Etanols
Izskatās, ka līgums (un iekārtu tehniskā iespējas) paredz to, ka transportlīdzekļos drukātajai e-talona versijai ir jāizmanto konkrēts iekārtu ražotāja autorizēts papīrs. Pretējā gadījumā aizmugure izskatās šādi:
Arī averss neizskatās diez ko koši. Nesaprotama maršruta rinda ar acīmredzamu drukas kļūdu.
Un, itin kā ar to būtu par maz, no rīta, nevienam ļaunu nevēlēdams un ne par kādām izmaiņām nenojauzdams, iekāpu trolejbusā pa priekšējām durvīm. Talonu pa rokai nebija, bet bija latiņš. Lai lieki nekavētu šoferīti, sniedzu latu un ar pirkstiem rādu, ka man vajag divas biļetes.
Kamēr aizgriezos, lai novērtētu potenciālo maršrutu līdz kompostrēšanas aparātam, manis pasniegtajā rokā iegūla divi nesaprotamas izcelsmes un gabarītu papīriņi. Divas vienreizējās braukšanas biļetes, derīgas konkrētajā trolejbusā, konkrētajā maršrutā, konkrētajā braucienā.
Nu, un, izbrīns bija gana liels, lai nepamanītos sākt kasīties, jo no aizmugures izmisīgi stūmās tantiņas un mantiņas. Tā nu sanāca, ka aizbraucu uz darbu samulsis un kā krīzes nenomākts pilsonis - par vienu latu.
z
2009. gada 2. martā, plkst. 23:08
Žetons par rakstu! Šo vaidzētu aizsūtīt uz kādu parasto mēdiju kā feļetonu. Labā valodā esi uzrakstījis. Smieklīgi :)
Gross
2009. gada 2. martā, plkst. 23:48
ak tad tā glaunā būšana jau ir ēterā? Galīgi biju aizmirsis :) man vēl vecie taloni ir. Bļin un vēl nopirku veselu kaudzi :(
Sarky
2009. gada 3. martā, plkst. 00:08
<i>no rīta [..] iekāpu trolejbusā</i> Bet uz biļetes laiks 20:05:54!?
z
2009. gada 3. martā, plkst. 00:22
Sarky ir acīgs! Arī žetons :)
Gints
2009. gada 3. martā, plkst. 01:11
Zaļā domāšana pāri visam - jaunais talons izmanto vismaz 5 reiz vairāk papīru kā vecais. Toties burti gan tādi, ka pat ar plus 5 varēs bez brill salasīt :)
finger
2009. gada 3. martā, plkst. 01:25
Man gan reverss bija ar visu IE ikonu..
laacz Autors
2009. gada 3. martā, plkst. 07:23
Sarky, rīta talonus es neapdomīgi izmetu ārā, bet šis ir vakara talons (atpakaļceļa).
kristofers
2009. gada 3. martā, plkst. 08:54
man liekas, ka terminālji pashi nedrukaa to reversu. vienkārshi palikushi kādi test ruļjlji. un iistajiem ruļjljiem aizmuguree etalona loguchi.
uldis400
2009. gada 3. martā, plkst. 08:58
mana bērna auklīte arī šito pat nostrādāja - parasti viņa brauc ar 2 transportiem un lai nav jākavē laiks otrajā, tad pirmajā pasūtīja 2 biļetes.
finger
2009. gada 3. martā, plkst. 09:58
Par papīru runājot, iespējams, resursu ziņā gan abi papīri apēd vienādu daudzumu koku :) jo jaunais ir talons ir uz cita papīra, grāmāžas ziņā mazāka. Vismaz tā šķita uz tausti. Ja interesē droši vien pie RS var noskaidrot.
Edgars
2009. gada 3. martā, plkst. 10:30
Man draudzene arī vakar parādīja šito palagu. Nav tā kā pa traku - papīra patēriņs paliels, vienīgi ieliekot kabatā tik vienkārši nepazudīs kā maza biļete :) Tas RS logucis tonera apjomā šķiet aizņem vairāk kā visa pārējā biļete kopā ņemot. Kaut kā stipri nepraktiski tas viss te sanācis. Gint, bet te jau svarīgākā informācija vienalga ar maziem burtiem - ja nu vienīgi tas, ka tas papīrs ir biļete un datums, neko diži vairāk nevar redzēt bez brilles :)
dadzis
2009. gada 3. martā, plkst. 11:12
Sen šito vajadzēja un nekādus starpvariantus nevajadzēja ... izmeta tik naudu tiem dzeltenajiem kompostieriem. Ja atcerās, tad taloni + kompostieri jau bij sen! Tik tad tauta sāka par zaķiem pārvērsties un ieviesa konduktores. Tad pamazām aizstāja ar elektroniskiem kompostieriem un skatijās vai tauta ir pāraudzināta vai nav. Kad redzēja ka kardināli nerūk apgrozījums, tad viesa iekšā e-tamponu. Tik tagad krīze iestājās, tā kā gan jau zaī atkal būs klāt. Bet par papīra izmēru ... tam nav nozīmes. Tapēc ka šitās vadītāja biļetes ir tik ekstremāliem gadījumiem, kad tieš';am 1x tik jābrauc. Citādi - katram makā vēl viena karte un viss kārtībā.
Renards
2009. gada 3. martā, plkst. 12:39
Ak šī smieklīgā Rīgas Sastrēgums.
rick'james
2009. gada 3. martā, plkst. 12:50
autorizētais papīrs ir fanīgi, bet moš tas ir saistīts ar to, ka aparāts neizmanto tinti. a tā, malacis! tu nosponsorēji kāda konduktora atvaļināšanas naudu :D
weedy
2009. gada 3. martā, plkst. 13:52
Man 1. martā gadījās tieši tāpat.
Puuks
2009. gada 3. martā, plkst. 13:54
Edgars, tas visticamāk ir termopapīrs un nekāds toneris tur netiek izšķērdēts. Bet vispār jau ja tā padomā, tad papīra patēriņš nebūs tik liels, jo pašreizējās biļetes tiek patērētas lielā skaitā, jo tās ir nopērkamas vairumā, savukārt jaunajā sistēmā būs viena uzpildāma biļete un ja nu tādas nav, tad tikai pie vadītāja varēs šādu papīra strēmelīti iegādāt.
laacz Autors
2009. gada 3. martā, plkst. 13:58
Puuks, bet tas jau neizslēdz to, ka tā aizvien ir izšķērdība - tik mazam info daudzumam patērēt tik lielu papīra gabalu.
trolejbuss
2009. gada 3. martā, plkst. 14:14
Un vislabākais visā šinī epopejā ir tas, ka par biļeti viss mierīgu sirdi (tipa tā tam arī jābūt) maksā Ls0.5, kaut noteiktā maksa par braucienu ir vien Ls0.4 !!! Ja šodien vel ir iespēja aiziet uz bodi un nopirkt vienreizējos talonus par Ls0.4, tad pēc 1.apŗīļa tādu vairs nebūs kā sugas.... un tad visi maskās Ls0.5, kaut noteiktā maksa par braucienu vēl aizvien būs Ls0.4...
dadzis
2009. gada 3. martā, plkst. 14:49
trolejbuss, bet ja tu pirksi kartiņu kaut vai 1 dienai, tad Tu maksāsi mazāk nekā pie šofera!
trolejbuss
2009. gada 3. martā, plkst. 15:16
Dazi, ja man nepieciešams 1, nu 2 taloni braucuenam turp un atpakaļ (pieņemsism, esmu atbraucis uz Rīgu vienu reizi pus gadā), kāda mārrutka pēc man jāpērk kartiņu n braucieniem (5 , 10 vai 20 braucieniem vai dienas biļeti vai kas nu tur būs) ??? Tas ir tāpat kā ja ieejot maizes veikalā kur cena par maizes klaipu rakstīts Ls0.4 pie kases kasiere paziņotu: "atvainojiet, piedodiet, bet tā cena ir tikai tad ja pirksiet vairumā, ne mazāk par pieciem, ja pirksiet tikai vienu, tad cena ir Ls0.5....."
Gints
2009. gada 3. martā, plkst. 15:41
Latvijā taču vispār ir tikai Rīga un pārējais nav apspriešanas vērts ;) A kas attiecas par 50 sant par vienreizējo biļeti, tas kaut kā atgādina slēpto cenu palielinājumu, tipa bulciņa maksā tikpat, bet tā ir tikai par 10% mazāka. Nu gluži kā jaunmodīgās krējuma burciņas/eļļas pudeles kuras nav attiecīgi vis 500g vai 1l produkta. Jādomā, ka tādā veidā tiek apšmaukti bariem pircēji...
Curtis
2009. gada 3. martā, plkst. 16:38
Trolejbuss, ja brauc uz Rīgu reizi pusgadā, tad nu pārkāp pāri tam aizvainojumam un samaksā 20 saņus vairāk par 2iem braucieniem :)
ivanZ
2009. gada 3. martā, plkst. 16:47
Trolejbuss - būs atsevišķas biļetes vienam braucienam arī.
Vienīgā šaize ir ar tiem sadarbības partneriem - šodien sanāca parunāties ar Narvesen tīkla cilvēkiem, šie saka, ka pie viņiem tie etanoli tā kā varētu pat neparādīties :D
trolejbuss
2009. gada 3. martā, plkst. 16:59
Curtis, nu varbūt Tev (nekā personiska) vienalga, ja no Tevis noplēš 10 saņus vairāk kā pienākas par katru braucienu (citeim vārdiem: apskaita), man ne, man viņi neaug puķupodā. Uzšeit nav runa par to, kur es dzīvoju un cik bieši es braucu uz Rīgu, bet par to, ka RS liedz man izmantot iegādāties VIENU braukšanas biļeti VIENAM braucienam par pregulatora noteikto brauciena cenu Ls0.4, kuru neviens nav atcelis !!!!! Nerukānājot jau par 14 miljonus izmaksājušās sistēmas nepilnībām <a href="http://www.apollo.lv/portal/news/articles/150484" rel="nofollow">
trolejbuss
2009. gada 3. martā, plkst. 17:04
to: ivanZ Martā un aprīlī vēl ir derīgas līdzšinējās papīra mēneša biļetes. Martā iepriekšpārdošanā pieejamas arī vienreizējās braukšanas biļetes par 40 santīmiem, kuras būs derīgas līdz 30. aprīlim. (http://www.diena.lv/lat/politics/riga/sabiedriskaja-transporta-vaditaji-jau-izdod-jaunas-biletes)