustā, plkst. 13:20
noteikti Tev paliidzes ieteikumi par apstaashano pie katras pieturas. mas saakumaa ar slaapa smagi BET 1 nodarbiibu ziedojaam pa makten tukshu ielu braukaajot shurpu turpu un pie katra 2 staba apstaaties uzsaakt un ta kadu stundu bikinj paari. zajebala totali bet kaite bij izaarsteeta.Tas ja instruktors nemaak muti notureet ciet uz 3staavigajiem - ej pie cita. shitas Tev tikai riebumu pret braukshanu iedziis un kompleksus - so rezultaata nebuus....
adm
2006. gada 31. augustā, plkst. 13:22
Toms Tev gadienaa Santa D nemaaciija?
pikc
2006. gada 31. augustā, plkst. 13:43
nu jau par veelu, bet, pirms doshanaas autoskolaa, tomeer vajag pabraukaat. Sajuuga probleema buus atkritusi. maneejais atkal meedza, maita, pedaaljus spaidiit, reizeem pat nesapratu, kursh iisti sajuugu/bremzes spiezh :)
MrProxy
2006. gada 31. augustā, plkst. 13:48
a mosh tu vienkarshi sajuugu nepareizi spiet tapec tev slaapst nost?!?
saulins
2006. gada 31. augustā, plkst. 14:31
Nu es ar pirms gadiem diviem Jelgavā noliku tiesības un man arī trāpījās instruktors tāds mazliet djornutijs, mani arī uzreiz ar pirmajām reizēm izlaižot braukt pa pilsētu, bez nekādas iepriekšājas pieredzes un krietni satrauktam, mašina gan raustījās gan slāp. Bet es viņam jau pirmajā reizē pateicu ka neredzu nevienu iemeslu kāpēc viņš (lai gan augumā un masās lielāks par mani) varētu pacelt balsi uz mani un domāju arī uz tevi tas attiektos...
janko
2006. gada 31. augustā, plkst. 14:49
Es pirms pirmās braukšanas dabūju pa lidlauku patrenēties. Vienkāršākais loops - Uzsākt braukt => Apstāties => uzsākt => apstāties (tā kaut kur 30x). Un beigās jau aiziet. Tad pie krustojumiem pēc tam nebija jānīkst.
ulzha
2006. gada 31. augustā, plkst. 15:17
Es savējo nemainīju, bet paldies neteicu beigās, un neteikšu arī. Vienkārši pretīgi, ja bļauj, bet mācīt neprot. Varbūt tas atkarīgs no cilvēka, šķiet, šeit vairāki domā, ka tapšana psihiski izvarotam ir izglītojoša.
Humors no "iebrauc, apstājies" sērijas: "Apturi šite, pamīzt vajag!"
Humors no pirmās palīdzības (pieļauju, ka man gadījās tas pats, arī neatceros, kā sauca): "Vāi vāi vāi, es sēžu te, bet mana plauksta - tur!..." :D
MZM
2006. gada 31. augustā, plkst. 16:20
Kad man apnika, ka instruktors gānās, sāku braukt normāli un dabuju tiesības ;)
Protams, "pieturi pie tiem krūmiem" ir klasika :)
A par to dzīšanu ielās - pirmajā reizē uzreiz bez jebkādas pieredzes pielika braukt pa Bauskas ielu tā ap sastrēgumu laiku - nācās vien braukt uzreiz kārtīgi (protams, ar izntruktora biezo vārdu palīdzību).
Mans viedoklis - dzīvosi.
DimanC
2006. gada 31. augustā, plkst. 16:46
varbūt kāds jau komentāros rakstīja, bet - jau izlasot Tavu pirmās braukšanas aprakstu, bij skaidrs, ka tas nav normāls pasniedzējs. jāmācās braukt ir ar tehniskā kārtībā esošu automašīnu. un tas, ka instruktoram ir po par satiksmes drošību, vispār nav normāli. nu, kaut kā tā.
lai veicās atrast instruktoru! (ar normālu mašīnu)
karlis
2006. gada 31. augustā, plkst. 17:48
Vecīt -- uzsākt braukt, apstāties, parslēgt ātrumus -- tas ir kā elpot. Par to nedomā, tas vienkārši notiek. Un tad, kad tu to mācēsi, tikai tad tu varēsi sākt mācīties braukt. Pats esmu kādiem cilvēkiem 4 mācijs braukt ar ļoti labām sekmēm, vismaz viņi paši apgalvoja, ka esot labāk kā ar instruktoru. :) Sajūga apgūšanai ideāla lieta ir nomaļš kalniņš, kurā jāiemācās vidū apstāties, tad uzsākt braukt, tad atkal apstāties, utt. Kamēr māki tā turēt sajūgu, ka mašīna stāv uz vietas bez bremžu spiešanas (ilgi gan to nevajaga darīt, ja sajūgu negrib nosvilināt).
Tā kā iemācies pamatus un tad mācies braukt. Un pamatus vislabāk ir mācīties bez instruktora ar savu vai draugu auto. Krietni lētāk sanāk un instruktors var tērēt savu intelektu tiešām būtisku, ar braukšanu saistītu, lietu iemācīšanai.
Mācīties tev vispār vajadzēja Rīgā, jo pēc Jelgavas arī ar visām tiesībām kabatā tev Rīgas satiksme šķitīs kā briesmīgs murgs.
danila
2006. gada 31. augustā, plkst. 19:08
mjā. daudzi iesaka kalniņu. BET jelgavā visi geļi kā galds. tuvākie kalni tērvetē :(
danila
2006. gada 31. augustā, plkst. 19:09
upz... ceļi
Toms
2006. gada 31. augustā, plkst. 23:35
adm, nē. Mani mācīja G. Knīpēns. Kā jau teicu - lielisks instruktors.
blinker
2006. gada 4. septembrī, plkst. 11:18
nu galvenais ir instruktors peec tam masiina. ja normaals vecis, tad var braukt arii pusnojaatu mashiinu. mana pieredze - normaals instruktors un veca masiina, kurai nestraadaaja spidometrs un aatrumklokis nikojaas liekot atpakalgaitaa. ja instruktors nelamajaas un ne-bljadojas, tad viss rullee! :) skiet, ka samaaciijos braukt pa kaadaam 10 reizeem un exam noliku ar pirmo.
(bet tas bij sen un kops taa laika nav sanaacis regulaari braukt ar masiinu, taa kaa tagad buusu jau lielaako dalju aizmirsis un (ja gadijumaa kautkad) nopeerkot masiinu buus jaamaacaas no jauna)
corpse
2006. gada 7. septembrī, plkst. 10:20
heh...Jelgavā? vienīgais ko esu dzirdējusi pa šo tēmu ir - Jelgavā daudz mazākas prasības un ir vieglāk nolikt nekā Rīgā - sry vairāk neko nevaru pateikt..njeezinu o_O
dz.v.
2006. gada 26. oktobrī, plkst. 18:54
varu ietekt K.Ustupa autoskolu. Un instruktori, kas brauc ar jaunu bruunu Audi A3. ljoti daudzi paziistamie pie vinjas maaciijushies, un nav dzirdeetas negatiivas atsauksmes. + auto taads, ar kaadu kaarto CSDD eksaamenu :)
ЛясьКа
2006. gada 12. novembrī, plkst. 20:12
Самый лучший инструктор в Елгаве ---- Агрис !!!!! И объясняет доходчиво, и как МУЖЧИНА очень притягательный и привлекательный !!!!
Edvins
2007. gada 27. maijā, plkst. 11:24
Es ar instruktoru maacijos braukt ar automaatisko aatrumkaarbu. Liidz ar to taadu lietu kaa noslaap$anu nepaziistu.
mia_mi
2010. gada 15. aprīlī, plkst. 11:16
Hmz... interesanti palasīt, kā tik visādi cilvēkiem neiet:)
Es šobrīd arī lieku tiesības! Instruktors man ar dzelzs nerviem, ņemot vērā, ka man tādu nav, jo ja sanāk pieļaut vienu tādu kļūdu, pēc, kuras viņš mani sabar(nopietni - viņš tikai rājās, viņš nekliedz), tad man aiziet lielajā - nesanāk nekas vairs. Vienīgi kas nav - mums nav tāda tīri cilvēcīga kontakta... Man patīk, kā te kāds jau teica, to visu darīt caur ''joke''. Ja man nesanāk paņirdzam, man sanāk - uzslavē. Protams, ja vajag sabārt, tad vajag! :)
Ar sajūgu ir tā, ka... pat apavi ir svarīgi. Par augstpapēžu kurpēm var aizmirst. Braucu februārī ar zemiem zābakiem, viss bija ok. Martā uzvilku botes un brīžos, kad vairāk uzdeva pa nerviem, man atka noslāpa! Jautri ir nepaspēt pie zaļās pārbraukt krustojumu :) vai vispār nolažoties un sakrist aizmugurējam uz nerviem. Vai, piemēram, apstāties aiz autobusa un gaidīt, kad šis sāks kustēt, jo pieturai blakus nepārtrauktā līnija, un kad kāds sāk aizmugurē pīpināt :)
Pats labākai bija, kad aizbraucu mājās un māmuļa mani samācīja braukt bikiņ ātrāk un nečammāties krustojumos un visur citur, un instruktors pēc tam bija sašutis, kā tā var - pirms tam vilkos, a te pēkšņi vēl par ātru braucu! Nu vāks!
Bet vispār - braukšana, tas nav mans talants un dziļi sirdī man to nepatīk darīt!